Miksi kukaan ei halua lähteä treffeille?
Mies, 44-v, näyttää Jason Sudeikisilta, 176/80, lihaksikas ja urheilullinen. Työelämässä asiantuntijana ja talous muutenkin kunnossa. Ei alkoa, eikä tupakointia. Kukaan ei halua edes kahville lähteä tutustumaan. Nämä kokemukset happypancake ja badoo & myös tinder. Missä vika?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on siinä, että vain absolutismisi tekee susta tuon ilmoituksesi perusteella millään tavalla muihin tavallisiin keski-ikäisiin miehiin verrattuna jollain tavalla erilaisen. Ja silti löytyy myös muitakin absolutistimiehiä. Kaltasiasi miehiä on deittipalstoilla, Tinderissä, työpaikoilla ja joka paikassa paljon. Kun nelikymppinen nainen miettii, kenen kanssa lähtisi treffeille, pitäisi olla jotain muutakin tietoa kuin mitä aloituksessasi kerroit. Miksi juuri sinä eikä joku muu niistä lukuisista vaihtoehdoista? Kuten muutama on sulle jo kommentoinutkin, jotain persoonastasi kertovaa pitäisi olla deitti-ilmoituksessasi.
Se on vaan ikävä tosiasia, että minulla ei ole persoonaa. Olen tyhjä kuori, miksi se ei kelpaa? Olen kotihiiri, en tee mitään, minulla ei ole ajatuksia. Minulla ei ole mielipiteitä, minulla ei ole aivoja. Olen hullu.
No tuota noin...naiset hankkivat huonekasvinsa kukkakaupoista, puutarhaliikkeistä yms paikoista, eivät treffeiltä. Kokeile mennä pönöttämään jonnekin puutarhaliikkeeseen, kenties sopisit jonkun naisen kodin sisustukseen oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, mitä naisella edes tekisi? Mihin sitä naista ihminen tarvitsee?
Eipä miestäkään ihmiset kauheasti mihinkään tarvitse.
Te naiset ette kyllä osaa mitään ja miehiä tarvitsette joka asiaan, se on todettu. Auton tankkaamisesta alkaen. Ilman miehiä maailma ei vaan pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, mitä naisella edes tekisi? Mihin sitä naista ihminen tarvitsee?
Te naiset ette kyllä osaa mitään ja miehiä tarvitsette joka asiaan, se on todettu. Auton tankkaamisesta alkaen. Ilman miehiä maailma ei vaan pyöri.
Sellaset naisvihat sitten tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku jenkkisivusto on saanut sinut kuvittelemaan ettei naiset tankkaa autoa niin sinua on kustu silmään isolla suutimella. Olisiko aika hankkia oikeita ihmissuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Täällä käy taas kiivaat keskustelut. Miksi naiset ovat aina miehiä vastaan? Jos se olisi naisista kiinni, niin varmaan he haluaisivat laittaa miehet keskitysleireille.
Naiset haluaa enimmäkseen että heitä kohdellaan ihmisinä. Miehet puhuu täällä naisista reikinä ja/tai esineinä, joten en yhtään ihmettele että pientä vihamielisyyttä alkaa naisten puolelta löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaset naisvihat sitten tänään.
Naiset ovat sodan julistaneet ja me miehet joudumme puolustautumaan raukkamaista hyökkäystä vastaan.
Minkä sodan? Se että naiset ei ole miehistä riippuvaisia eikä tarvitse miestä elämäänsä ei ole mikään sota.
Miehen luku- ja kirjoitustaidottomuus on ainakin minulle syy karttaa tätä. Jos lähtisin kaikkien viestintävammaisten kanssa treffeille, mitä siitä itse saisin paitsi sietämättömän närästyksen ja hukkaisin vapaa-aikani?
Voi kun te ukot näkisitte, millaisesta roskasta naisten pitäisi se timantti seuloa. Jo muutamalla fiksulla/ hauskalla/ oikein kirjoitetulla lauseella mies erottuu edukseen.
Vaan kun ei mies jaksa tai osaa edes niitä muutamia lauseita, niin ihan saa olla vaikka Jason Momoan näköinen niin silti oksettaa aivottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän pieni minulle, muuten hyvät speksit. Tykkään sellaisista nallekarhumaisista miehistä, joiden sylissä tulee pieni ja turvallinen olo.
Tule mun syliin niin mä tulen sun sisään.
KARHU
Noin tunnevammainen mies kuvittelee. Kuule, jos et kykene tunteitasi muuten näyttämään ja käsittelemään kuin penetraatiolla, olet aleksityymikko ja ties mikä. Et kuitenkaan henkisesti terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä käy taas kiivaat keskustelut. Miksi naiset ovat aina miehiä vastaan? Jos se olisi naisista kiinni, niin varmaan he haluaisivat laittaa miehet keskitysleireille.
Naiset haluaa enimmäkseen että heitä kohdellaan ihmisinä. Miehet puhuu täällä naisista reikinä ja/tai esineinä, joten en yhtään ihmettele että pientä vihamielisyyttä alkaa naisten puolelta löytymään.
Naiset aloitti ja piste. Itsekin olin herrasmies, kunnes liian kauan teidän naisten solvauksia kestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aloitti ja piste. Itsekin olin herrasmies, kunnes liian kauan teidän naisten solvauksia kestin.
Aloitti minkä? Joo, selkeästi olet ollut herrasmies. Olitko myös kiltti?
Opetelkaa lukemaan ja kirjoittamaan, äijät, niin kehittyy myös ajattelu.
Ja tunnistamaan ja kestämään tunteet, omat ja toisten.
Te olette välttelijöitä, pakenijoita, onttoja ressukoita, jotka tarvitsette köynnössäleikön, ette ihmissuhdetta. Vasta kun pärjäätte itsenne kanssa, teistä on kumppaniksi toisille yhtä vahvoille ja kokonaisille.
Et osannut ainakaan aloituksessa tuoda esille mitään miksi lähtisin kanssasi treffeille. Kenties keskustelusi on samaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitti minkä? Joo, selkeästi olet ollut herrasmies. Olitko myös kiltti?
Kyllä voisi sanoa, että olin such a nice guy
Kukaan ei ensin ole herrasmies ja sitten ala siaksi. Tyyppi 79 on sika, joka teeskenteli herrasmiestä.
Teeskentelyn huomaa ja siksi se ei toimi. Pitäisi olla terve ego ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan, jotta ihmissuhde onnistuisi. Ja jos ei onnistu, pitää etsiä ja korjata vika itsessä, koska sitä toista et voi muuttaa. Vahva ego sallii ja jopa edellyttää tätä, koska siihen liittyy kyky itsekriittisyyteen. Heikkoegoinen ei kykene itsekritiikkiin ja kehittymiseen vaan defensiivisesti syyttelee muita, koko naissukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Et osannut ainakaan aloituksessa tuoda esille mitään miksi lähtisin kanssasi treffeille. Kenties keskustelusi on samaa tasoa.
No kerroppa hienohelma, että mitä sinä haluat? Sinä et edes osaa keskustella.
Ap hyvä, jos olisit oikeasti asiantuntijatehtävissä ymmärtäisit että joku on pahasti vialla jos työelämässä oleva tavanomainen mies ei saa MITÄÄN vastakaikua kolmella deittailustalla. Ja osaisit ihan itse haarukoida mikä voisi olla pielessä. Eli jos ylipäänsä olet töissä, kyse lienee jostain nörtteilystä jossa kommunikaatio tapahtuu koneiden ja pomon kanssa? Koska deittipalveluissa on vastassa radiohiljaisuus, veikkaan että kuva on täysi katastrofi, mikään muu tuskin tappaisi kiinnostuksen noin totaalisesti. Joka tapauksessa lääke tähän vaivaan on oikean elämän ihmissuhteet ja elämänpiirin laajentaminen, ei netissä raivoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ensin ole herrasmies ja sitten ala siaksi. Tyyppi 79 on sika, joka teeskenteli herrasmiestä.
Teeskentelyn huomaa ja siksi se ei toimi. Pitäisi olla terve ego ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan, jotta ihmissuhde onnistuisi. Ja jos ei onnistu, pitää etsiä ja korjata vika itsessä, koska sitä toista et voi muuttaa. Vahva ego sallii ja jopa edellyttää tätä, koska siihen liittyy kyky itsekriittisyyteen. Heikkoegoinen ei kykene itsekritiikkiin ja kehittymiseen vaan defensiivisesti syyttelee muita, koko naissukupuolta.
Tuo minua kyllä naurattaa, miehet vedättää teitä naisia ihan miten haluaa ja te uskotte ihan kaiken sen ka kan mitä teille syötetään. Vähänkö täälläkin näitä juttuja kuulee, ei se mies halunnutkaan muuta kuin pi lu a vaikka oli luvannut rakastaa. Te naiset ette osaa lukea miehiä yhtään. Ketään ei niin helppo huijata, kuin naista.
Paitsi, että aplläkin on ongelmana, ettei pääse naisia huijaamaan. Joten eipä ne kaikki naiset vipuun mene.
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä, jos olisit oikeasti asiantuntijatehtävissä ymmärtäisit että joku on pahasti vialla jos työelämässä oleva tavanomainen mies ei saa MITÄÄN vastakaikua kolmella deittailustalla. Ja osaisit ihan itse haarukoida mikä voisi olla pielessä. Eli jos ylipäänsä olet töissä, kyse lienee jostain nörtteilystä jossa kommunikaatio tapahtuu koneiden ja pomon kanssa? Koska deittipalveluissa on vastassa radiohiljaisuus, veikkaan että kuva on täysi katastrofi, mikään muu tuskin tappaisi kiinnostuksen noin totaalisesti. Joka tapauksessa lääke tähän vaivaan on oikean elämän ihmissuhteet ja elämänpiirin laajentaminen, ei netissä raivoaminen.
Mä huijasin, syy miksi raivoan on se, että en saa vastakaikua 10+ naisilta. Minulle ei vaan kelpaa yhtään vähempi, koska olen mielestäni 10+++, vaikka minut muut arvioivat 7+. Deittipalstoilla treffiseuraa riittää vaikka kuinka paljon, mutta en vaan voi hyväksyä 7 tasoa. Se saa minut niin vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin tämä. Mr nice guy lue kunnes ymmärrät. Netistä saa paljon apua nice guy -ajatusväristymän korjaamiseen. Jos et tee mitään asialle loppuelämäsi tulee olemaan tätä samaa.