Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin huomasit että kauniiden naisten elämä on helpompaa?

Vierailija
22.07.2019 |

Jo teininä vai työelämässä?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut ja tuntemattomat miehet tekevät usein minulle pieniä palveluksia pyytämättä ja ovat kohteliaita.

Kiitän aina kauniisti hymyn kera.

Olen miettinyt tapahtuuko tätä naisille yleensäkin kuinka paljon, vai onko ulkonäkösidonnaista. Vai sattuuko kotikaupungissani asumaan tavallista enemmän herrasmiehiä ❤

Vierailija
62/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tärkeäää koko evoluuution ja yhteiskunnnan toimivuuden kannalta että naisilla on estetiikan tajua ja eeettisyyttä ajatelllen empatiaa kasvatukselllisessa mielesssä ja muutoinkin.

Näin se on mutta jostain syystä sekä ulkoisesti että sisäisesti kauniit ja kiltit ihmiset savustetaan ulos joka paikasta kukaan ei halu heidät mihinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vaikka kuinka paljon kauniita ja päteviä naisia työelämässä. 

Vierailija
64/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutut ja tuntemattomat miehet tekevät usein minulle pieniä palveluksia pyytämättä ja ovat kohteliaita.

Kiitän aina kauniisti hymyn kera.

Olen miettinyt tapahtuuko tätä naisille yleensäkin kuinka paljon, vai onko ulkonäkösidonnaista. Vai sattuuko kotikaupungissani asumaan tavallista enemmän herrasmiehiä ❤

Tapahtuu kaikille naisille, jotka liikkuvat sivistyneiden ja hyväkäytöksisten miesten seurassa.

Ja muuallakin. Olin (keski-ikäinen tanakka täti) kerran Ohiossa huoltoasemalla, minne tuli iso prätkäjengi. Ja voi sitä pokkuroinnin määrää minua kohtaan. Eli se on vaan sen porukan normi.

Vierailija
65/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan vasta nyt tajuta. Teininä en ollut kaunis, vaan epävarma aknen runtelema takkutukka, mutta nyt nuorena aikuisena (20+) olen huomannut että ihmiset oikeasti näyttävät pitävän minua kauniina. Olen löytänyt oman tyylini, pidän itsestäni huolta ja kaiken sen lapsenpyöreyden alta ilmestyi oikein nätit kasvonpiirteet.

Deittailu ainakin on helppoa kun olen vielä verrattain nuori, ja työpaikkojenkin kanssa on ollut jostain syystä hyvä säkä. (Hakemani opiskelupaikat ovat myös irronneet, mutta siihen ei kyllä ulkonäkö vaikuta mitenkään.) Kun tapaan uusia ihmisiä, oletusarvonani on aina se että kyseessä on todennäköisesti kiva ihminen joka haluaa minulle hyvää, olen siis todella luottavainen ja ehkä vähän naiivikin kun aiempi elämänkokemus ei juuri ole antanut aihetta epäillä muiden tarkoitusperiä. Saatan kyllä jossain vaiheessa pudota korkealta ja kovaa, mutta noin yleisesti ihmiset ovat aina minulle ystävällisiä ja mukavia – kuten minäkin heille.

No ehkä muut ovat kivoja sinulle, koska sinäkin olet kiva heille. Eihän sillä välttämättä ole mitään tekemistä ulkonäkösi kanssa.

Vierailija
66/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauniin elämä ole välttämättä helppoa, mutta siitä on sellaista etua, jota kauniit eivät välttämättä itse ymmärrä.

Itselläni on erittäin kaunis ystävä, jonka olen tuntenut jo teini-iästä ja ainakin hänen kohdallaan olen huomannut joitakin asioita ja kaikki eivät tietenkään ole yksiselitteisesti vain hyviä.

Huomio. Missä ikinä kaverin kanssa liikkui huomio oli taattu. Esim. Tapahtumissa kaveri valikoitui aina lehtikuviin ja haastatteluihin. Tästä on hyötyä, jos tykkää olla esillä ja/tai on jotakin sanottavaa. Huonoja puolia olivat mm. Pakkomielteiset ihailijat, mutta toisaalta taas kaverille löytyy aina "pelastaja" tukalista tilanteista. Tuntemattomatkin ihmiset ovat valmiita auttamaan aivan kaikessa, muutosta alkaen.

Vaikka välillä kuulee ajatuksia siitä, että kauniita pidetään tyhminä, niin oman kokemuksen mukaan se on pikemmin päin vastoin. Kauniin ihmisen jokaiseen sanaan ja typerimpääkin möläytykseen suhtaudutaan samanlaisella vakavuudella ja intohimolla kuin kaikkein syvimpiin, älykkäimpiin ja filosofisimpiin pohdintoihin.

Mahdollisuudet. Jokainen ovi josta kuljet on halutessasi mahdollinen työpaikka. Jokaisen mahdottomimmankin vision ja idean taakse saat helposti puolellesi ihmisiä, jotka ovat valmiita sen kanssasi toteuttamaan. Jos haluat nähdä idolisi ei tarvitse kuin kulkea keikkapaikan vierestä ja joku ohjaa sinut samaan vip-tilaan. Tai jos olet varaton, mutta haluat kokea benji-hypyn, saada tatuoinnin tai oikeastaan mitä tahansa, niin joku sen sinulle tarjoaa kun olet sellaisessa paikassa missä niihin on mahdollisuus jne.

Asiakaspalvelualalla olet se paras ja kaunein, jonka vuoksi asiakkaat palaavat.

Jne.

Koen, että kaveri on tosin muutenkin harvinaislaatuinen, eli ulkonäkö on vain osa karismaa.

Summarum. Olen tavallisena persjalkasena perunanenänä kokenut samanlaisia ikäviä ilmiöitä kuin kaverikin mm. Ahdistelua ja seurailevia hiippareita jne.

Kaverilla on ollut aivan oikeasti vaikea elämä. Mutta niin on itsellänikin.

Se minkä koen merkittävimmäksi eroksi ja hyödyksi ulkonäön kannalta on, että kauniin on aina joku valmis "pelastamaan", kauniilla on aina tukijoukkoja, vaikka kokisikin olevansa yksin.

Se on tietynlaisia tabuja yhteiskunnassa, jossa omillaan pärjääminen ja itsenäisyys on itseisarvo, että on tilanteita, joissa toivoisi, että joku "pelastaisi" ja auttaisi.

Kun joudut ahdistelluksi, keksit itse keinot selvitä tilanteesta. Jos olet kaunis niin jokainen tilanteen näkevä on valmis rynnimään apuun, eikä kukaan vähättele kokemaasi. Toisaalta taas vaikka kaunis kokisikin enemmän ahdistelua, niin useimmat haluavat miellyttää kaunista, kun taas normaalimman näköisillä ei ole niin suurta arvoa, joten kohtelu on helposti törkeämpää.

Jos satut retkahtamaan väkivaltaiseen ihmiseen, ovellasi on jono valmiina majoittamaan sinut ja laittamaan pahoinpitelijäsi ojennukseen jne. Jos olet tavallinen, olet syypää itse tilanteeseen ja itse sinun tulee siitä selvitä.

Vaikka osa esimerkeistä onkin vähän kärjistettyjä, niin käytännössä näin asiat toimivat. Se miten ihmiset suhatutuvat toisiinsa somessa (esim. Kauniiden saamat vihakommentit jne.) eivät vastaa aina kuvaa todellisesta elämästä. Toisaalta taas usein ne oikeasti kauniit ja karismaattiset saavat olla rauhassa somessakin.

Vierailija
67/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus nähdään eri tavalla. Olen itse nainen ja usein muiden kauniina pitämät eivät ole sitä välttämättä minun mielestä. Monilla kauniilla on lisäksi muita auttavia kokemuksia kuten positiivisia kokemuksia kouluajoilta tai muita sattumanvaraisia tekijöitä, mitkä elämään vaikuttaa.

Vierailija
68/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä huomasin, kuinka joillain oli helpompaa kuin muilla. Tosin oli niitäkin kauniita, jotka tekivät ihan saman työmäärän kuin muutkin. Siitä heille pointsit.

Toisen kerran huomasin, kun oma tytär tuli teiniksi ja oli huomattavasti suositumpi kuin minä teininä - ja paljon kauniimpi. Pojat ja miehet kiinnostuivat, ja lesbot. Itse sain olla esim. lesboilta rauhassa. Luojan kiitos.

Vierailija
69/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauniin elämä ole välttämättä helppoa, mutta siitä on sellaista etua, jota kauniit eivät välttämättä itse ymmärrä.

Itselläni on erittäin kaunis ystävä, jonka olen tuntenut jo teini-iästä ja ainakin hänen kohdallaan olen huomannut joitakin asioita ja kaikki eivät tietenkään ole yksiselitteisesti vain hyviä.

Huomio. Missä ikinä kaverin kanssa liikkui huomio oli taattu. Esim. Tapahtumissa kaveri valikoitui aina lehtikuviin ja haastatteluihin. Tästä on hyötyä, jos tykkää olla esillä ja/tai on jotakin sanottavaa. Huonoja puolia olivat mm. Pakkomielteiset ihailijat, mutta toisaalta taas kaverille löytyy aina "pelastaja" tukalista tilanteista. Tuntemattomatkin ihmiset ovat valmiita auttamaan aivan kaikessa, muutosta alkaen.

Vaikka välillä kuulee ajatuksia siitä, että kauniita pidetään tyhminä, niin oman kokemuksen mukaan se on pikemmin päin vastoin. Kauniin ihmisen jokaiseen sanaan ja typerimpääkin möläytykseen suhtaudutaan samanlaisella vakavuudella ja intohimolla kuin kaikkein syvimpiin, älykkäimpiin ja filosofisimpiin pohdintoihin.

Mahdollisuudet. Jokainen ovi josta kuljet on halutessasi mahdollinen työpaikka. Jokaisen mahdottomimmankin vision ja idean taakse saat helposti puolellesi ihmisiä, jotka ovat valmiita sen kanssasi toteuttamaan. Jos haluat nähdä idolisi ei tarvitse kuin kulkea keikkapaikan vierestä ja joku ohjaa sinut samaan vip-tilaan. Tai jos olet varaton, mutta haluat kokea benji-hypyn, saada tatuoinnin tai oikeastaan mitä tahansa, niin joku sen sinulle tarjoaa kun olet sellaisessa paikassa missä niihin on mahdollisuus jne.

Asiakaspalvelualalla olet se paras ja kaunein, jonka vuoksi asiakkaat palaavat.

Jne.

Koen, että kaveri on tosin muutenkin harvinaislaatuinen, eli ulkonäkö on vain osa karismaa.

Summarum. Olen tavallisena persjalkasena perunanenänä kokenut samanlaisia ikäviä ilmiöitä kuin kaverikin mm. Ahdistelua ja seurailevia hiippareita jne.

Kaverilla on ollut aivan oikeasti vaikea elämä. Mutta niin on itsellänikin.

Se minkä koen merkittävimmäksi eroksi ja hyödyksi ulkonäön kannalta on, että kauniin on aina joku valmis "pelastamaan", kauniilla on aina tukijoukkoja, vaikka kokisikin olevansa yksin.

Se on tietynlaisia tabuja yhteiskunnassa, jossa omillaan pärjääminen ja itsenäisyys on itseisarvo, että on tilanteita, joissa toivoisi, että joku "pelastaisi" ja auttaisi.

Kun joudut ahdistelluksi, keksit itse keinot selvitä tilanteesta. Jos olet kaunis niin jokainen tilanteen näkevä on valmis rynnimään apuun, eikä kukaan vähättele kokemaasi. Toisaalta taas vaikka kaunis kokisikin enemmän ahdistelua, niin useimmat haluavat miellyttää kaunista, kun taas normaalimman näköisillä ei ole niin suurta arvoa, joten kohtelu on helposti törkeämpää.

Jos satut retkahtamaan väkivaltaiseen ihmiseen, ovellasi on jono valmiina majoittamaan sinut ja laittamaan pahoinpitelijäsi ojennukseen jne. Jos olet tavallinen, olet syypää itse tilanteeseen ja itse sinun tulee siitä selvitä.

Vaikka osa esimerkeistä onkin vähän kärjistettyjä, niin käytännössä näin asiat toimivat. Se miten ihmiset suhatutuvat toisiinsa somessa (esim. Kauniiden saamat vihakommentit jne.) eivät vastaa aina kuvaa todellisesta elämästä. Toisaalta taas usein ne oikeasti kauniit ja karismaattiset saavat olla rauhassa somessakin.

Kauneus ei pelasta ikäviltä kokemuksilta, mutta ei kyllä myöskään tavallinen ulkonäkö. Olen tavis, eikä ole ollut onnea miesten, työn tai kavereiden suhteen ja ikäviä kokemuksia ollut roppakaupalla. Ulkonäköni tuskin on syy tähän, mutta uskon että kauniina olisin saanut enemmän kivoja kokemuksia ja ihmissuhteita, huolimatta ilmeisen luontaantyöntävästä luonteestani.

Vierailija
70/71 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kommentoi hieman "erilainen nuori". Musta on aivan sama, miltä kukakin näyttää, luonne on tärkein. Eli en vedä kenestäkään mitään ennakkokäsityksiä tuntematta ensin. Tietty varautuneisuus on kaikkia kohtaan aluksi kuitenkin.

Ketjun ainoa järkevä viesti.

Paitsi että me kaikki vedämme lukemattomia ennakkokäsityksiä toisistamme ulkonäön perusteella, se tapahtuu alitajuisesti vaikka kuinka yrittäisimme tietoisesti olla hienoja ja ennakkoluulottomia ihmisiä hampaat irvessä.

Vierailija
71/71 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ulkonäöltäni enemmän tavislinjaa, mutta välillä ulkonäkö ollut enemmän kohdillaan (vaikkapa hoikempi,  onnistunut vaatevalinta/kampaus/meikki), niin olen päässyt kurkistamaan kauneuden hyötynäkökohtiin. En kuitenkaan ole niin kaunis ollut, että olisin joutunut kokea häirintää tai pakkomielteistä ihailua.

Sittemmin kun luin tieteellisestä tutkimuksesta, jonka mukaan kauniit saa parempaa hoitoa lääkäriltä, niin päätin panostaa ulkonäkööni aina palvelutilanteissa. Olen mm. saanut laatikossa ostettavan polkupyörän  koottuna, tämän ennakoin laittautumalla kauniiksi. Ja tämä ei koske pelkästään miehiä, vaan myös naisia. Huomasin esim. opiskelujen loppupuolella, kun kävin töissä ja piipahdin luennoilla tyylikkäästi jakkupuvussa, niin kohosin luokan arvoasteikossa selvästi ja olin tyttöjen kesken suositumpi kuin normaalisti.

Kuulostaa superpinnalliselta, mutta toimii. Ja pitää vielä lisätä, että miesvaltaisella alalla on tullut vuosikausia seurattua miesten harrastamaa kauniiden naisten suosintaa (siis asiakaspalvelutilanteissa, ei minulta mitään pois), niin tuli välillä huomauteltua räikeimmistä tapauksista, niin selityksenä oli että tapaus x on niiiiin ystävällinen. No ne rumemmatkin oli ihan ystävällisiä, mutta saattoivat saada todella ikävää kohtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän