Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan suutele

Vierailija
19.07.2019 |

Paitsi seksin aikana joskus, ei edes joka kerta. Usein tuntuu ihan välttelevän sitä. Kun itse olen välillä yrittänyt niin ei vastaa suudelmaan vaan yrittää kääntää päätä pois tai puristaa huulet tiukasti yhteen. Uskon että kyse on siitä, ettei mies vain pidä suutelemisesta. Tämä on alkanut haitata minua pitkässä suhteessa niin paljon, etten tiedä miten pitkään tähän enää tyydyn koska suuteleminen on sittenkin itselleni tärkeää ja olin väärässä nuorena naimisiin mennessäni ettei se olisi. Tilanne on siis ihan aina ollut samanlainen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta en pidä suutelusta. En tiedä onko jonnekin alitajuntaan jäänyt epävarmuus että osaako suudella.

Seksin aikana voi pari kertaa suudella. Minunkin mielestäni tylsähköä ja herpaannuttaa keskittymiskyvyn seksin tuomasta olosta.

Muuten pussaillaan, kiehnätään, lääpitään, silitellään tarpeeksi. Läheisyyttä siis on. Joskus saatan yllättää miehen suudelmalla.

Alkoholin vaikutuksen alaisena suutelu sitten tuntuukin hyvältä, jotkut estot siinä kai häviää.

Mutta ei ole mieskään valittanut ja valtakunnassa kaikki hyvin. Sanoisin että jos suutelet jotakuta ja se tuntuu hyvältä, niin kehu.

Vierailija
42/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon oolu 26 vuotta naimisissa ja mies suudellut ehkä 2 kertaa tuon aikana. Itse kyllä tykkäisin hän ei. Pusuja kyllä mutta ei suutelua.

Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa emmekä ole muutamaa ensimmäistä seurustelukuukautta lukuunottamatta suudelleet. Minun pyynnöstäni. En pidä suutelemisesta. Se on mielestäni sekä iljettävä että vaivaannuttavaa. Mies on tähän tyytynyt. Halitaan ja hellitellään muuten paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi suuteluhaluttoman naisen kanssa. Ehdoton dealbreaker.

Ooh ja minä kun luulin, että miehet haluaa vaan p*nna.

Mistäs näitä kiihkeästi suutelevia uroita saisi hommattua, vai pitääkö mennä ulkomaille asti?

N32

Ihan niin vaikealla tavalla kuin kysymällä.

Vierailija
44/44 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimolla on ohuet huulet ja hän on huono/tönkkö suutelija. Plus hänellä on myös nielussa pahanhajuisia proppuja.

Em. syystä en juurikaan innostu suutelemaan kuin kovimmassa kiihkossa seksin aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi