Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan suutele

Vierailija
19.07.2019 |

Paitsi seksin aikana joskus, ei edes joka kerta. Usein tuntuu ihan välttelevän sitä. Kun itse olen välillä yrittänyt niin ei vastaa suudelmaan vaan yrittää kääntää päätä pois tai puristaa huulet tiukasti yhteen. Uskon että kyse on siitä, ettei mies vain pidä suutelemisesta. Tämä on alkanut haitata minua pitkässä suhteessa niin paljon, etten tiedä miten pitkään tähän enää tyydyn koska suuteleminen on sittenkin itselleni tärkeää ja olin väärässä nuorena naimisiin mennessäni ettei se olisi. Tilanne on siis ihan aina ollut samanlainen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynyt mieheltä miksi ei suutele?

Jos sillä on vaikka pahanhajuinen hengitys ja häpeää sitä?

Vierailija
2/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut suudella exää, koska en ollut viehättänyt hänestä ja suuteleminen tuntui aika vastenmieliseltä.

T. Jason S

Vierailija
4/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi suuteluhaluttoman naisen kanssa. Ehdoton dealbreaker.

Vierailija
6/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän on huono suutelemaan, tai sitten sinä olet.

Vierailija
7/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nyt ensin puhut asiasta miehen kanssa ja kerrot miten paljon tilanne suhun vaikuttaa. Ehkä mies on valmis jopa suutelemaankin, jos suhde on siitä kiinni.

Vierailija
8/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä et osaa avata suutasi ja kysyä mieheltäsi ?

Vierailija
9/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun hammas- ja suuhygieniasi kunnossa? Haiseeko hengitys silti? Syötkö jotain ruokia, jotka kehittävät hajua molempiin päihin. Toivottavasti et sentään tupakoi, vai miten on?

Vierailija
10/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko hän on huono suutelemaan, tai sitten sinä olet.

En usko että tämä on syynä. Uskon syynä olevan miehen liiallinen hygieenisyys ja eritekammo. Ei myöskään anna suuseksiä mielellään joten sitäkään en saa tässä suhteessa. Ap

Vierailija
11/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahdat ulosteelle. Lisäksi olen aina harrastanut suutelua naapurin Anteron kanssa, osaa touhun paremmin kuin sinä, lisäksi imuttaa taitavasti kalua.

Miehesi

Vierailija
12/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan sitten ottanut esiin sen, ettei mies pidä suutelemisesta. Turha siitä on sanoa mitään koska tilanne on ilmeinen. Nyttemmin olen menettänyt kokonaan haluni seksiin mieheni kanssa kun olen tajunnut jääneeni ja jääväni vaille niin oleellisia hyvään seksielämään kuuluvia asioita aina. Ap

Vierailija
13/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oolu 26 vuotta naimisissa ja mies suudellut ehkä 2 kertaa tuon aikana. Itse kyllä tykkäisin hän ei. Pusuja kyllä mutta ei suutelua.

14/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni ei osannut suudella ollenkaan. Työnsi vaan partasen turpansa mun suuhun, tosi epämielyttävää ja muutenkin oli aikamieheksi surkea sängypuuhissa. Suoraan asiaan, ei mitään lempeilyä ja kun homma ohi, eli itse tyydytetty, painui maate. Ei auttanut edes reklamaatiot.

Vierailija
15/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena pussailu jaksoi kiinnostaa tuntikaupalla.

Enää tämän ikäisenä en saa moisesta juur minkäänlaisia kiksejä.

En myöskään nuole pilllua, ei siitäkään kaikki miehet pidä. Pyllyn kyllä nuolen.

Vierailija
16/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halunnut suudella exää, koska en ollut viehättänyt hänestä ja suuteleminen tuntui aika vastenmieliseltä.

T. Jason S

Olitteko vain kavereita? Miksi edes olitte yhdessä?

Vierailija
17/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan sitten ottanut esiin sen, ettei mies pidä suutelemisesta. Turha siitä on sanoa mitään koska tilanne on ilmeinen. Nyttemmin olen menettänyt kokonaan haluni seksiin mieheni kanssa kun olen tajunnut jääneeni ja jääväni vaille niin oleellisia hyvään seksielämään kuuluvia asioita aina. Ap

No lähde hyvä ihminen vetämään sitten suhteesta, jos kerran koet jääväsi paitsi jostain. Vinkuminen on turhaa, kun aivan hyvin voi sitten erota ja etsiä sitten sen nuoleskelevan kumppanin.

Vierailija
18/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata sitten ihmetellä, jos mies on kuin puulla päähän lyöty, kun yhtäkkiä lähdet lätkimään, syystä joka sun mielestä on ilmeinen, mutta miehen mieletä varmaan ei.

Vierailija
19/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on vaikka pahanhajuinen hengitys? Mieshän ei uskalla sitä sanoa koska todennäköisesti mökötät useamman viikon ja aina tilaisuuden tullen nostat asian esiin kuinka mies kehtasi vuonna 2019 arvostella sinua. Siitäkin huolimatta että itse kyllä varmasti haluaisit tietää jos haiset.

Toinen vaihtoehto on että miehesi, kuten minäkään, ei tykkää suutelemisesta. Se kun on joku naisten juttu. Minä en ainakaan saa siitä mitään irti. Nussiminen on sen sijaan ihan jees, se tuntuu jossain. Pussailu on täysin turhaa limailua. Ei siitä kukaan mies tykkää, sitä tehdään vain naisten mieliksi.

Vierailija
20/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi suuteluhaluttoman naisen kanssa. Ehdoton dealbreaker.

Ooh ja minä kun luulin, että miehet haluaa vaan p*nna.

Mistäs näitä kiihkeästi suutelevia uroita saisi hommattua, vai pitääkö mennä ulkomaille asti?

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi