Naisille kysymys ihastumisesta.
Jos olet ihastunut/rakastunut johonkin mieheen, niin voitko harrastaa seksiä tai ruveta seurustelemaan toisen miehen kanssa?
Kommentit (49)
En voi. Muut miehet ei vain kerta kaikkiaan kiinnosta silloin.
Onko naisen iällä merkitystä tuossa vaiheessa jos on alta 30-vuotias vaikka?
ap
Toki. Olen minä avioliittoni aikana ollut välillä toiseen ihastunut ja aviollinen seksi on silti sujunut ihan normaalisti.
Voin olla ihastunut useampaan yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Olen minä avioliittoni aikana ollut välillä toiseen ihastunut ja aviollinen seksi on silti sujunut ihan normaalisti.
Jos olisit ollut vapaa ja toinen myös?
Myös naiset ovat yksilöitä. Joku toinen voi, joku toinen ei voi.
Itse en voisi.
Voin mennä sänkyyn ja seurustella vaikka olisinkin ihastunut toiseen, mutta jos rakastuminen tulee mukaan kuvaan niin sitten en. En oikein osaa pitää montaa palloa ilmassa sillä tapaa, ja rakkaus on niin vahva tunne että tuntuisi väärältä yrittää keskittyä johonkin toiseen. Tapailuvaiheessa kun ei ole vielä niin syviä tunteita niin on ok.
No... mä olen ihastunut ja lähdössä viikonlopuksi mökille ihan eri miehen kanssa. En kylläkään tunne mitään romanttista häntä kohtaan... eli tuskin seksiin päädytään. Tuntisinkin niin voisin unohtaa tän ihastukseni. Häntä kun en voi saada :(
Vierailija kirjoitti:
No... mä olen ihastunut ja lähdössä viikonlopuksi mökille ihan eri miehen kanssa. En kylläkään tunne mitään romanttista häntä kohtaan... eli tuskin seksiin päädytään. Tuntisinkin niin voisin unohtaa tän ihastukseni. Häntä kun en voi saada :(
No miksi sitten lähdet? Onko miehellä tunteita sinua kohtaan?
Eli veikkaisin, että valtaosa ei voi. Tykkäyksistä päätellen. Luotan tuohon
ap
Miksi ihmeessä seurustelisin toisen kanssa, johon EN ole ihastunut?
Tietysti voisin eli pystyisin harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, mutta kun olen rakastunut haluan vain yhtä miestä.
No nyt on se tilanne että miehen rakkaus loppui ja suhde päättyi. Minun on pakko harrastaa seksiä jonkun sellaisen kanssa, josta en välitä, tai olla ilman. Rakastan exääni yhä. Surullista. Seurustelemaan en ala.
Nainen pystyy olemaan ihastunut moneen mieheen yhtäaikaa ja niistä sitten valkata sen parhaimmalta tuntuvan vaihtoehdon, yleensä sen alffimman hyvällä statuksella. Mies taas usein ihastuu yhteen naiseen jopa useiksi vuosiksi. Mies ei saa kunnolla unta ja menettää ruokahalunsa kun päässä ei pyöri muuta kuin tuo yksi nainen. Moni mies saattaa ihastua elämänsä aikana vain kouralliseen määrään naisia ja jos ei saa vastakaikua mies saattaa vetäytyä viettämään yksinäistä elämää omiin oloihinsa. Naisella voi olla ihastuksia elämänsä aikana useita satoja. Usein naisen ensi-ihastus onkin joku rockstar tai nykyään varmaankin joku instagram Momoa horkkamörkö teini-iässä. Siitä heijastetaan sitten vähän sitä tasoa minkälaisen sen tosielämän rakkauden pitäisi olla.
Täyttä paskaa eikä filosofiaa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä seurustelisin toisen kanssa, johon EN ole ihastunut?
Tietysti voisin eli pystyisin harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, mutta kun olen rakastunut haluan vain yhtä miestä.
No nyt on se tilanne että miehen rakkaus loppui ja suhde päättyi. Minun on pakko harrastaa seksiä jonkun sellaisen kanssa, josta en välitä, tai olla ilman. Rakastan exääni yhä. Surullista. Seurustelemaan en ala.
Mikä hemmetin pakko sinun on harrastaa seksiä? Jos et halua, niin älä harrasta.
Filosofi kirjoitti:
Nainen pystyy olemaan ihastunut moneen mieheen yhtäaikaa ja niistä sitten valkata sen parhaimmalta tuntuvan vaihtoehdon, yleensä sen alffimman hyvällä statuksella. Mies taas usein ihastuu yhteen naiseen jopa useiksi vuosiksi. Mies ei saa kunnolla unta ja menettää ruokahalunsa kun päässä ei pyöri muuta kuin tuo yksi nainen. Moni mies saattaa ihastua elämänsä aikana vain kouralliseen määrään naisia ja jos ei saa vastakaikua mies saattaa vetäytyä viettämään yksinäistä elämää omiin oloihinsa. Naisella voi olla ihastuksia elämänsä aikana useita satoja. Usein naisen ensi-ihastus onkin joku rockstar tai nykyään varmaankin joku instagram Momoa horkkamörkö teini-iässä. Siitä heijastetaan sitten vähän sitä tasoa minkälaisen sen tosielämän rakkauden pitäisi olla.
Jaahas. Momoan kuolaaja taas jakaa "viisauttaan" joka ei perustu yhtään mihinkään todellisuuden ilmiöihin.
Filosofi kirjoitti:
Minä olen elänyt miehenä juurikin tuota kertomaasi. Ero on raastava ja vuosia kestänyt prosessi, nainen taas hyppää seuraavaan junaan ihan tuosta vain.
Filosofi kirjoitti:
Voi voi, kyllä sinullekin perus-pentti vielä joku löytyy :)
Mitä tulee AP:n kysymykseen, niin voihan sitä olla ihastunut moneenkin tyyppiin. Toisen ihmisen halut, ajankohta ja esimerkiksi parisuhdestatukset vaikuttaa myös paljon asiaan. Jos se "ykköstyyppi" on esimerkiksi varattu tai antaa pakit (kyllä, naisillekin voi käydä niin), niin tokihan kannattaa huomio sitten kiinnittää johonkin muuhun henkilöön. Näistä tulee myös nopeasti niitä "ykkösiä", jos suhde ottaa tuulta alleen.
Ja siis itsehän ihastun toodella harvoin kehenkään, mutta hyvä tietää, että on vielä satoja ihastuksia edessä :'D Ja että voin näistä sadoista ihastuksista sitten VALITA sen alfan, koska alfathan tunnetusti a) ovat aina vapaita ja b) eivät itse vaikuta mitenkään tilanteeseen.
En pystyisi seurustella / harrastaa seksiä, jos en olisi vahvasti ihastunut, jopa rakastunut. En usko, että voisin tuntea näitä tunteita useampaa kohtaan samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Filosofi kirjoitti:
Minä olen elänyt miehenä juurikin tuota kertomaasi. Ero on raastava ja vuosia kestänyt prosessi, nainen taas hyppää seuraavaan junaan ihan tuosta vain.
No, näin naisena kokemukseni maailmasta on täysin toinen: miehet eivät eroa, ellei ole jo uusi katseltuna ja toisaalta naiset pystyvät nykyään lähtemään omilleen, koska eivät ole enää taloudellisesti riippuvaisia miehistään. Miehet kokevat kuitenkin kaiketi enemmän yksinäisyyttä eron jälkeen, vaikka melkeinpä aina onkin laastari haavaa paikkaamassa. Naisilla taasen on enemmän ystäviä jne, joiden kanssa voi viettää aikaa ja jakaa elämää eronkin jälkeen, jolloin yksinäisyys ei tunnu niin isolta.
En oikein kun sillon se on ihastus on koko ajan mielessä.