Minkälaista ihmistyyppiä et voi sietää?
Itse en kestä minkäänlaisia raivonpuuskia tai edes tuskastumisia. Pidän tällaisia ihmisiä pelottavina ja yksinkertaisina, ihmisinä joilla on pahoja vihanhallintaongelmia ja jos ei pysty itseään hillitsemään niin on mielestäni yksinkertaisesti tyhmä. Itsellä on niin että jos en jostain ihmisestä pidä, se ihminen vain lakkaa olemasta mulle, en tuhlaa siihen mitään paukkuja saati että jaksaisin raivota sille. Lähipiirille ei ole juuri tarvetta suuttua mutta jos olen pettynyt jostain asiasta, otan asian rauhallisesti esille ja kysyn taustoja miksi teki niin kuin teki enkä ala raivoamaan.
Miten muilla? Mikä piirre on vastenmielinen?
Kommentit (80)
Kartan mahdollisuuksien mukaan liian puheliaita ihmisiä, jotka kälättävät kuin henkensä hädässä eivätkä anna muille suunvuoroa.
Epäloogisia ja yltiöpositiivisia, "kaikki kääntyy hyväksi" kliseeautomaatteja.
Sietämisen sijaan se on ennemminkin huvittuneisuutta, mutta kaikenlaiset sankariyrittäjät kollektiivisine uhriutumisineen ja ylitsevuotavine marttyyriasenteineen ovat kyllä sangen huvittavia janareita.
"Rehellisiä" ja "rempseitä" (= huonokäytöksinen ja itsekeskeinen moukka).
Kurko kirjoitti:
Persuja ja koksuja
Täydennetty.
Haluaa olla luottamuksen arvoinen ja pettää luottamuksen heti kun saa jotain tietoja toisesta.
Itse väsyn sellaisista perusnegatiivisista ihmisistä, jotka löytävät joka ikisestä asiasta jotain negatiivista. Kaikilla on huonoja päiviä, ihmiset masentuvat jolloin ei paljon kiinnosta olla positiivinen, ja se on täysin ok. Mutta kun joka_himputin_asiassa onkin jotain väärin. Pyrin itse välttämäan ns toksista positiivisuutta, enkä ole mikään auringonsäde, mutta jos juna on 2 min myöhässä tai kaupassa on ruuhkaa, niin hei, ei se elämä ole niin vakavaa.
Toinen ryhmä on ihmiset, joilta puuttuu empatiakyky tai kyky asettua yhtään toisen asemaan. Kulkee monesti käsi kädessä noiden valittajien kanssa. Ei ymmärretä sitä, että varmasti parhaat on yritetty, jotta se juna saapuisi ajallaan.
Oikeastaan ihan kaikkia. Tosin oman itsen kanssa on hankalinta tulla toimeen, kun ei pääse hetkeksikään eroon.
Toivottavasti Ap:lla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tekopirteitä perseennuolijoita.
Kokoomuslaisista siis puhut?
Vierailija kirjoitti:
"Rehellisiä" ja "rempseitä" (= huonokäytöksinen ja itsekeskeinen moukka).
Tämä! Ja kaikkein huvittavinta on kun niille sanoo vastaan, vedetään ylisuuri marttyyrikaapu päälle ja kieriskellään itsesäälissä ja puhutaan toisesta kökkää selän takana. Heitä aikuislapsia pitää ymmärtää, mutta he eivät ymmärrä ketään muita kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa olla luottamuksen arvoinen ja pettää luottamuksen heti kun saa jotain tietoja toisesta.
Tunnistan tämän ihmistyypin ja pysyn kaukana !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopirteitä perseennuolijoita.
Kokoomuslaisista siis puhut?
Meidän firmassa niitä on varmaankin joka puolueesta.
Liian negatiivisia, ihmisiä jotka valittavat koko ajan. Pieni valitus ei haittaa. Ihmisiä, jotka ovat jokseenkin empatiakyvyttömiä, epäherkkiä ja kovaluonteisia. En tule koskaan toimeen heidän kanssaan :/
Kerrostalomeluajia, jotka eivät välitä järjestyssäännöistä ja elävät kuin omakotitalossa koska eivät voi huomoioida muita.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Ap:lla ei ole lapsia.
Eiköhän aloituksessa puhuta aikuisista. Lasten kehitykseen tietenkin kuuluu eri vaiheet, mutta olisin pettynyt jos lapsistani olisi kasvanut raivohulluja. Ap
Vähän samoilla linjoilla. Asiallisesti asioihin suhtautuvat ovat mieleeni.