Naisille kysymys ihastumisesta.
Jos olet ihastunut/rakastunut johonkin mieheen, niin voitko harrastaa seksiä tai ruveta seurustelemaan toisen miehen kanssa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä seurustelisin toisen kanssa, johon EN ole ihastunut?
Tietysti voisin eli pystyisin harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, mutta kun olen rakastunut haluan vain yhtä miestä.
No nyt on se tilanne että miehen rakkaus loppui ja suhde päättyi. Minun on pakko harrastaa seksiä jonkun sellaisen kanssa, josta en välitä, tai olla ilman. Rakastan exääni yhä. Surullista. Seurustelemaan en ala.
Mikä hemmetin pakko sinun on harrastaa seksiä? Jos et halua, niin älä harrasta.
Osaatko lukea? Vaihtoehto on olla ilman. Newsflash: naisetkin tykkää seksistä, tarvii munaa, panettaa. Sitä, jota rakastan, en saa koskaan takaisin. En ajatellut elää puutteessa nunnana vaikka kuinka suren ja kaipaan yhä.
Hyväkään seksi ei ole murto-osaksikaan niin hyvää kuin rakkausseksi. Sitä en saa enää ikinä. Vaihtoehdot vähissä.
No just. Itse en kyllä lähtisi kenen tahansa jyystettäväksi joka kuukausi, kun alkaa panettamaan... Jos olisin mies, niin en kyllä olisi kiinnostunut tällaisesta naisesta, joka kenen tahansa kanssa panee. Ihminen on järjellinen olento olevinaan. Oma koira on tuolla tasolla, että tarjoaa kiimassa takapuolta ensimmäiselle urokselle...
Voin helposti ja olen tehnytkin niin. Seksi vaatii kemiaa ja fyysistä kipinää, ei tunteita.
N43
Yksinäisyydestä ja siitä että kaipaa sitä ihastusta, voi tehdä virheitä.
Tai sitten on niinkuin mulla, että yrittää päästä yli elämänsä rakkaudesta. Mut kyl mua ällöttää edes jutella netissä muille.. koko ajan sellainen tunne, ett missä vaiheessa kerron tollekin ettei sillä mitään todellisia mahiksia oo, koska oon rakastunut edelleen siihen yhteen mieheen. Ja tuntuu siis pahalta jutella heidän kanssaan.. se tuntuu myös pahalta heitä kohtaan.
Mut minkäs voi.
Vierailija kirjoitti:
Voin helposti ja olen tehnytkin niin. Seksi vaatii kemiaa ja fyysistä kipinää, ei tunteita.
N43
Meitä on moneksi. Kaikille ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä seurustelisin toisen kanssa, johon EN ole ihastunut?
Tietysti voisin eli pystyisin harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, mutta kun olen rakastunut haluan vain yhtä miestä.
No nyt on se tilanne että miehen rakkaus loppui ja suhde päättyi. Minun on pakko harrastaa seksiä jonkun sellaisen kanssa, josta en välitä, tai olla ilman. Rakastan exääni yhä. Surullista. Seurustelemaan en ala.
Mikä hemmetin pakko sinun on harrastaa seksiä? Jos et halua, niin älä harrasta.
Osaatko lukea? Vaihtoehto on olla ilman. Newsflash: naisetkin tykkää seksistä, tarvii munaa, panettaa. Sitä, jota rakastan, en saa koskaan takaisin. En ajatellut elää puutteessa nunnana vaikka kuinka suren ja kaipaan yhä.
Hyväkään seksi ei ole murto-osaksikaan niin hyvää kuin rakkausseksi. Sitä en saa enää ikinä. Vaihtoehdot vähissä.
No just. Itse en kyllä lähtisi kenen tahansa jyystettäväksi joka kuukausi, kun alkaa panettamaan... Jos olisin mies, niin en kyllä olisi kiinnostunut tällaisesta naisesta, joka kenen tahansa kanssa panee. Ihminen on järjellinen olento olevinaan. Oma koira on tuolla tasolla, että tarjoaa kiimassa takapuolta ensimmäiselle urokselle...
"Joka kuukausi" - sulle seksi ei taida olla kovin tärkeää? XD
Mistä ihmeestä päättelet, että panen kenen kanssa tahansa? Mistä päättelet, että useamman kuin yhden kanssa?
Mut hei kiitos tästä slutsheimingistä minkä teit tuntematta mua lainkaan tai edes tietämättä, kuinka vähän tai paljon mulla on ollut seksikumppaneita!
Et tajua. Se mies oli mun elämäni rakkaus. Muita ei tule tunnetasolla. Seksi on nyt järjestettävä toisella tavalla. Joo ja seksi on mulle tärkeää ja nautin siitä. Olisin ollut mieheni kanssa uskollisesti kuolemaan saakka mutta toisin kävi.
Ap, mistä arvelet, että nainen olisi ihastunut sinuun? Sanot, ettei hän tiedä tunteistasi. Ette siis ole puhuneet asiasta. Et ole varma. Kannattaisiko puhua ja kääntää tää kortti?
Yleensä en. Nyt tilanne on kuitenkin sellainen, että olen harrastanut seksiä toisen kanssa, vaikkakin aika epätavallisista syistä enkä minkään varsinaisen himon takia. Mutta ihastuksen kohteeni ei ole alunperinkään ollut minusta kiinnostunut ja on nykyään naimisissa ja hänellä on lapsia. Saa kai minullakin sitten jotain "omaa elämää" olla. Jos tunne olisi molemminpuolinen niin en varmasti puuhailisi muiden kanssa mitään.
No, minä olin todella rakastunut (tosin naiseen, olen siis biseksuaali), mutta siitä jutusta ei tullut mitään. En ole vieläkään päässyt hänestä yli, vaikka on kolmas vuosi menossa, mutta olen kyllä harrastanut seksiä muiden kanssa ja tavallaan kai seurustellutkin. Erona on vaan se, että en pysty ihastumaan tai rakastumaan, ja otan nämä muut jutut sitten toiselta kantilta.
Olisi toki vaihtoehto olla kokonaan ilman, jolloin pettymys tuntuisi vielä suuremmalta. Luulen, että nämä muut suhteet kuitenkin auttavat pääsemään yli hänestä, johon olin ihan todella rakastunut. Jos eläisin ihan nunnan elämää, tuntuisi, että yksi epäonnistunut rakastuminen olisi vienuyt minulta paljon enemmän, jos se onnistuisi jopa halvaannuttamaan seksielämäni. En tiedä, pystynkö rakastumaan kehenkään vielä aikoihin - voi olla, että menee useita vuosia, ennen kuin niin käy. Ehkä ehdin vanheta siihen mennessä. Yritän nyt kuitenkin nauttia elämästä. Ja kyllä minä saan seksistä irti paljon, vaikken olisi ihastunut seksikumppaniin.
Helpompaa niillä, jotka ihastuvat ja rakastuvat lievemmin, mutta useammin...
Mutta vastaus kysymykseen.. kyllä pystyn, mutta on se erilaista.
En. Jos mä olen ihastunut, niin ei mun aivot kykene ajattelemaan muita ihmisiä romanttisesti tai seksuaalisesti. Eri asia varmaan pitkässä parisuhteessa (jossa en ole koskaan ollut). Mutten silti pettäisi, vaikka vähän panettaisikin joku toinen.
No ei voi.