Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko älykäs tai jossain lahjakas tai olisiko sinulla potentiaalia, muttet ole pärjännyt elämässä. Miksi?

Vierailija
17.07.2019 |

Mikä siihen yleensäkin johtaa? Syitä on varmasti monia. Monilla olisi niin paljon potentiaalia, mutta se ei käytännössä johda mihinkään.

Voitte määritellä älyn, lahjakkuuden ja potentiaalin miten haluatte.

En väitä itse olevani älykäs, mutta mulla on semmoista kapea-alaista lahjakkuutta. Olen nykyisin päihdeongelmainen työtön mt-potilas. Syynä on neurologinen poikkeavuus ja trauma. On jännää, miten trauma voi lamauttaa ihmisen ja mitä se voi aivoille tehdä.

Joka tapauksessa toivon kaikkea hyvää kaikille huonossa tilanteessa oleville! Itse olen antanut metsän hoitaa itseäni. Ihmisten maailman ja ajatuksien unohtaminen on välillä hyväksi.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen firma tulisi, jos palkkaisi tästä ketjusta kaikki epäsosiaaliset älyköt? Antaisi luvan hoitaa hommat etänä ja viestintä foorumityyliin. Markkinointiosastolle sitten vaikka tuo kirjoittaja 53.

Ajattelin juuri, että täältähän löytyisi mulle hyviä työntekijöitä. Harmi, ettei ole mahdollisuutta palkata, kun en ole saanut riittävästi aikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla