Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys ihastumisesta.

Vierailija
25.07.2019 |

Jos olet ihastunut/rakastunut johonkin mieheen, niin voitko harrastaa seksiä tai ruveta seurustelemaan toisen miehen kanssa?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filosofi kirjoitti:

Nainen pystyy olemaan ihastunut moneen mieheen yhtäaikaa ja niistä sitten valkata sen parhaimmalta tuntuvan vaihtoehdon, yleensä sen alffimman hyvällä statuksella. Mies taas usein ihastuu yhteen naiseen jopa useiksi vuosiksi. Mies ei saa kunnolla unta ja menettää ruokahalunsa kun päässä ei pyöri muuta kuin tuo yksi nainen. Moni mies saattaa ihastua elämänsä aikana vain kouralliseen määrään naisia ja jos ei saa vastakaikua mies saattaa vetäytyä viettämään yksinäistä elämää omiin oloihinsa. Naisella voi olla ihastuksia elämänsä aikana useita satoja. Usein naisen ensi-ihastus onkin joku rockstar tai nykyään varmaankin joku instagram Momoa horkkamörkö teini-iässä. Siitä heijastetaan sitten vähän sitä tasoa minkälaisen sen tosielämän rakkauden pitäisi olla.

Minä olen elänyt miehenä juurikin tuota kertomaasi. Ero on raastava ja vuosia kestänyt prosessi, nainen taas hyppää seuraavaan junaan ihan tuosta vain.

Ikinä et ole kuullut suoran uuden naisen luokse muuttavista miehistä? Montako kertaa olet lällätellyt täällä naisen vaihtamisesta nuorempaan tuosta vaan? Lällätteleekö naiset täällä päivittäin miehen vaihtamisesta rikkaampaan tai pitempään tai mitä näitä teidän pinnallisia kriteerejä on?

Vierailija
22/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin lähinnä että jos toinen lähtee lomalle ja voi tavata uuden miehen, niin mikä % mahdollisuus tuohon olisi...perseestä tämä ihastuminen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No... mä olen ihastunut ja lähdössä viikonlopuksi mökille ihan eri miehen kanssa. En kylläkään tunne mitään romanttista häntä kohtaan... eli tuskin seksiin päädytään. Tuntisinkin niin voisin unohtaa tän ihastukseni. Häntä kun en voi saada :(

No miksi sitten lähdet? Onko miehellä tunteita sinua kohtaan?

Mä en tiedä. Ainakin haluaa mun seurassa olla. Oon kyllä aika rehellisesti kertonu missä mennään ja hänen kanta on, että kaveripohjalta vietetään viikonloppu yhdessä ja katsotaan, mitä seuraa. Ja eihän sitä ikinä tiedä. Oikeasti toivoisin, että heräiskin tunteita. Tällä suhteella kun olis mahdollisuuksia ja sillä toisella tosiaan ei...

Vierailija
24/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi. Ehkä jos ihastus olisi saavuttamaton niin kykenisin seksiin jonkun toisenkin kanssa. Seurusteluun en. Jos mitään saumaa on, niin keskityn siihen yhteen vain. Eikä silloin ole tarvetta saada muita.

Vierailija
25/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä seurustelisin toisen kanssa, johon EN ole ihastunut?

Tietysti voisin eli pystyisin harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, mutta kun olen rakastunut haluan vain yhtä miestä.

No nyt on se tilanne että miehen rakkaus loppui ja suhde päättyi. Minun on pakko harrastaa seksiä jonkun sellaisen kanssa, josta en välitä, tai olla ilman. Rakastan exääni yhä. Surullista. Seurustelemaan en ala.

Mikä hemmetin pakko sinun on harrastaa seksiä? Jos et halua, niin älä harrasta.

Osaatko lukea? Vaihtoehto on olla ilman. Newsflash: naisetkin tykkää seksistä, tarvii munaa, panettaa. Sitä, jota rakastan, en saa koskaan takaisin. En ajatellut elää puutteessa nunnana vaikka kuinka suren ja kaipaan yhä.

Hyväkään seksi ei ole murto-osaksikaan niin hyvää kuin rakkausseksi. Sitä en saa enää ikinä. Vaihtoehdot vähissä.

Vierailija
26/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä että jos toinen lähtee lomalle ja voi tavata uuden miehen, niin mikä % mahdollisuus tuohon olisi...perseestä tämä ihastuminen

ap

Jos olen rakastunut ja luvannut olla uskollinen, ihan sama vaikka tapaisin tuhat uutta miestä.

Tämä taitaa miehillä mennä eri lailla. :(

Vierailija
27/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos olen rakastunut ja luvannut olla uskollinen, ihan sama vaikka tapaisin tuhat uutta miestä.

Öh, kohde ei tiedä eikä tuosta olla puhuttu. Parisuhde tietenkin on sitten eri asia.

ap

Vierailija
28/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen ihastuksen kanssa ei ole tapahtunut mitään enkä tiedä, voiko tapahtuakaan, voisin harrastaa seksiä jonkun muun kanssa, mutta ei mitään muuta.

Vierailija
29/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapeli

Vierailija
30/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Itselläni tähänastisen kokemukseni perusteella olematon, mutta toisaalta elämästä ei voi koskaan tietää.

Vierailija
31/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.Mä oon ollu monta kuukautta ihastunut varattuun mieheen,joka pitäsi unohtaa.En ihastuksesta huolimatta haluaisi,että asia etenesi.Kunnioitan muiden suhteita.Kyl tää nyt on vaikuttanu minuun niin et en kykenis kyllä alkaa tapailemaan ketään vielä.Pelkkiä seksisuhteita en harrasta.Ehkä se joku,joka kolahtaa yhtä voimakkaasti,kun tulee eteen,niin ihastus unohtuu :D

Vierailija
32/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.Mä oon ollu monta kuukautta ihastunut varattuun mieheen,joka pitäsi unohtaa.En ihastuksesta huolimatta haluaisi,että asia etenesi.Kunnioitan muiden suhteita.Kyl tää nyt on vaikuttanu minuun niin et en kykenis kyllä alkaa tapailemaan ketään vielä.Pelkkiä seksisuhteita en harrasta.Ehkä se joku,joka kolahtaa yhtä voimakkaasti,kun tulee eteen,niin ihastus unohtuu :D

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
33/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa voisin seksiä harrastaa, koska ei siihen aina tunteita tarvita. En kuitenkaan näe syytä, miksi niin silti käytännössä tekisin.

N28

Vierailija
34/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä asenne

Vierailija
35/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty seksiin ilman ihastumista ja ihastun yhteen mieheen kerrallaan.

Sinkkuna tarvitsen ihastumisen yhdenyön juttuun. Parisuhteessa en muita katsele. Tai tapailusuhteessa vaikka vielä ei ole mitään sovittu/luvattu, on niin uusi.

Vierailija
36/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filosofi kirjoitti:

Nainen pystyy olemaan ihastunut moneen mieheen yhtäaikaa ja niistä sitten valkata sen parhaimmalta tuntuvan vaihtoehdon, yleensä sen alffimman hyvällä statuksella. Mies taas usein ihastuu yhteen naiseen jopa useiksi vuosiksi. Mies ei saa kunnolla unta ja menettää ruokahalunsa kun päässä ei pyöri muuta kuin tuo yksi nainen. Moni mies saattaa ihastua elämänsä aikana vain kouralliseen määrään naisia ja jos ei saa vastakaikua mies saattaa vetäytyä viettämään yksinäistä elämää omiin oloihinsa. Naisella voi olla ihastuksia elämänsä aikana useita satoja. Usein naisen ensi-ihastus onkin joku rockstar tai nykyään varmaankin joku instagram Momoa horkkamörkö teini-iässä. Siitä heijastetaan sitten vähän sitä tasoa minkälaisen sen tosielämän rakkauden pitäisi olla.

Ihan puppua! Ihastus täyttää mielen kokonaan, eikä silloin edes huomaa muita miehiä! Itse ihastun oikeasti ehkä kerran kymmenessä vuodessa.

Vierailija
37/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos ette ole edes tapailuasteella mutta jotain välillänne on ilmassa niin kannattaisi tehdä omat tunteet ilmi hänelle. Jos ei siitä synny enempää niin ei synny, mutta kurjin tilanne on se "olisi voinut tulla jotakin mutta liian myöhään avasin suuni".

Uusi romanttinen haave saa tilaa jos tämä ei onnistu. Älä jää pelkoon ja epävarmuuteen, siitä tulee pian liiankin tuttu olotila.

Vierailija
38/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Öh, kohde ei tiedä eikä tuosta olla puhuttu. Parisuhde tietenkin on sitten eri asia.

ap

SIIS MITÄ? Kohde ei edes tiedä, että olet ihastunut, ja mietit, voiko hän nyt alkaa seurusteleen tai sekstaileen jonkun muun kanssa? Mikä ihmeen juttu tää on?

Kyllä, nainen joka ei tiedä kiinnostuksestasi eikä ehkä olemassaolostasi voi todellakin alkaa seurusteleen tai hommata seksikumppanin.

Selitä nyt tarkemmin, mikä toi tilanne on?

Vierailija
39/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v.Mä olen tosi tunneihminen.En viettien vietävänä :D

Vierailija
40/49 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

SIIS MITÄ? Kohde ei edes tiedä, että olet ihastunut, ja mietit, voiko hän nyt alkaa seurusteleen tai sekstaileen jonkun muun kanssa? Mikä ihmeen juttu tää on?

Kyllä, nainen joka ei tiedä kiinnostuksestasi eikä ehkä olemassaolostasi voi todellakin alkaa seurusteleen tai hommata seksikumppanin.

Selitä nyt tarkemmin, mikä toi tilanne on?

varmaankin jos nainenkin on ihastunut mieheen, niin voiko hän alkaa seukkaamaan vaikka ihastus on päällä. Miehet ei minun tuntemistani tapauksista oikein pysty. Edes seksi ei tahdo onnistua toisen kanssa jos on ihastunut tulisesti johonkin.Yllättävää kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi