Haluttomuus suhteessa
Kumman ongelma se oikeastaan on? Se haluton on tyytyväinen ja kokee toisen lähestymiset epänormaalina "jatkuvana vonkaamisena" ja halukas taas kokee, että jatkuva torjutuksi tuleminen on nöyryyttävää ja syö itsetuntoa. Ei siis tee enää aloitteita.
Haluton tavallaan "voitti" kun saa nyt olla rauhassa. Halukas harkitsee sivusuhdetta. Ahdistava tilanne.
Kommentit (51)
Me sovittiin vaimon kanssa jo nuorena naimisiin mennessä, ettei seksiä saa kotona pihdata, jos haluaa parisuhteessa pysyä. Eikä myöskään ole lupa käydä vieraissa jos kotona saa seksiä. . Oli vielä vaimon ehdotus sopimuksesta. Hyvin on pitänyt jo yli 40v.
M62
Haluton=ei halua ollenkaa.Eriparia halut=toinen haluu joka päivä ja toinen kerran viikossa.Tai kerran kuussa.Haluttomassa suhteessa elämistä en suosittele kellekkään.Erpariakin olevat halut tuottaa ongelmia suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen minun kanssani seurustelusuhteen aloittava tietää, että jos kanssani ei halua seksiä, ei minun kanssani voi olla parisuhteessakaan.
Fiksu pykälä. Onko tarvinnut ottaa käyttöön?
Ei ole tarvinnut. Mutta kun tekee seksistä prioriteetin, saa todennäköisemmin kumppanikseen ihmisen, jolle seksi on myös hyvin tärkeää suhteessa.
Halut kadonneet vaihdevuosiin. Olen n. 50-v. Mies noin parivuotta vanhempi. Aina välillä mies tekee aloitteen enkä koskaan kieltäydy siitä vaikka kivut kovat vaikka laitan liukkaria. Pelkään joka yö mennä sänkyyn nukkumaan kun ajattelen että jos hän rupeaa taas ******** ja se on todella kivuliasta. Muutakaan läheisyyttä ei enää juuri ole koska pelkään että hän siitä innostuu. En osaa puhua näistä asioista hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Halut kadonneet vaihdevuosiin. Olen n. 50-v. Mies noin parivuotta vanhempi. Aina välillä mies tekee aloitteen enkä koskaan kieltäydy siitä vaikka kivut kovat vaikka laitan liukkaria. Pelkään joka yö mennä sänkyyn nukkumaan kun ajattelen että jos hän rupeaa taas ******** ja se on todella kivuliasta. Muutakaan läheisyyttä ei enää juuri ole koska pelkään että hän siitä innostuu. En osaa puhua näistä asioista hänelle.
Kiitos alapeukuista, juuri niitä tarvitsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en alapeukuttanut ja kaikki sympatiat tilanteellesi, mutta eihän tuota nyt yläpeukuttaakaan voi? Eihän me täältä palstalta voida mennä kertomaan, että hei Keijo, tiesitkö muuten että Mirkulla ottaa tuo teidän seksi kovin kipeää, voisitko jutella sille kun ei se itse uskalla? (Paitsi jos Keijokin sattuu lukemaan palstaa, missä tapauksessa käy Keijo heti puhumassa Mirkulle, syy tuossa edellä!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et alapeukkuja, mutta neuvoja ainakin. Miten voi olla vaikeaa sanoa kumppanille, että yhdyntä sattuu? Tai vaikka olisikin vaikeaa, niin pitäähän se sanoa. Aikuinen ihminen ei voi tuosta loukkaantua.
Miten ajattelit tilanteen ratkeavan ilman keskustelua? Miehesi saa unissaan jumalallisen ilmestyksen tms.? Eli puhu, kerro. Tänne kirjoittelu ei auta.
Olen joskus kyllä sanonut että sattuu. Mutta sillä ei ole vaikutusta.
Uskoisin monen miehen olevan yhtä lailla haluton, jos kokisivat asioita naisen kannalta: kipu, raskauden pelko, pelkkä jyystö ilman riittäviä hyväilyjä jne - mietipä mies haluaisitko sinä siinä tilanteessa?
Fiksu pykälä. Onko tarvinnut ottaa käyttöön?