Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin huomasit että kauniiden naisten elämä on helpompaa?

Vierailija
22.07.2019 |

Jo teininä vai työelämässä?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo teininä. Aina kehuttu kaubiiksi, ja luonnetta. Siistit vaatteet, sopivat vaikka eivät olekkaan merkkivaatteita. Silti jokseekin oma naama ja keho ovat sellaisia, että toivoisin olevani aivan erilainen. Siltikään kaikkeen ei voi vaikuttaa. Oon ollu pienestä pitäen isokokoinen, ja suht pitkä mut en liian lyhyt. Noh, pitemmittä puheitta en voi kyllä itse kehua naamatauluani. Aina tuntuu, että löytyy itsestä jotain mitä ei haluaosi edes siinö enäö tietää... stana.

Vierailija
22/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo esikoulussa, kaunein tyttö valittiin Luciaksi ja sai muutoinkin tehdä niitä kivoimpia askareita. Itse olin toiseksi nätein, joten sain tarkastella tilannetta molemmin puolin aitaa.

Sama jatkui koulussa ja lukiossa. Ja miesmarkkinoillla pärjäsi hyvin. Työelämässä oli nuorena jonkin verran etua, sitä tuli valituksi mukaan uusiin ja haastaviin projekteihin. Mutta sitten meno tyssäsi ja kauneus olikin haitta - ikäänkuin merkki pätevyyden puuttesta. Katsoin vierestä, kun manageritehtävät menivät kokemattomammille. Kesti pitkään hoksata miksi. Nyt nämäkin ovet ovat auenneet päälle nelikymppisenä sen kauneuden haihduttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap uskovainen kun aihe on noin tärkeä?

Vierailija
24/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tulee iskemään jopa silloin kun olen mieheni kanssa liikenteessä (tyyliin mies käy vessassa), tuntuu että joiltain menee pasmat täysin sekaisin. Tyrkytetään juomia ym.

Naiset taas...no, osa on kateellisia. Joskus on ollut illanviettoja ja yllättäen mua ei ole kutsuttu. Mulla kyllä on muutama hyvä ystävä joihin luotan, olen tuntenut heidät vuosia. Näkevät muutakin kuin pelkän ulkonäön, sekin voi olla joskus kirous! Kaiken lisäksi olen myös kiva, mikä ärsyttää vielä lisää...

T .19

Vierailija
25/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun elämä oo ollut mitenkään erityisen helppoa.

Sulla ei vaan oo vertailukohtia.

Sinccis

Vierailija
26/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun rupsahdin noin nelikymppisenä ja muutuin kaunottaresta näkymättömäksi.

Minulle kävi päin vastoin, huomasin että on ihmisiä, jotka kuuntelivat mitä sanoin eivätkä tuijottaneet tissejä tai pyrkineet housuihin ihan arkisissa tilanteissa, kun muuttui näkymättömäksi sai äänen, ihanaa. Toki koin pienen kriisin kun ihmettelin miksi yksikään mies ei lähestynyt ravintolassa.

Sitten tulit onnelliseksi.

Kaikki mitä sinulle on tapahtunut on ulkoa ohjattua.

Sinccis

Vierailija
27/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, oletko sisäpuolella, vai oletko ulkopuolella.

Ei sillä ole mitään väliä.

Sinccis

Vierailija
28/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon lihavia ihmisiä. Prismareissulla on surullista nähdä, miten nuoret perheet ovat erittäin ylipainoisia.Keho positiivisuus on tehnyt hallaa suomalaisten terveydelle, kilot ovat kalliita kun ajatellaan sairauksien hoitoon liittyviä kustannuksia.

Vierailija
29/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sulla on kivaa ei tarkoita, että sä olet vapaa.

Sinccis

Yleensä päinvastoin .. mutta vaikeata on teitä opettaa.

Muziikkia:

Vierailija
30/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli neljäkymmentä, enkä toistaiseksi ole tällaista havaintoa, että kauniiden naisten elämä olisi jotenkin helpompaa. - Ei kauneudesta saanut esimerkiksi aikanaan lisäpisteitä kun haki opiskelupaikkaa, joka sittemmin on luonut työuralleni pohjan. - En olisi nykyisessä asemassani siksi, että toimin mallina (ennen opintojani ja opintojen ohessa) vaan koulutukseni on ollut kuitenkin se ratkaisevampi seikka jolle aluksi on annettu painoarvoa sittemmin myös kokemuksestani alalta. Toisaalta olen monta kertaa jäänyt vaille hakemaani paikkaa ja paikan on joku toinen.  

Vierailija
31/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli neljäkymmentä, enkä toistaiseksi ole tällaista havaintoa, että kauniiden naisten elämä olisi jotenkin helpompaa. - Ei kauneudesta saanut esimerkiksi aikanaan lisäpisteitä kun haki opiskelupaikkaa, joka sittemmin on luonut työuralleni pohjan. - En olisi nykyisessä asemassani siksi, että toimin mallina (ennen opintojani ja opintojen ohessa) vaan koulutukseni on ollut kuitenkin se ratkaisevampi seikka jolle aluksi on annettu painoarvoa sittemmin myös kokemuksestani alalta. Toisaalta olen monta kertaa jäänyt vaille hakemaani paikkaa ja paikan on joku toinen.  

Et ole tarpeeksi kaunis. ;) Vaikeaa kommentoida jos ei ole kokenut asioita, joita kaunis on saanut.

Vierailija
32/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on jotenkin vaikea hahmottaa tätä kauneusasiaa. Tulee mieleen vain 3 hen koht tuntemaani tyttöä/naista, jotka ovat selvästi vetäneet ihmisiä puoleensa ulkonäkönsä vuoksi. Yksi on seinätyhmä ja ihmiset yleensä katoavat nopeasti ympäriltä pörräämästä kun tajuavat tämän, nykyään työtön yh. Toinen on fiksu, varakkaasta ja hyvin verkostoituneesta perheestä joka varmasti myös edesauttaa elämässä pärjäämistä ja kolmas ihan superfiksu, jolla oli kaikki menestymisen avut mutta päätyi varakkaan miehen kotirouvaksi. Kaikki blondeja, blondiudessa tuntuu olevan taikaa.

Itse olen mielestäni kokenut sekä ruman että kauniin ihmisen kohtelua, mikä on kyllä kiinnostavaa. Tämä johtuu siitä, että en ole koskaan ollut ns. ajanmukaisen kauneusihanteen ja muodin mukainen (olen hyvin luonnollinen, tyyliltäni vähän omaperäinen, kasvoista nätti ja vartalolta Marilyn) mikä on saanut jotkut vierastamaan ja vähättelemään, mutta toisaalta olen selvästi monien miesten "tyyppiä" ja saan yleensä paljon huomiota, apua ja minua yleensä kuunnellaan ja kunnioitetaan. On muuten tosi iso tuo ero siinä, millaista kohtelua saa miehiltä joiden tyyppiä en ole ja niiltä jotka pitävät minua viehättävänä. Antaa aika hyvän ikkunan miesten ajatuksenjuoksuun.

Vierailija
33/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tarpeeksi kaunis. ;) Vaikeaa kommentoida jos ei ole kokenut asioita, joita kaunis on saanut.

Saatat olla oikeassa. - En ole varmaan riittävän kaunis ymmärtääkseni. - Ehkä olen oikeasti vain kuvauksellinen ja sopivan hölmö toimiakseni myös uimapuku ja bikini mallina.  - Hölmö siinä mielessä, että osa katsoo tällaista tapaa hankkia opintorahoja halveksittavana ja kertovan, että kauneuden lisäksäksi minulta puuttuu myös järkeä päästä.     

Vierailija
34/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut.

Vierailija
35/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan n 20 vuotiaana, kun ekan poikaystävän kanssa erosin.

Sanoi päin naamaa helppohan sun on olla.

Vanhempani ovat opettajia, olen ollut aina hyvä koulussa, mutta olen myös tehnyt töitä sen eteen.

Samat ystävät ovat olleet, meillä vanhemmat panostivat minun ystävyyssuhteisiin.

Kun koulu sujuu hyvin, ystäviä on paljon, olin suosittu, en edes tajunnut asiat voisi olla töihin.

Muistan edelleenkin eron ja kuinka itkin ystävälleni pojan sanoja. Ystäväni oli suu auki ja sanoi olet niin kaunis, siksi saat huomiota.

Olen ollut vaan haka pariutumisessa, seuraavan poikaystävän kanssa käytiin vaan pariskuntien luona ja opiskeltiin paljon.

Nyt, 50 vuotiaana ero on tietenkin selkeä. Mutta kyllä töissä saan aina olla esillä. Minut usein otetaan mukaan palavereihin, joissa ei minua tarvittaisiin.

Kauneus on periytyvää. Kummatkin tyttäreni ovat todella nättejä.

Vierailija
36/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla oikeassa. - En ole varmaan riittävän kaunis ymmärtääkseni. - Ehkä olen oikeasti vain kuvauksellinen ja sopivan hölmö toimiakseni myös uimapuku ja bikini mallina.  - Hölmö siinä mielessä, että osa katsoo tällaista tapaa hankkia opintorahoja halveksittavana ja kertovan, että kauneuden lisäksäksi minulta puuttuu myös järkeä päästä.     

Tässä puhuttiin ainoastaan ulkonäöstä. Jokainen tajuaa ettei opiskelupaikka tule pelkästään ulkonäön kautta. Paljon on silti asioita joita kaunis saa helpommin, se on fakta.

Vierailija
37/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajoin hirvikolarin lihava ystävättäreni kyydissä ja molemmat saimme naamamme aika ruvelle/näytimme pahoinpidellyiltä. Aika moni tuntematon "sankarimies" tuli kysymään minulta mitä oli tapahtunut (valmiina puolustamaan kunniaani ja kerätäkseen pois markkinoilta), olen ainakin perusnätti. Ystävääni lähinnä mulkoiltiin ja muuan mummo käski "jätä se sika". Ystäväni laihdutti parikyt kiloa/normaalipainoon ja sai hänkin sitten miehen, on kaunis kasvoiltaan ollut aina. Eli miesten huomion saa ehdottomasti helpommin kauniina. Ei sekään aina jelppoa ole, ei saa olla liian kaunis

Ihan jo työn ja uskottavuuden puolesta on eduksi olla kaunis mieluummin kuin ruma.

Kenenkään elämä ei ole helppoa yhden ainoan ominaisuuden ansiosta, mutta toivottavat ominaisuudet voivat avittaa positiivista kierrettä.

Vierailija
38/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan seksitarjouksia keskellä kirkasta päivää, töissä miehet tulevat iholle ja ehdottelevat tuhmia, baarissa joku teppo lyöttäytyy kylkeen jne. Olen miesvaltaisella alalla töissä joten minut huomiodaan usein erilailla kuin useammat muut työkaverit ja se ikäänkuin kuuluu asiaan. Joten eipä se ulkonäkö ole elämäni suurimpia ongelmia ratkaissut mutta toisinaan kyllä tuntunut ihan kivalta ja vähän nostanut heikkoa itsetuntoani. Lähinnä harmittaa että istuskelin hiljaa kulmassa ja häpesin itseäni.

Vierailija
39/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, piti kirjoittaa:

Lähinnä harmittaa että nuorena istuskelin hiljaa kulmassa ja häpesin itseäni.

Vierailija
40/71 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni on pärjännyt kauneuskilpailuissa. Eli oli nätti jo pienenä - eli varmaan jotain 7 v kun kaikki ihailivat siskoani.