Ihastunut varattuun
Tää on hirveä tunne. En halua tuntea näin. Ja silti tunnen. Haluan unohtaa koko miehen!
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Uusi onni kirjoitti:
Petän vaimoani työmatkoilla. Saatan venyttää matkaa päivällä, jolloin saan viettää aikaa toisen naisen kanssa. Saan lämpöä, läheisyyttä ja hyvää seksiä!
Kun vaimo saa tietää pettämisestä niin olen valmis eroon.Miksi petät? Seksin takia? Jännityksen? Vai vaan, koska oot sika?
En saa kotona hyvää seksiä. Olen vasta 40v., joten elämää on edessä. Vaimo keskittyy lapsiin eikä meidän välillä ole normaalia lämmintä parisuhdetta. Olen valmis eroamaan vaikka heti, mutta vaimo ei.
Pidät seksiä lapsiasi tärkeämpänä?
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne asiat kilpaile toistensa kanssa. Lapset pysyvät aina elämässäni.
Seksi ja läheisyys ovat luonnollisia asioita enkä suostu elämään ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi onni kirjoitti:
Petän vaimoani työmatkoilla. Saatan venyttää matkaa päivällä, jolloin saan viettää aikaa toisen naisen kanssa. Saan lämpöä, läheisyyttä ja hyvää seksiä!
Kun vaimo saa tietää pettämisestä niin olen valmis eroon.Miksi petät? Seksin takia? Jännityksen? Vai vaan, koska oot sika?
En saa kotona hyvää seksiä. Olen vasta 40v., joten elämää on edessä. Vaimo keskittyy lapsiin eikä meidän välillä ole normaalia lämmintä parisuhdetta. Olen valmis eroamaan vaikka heti, mutta vaimo ei.
Taas näitä... Kuoritaan kermat pullasta. Itse olet valintasi tehnyt lisääntyä ja hankkia lapsia samoin kuin olet valinnut tehdä sen juuri tuon henkilön kanssa. Olet suorastaan raukka, kun jätät toisen huolehtimaan lapsista samalla kun itse liihotat maailmalla panemassa muita. Silloin kun sinulla on perhettä ei elämässä ole enää kyse_vain_itsestäsi! Elämäsi on muuttunut pysyvästi kun sinusta on tullut isä.
En arvosta kaltaisiasi miehiä pätkääkään. Kanna vastuusi.
T. Mies
Täytyy myös tunnustaa, että vaimoni on lihonut parikymmentä kiloa. Miehet ovat visuaalisia ja en syty enää vaimostani kuten ennen.
Toivottavasti vaimolle löytyisi myös joku hänen nykyminänsä tyylinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi onni kirjoitti:
Taas näitä... Kuoritaan kermat pullasta. Itse olet valintasi tehnyt lisääntyä ja hankkia lapsia samoin kuin olet valinnut tehdä sen juuri tuon henkilön kanssa. Olet suorastaan raukka, kun jätät toisen huolehtimaan lapsista samalla kun itse liihotat maailmalla panemassa muita. Silloin kun sinulla on perhettä ei elämässä ole enää kyse_vain_itsestäsi! Elämäsi on muuttunut pysyvästi kun sinusta on tullut isä.
T. Mies[/
Kuulostat ihan minun katkeralta ex-vaimolta kun kerroin löytäneeni uuden onnen😂
Olen ihastunut varattuun. Olemme suudelleet ja vähän kyhnänneet mutta emme vielä harrastaneet seksiä. Olemme puhuneet paljon asioista. Myös hänen parisuhteensa ongelmista. Hän on jossain määrin kyllästynyt puolisoonsa vaikka perusasiat ovatkin kunnossa. Minä olen nuorempi ja himokkaampi, osoitan avoimesti mielenkiintoa hänen ajatuksiaan ja kehoaan kohtaan, ruokin hänen fantasioitaan, osaan keskustella ja kuunnella, tarjoan kenties henkisiä virikkeitäkin. Huumori ja ymmärrys natsaa jne. Saatamme edetä seksisuhteeseen. Se on aika varmaa, ellei hän ryhdy katumapäälle tai jollen kohtaa itse jotain suurta rakkautta joka mut kahlitsee. En murehdi sitä, että hän pettää kumppaniaan. Minulla ei ole velvoitteita ketään kohtaan. Teen, mitä haluan ja jos samalla voin tuottaa nautintoa, merkitystä ja iloa tälle pettäjälle, niin johan se vain sopii. Jokainen on vastuussa omista teoistaan. Otan ilolinnun roolin mielelläni. En edes tavoittele tätä varattua omakseni, enkä odota hänen eroavan. Jos niin tekee, sitten mietin asiaa uudelleen, mutta vähempikin riittää, niin kauan kuin on kivaa. Harmaansävyisessä arjessaan tarjoan väripaletin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin tietää puolisoni mahdollisesta ihastumisesta johonkin toiseen, niin jättäisin saman tien hänet tavoittelemaan uutta onneaan.
Kuinka vanha olet? Ei elämä ole niin mustavalkoista. Ihastumiselle ei voi mitään, se on tunne. Ei se tarkoita heti pettämistä.
En halua olla esteenä toisen onnellisuudelle. Lisäksi ihastuminen toiseen on aina pois jollakin tavalla parisuhteesta. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudesta ja minä olen onnellinen mielummin yksin kuin yhdessä toisen kanssa, jolla on mielessään aivan joku muu kuin minä.
Tuolla määrällä itsekeskeisyyttä ja noin olemattomalla määrällä rakkautta ja sitoumusta taidat laatia itsensätoteuttavaa ennustetta.
Miten niin? Annan toiselle mahdollisuuden tavoitella jotain muuta henkilöä, johon on, enkä itse en joudu minkään sonnan keskelle. Ei ketään voi omistaa. Sanoisin, että on ns. win-win-tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä kieroutunutta väärää vastakkainasettelua johon jotkut yli-innokkaat mammat ajautuvat. Lapset ja parisuhde laitetaan vastakkain ja kaikessa priorisoidaan lapsia. Seuraus: parisuhde kärsii. Sitten ihmetellään, kun se äijä oli sika ja petti tai jätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin tietää puolisoni mahdollisesta ihastumisesta johonkin toiseen, niin jättäisin saman tien hänet tavoittelemaan uutta onneaan.
Kuinka vanha olet? Ei elämä ole niin mustavalkoista. Ihastumiselle ei voi mitään, se on tunne. Ei se tarkoita heti pettämistä.
En halua olla esteenä toisen onnellisuudelle. Lisäksi ihastuminen toiseen on aina pois jollakin tavalla parisuhteesta. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudesta ja minä olen onnellinen mielummin yksin kuin yhdessä toisen kanssa, jolla on mielessään aivan joku muu kuin minä.
Tuolla määrällä itsekeskeisyyttä ja noin olemattomalla määrällä rakkautta ja sitoumusta taidat laatia itsensätoteuttavaa ennustetta.
Miten niin? Annan toiselle mahdollisuuden tavoitella jotain muuta henkilöä, johon on, enkä itse en joudu minkään sonnan keskelle. Ei ketään voi omistaa. Sanoisin, että on ns. win-win-tilanne.
Sanot potkivasi mäkeen, jos ihastuu toiseen. Se on aika kaukana ”mahdollisuuden antamisesta”. Se mahdollisuus on jokaisella antamattakin, erota kun voi omalla ilmoituksella. Sinä sen sijaan et anna mahdollisuutta yrittää jatkaa kanssasi ja korjata ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä kieroutunutta väärää vastakkainasettelua johon jotkut yli-innokkaat mammat ajautuvat. Lapset ja parisuhde laitetaan vastakkain ja kaikessa priorisoidaan lapsia. Seuraus: parisuhde kärsii. Sitten ihmetellään, kun se äijä oli sika ja petti tai jätti.
Asiaa! Lapsia käytetään aseina miestä vastaan. Surullista.
Nämä ihastumiset ovat lapsellista teinimeininkiä. Aikuinen ihminen osaa hillitä tunteitaan, eikä taannu limudiskoaikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myös tunnustaa, että vaimoni on lihonut parikymmentä kiloa. Miehet ovat visuaalisia ja en syty enää vaimostani kuten ennen.
eipä miehet koskaan liho tai ainakaan niin että rouvan visuaalisuus siitä kärsisi vaan hän jaksaa aina himoita ihraista karjuaan vaikka itse olisi kuinka timmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot potkivasi mäkeen, jos ihastuu toiseen. Se on aika kaukana ”mahdollisuuden antamisesta”. Se mahdollisuus on jokaisella antamattakin, erota kun voi omalla ilmoituksella. Sinä sen sijaan et anna mahdollisuutta yrittää jatkaa kanssasi ja korjata ongelmia.
Ei minulla ole mitään velvollisuuksia antaa uusia mahdollisuuksia. Jos puolisoni ihastuisi toiseen, niin antaisin kenkää, jotta hän voi tavoitella sitä henkilöä, josta unelmoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi onni kirjoitti:
T. Mies
Hienoa, että palstalle on eksynyt mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Syynä onkin siis heikko viettisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on heikko vietti lihaviin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihastumiset ovat lapsellista teinimeininkiä. Aikuinen ihminen osaa hillitä tunteitaan, eikä taannu limudiskoaikoihin.
Aikuinen ihminen ei voi eristää tunteistaan ja tarpeistaan itseään tai hänestä tulee katkeroitunut zombi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On...sen verran visuaalinen olen ettei kuka tahansa nosta viettiäni.
Miksi petät? Seksin takia? Jännityksen? Vai vaan, koska oot sika?