Nyt mennään lujaa vauhtia suhteessa. Skeptisenä ihmisenä olen hämilläni. Mitä mieltä?
Pelkään, että minun käy huonosti ja että juttu onkin vedätystä mutta toisaalta mies osaa olla hyvin vakuuttava. Hän sanoo olevansa minulle aina rehellinen ja voin kysyä mitä vain.
On fiksu, vaativassa työssä, taloudellinen tilanne on erittäin hyvä. Hän on myös todella hyvännäköinen ja pitää kunnostaan huolta, hänellä on paljon ystäviä ja vaikuttaa aidosti lojaalilta ihmiseltä.
Kaikinpuolin loistava kumppani ja naisia olisi jonoksi asti.
Ekasta tapaamisesta lähtien ollaan oltu tiiviisti yhteydessä, hänestä kuuluu jatkuvasti ja keksii yhteisiä suunnitelmia ja myös toteuttaa ne. Olemme jo tehneet kaikenlaista vaikka vasta hetken olemme tunteneet.
Olen myöskin tavannut hänen kavereitaan ja hän on myös monille minusta kertonut.
Haluaa jo minut kokonaan, puhuu häistä ja talosta jne. On todellakin piirittänyt minut kunnolla ja haluaa pitää minusta huolta. Alkuun ajattelin vain näiden olevan turhia höpinöitä, jotta pinnallinen suhde jatkuisi mutta mies on tosissaan. Vakuuttelee olevansa rehellinen ja olevansa yhden naisen mies, hänellä on ollut muutenkin vain muutama suhde, jotka molemmat johtivat pitkään avioliittoon.
Hmm..
Tämä on oikeasti ihan hullua mutta nautin tilanteesta. Tuntuu hyvälle mutta pelottaa olenko nyt ryhtynyt johonkin jossa satutan pahasti itseni vaikka toisaalta en tiedä sitä muuta kun ottamalla selvää ja ajan kuluessa.
Koskaan ei kukaan mies ole rakastunut minuun näin täysillä, tilanne on ihan uusi.
Tiedän, että järki pitäisi pitää päässä ja tunnustella tilannetta rauhassa ja hän itsekin tätä ehdottaa toisinaan. Tilanteessa on vielä paljonkin tiettyjä vaikeuksia mutta jostain syystä minä nyt olen tuonut elämään iloa ja haluaa olla yhdessä.
Mielestäni en ole itse mitenkään ihmeellinen kuitenkaan ja olen vain nyt mennyt virran mukana jossa en pysykään ehkä perässä.
Kommentit (303)
En lähtisi jakelemaan diagnooseja kenellekään, saati kehottamaan yhteydenottoihin eksiin.
Kyseessä voi olla ihan tavallisesti johtajan asemassaan tietyllä tavalla itseensä rakastunut mies. Hänen kivuistaan puuttuu nyt nainen, ja sellainen hankitaan. Naiselle on onni, että mies on valmis hänestä huolehtimaan. Tästä seuraa myöhemmin kiitollisuuden velvollisuus.
Koska miestä niin kovasti ihaillaan, ei hänellä käy mielessäkään, että nainen voisi haluta jotain muuta. Naisen virka on täydentää miehen täydellinen kuvio.
Jos haluat tuollaisen edustusvaimopaikan, ota. Jos haluat itse päättää elämästäsi, lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas todiste tasoteoriasta (kuvailut miehestä) ja siitä, että naisten miesmaku on yhtenäinen (naisia jonoksi asti)!
Miehethän ei koskaan kiinnostu samoista naisista.
Miehillä on yleisesti erittäin laaja naismaku, verrattuna naisten miesmakuun. Toki kuumat fitnessmisut kiinnostavat suurinta osaa miehistä, mutta niin kiinnostaa ihan tavalliset perusnaiset. Kiinnostaa niin laihat kuin paksummatkin, vanhat ja nuoret.
Naisten miesmausta ei voi sanoa samaa. Heitä ei kiinnosta perusmiehet, vaan he haluavat jotain parempaa. Sillä naisille mies on pokaali, jonka pitää olla kirkkaampi kuin muiden naisten pokaalit. Pituus, komeus, varallisuus. Kaikki nuo säkenöivät eri tavoin pokaalista. Naisille on tärkeää että se oma mies on jollain tavalla parempi kuin suurinosa muista miehistä. Rikkaampi, paremmannäköinen, pidempi, lihaksikkaampi, vahvempi.
Luonnollisesti niitä kirkkaimpia pokaaleja ei riitä kaikille ottajille, joten moni nainen levittää jalkojaan siinä 15-25v ikävuosina jokaiselle hyvännäköiselle kundille, varsinkin nykypäivänä. Tarkoituksena (pl. lut-kailu eli irtoseksin harrastaminen) tietenkin saada saaliikseen joku niistä hyvistä miehistä. Jos ja kun se ei onnistu niin sitten he ymmärtävät että pitää tyytyä siihen beta-mieheen, loppuelämänsä haaveillen niistä alfoista.
Tästä syystä seksi jakautuu siten että kolmasosa kaikista tuon ikäisistä miehistä elää tahdosta riippumattomasta selibaatissa. Naisille kyseinen luku on prosentin luokkaa. Ok-Cupid teetti käyttäjilleen kyselyn johon vastasi kymmeniä tuhansia ihmisiä. Miehet luokittelivat suurimman osan naisista tavallisen näköisiksi. Naiset luokittelivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi. Pistää miettimään.
Perustelet näkemyksesi selkeästi omiin kokemuksiisi. Et olekaan tavallinen mies, vaan katkera, eikä kukaan nainen sellaista halua. Sitten haukut naiset lu t k iksi kun emme halua olla kanssasi. Seuraavan kerran kun menet ulos asunnostasi, katsopa kuinka tavallisia ihmiset ovat. Kaiken kokoiset ja näköiset pariutuvat, ja vain harvat todella pystyisivät olemaan parisuhteessa vain statuksen ja rahan takia. Kyllä se on luonne, joka ratkaisee.
Mitä sinun päässäsi liikkui, kun kopioit ja jaoit edelleen tuon alkuperäisen naisia solvaavan viestin, jossa oli silkkaa disinformaatiota? Jos koet palavaa halua vastailla miehille, jotka nimittelevät, haukkuvat ja solvaavat naisia, niin viittaa heidän viestiinsä jatkossa sen numerolla sen sijaan, että levität sitä heidän propagandaansa entistä laajemmalle.
Ei mitään yhteydenottoja exiin. Pitävät hulluna tai jos mies on oikeasti seko, eivät halua sekaantua asiaan millään tavalla, eivätkä siis kerro mitään, vaikka aihetta olisikin.
Jätä se mies mahdollisimman lempeästi, mutta jämäkästi. Jos jälkeenpäin aloittaa viesteillä pommittamisen (mitä pidän erittäin todennäköisenä), et vastaa niihin ja estät miehen yhteydenotot. Mutta älä jää selittelemään ja vänkäämään, se on loputon suo.
Luultavasti koko ukko on bluffia. Sun ei kannata jäädä odottamaan, että hän realisoi sun omaisuuden ja tasaa säästöt. Todennäköisesti hänellä on joku mun ikäinen nainen sivusuhteessa kanssaan ja ennen pitkää tieto siitä revähtää kuin märkä rätti sun kasvoille. Mun työkaverin äidin lähipiirissä tapahtui pelottavan identtinen tapaus.
N23
Exäni oli tavatessamme juuri tuollainen. Rakastuin täysin. Olihan se ihan mukavaa aikansa, mutta hän petti minia jatkuvasti, oli kykenemätön keskustelemaan siitä ja muista eteentulleista haasteista yms niin sietämätöntä, että lopulta erosin.
Loppuun asti hän vannoi rakkauttaan, ja kaksi vkoa sen jälkeen kun olin muuttanut ulos, hänellä oli jo uusi "elämänsä rakkaus".
Ei osaa olla yksin, ei osaa ottaa vastuuta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään yhteydenottoja exiin. Pitävät hulluna tai jos mies on oikeasti seko, eivät halua sekaantua asiaan millään tavalla, eivätkä siis kerro mitään, vaikka aihetta olisikin.
Jätä se mies mahdollisimman lempeästi, mutta jämäkästi. Jos jälkeenpäin aloittaa viesteillä pommittamisen (mitä pidän erittäin todennäköisenä), et vastaa niihin ja estät miehen yhteydenotot. Mutta älä jää selittelemään ja vänkäämään, se on loputon suo.
Mä otin yhteyttä exään ja pelotti sikana, mutta aloitin sen viestin anteeksi pyydellen ja vakuutellen, etten halua häiritä vaan aidosti saada varmistuksen fiiliksilleni. ONNEKSI otin yhteyttä, ex kertoi totuuden ja palaset loksahteli kohdalleen. Jätkä oli täysin pakkomielteinen exästään ja jauhoi siitä jatkuvasti suhteemme aikana, ex tuli mieleen milloin mistäkin asiasta.
Se oli ärsyttävää, näki ettei ollut päässyt yli. Exänsä kertoi miehen viestittelevän hälle jatkuvasti, mutta oli blokannut sen koska sanoi, että tartti ite terapiaa ja saikkua että pääsi yli erosta. Oli saanut jätkältä sukupuolitaudin ja tullut tosi törkeästi hyväksikäytetyksi ja manipuloiduksi, eli ihan samat jutut joita mullekin teki ja narsistina sai ne mindfukattua mun syyksi.
Silmät aukenivat ja järki muuttu päähän sen keskustelun jälkeen.
Minkä ikäisiä olette, 70v? Jos on kaksi pitkää avioliittoa takana nii pistää miettimään.
Mutta tosiaan, jos ikää jo on, ja on jäänyt vaikka kerran leskeksi, niin anna palaa <3
Jänniä tarinoita täällä. Mä ihastuin erääseen mieheen, joka somensa mukaan matkusteli ja harrasti kulttuuria, teatteria kirjoja jne. Leveili brändivaatteillaan ja tägäsi Adidaksen Instaansa (myötähäpee oli vähän...) ja kaikkee #kolmeraitaa yms. paskaa.
Ihmettelin, miten perusduunarilla on rahaa siihen kaikkeen ja matkusteluun ja lomiin.
Se oli erikoista, koska tulotaso ei mua edes kiinnostanut, mutta hän itse koko ajan toi sitä esille.
Ihmettelin silti, miten pihi oli ja jatkuvasti maksatti mulla kahvit, kun lompakko oli unohtunut jne. Lisäksi ei ollut varaa teatteriin mun kanssa.
Kun tavattiin niin kertoi lähtevänsä kolmen kuukauden lomalle Aasiaan. Kuulemma kesälomat kertyneet.
Suhdetta jatkui ja miehen raha-asiat tulivat päivänvaloon. Matkat hän oli rahoittanut myymällä autonsa, josta oli lainaa jäljellä. Jätti lainan maksamatta.
Mies osti kaiken osamaksulla ja jätti nekin maksamatta, käräjäoikeudesta karhusivat häneltä velkoja. Kytkypuhelimia hänellä oli kaksi, toinen rikki joten tilasi osarilla uuden, tonnin iPhonen.
Luottotietoja ei ollut ja otti telkkarin mainoksista pikavippejä. Pomolleen jätkä oli velkaa tuhansia, samoin äidilleen ja koitti saada lainaa multakin. Suuttui kun en antanut.
Kesälomia hänellä ei ollut, koska nosti lomarahat kk-palkan yhteydessä ja lomat olivat nk. palkattomia. Ei siis lomaillut lainkaan, koska eihän se osannut säästää yhtään.
Pahinta oli miehen raivostuminen kun puhuin raha-asioista. Kun lasku tuli postiluukusta, paiskoi tavaroita, että eikös hän tän jo maksanut.
Jätin tyypin, koska oli täysin sokea omalle touhulleen. Oli hänessä muutakin negaa, mutta tää oli tosi turn off.
Pahinta oli, kun vastikään kuulin yhteiseltä tutulta (mä olen blokannut sen Instassa), että jätkä on ostanut tonnin fillarin, matkustanut ulkomaille ja päällä on uutta brändiä. En voi uskoa, että tollasille myönnetään lainaa lisää??? Kaiken kruunasi jostain ihme numerosta tullu tekstari siltä, että onko mulla jo uus mies. :D En vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette, 70v? Jos on kaksi pitkää avioliittoa takana nii pistää miettimään.
Mutta tosiaan, jos ikää jo on, ja on jäänyt vaikka kerran leskeksi, niin anna palaa <3
Iät olivat aiemmin esillä. Eli 55 ja 57v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iät olivat aiemmin esillä. Eli 55 ja 57v.
Tämä ei ollut ap. Ap kertoi olevansa nuori.
Yhteydenotot eksiin voi olla aika iso riski. Tiedän narskumiehen, joka piti uuden suhteen aikana ensimmäistä vaimoaan täysin talutusnuorassaan. Nainen oli siis heidän lasten äiti.
Tämä ex-vaimo teki mitä mies käski ja suunnitteli oman elämänsä niin, että varmasti sopi miehelle. Mies hyväksikäytti jatkuvasti etenkin taloudellisesti ja vaatimalla erilaisia palvelulsia. Exä varmaan varoi suututtamasta miestä, tai sitten oli henkisesti niin riippuvainen tämän huomiosta edelleen. Uusi nainen epäili, että heillä olisi fyysinenkin suhde, mutta siitä ei kai ollut varmuutta ja uusi nainen oli tietenkin hullu kun moista epäili.
Tällaiselta eksältä ei varmasti mitään rehellistä vastausta ole mahdollista saada. Voi jopa käyttää viestiä tapana saada huomiota ja hyväksyntää mieheltä ja lopulta kaikki on kuitenkin vain uuden naisen syytä.
Ap täällä.
Oli tää sitten narsisti tai ei niin oon tämän arvoinen ja ansainnut jos huonosti käy.
Puhuimme tunteja tänään asioista ja päätin, että antaa mennä. En edes jaksa välittää enää mitä muut sanovat. Itse koko homman kannan tuli siitä mitä tuli.
Olen kai muutenkin melko sadistinen itseäni kohtaan.
Taustalla on niin paljon kaikenlaista. Vanhempien alkoholismia, väkivaltaa, henkistä alistamista suhteissa, perheessä vakavia mielenterveysongelmia, huonot kaveripiirit, talousongelmat yms joista olen noussut ylös ylpeästi ja saanut kaiken kokoon elämässäni kun varhaisnuoruudesta selvisin. Olen noussut uralla ja päässyt kaikista ongelmista eroon.
Jotenkin nyt en välitä edes enää. Kaikki toi mukanaan myös syvää yksinäisyyttä kun yksin nousi ja alkoi pärjäämään.
Joko tämä on hienoa jatkoa tai pelkkää alamäkeä, en tiedä mutta melkein mietin, että ihan sama vaikka tekisi mitä elämälleni.
Ainakaan ei satuta muita. Olen aina muutenkin kuvitellut kuolevani nuorena kaikesta huolimatta ja jostain syystä viehätyn kun asiat ovat epäselviä.
Se on ollut aina läsnä jollain tapaa.
Ehkä mut on vaan luotu selviytymään.
En tiedä enää. Mutta kiitos vielä neuvoista.
Nyt en enää mieti.
Ap
Pidä tämä mielessä:
"Hän myös hokee, että hän ei halua minun hylkäävän häntä.
Kyllä huomaan hänessä jo kontrolloinnin tarvetta, en oikein osaa edes selittää sitä.
Saattaa katsoa vähän hölmönä jos nauran hänen jutuilleen liian kovaa tms. Vaikka oikeasti osaan olla järkevä ihmisten ilmoillakin niin saattaa ilmoittaa jonkinlaisen tiukan katseen, että rauhoituppas nyt.
Hän haluaa muokata minua. Tiedän sen, hän haluaa omistaa minut.
Ja olen satavarma että jos nyt sanon, että nyt ahdistaa aivan liikaa niin tulee marttyyri asenne, keskustelun sävy muuttuu ja lisäksi ehdottaa, jos hän lähtisi vaikka radalle (etsimään naisia)."
Vierailija kirjoitti:
Puhuimme tunteja tänään asioista ja päätin, että antaa mennä...
...Nyt en enää mieti.
Ap
Ymmärsinkö nyt oikein, että AP on päättänyt jatkaa suhdetta ko. ukon kanssa?
En suosittelisi ainakaan hankkimaan yhteistä omaisuutta, velkaa, lapsia, tms. joka haittaa irtautumista myöhemmin.
Siis sinä mielummin uskot miehen siirappisia vakuutteluja, kuin omaa intuitiotasi ja täälläkin hyvin montaa vastaavan kokenutta varoitusta ? No itseppä hautasi kaivat.
Kyllä, ap päätti nyt jatkaa tämän ukon kanssa.
Voihan olla, että monta vuotta menee hyvin, mutta jossain vaiheessa se totuus tulee ilmi.
No ei siinä nyt suurta eroa ole tuolla logiikalla.