Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko sinä onnellinen jos pystyisit liikkumaan vaan sen verran

Vierailija
26.07.2019 |

Että pääsisit kerran viikossa kauppaan? Muuten olisi vaan kotona ja pihalla.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi unelmaa, jos ei tarvitsisi tuon enempää tehdä.

Mä kaipaan normaalia elämää. Ap

Vierailija
22/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin.

Perusteluja?

Ei tarvitsisi viedä lapsia hoitoon, ei mennä töihin, hakea lapsia hoidosta, ei mennä kauppaan kuin kerran viikossa.. Jos joku muu sen tekisi puolestani.

Ja sitten miehesi kiukuttelisi siitä joka päivä kuten minun mieheni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin mies on joka päivä ollut tuskastunut auttamiseeni.

Vierailija
24/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin.

Perusteluja?

Ei tarvitsisi viedä lapsia hoitoon, ei mennä töihin, hakea lapsia hoidosta, ei mennä kauppaan kuin kerran viikossa.. Jos joku muu sen tekisi puolestani.

Tuollainen elämä ei ole oikeasti niin hohdokasta ja mukavaa kuin se saattaa ehkä tuntua ihmisestä, jolla ei ole sellaisesta kokemusta. Itse olin pitkään työttömänä, ja elämäni oli juuri tuollaista että olin vain kotona ja kävin tyylin kerran viikossa kaupassa. Oli tylsää kun ei välillä keksinyt edes mitään tekemistä, muita ihmisiä ei juurikaan nähnyt ja iski masennus. Nyt on opiskelen uudelle alalle, ja on ihanaa kun voi taas lähteä joka päivä ulos ihmisten ilmoille ja elää normaalia arkea.

Vierailija
25/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että sulla on tuollainen mies AP. Onko tuollaista miestä edes järkeä katsella päivästä toiseen. Eroa jos mies ei muuta käytöstään. Ja eikö sulla ole mitään mahdollisuutta ruveta harrastamaan jotakin, jossa näet muita ihmisiä tai vaikka ruveta opiskelemaan jotakin?

Vierailija
26/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että sulla on tuollainen mies AP. Onko tuollaista miestä edes järkeä katsella päivästä toiseen. Eroa jos mies ei muuta käytöstään. Ja eikö sulla ole mitään mahdollisuutta ruveta harrastamaan jotakin, jossa näet muita ihmisiä tai vaikka ruveta opiskelemaan jotakin?

Niin, se on taloudellinen pakko mun puoleltani olla hänen kanssaan. En mä työelämään pääse tai saa muutenkaan asioita paremmiksi koskaan. Ap

Vierailija
27/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta sä olet rasittava narisija, ammattivalittaja! En yhtään ihmettele, että mies on suhun kyllästynyt.

Vierailija
28/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin auttamiseen? Sullahan on rollaattori.

Vierailija
29/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumankauta sä olet rasittava narisija, ammattivalittaja! En yhtään ihmettele, että mies on suhun kyllästynyt.

Sehän on ollut jo vuosia kyllästynyt kun joutuu mua liikkumisen kanssa auttamaan.

Vierailija
30/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on taloudellinen pakko mun puoleltani olla hänen kanssaan. En mä työelämään pääse tai saa muutenkaan asioita paremmiksi koskaan. Ap

Eli seuraavat 40 vuotta sä valitat tätä samaa av:lla...😩

Vierailija
31/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin auttamiseen? Sullahan on rollaattori.

Pienillä matkoilla kuljen miehen kanssa ns käsikynkkää. Tiedän, on virhe pitää käyttää rollaattoria ettei mies hermostu.

Vierailija
32/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli seuraavat 40 vuotta sä valitat tätä samaa av:lla...😩

En mä toivottavasti kauaa elä.

Vierailija
33/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pääse edes kauppaan. Mies hoitaa kaiken. Minä olen vain kotona sisällä aina. En kaipaa muuta.

Miksi et kaipaa muuta? Kyllä minä kaipaan että voisin itse ajaa autoa, käydä kaupassa, hommata jonkun harrastuksen ja nähdä muita ihmisiä. Ap

Olen sopeutunut ajatukseen, etten voi mennä minnekään. Hyväksyn kohtaloni. Otan näistä olosuhteista ilon.

Vierailija
34/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ikävä kuulla. Tosin kai voisit erota hänestä, jos olisit itse valmis tulemaan pienemmällä rahalla toimeen. Kyllä Suomessa jostakin saa rahaa jokainen, vaikka edes sossusta. Mutta voimia vaan sulle, ehkä se elämä joskus muuttuu paremmaksi!

Vierailija
35/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan ap kiittää miestäsi ja olla hyvällä päällä ja huomioida häntä. Jos myrkytät ilmapiirin marttyyriasenteellasi, ei ihme, että miehesi väsyy sinuun. Minun mieheni auttaa minua sisällä mielellään ja hoitaa asioitani, mutta minä en olekaan naama norsunvidulla. Olen aina sisällä lopun elämääni ja tyydyn siihen. Nauramme paljon yhdessä ja laskemme leikkiä vammavaimosta. Asenne ratkaisee.

Vierailija
36/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan ap kiittää miestäsi ja olla hyvällä päällä ja huomioida häntä. Jos myrkytät ilmapiirin marttyyriasenteellasi, ei ihme, että miehesi väsyy sinuun. Minun mieheni auttaa minua sisällä mielellään ja hoitaa asioitani, mutta minä en olekaan naama norsunvidulla. Olen aina sisällä lopun elämääni ja tyydyn siihen. Nauramme paljon yhdessä ja laskemme leikkiä vammavaimosta. Asenne ratkaisee.

Kyllä minä huomioin häntä. Ostan lahjoja jos on synttärit, nimpparit tms. Teen lempiruokaa. Leivon tuoreita sämpylöitä yms.

Vierailija
37/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä huomioin häntä. Ostan lahjoja jos on synttärit, nimpparit tms. Teen lempiruokaa. Leivon tuoreita sämpylöitä yms.

Ai sä pystyt laittamaan ruokaa ja leipomaan. Oi. Minä makaan sängyssä aina. Tosin en tykkää ruuanlaitosta.

Vierailija
38/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä pystyt laittamaan ruokaa ja leipomaan. Oi. Minä makaan sängyssä aina. Tosin en tykkää ruuanlaitosta.

Juu, pystyn kyllä ja minä sen meidän perheessä teenkin. Olen pahoillani että joudut vain makaamaan.

Vierailija
39/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, pystyn kyllä ja minä sen meidän perheessä teenkin. Olen pahoillani että joudut vain makaamaan.

Olen tottunut. Ja tässäkin voi tehdä paljon, palstailla, lukea kirjoja, kuunnella musiikkia, katsoa telkkaria ja nettiä, soittaa sukulaisille, kirjoitella kaikkea, haaveilla, puhua ja nauraa miehen kanssa. Olen kiitollinen tästä. Minulla on kivuttomia päiviä ja minä elän. Minua rakastetaan ja minä rakastan. Olen onnellinen näin. Opettele sinäkin ottamaan onni pienistä asioista, sinulla on niitä todella paljon vielä jäljellä.

Vierailija
40/41 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut. Ja tässäkin voi tehdä paljon, palstailla, lukea kirjoja, kuunnella musiikkia, katsoa telkkaria ja nettiä, soittaa sukulaisille, kirjoitella kaikkea, haaveilla, puhua ja nauraa miehen kanssa. Olen kiitollinen tästä. Minulla on kivuttomia päiviä ja minä elän. Minua rakastetaan ja minä rakastan. Olen onnellinen näin. Opettele sinäkin ottamaan onni pienistä asioista, sinulla on niitä todella paljon vielä jäljellä.

Hienoa että miehesi arvostaa ja rakastaa sinua. Minun mieheni on monesti sanonut minun olevan taakka ja jopa kerran toivovani minun kuolemaa. Yritän kyllä nautyia elämästä ja tsemppiä sinulle. Ap