Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osoitat mieltäsi kassajonossa edelliselle asiakkaalle joka ei laita kapulaa omien ostostensa perää?

Vierailija
26.07.2019 |

Itse laitan omat ostokseni hihnalle ja odotan, että kassa on laskuttanut myös minun ostokseni hänen laskuunsa ja sen jälkeen kiitän kohteliaasti ja katoan paikalta.

Kommentit (330)

Vierailija
301/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos edellinen työntää kapulan sisäänsä, yäk

Vierailija
302/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina kapulan, itsestään selvää. Osoittaa myös alkeellisia käytöstapoja seuraavaa jonossa tulevaa kohtaan.

Osa kaupassakävijöistä käyttää kapulaa vallan välineenä, väheksymisen osoittamisena ja ties minä, mikä on melko omituista. Vaikea suhtautua mitenkään, kun edellä oleva huomioi jonossa takana tulevan ja hänen ostoksensa katseella, muttei laita kapulaa.

En osoita mieltäni mitenkään. Laitan itse kapulan ihan nätisti, etteivät ostokset mene sekaisin ja sitten seuraavan kapulan omieni perään. Ja ihme kyllä, jatkan siitä sitten elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kolmiokuristusotteen, hapetan ja sen jälkeen se joka ei kapulaa suostu käyttämään on maassa kusen hänen päälleen!!

Vierailija
304/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sääntöä, kenen pitäisi kapula laittaa. Useimmiten perässä tuleva laittaa.

Yleensä maksan yhden hengen itsepalvelukassalla. Ei kapulaongelmia.

Vierailija
305/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökin kärryllä sen hanuria.

Vierailija
306/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää sellaisessa kaupassa, jossa ei noita hemmetin kapuloita ole. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
307/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAADIN kauppohja laittamaan jokaiselle kassalle kissan kokoisilla kirjaimille VIRALLISEN ohjeistuksen kapulan käytöstä. Rikkeestä joutuu sitten jonon perälle.

Vierailija
308/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisit edes strapparia niiden kärryjen sijaan...

Vierailija
309/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se etälamautin ole juuri tällaisia tilanteita varten? Niin minä olen ainakin päätellyt.

Vierailija
310/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan itse kapula aina tarvittaessa

Vierailija
311/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sINUTKIN TORPPAAN suojaamalla selustani onalla kärrylläni. Kjähkjäh

Vierailija
312/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapularaivoa 😂

Vierailija
313/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan todellisuutta vain suomessa.

Niinpä. Aloittaja voi ihan hiljaa  siellä kassajonossa miettiä niitä sodan keskellä eläviä, miten heillä ei ole kenties enää a) kauppaa missä käydä b) ostettavaa c) kassajonoa d) eikä edes niitä kapuloita laitettavaksi kassahihnalle.

Vierailija
314/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapularaivo perustuu siihen, että takana tuleva ei aina ylety siihen kapulaan. Siksi on sen kapulan laittaminen kuuluu edelläkävijän toimenkuvaan.  Huomionhakuahan tuo on, moni oikein kyräilee, mitä tunteita kapulattomuus aiheuttaa takana tulevassa.

Aikuiset ihmiset.

Vierailija
315/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on puukotettu paljon pienemmästäkin syystä kuin että "kapula unohtui laittaa". Sanonpahan vaan.

Vierailija
316/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään sääntöä, kenen pitäisi kapula laittaa. Useimmiten perässä tuleva laittaa.

Yleensä maksan yhden hengen itsepalvelukassalla. Ei kapulaongelmia.

Älä ny takana tulevan riesaksi jätä kapulaa laittamatta. Se on sinun asiasi ja maailma pelastuu ainakin sinun osaltasi.

Itsepalvelukassoja ei ole läheskään joka kyläkaupassa.

Vierailija
317/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni potkaisee kapulan karatepotkulla. Kyllä kassamimmitkin hiljenee.

ai sinulla on semmoinen suojeleva kunnon MIES ja musta silmä (ei ulkopuolisen tekemä)

Vierailija
318/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin laitan tavarat hihnalle ja sitten kapulan perään. en tee siitä ongelmaa, onko edessä kapulaa. hyvässä tapauksessa edellinen maksaa ostoksiani ja muuten kassa joutuu edellisen häpeäksi selvittämään edellisen kanssa, missä raja menee. ei ole minun ongelma.

Vierailija
319/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapula hihmalla on turhake. Hihnanlevyinen väli ajaa saman asian.

Kapulisteille voisi olla vaikka uloskäynnin lähellä mkapuloita perzeisiinsä työnnettäviksi.

Vierailija
320/330 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se edellä oleva tahallaan jättää kapulan pois ostosten välistä (sen huomaa kyllä) niin lappaan tietysti omat ostokset hihnalle jättäen pienen hajuraon. Selvitelköön sitten ostonsa jos menee sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme