Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osoitat mieltäsi kassajonossa edelliselle asiakkaalle joka ei laita kapulaa omien ostostensa perää?

Vierailija
26.07.2019 |

Itse laitan omat ostokseni hihnalle ja odotan, että kassa on laskuttanut myös minun ostokseni hänen laskuunsa ja sen jälkeen kiitän kohteliaasti ja katoan paikalta.

Kommentit (330)

Vierailija
321/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhake on. Osaan jättää välin edellisen tavaroihin ja torppaan takananylkyttäjän pitämällä kärryäni takanani

Vierailija
322/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keskenkasvuinen kuten ap.

Ihmettelen vain jos joku ei toimi oikein, mutta eipä tuo minun maailmaani kaada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ihmisillä on todella pienet murheet elämässään.

Anteeksi, olen trolli joka keksii kaikenlaista turhaa peskaa näihin aloituksiin, kun minulle ei ole omaa elämää.

Vierailija
324/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tökin kärryllä sen hanuria.

Muistathan sitten liukkarin kanssa. Kiitos.

Vierailija
325/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulointi perustuu yleiseen väärinkäsitykseen ja pelkoon että se hihna loppuu!

Ilosanoma kaikille kapulisteille: Ei se lopu vaan on rulla joka kiertää ympyrää!

Vierailija
326/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi hipelöidä räkäisiä kapuloita. Jätän välin edellisen asiakkaan ostoksiin ja pakkaan omani hihnalle niin, ettei taakan tuleva saa kamojaan samaan pinoon. Näin korona-aikana kaikki pitävät turvavälin, joten kapuloille ei ole tarvetta.

Vierailija
327/330 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska källi on pikaliimata se kapula kiinni reunaluiskalle (ei hihnalle, vaikka oishan sekin aika hauskaa mutta lyhytaikaista)

Vierailija
328/330 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan ostokseni hihnalle ja toivon parasta. Usein kuitenkin mun ostoksia menee edeltävän laskuun, siinä sitten korjaillaan. Yritän näyttää viattomalta ja yllättyneeltä.

Vierailija
329/330 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla joskus jää kapula laittamatta kun olen tunkenut hihnan niin täyteen tavaraa edellisen kaivaessa pennejään ikuisuuden. Kun hihna alkaa vetää, menen toiseen päähän pakkaamaan.

Seuraava on ymmärtänyt laittaa kapulan ihan ilman mitään mielenosoituksia.

Kaikesta sitä saakin ongelman aikaiseksi.

Vierailija
330/330 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa sen kapulan laittaminen itse siihen väliin on joillekin niin hemmetin vaikeaa? Usein voi käydä niinkin ettei takanani seiso ketään jonossa, enkä laita kapulaa (sehän on turhaa) ja sitten joku siihen tulee ja oikein vihaisesti paiskoo tavaroitaan hihnalle (naurettavaa mielenosoitusta). 

Ei meilläpäin ole tavallista laittaa kapulaa ostoksensa taakse seuraavaa asiakasta varten vaan jokainen laittaa sen sinne  itse ennenkuin ostoksensa latoo hihnalle. Onko vaikeaa?

Ainaki minusta olis perkuleen vaikeaa laittaa sitä kapulaa ostoksieni taakse ennen kuin ne ostokset on edes hihnalla. Miten hitosa sellainen tapahtuu?