Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osoitat mieltäsi kassajonossa edelliselle asiakkaalle joka ei laita kapulaa omien ostostensa perää?

Vierailija
26.07.2019 |

Itse laitan omat ostokseni hihnalle ja odotan, että kassa on laskuttanut myös minun ostokseni hänen laskuunsa ja sen jälkeen kiitän kohteliaasti ja katoan paikalta.

Kommentit (330)

Vierailija
261/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassatädin näkökulmasta, minusta se jälkimmäinen on aina se vajukki, jossei tajua kapulaa laittaa. Edellinen asiakas saattoi olla siinä jo ostoksineen (ainakin meidän kaupassa) ennen kuin se toinen tyyppi tuli siihen. Ja toki ne olisi loogisinta myös siltä viimeisenä tulevalta laskuttaa. Että tervetuloa meille ostoksille, ap.

Sullahan se asiakaspalveluasenne on kohdallaan! 😃 Eli hyvä vaan jos kukaan ei laita sitä kapulaa sinne vai mitä, ihan teidän kassatätösten iloksi 😜 ja setien...

Vierailija
262/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi monelle muullekin mammalle käynyt samalla tavalla eli olet Marketin pitkässä kassajonossa joka etenee etanan vauhtia, ja sitten tunnet kuinka se alkaa tapahtua.

Yrität taistella vastaan puristamalla mutta se etenee vääjäämättä milli milliltä eteenpäin.

Ja sitten lopulta se katastrofi tapahtuu, Huippukivasta tilaamasi lasinen butt plug pääsee pulpahtamaan ulos ja kovaäänisesti kolahtaen putoaa hameen alta maahan kaikkien jonossa olevien hämmästeltäväksi.

Päästiinhän me lopulta paskastakin puhumaan.

Kauppojen siivoojilla on kyllä kumihansikkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan mennessäni minulla ei ole koskaan kiire.

Ihmisisten reaktioita on hauskaa seurata.

Edelläni olevan jättäessä kapulan laittamatta voi "kouluttaa" laittamalla pari tölkkiä olutta hänen ostosten perään ja sitten laitan kapulan ja omat ostokseni.

Siinähän sitten selvittelee ja EHKÄ seuraavalla kerralla muistaa miten olisi suotavaa toimia.

Ylimääräiset pari tölkkiä aina ostosten mukana opetustarkoituksiin.

Siinä saa jännitystä samalla tuliko sitä ostettua pari olutta itselle vai menikö koulutukseen (win/win).

nimimerkillä:

EI aivan terve mutta ei lääkitykselläkään

Vierailija
264/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi monelle muullekin mammalle käynyt samalla tavalla eli olet Marketin pitkässä kassajonossa joka etenee etanan vauhtia, ja sitten tunnet kuinka se alkaa tapahtua.

Yrität taistella vastaan puristamalla mutta se etenee vääjäämättä milli milliltä eteenpäin.

Ja sitten lopulta se katastrofi tapahtuu, Huippukivasta tilaamasi lasinen butt plug pääsee pulpahtamaan ulos ja kovaäänisesti kolahtaen putoaa hameen alta maahan kaikkien jonossa olevien hämmästeltäväksi.

En tiedä onko sellaiset peräpuikot miten kalliita mutta olisihan tuokin yksi mielenosoituskeino takana tulevalle että jollei se älyä laittaa kapulaa omien ostontensa eteen niin pungerrat sen peräpuikon ulos oikein tarkoituksella.

Vierailija
265/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytän paikalle Kansainvälisen ErotinkapulaPrikaatin (KEP).

KEP koostuu maailman erikoisjoukkojen valioyksilöistä: USA:n vihreitä baretteja, Venäjän Spetsnaz-joukkoja, Israelin laskuvarjojääkäreitä, Brittien SAS jne. He päivystävät 24/7 ja tulevat paikalle mustissa helikoptereissa. Johan saa erotinkapularikollinen tuta!

Vierailija
266/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan omat ostokseni hihnalle ilman kapulaa.

AINA on edessäni oleva seurannut syrjäsilmällä tilannetta ja viime hetkellä näyttävästi puhinan saattelemana paiskannut sen kapulan hihnalle.

Minulla olisi hyvin aikaa jäädä selvittelemään asiaa mutta hänellä ei! :)

Vierailija
267/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mitenkään, vaanymmärrän, että hän ei joko tiedä, että kapula laitetaan omien ostosten jälkeen, tai sitten hän ei tullut ajatelleeksi asiaa juuri tuona kertana.

Ei vaan sinä laitat sen merkiksi, että tästä alkavat sinun ostoksesi. Mitä se siellä ostosten takana tekee, jos kukaan ei edes saavu paikalle perääsi sinne kassalle?

Vierailija
268/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan kassistani käsiaseen ja lopetan palikan kärsimykset heti siihen paikkaan. Eipä tarvi muiden kärsiä enää palikan leväperäisyydestä.

Vierailija
269/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ainakin auton rekisterinumero otettava talteen.

Vierailija
270/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laita kapulaa kenenkään suunnilleen terveen puolesta. Jätän ainoastaan pidemmän välin hihnalle. Siinä on ihan riittävästi vaivaa, että laittaa "oman" kapulansa hihnalle. Lisäksi olen viime aikoina nähnyt paljon muutenkin huonosti käyttäytyviä miehiä, jotka eivät laita tarkoituksella kapulaa hihnalle.

Vierailija
271/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon lapselle korostuneen kovaäänisesti:" Otapas tuo kapula tuolta, niin saadaan meidänkin ostokset hihnalle".

Kerran lapsi yritti kurottaa kapulaa edessä olevan ostosten yli, siitä se edessä oleva tajus laittaa itse sen kapulan ostostensa perään. 😅

Vierailija
272/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon lapselle korostuneen kovaäänisesti:" Otapas tuo kapula tuolta, niin saadaan meidänkin ostokset hihnalle".

Kerran lapsi yritti kurottaa kapulaa edessä olevan ostosten yli, siitä se edessä oleva tajus laittaa itse sen kapulan ostostensa perään. 😅

Pitääkin ottaa käyttöön.

Vierailija
273/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tottunut lopettamaan virkkeen pisteeseen, kysymysmerkkiin tai huutomerkkiin, joten laitan myös kapulan merkiksi ostosteni päättymiskohdasta.

Ymmärrän sen, ettei tällainen looginen ajattelu onnistu kaikilta.

Ei ole tarvetta kostaa tai heittäytyä pikkumaiseksi; minkäs edelläni oleva tollo tolloudelleen voi? Yleensä sillä on kaikki muukin huonosti, housut paskassa, kengät auki ja maksusitoumus ei riitä.

Ja minä taas aloittamaan virkkeen isolla kirjaimella. Minusta on loogista laittaa kapula, kun aloitan laittamaan omia ostoksiani hihnalle, erottamaan ne edellisestä. Jos edessä ei ole ketään, niin en laita ja takana tuleva laittaa, jos saapuu paikalle. Muuten emme minä tai kassa tarvita kapulaa mihinkään. Jos takana oleva on laiska tai lihava laitan molemmat. Heille toisille kun liikkuminen on jotenkin muutenkin hankalaa sekä henkisesti, tai fyysysisesti

Minulle opetettiin, että ja-sanalla ei saa aloittaa.

-Eri

Vierailija
274/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaas viisaat saman tuen, mitä sitten kuuluu tehdä kun sinulla ei ole mitään fyysisiä ostoksia laittaa hihnalle, mutta silti ostettavaa kassalta?

Esimerkiksi tupakkaa jota pyydetään, postimerkkejä tai kuten tänään itselläni, halusin ostaa Särkänniemen rannekkeen myyjältä.

Itse olen ruuhka-aikana pannut kapulan sekä eteen että taakse ja pitänyt KÄTTÄNI hihnalla. Joskus kun en ole tätä tehnyt, on myyjä alkanut piipata takanatulijan tavaroita ennen, kuin olen ehtinyt laukaista että "mä ostan sit postimerkkei! :)

Laitan kaksi kapulaa eli jää tyhjä väli.

Vierailija
275/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kauppareissut olla stressaavia kun pitää miettiä kaikkia pikkumaisuuksia ja vielä kassajonissakin vilkuilla jatkuvasti taakseen. Rauhoittukaa vähän niin helpottaa.

Vierailija
276/330 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuupin kärryllä jaloille.

Vierailija
277/330 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan omat ostokseni vain siihen hihnalle, ja sitten muka pahoittelen, kun edelläoleva alkaa hätääntyneenä sanoa kassalle että ei ei, nuo eivät ole enää minun ostoksiani!

Sitten edelläoleva joutuu odottelemaan että kassa korjaa edellä olevan virheen. Minä olen vain että voivoi, en yhtään huomannut! ja totean että kannattaa eina laittaa kapula omien ostosten taakse niin ei tapahdu tällaista. :) Kjäh

Ja samalla vaivaat kassahenkilöä joka joutuu poistamaan ostoksesi edellisen kuitilta ja kiroaa mielessään kun jono kasvaa kasvamistaan, ja perässätulevien ilmeet alkavat muuttua kärsimättömiksi.

Vierailija
278/330 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Alan lappamaan ostoksia hanen ostostensa peraan, viinit ensin. Yleensa tassa vaiheessa se kapula loihtiintuu kuin itsestaan meidan ostosten valiin. 

Ostatko markettiviiniä?

Valilla ostan joo.

Vierailija
279/330 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä teen kokeilun ja en enää laita kapulaa hihnalle. Katsotaan miten ihmiset käyttäytyvät ja yrittävätkö antaa jotenkin opetuksen. 

Vierailija
280/330 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aska Paivo kirjoitti:

Kauppaan mennessäni minulla ei ole koskaan kiire.

Ihmisisten reaktioita on hauskaa seurata.

Edelläni olevan jättäessä kapulan laittamatta voi "kouluttaa" laittamalla pari tölkkiä olutta hänen ostosten perään ja sitten laitan kapulan ja omat ostokseni.

Siinähän sitten selvittelee ja EHKÄ seuraavalla kerralla muistaa miten olisi suotavaa toimia.

Ylimääräiset pari tölkkiä aina ostosten mukana opetustarkoituksiin.

Siinä saa jännitystä samalla tuliko sitä ostettua pari olutta itselle vai menikö koulutukseen (win/win).

nimimerkillä:

EI aivan terve mutta ei lääkitykselläkään

Ei mullakaan ole kiire. Ne sun kaljat vain poistetaan ostoksista eikä muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi