Minkälaista ihmistyyppiä et voi sietää?
Itse en kestä minkäänlaisia raivonpuuskia tai edes tuskastumisia. Pidän tällaisia ihmisiä pelottavina ja yksinkertaisina, ihmisinä joilla on pahoja vihanhallintaongelmia ja jos ei pysty itseään hillitsemään niin on mielestäni yksinkertaisesti tyhmä. Itsellä on niin että jos en jostain ihmisestä pidä, se ihminen vain lakkaa olemasta mulle, en tuhlaa siihen mitään paukkuja saati että jaksaisin raivota sille. Lähipiirille ei ole juuri tarvetta suuttua mutta jos olen pettynyt jostain asiasta, otan asian rauhallisesti esille ja kysyn taustoja miksi teki niin kuin teki enkä ala raivoamaan.
Miten muilla? Mikä piirre on vastenmielinen?
Kommentit (80)
Jos huomaan ihmisen juorukelloksi, en kerro hänelle enää mitään itsestäni. Välttelen ylipuheliaita tai muuten liian huomionkipeitä ja äänekkäitä ihmisiä; he ovat todellinen rasitus. Samaan joukkoon kuuluvat tyypit, jotka koko ajan haukkuvat ja valittavat.
Aikamoista ärsytystä aiheuttaa esimerkiksi kollega, joka tuntuu pitävän työvälineitä ja työtiloja ikään kuin omaisuutenaan siten, että vartioi niitä, antaa jatkuvasti "palautetta" erittäin tylysti, kiinnittelee heippalappuja sinne tänne jne. Hän toki myös rakastaa omaa ääntään, puuttuu asioihin, jotka eivät hänelle kuulu ja vänisee sarkastisesti milloin mistäkin.
Ylimielisiä. Ymmärrän rasisteja ja ihmisvihaajia, mutta en kestä niitä jotka vääristellen halveksivat toisia. Puhuvat erittäin halveksivasti jotain muuta kuin omaa genreään edustavista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ap:lla ei ole lapsia.
Eiköhän aloituksessa puhuta aikuisista. Lasten kehitykseen tietenkin kuuluu eri vaiheet, mutta olisin pettynyt jos lapsistani olisi kasvanut raivohulluja. Ap
Hyvä, että tarkensit. Oudoksun kuitenkin, että ihan tuskastuminen on sinulle noin vastenmielistä. Pidän nimittäin epätodennäköisenä, että koskaan löytäisit ihmistä, joka ei koskaan tuskastuisi. Voisi jopa ajatella, ettet tunnista omia tunteitasi ehkä kauhean hyvin. Mutta. Hyvää ketjua kuitenkin; jätän tämän nyt omalta osaltani tähän.
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaan ihmisen juorukelloksi, en kerro hänelle enää mitään itsestäni. Välttelen ylipuheliaita tai muuten liian huomionkipeitä ja äänekkäitä ihmisiä; he ovat todellinen rasitus. Samaan joukkoon kuuluvat tyypit, jotka koko ajan haukkuvat ja valittavat.
Aikamoista ärsytystä aiheuttaa esimerkiksi kollega, joka tuntuu pitävän työvälineitä ja työtiloja ikään kuin omaisuutenaan siten, että vartioi niitä, antaa jatkuvasti "palautetta" erittäin tylysti, kiinnittelee heippalappuja sinne tänne jne. Hän toki myös rakastaa omaa ääntään, puuttuu asioihin, jotka eivät hänelle kuulu ja vänisee sarkastisesti milloin mistäkin.
Minä taas huvitan itseäni näillä juoruakoilla ja ukoilla. Saatan kertoa ihan puutaheinää elämästäni 😁
"Tuulimyllyjä vastaan on turha taistella" -ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas huvitan itseäni näillä juoruakoilla ja ukoilla. Saatan kertoa ihan puutaheinää elämästäni 😁
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ap:lla ei ole lapsia.
Eiköhän aloituksessa puhuta aikuisista. Lasten kehitykseen tietenkin kuuluu eri vaiheet, mutta olisin pettynyt jos lapsistani olisi kasvanut raivohulluja. Ap
Hyvä, että tarkensit. Oudoksun kuitenkin, että ihan tuskastuminen on sinulle noin vastenmielistä. Pidän nimittäin epätodennäköisenä, että koskaan löytäisit ihmistä, joka ei koskaan tuskastuisi. Voisi jopa ajatella, ettet tunnista omia tunteitasi ehkä kauhean hyvin. Mutta. Hyvää ketjua kuitenkin; jätän tämän nyt omalta osaltani tähän.
Totta. Olen äärimmäisen herkkä aistimaan lyhytpinnaiset ihmiset enkä kestä niitä yhtään. Rajoite se on, tiedostan. Tsiissus kuinka ihanaa kun tapaa ihmisen joka on täysin viilipytty, sama mitä tapahtuu, näitä vain on harvassa. Ap
Siedän kaikenlaisia ihmisiä, mutta epäempaattiset totuudentorvet ja raivoavat ihmiset ovat pelottavia. Myös kaikenlainen juoruilu, ylimielisyys, ilkeys sekä sarkastinen v#ttuilu on luotaantyöntävää. Sellaiset ihmiset puistattavat ja tekee mieli juosta karkuun.
Itsesäälissä ja kateudessa rypeviä ruikuttajia sukupuoleen katsomatta.
Kuivan kesän oravat jotka treenaa salilla itsensä kuiviksi ja pelkäävät että joku vie niiden miehet. Sitten ne pälyilee ympärilleen julkisilla paikoilla että huomaako varmasti kaikki kuinka olen treenannut , mutta samalla näkyy epävarmuus siitä että vierellä mies pälyileekin vaikka minua.
Inhoan joidenkin ihmisten mitäänsanomatonta naamiota. Ihmiset jotka eivät näytä tunteitaan, ( Onko niitä? ) saattavat olla aikapommeja. Liikaa kun patoaa sisäänsä, voi räjähtää. Eli äärettömän hiljaiset jurottajat pelottavat. Mieluummin avoimen rempseästi elämään suhtautuva ihminen kuin pälyilevä vässykkä, joka ei uskalla ottaa kantaa asioihin vaan on joko aikapommi tai ranteet auki- tyyppi. Molempi pahempi. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolaisia
Pitääkin laittaa vihreät-de gröna -rintanappi näkyville!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolaisia
Pitääkin laittaa vihreät-de gröna -rintanappi näkyville!
Tissien väliin asetettuna se testaa äijien arvopohjaa 😂😂😂
Kaikkia ihmistyyppejä siedän ainakin jotenkin, mutta on vaikea olla ihmisen seurassa, joka korostaa omaa elämäänsä suhteessa toiseen. Keskustelussa itsensäkorostajalla on koko ajan sellainen pohjaoletus, että toisen asiat on jotenkin huonommin ja tämä vain odottaa että päsmäri tulee ja näyttää ja kertoo miten asiat oikein kuuluu tehdä.
Päsmärin arki on työläämpää, lapset vaativampia ja elämä kaikin puolin vaatii jatkuvaa selostamista ja esittelyä esim somessa. Oikeasti muutkin tekee ja kokee niitä ihan samoja asioita, mutta ei koe välttämättä tarvetta tuoda sitä kaikkien muiden silmille. Ihan.koko.ajan.
Ei näiden jo lueteltujen kriteerien jälkeen jää enää yhtään ihmistyyppiä. No ehkä joku joka on aina vaan viilipyttymäisen hiljaa eikä koskaan avaa suutaan, sekö se on hyvä?!
Perheen isät jotka ovat pukeutuneet tämän hetkisen muodin mukaan ja yrittävät olla neutraaleja mutta pinnan alla kuuluu "minä ensin, minä olin ensin" vaikka kassajonossa.
yy