Mies ei koskaan suutele
Paitsi seksin aikana joskus, ei edes joka kerta. Usein tuntuu ihan välttelevän sitä. Kun itse olen välillä yrittänyt niin ei vastaa suudelmaan vaan yrittää kääntää päätä pois tai puristaa huulet tiukasti yhteen. Uskon että kyse on siitä, ettei mies vain pidä suutelemisesta. Tämä on alkanut haitata minua pitkässä suhteessa niin paljon, etten tiedä miten pitkään tähän enää tyydyn koska suuteleminen on sittenkin itselleni tärkeää ja olin väärässä nuorena naimisiin mennessäni ettei se olisi. Tilanne on siis ihan aina ollut samanlainen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi suuteluhaluttoman naisen kanssa. Ehdoton dealbreaker.
Ooh ja minä kun luulin, että miehet haluaa vaan p*nna.
Mistäs näitä kiihkeästi suutelevia uroita saisi hommattua, vai pitääkö mennä ulkomaille asti?
N32
Oho, nainen joka todella tietää mitä mies haluaa. Mistäs tällaisia löytää?
On varmasti joskus ollut pahanhajuinen hengitys kuten kaikilla. Ehkä kyse onkin sitten siitä, että minua haittaa se, ettei mies halua tehdä mielikseni mitään seksissä jne. Toisaalta varsin ymmärrettävää, kun on päässyt panemaan näkemättä mitään vaivaa. Mutta se ainakin on nyt kokonaan loppu, en todellakaan halua enää seksiä miehen kanssa joka ei tee yhtään mitään sen eteen jotta tuntisin itseni haluttavaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et osaa avata suutasi ja kysyä mieheltäsi ?
Olen jo kauan sitten ottanut esiin sen, ettei mies pidä suutelemisesta. Turha siitä on sanoa mitään koska tilanne on ilmeinen. Nyttemmin olen menettänyt kokonaan haluni seksiin mieheni kanssa kun olen tajunnut jääneeni ja jääväni vaille niin oleellisia hyvään seksielämään kuuluvia asioita aina. Ap
No lähde hyvä ihminen vetämään sitten suhteesta, jos kerran koet jääväsi paitsi jostain. Vinkuminen on turhaa, kun aivan hyvin voi sitten erota ja etsiä sitten sen nuoleskelevan kumppanin.
Niin, olen tavannut tasan kaksi miestä elämässäni, jotka olivat intohimoisia pussareita - ja olen sentään tuntenut paljon miehiä aikoinaan.
N55
Suomalaista kulttuuria. Mies ei puhu eikä pussaa, panee vaan. Ehkä kannattaa tutustua Alibabaan tai Mehmetabdullahiin. En kyllä tiedä pussaileeko hekään mutta ainahan voit kokeilla.
Mikä on se syy, että edelleen roikut suhteessa miehen kanssa, jota et koe haluttavaksi tai itseäsi haluttavaksi ? Niin mikä ?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista kulttuuria. Mies ei puhu eikä pussaa, panee vaan. Ehkä kannattaa tutustua Alibabaan tai Mehmetabdullahiin. En kyllä tiedä pussaileeko hekään mutta ainahan voit kokeilla.
Ei päde tämä, mies puhuu liikaakin välillä. Ap
Vierailija kirjoitti:
On varmasti joskus ollut pahanhajuinen hengitys kuten kaikilla. Ehkä kyse onkin sitten siitä, että minua haittaa se, ettei mies halua tehdä mielikseni mitään seksissä jne. Toisaalta varsin ymmärrettävää, kun on päässyt panemaan näkemättä mitään vaivaa. Mutta se ainakin on nyt kokonaan loppu, en todellakaan halua enää seksiä miehen kanssa joka ei tee yhtään mitään sen eteen jotta tuntisin itseni haluttavaksi. Ap
Tästähän se tilanne lähteekin sitten eskaloitumaan. Oletko edes kertonut mitä haluat? Naiset on kaikki enemmän tai vähemmän erilaisia eikä ole mikään ihme ettei mies tiedä mitä juuri sinä haluat. Miehelle riittää pelkkä sisään-ulos -liike. Riittää myös joilekin naisille mutta ei läheskään kaikille. Naiset reagoivat hyvin eri tavoilla esim. klitorikseen ja g-pisteeseen ja kyllä se alkuun on enemmän tai vähemmän hakemista mistä juuri se pano sattuu tykkäämään. Etenkin jos tämä ei puhu asiasta muuten kuin keskustelupalstalla. Mikäli miehesi on ollut helposti orgasmin saavien naisten kanssa ei ole mikään ihme että sinusta tuntuu ettei muka välitä siitä mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se syy, että edelleen roikut suhteessa miehen kanssa, jota et koe haluttavaksi tai itseäsi haluttavaksi ? Niin mikä ?
Lasten ja pitkän yhteisen historian takia haluaa ja jaksaa yrittää? Eikä se nyt aivan täysin ole niin ettei voisi missään tilanteessa enää kokea toista haluttavana. Pahasti väljähtynyt suhde kyllä on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, ne voi olla aggressiivisia, jopa lyödä tai niiltä voi saada jonkun Lähi-idän hyppykup*an
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän se tilanne lähteekin sitten eskaloitumaan. Oletko edes kertonut mitä haluat? Naiset on kaikki enemmän tai vähemmän erilaisia eikä ole mikään ihme ettei mies tiedä mitä juuri sinä haluat. Miehelle riittää pelkkä sisään-ulos -liike. Riittää myös joilekin naisille mutta ei läheskään kaikille. Naiset reagoivat hyvin eri tavoilla esim. klitorikseen ja g-pisteeseen ja kyllä se alkuun on enemmän tai vähemmän hakemista mistä juuri se pano sattuu tykkäämään. Etenkin jos tämä ei puhu asiasta muuten kuin keskustelupalstalla. Mikäli miehesi on ollut helposti orgasmin saavien naisten kanssa ei ole mikään ihme että sinusta tuntuu ettei muka välitä siitä mitä sinä haluat.
Tässä mennään nyt ohi aiheen, joka on se, ettei mies halua suudella minua ja tunnen itseni epähaluttavaksi sen vuoksi. Ap
No voin kertoa, miksi itse en omaa vaimoani suutele kovinkaan usein.
Ensimmäinen syy on, etten oikein alkuperinkään koe olevani mitenkään hyvä suutelija. En siis osaa.
Toisekseen vaimoni on onnistunut aika monta kertaa ilmoittamaan, että hengitykseni haisee. Olen toki yrittänyt hoitaa suuhygieniaani tämän jälkeen innokkaammin, mutta jotenkin silti tavasta jolla se on minulle ilmaistu, on jäänyt itselleni sellainen "ei sitten suudella, jos ei tykätä" -ajatus.
Kolmanneksi vaimoni ei ole oikein aloitteellinen minkäänlaisessa läheisyydessä, joten kun 90% kaikenlaiseta halailusta, lähekkäin olosta ja suutelusta jää minun aloitteideni varaan, ei oikein huvita senkään takia.
Kun nämä kaikki yhdistää, en edes itse ihmettele, miksi meillä ei suudella kovin usein.
Meillä toisinpäin tilanne. Olen nainen enkä suuresti nauti suutelusta. Toki suudellaan silti, ei se vastenmielistä ole, mutta tylsää. Mies tykkää kyllä, mutta on oppinut ettei kanssani mitään pitkiä suuteluhetkiä kannata viritellä, naamahan siinä vain puutuu. Esileikin ja seksin aikana suudellaan jonkin verran, mutta enemmän tykkään jos suutelee kaulaa ja niskaa kuin huulille. Seksin aikana suutelu vie keskittymistä muusta toiminnasta, mutta suutelen kyllä miehen mieliksi, tiedän että hänellä pyörii sukat jalassa kun tartun kasvoihin/niskaan kaksin käsin ja suutelen hitaasti ja painuen voimakkaasti häntä vasten.
Kun jompikumpi tulee reissusta, pitää suudella. Halaaminen on kai hänelle liian tuttavallista ja kunnon suutelu merkki, että on ollut ikävä ja ihana nähdä.
Pieniä pusuja jaan kyllä auliisti, useita kertoja päivässä huulille, poskelle, päälaelle, otsaan, niskaan jne. Ja muutenkin hellyyttä on paljon, mutta kyllä se suutelu on jäänyt vähemmälle.
Vai onko kyse siitä, että ap on huono suutelija?
Vierailija kirjoitti:
Vai onko kyse siitä, että ap on huono suutelija?
EI varmasti ole siitä kyse. Ap
Vierailija kirjoitti:
No voin kertoa, miksi itse en omaa vaimoani suutele kovinkaan usein.
Ensimmäinen syy on, etten oikein alkuperinkään koe olevani mitenkään hyvä suutelija. En siis osaa.
Toisekseen vaimoni on onnistunut aika monta kertaa ilmoittamaan, että hengitykseni haisee. Olen toki yrittänyt hoitaa suuhygieniaani tämän jälkeen innokkaammin, mutta jotenkin silti tavasta jolla se on minulle ilmaistu, on jäänyt itselleni sellainen "ei sitten suudella, jos ei tykätä" -ajatus.
Kolmanneksi vaimoni ei ole oikein aloitteellinen minkäänlaisessa läheisyydessä, joten kun 90% kaikenlaiseta halailusta, lähekkäin olosta ja suutelusta jää minun aloitteideni varaan, ei oikein huvita senkään takia.
Kun nämä kaikki yhdistää, en edes itse ihmettele, miksi meillä ei suudella kovin usein.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Joskus aikanaan suudeltiin paljonkin ja vaimokin oli aloitteellinen läheisyyteen. Nykyään kiinnittää enemmän huomiota puhelimeensa.
Tilanne on siis aina ollut sama. Miksi olet ylipäätään alkanut pitkään suhteeseen miehen kanssa , jolla on eriävät tavat ? Ja vielä tehnyt lapsiakin kyseisen herran kanssa. Jos kerran on ollut alusta asti ongelma, niin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halunnut suudella exää, koska en ollut viehättänyt hänestä ja suuteleminen tuntui aika vastenmieliseltä.
T. Jason S
Olitteko vain kavereita? Miksi edes olitte yhdessä?
Minä olin kans tuollaisrs suhtees, jossa suutelu inhotti...kavereita oltiin, turha oli suhdetta yrittääkään.
Rakkaus on loppu vai onko koskaan alkanutkaan. Mies ei päästä lähelle; pysyy tunne-etäisyydeltä pois. On ehkä pettänyt?
Minulla on ollut aikoinaan kaksi poikaystävää, jotka eivät pitäneet suutelemisesta. Eihän sille mitään voinut, mutta jotenkin homma jäi itselle " vajaaksi " ja kyllä se jäi häiritsemään.