Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei halua lähteä treffeille?

Vierailija
16.07.2019 |

Mies, 44-v, näyttää Jason Sudeikisilta, 176/80, lihaksikas ja urheilullinen. Työelämässä asiantuntijana ja talous muutenkin kunnossa. Ei alkoa, eikä tupakointia. Kukaan ei halua edes kahville lähteä tutustumaan. Nämä kokemukset happypancake ja badoo & myös tinder. Missä vika?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyden ylistys näitä "iskijämiehiä": "iskeminen" eli juttelemaan meno on ihan ok, jos toinen jo viestittää jollakin tavalla, että saattaa ilahtua juttelusta.

Hymyilee, katsoo silmiin, ei ainakaan keskity vaikkapa kirjan lukemiseen tai ystävänsä kanssa keskusteluun niin, ettei edes huomaa muita ihmisiä. Jos toinen katsoo selvästi poispäin tai ei ole näkevinäänkään, hän tarkoituksella viestittää, että älä suotta tule juttelemaan.

Lue sitä kehon kieltä, viestinnästä 93% on sanatonta.

Mutta tämä on näille u.le.ille käsittämätöntä, heillä ei järki eikä kärsivällisyys riitä  hieman valikoida missä ja ketä "iskee", ihan liian vaikeaa. Joko pitää yrittää jokaista, tai sitten ollaan niin nulikoita ettei uskalleta naiselle edes puhua, edes kaverina.

Vierailija
122/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs siitä tulee jos mies siloittelee oikein upeat kuvat ja sitten elävässä elämässä näyttää rumalta? Siinä tuhlataan molempien aikaa silloin. Jos haluaa vain treffeille päästä, niin valitsee jostain komean miehen kuvat ja laittaa ne omaan profiiliin. Kyllä on taas idi ootit vauhdissa täällä. Hyvillä kuvilla treffeille, kyllä voi olla pel lleä porukkaa.

Juu, ei toki ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin pieruverkkareissa alaviistosta ja ylävartalo paljaana otettu nenänsierainkuva ja pilalle filtteröity kuva josta ei miestä tunnista.... Hyvä kuva ei tarkoita todellisuutta komeampi kuva. Se on kuva jossa on hyvä ilme, eikä asioita jotka on turn off niille naisille joiden tyyppisistä mies pitää. Ja jos mies pitää hyviä kuvia pelleilynä, saa varautua pysymään yksin. Oma valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alan käyttämään miesmallien kuvia ja alan tuhlaamaan kauniiden naisten aikaa, kun innolla lähtevät kahville kanssani. Varautukaa siihen.

Ihan vapaasti. On jo tullut selväksi ettet halua pariutua.

Vierailija
124/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän naiset valittaa, kun miehet käyttää 10 vuotta vanhoja kuvia joissa ovat komeita ja sitten tulevat treffeille rumina ja lihavina. Että miten se nyt sitten on? Ei teille kyllä käy mikään.

Esitätkö vain näin tyhmää vai oletko oikeasti? Voiko tämä olla ihan oikeasti näin vaikeaa jollekin?

Vierailija
125/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää ne hyvät kuvat nyt jo sinne per---

Vierailija
126/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs siitä tulee jos mies siloittelee oikein upeat kuvat ja sitten elävässä elämässä näyttää rumalta? Siinä tuhlataan molempien aikaa silloin. Jos haluaa vain treffeille päästä, niin valitsee jostain komean miehen kuvat ja laittaa ne omaan profiiliin. Kyllä on taas idi ootit vauhdissa täällä. Hyvillä kuvilla treffeille, kyllä voi olla pel lleä porukkaa.

Juu, ei toki ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin pieruverkkareissa alaviistosta ja ylävartalo paljaana otettu nenänsierainkuva ja pilalle filtteröity kuva josta ei miestä tunnista.... Hyvä kuva ei tarkoita todellisuutta komeampi kuva. Se on kuva jossa on hyvä ilme, eikä asioita jotka on turn off niille naisille joiden tyyppisistä mies pitää. Ja jos mies pitää hyviä kuvia pelleilynä, saa varautua pysymään yksin. Oma valinta.

Kuka sellaisia kuvia käyttää? Minä en ole koskaan nähnyt ja ihan tavalliset kuvat on minulla. Kasvot edestä suoraan kuvattu, myös sivulta ja kokovartalokuva lisäksi.

Vierailija
127/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen sinkku, ei huolen häivää. Suosittelen.

Vierailija
128/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle parisuhde on taloudellinen katastrofi. Mieluummin rehellisesti hu o rii n

Saa lisäksi aina sitä nuorta kiinteää, miksi kukaan mies haluaa parisuhdetta? Varsinkaan enää sen jälkeen kun lapsetkin on jo tehty. Itse en naisesta halunnut muuta kuin sen lapsen jota olen aina toivonut ja sen sain. 

Jos mies ei kykene tunneyhteyteen toisen kanssa niin tämä ratkaisu on varmasti paras mahdollinen. Molempien osapuolten kannalta. Kehottaisin välttämään ihmiskaupan uhreja jos kuvittelisin että pystyt välittämään sellaisista kysymyksistä.

Vierailija
129/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikeaa olla naisten kanssa? Aina seksin jälkeen he alkavat itkemään ja tunteilemaan ja heille pitäisi sanoa rakastavansa heitä. P a n o n jälkeen haluan vain mennä pois.

Vierailija
130/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ap, mutta olen naimisissa. Ja hetero.

M48

Älä sä huijaa, vähintään olen bi

T.Ap

Oletko? No minä en ole.

M48

Vierailija
131/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikeaa olla naisten kanssa? Aina seksin jälkeen he alkavat itkemään ja tunteilemaan ja heille pitäisi sanoa rakastavansa heitä. P a n o n jälkeen haluan vain mennä pois.

Tunnetpa outoja naisia. Minä haluan vain hyvän panon, mutta se ei miehille tahdo riittää. Kerton ihan rehellisesti, että haen pelkkää panosuhdetta, muttei se hetken päästä riitäkään.

Ap:n kannattaisi kysyä, miksei naiset lähde, eikä valittaa täällä.

En minäkään lähtisi jos ainoa syy on "hei olen normaali työssäkäyvä mies". Kyllä siinä nyt jotain kiinnostavampaa pitää olla.

Vierailija
132/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetpa outoja naisia. Minä haluan vain hyvän panon, mutta se ei miehille tahdo riittää. Kerton ihan rehellisesti, että haen pelkkää panosuhdetta, muttei se hetken päästä riitäkään.

En minäkään lähtisi jos ainoa syy on "hei olen normaali työssäkäyvä mies". Kyllä siinä nyt jotain kiinnostavampaa pitää olla.

Hei, minulla on h e l v e t i n    i s o   m u n a

Sen jälkeen kyllä lähtee!

Vierailija
133/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vain ei ole kiinnostavia, eivät kaikki vietä aktiivista kiinnostavaa elämää. Moni tykkää olla vain kotona, ehkä lukea kirjaa, käydä kävelyllä, tehdä ruokaa, pyöriä av:lla

Vierailija
134/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla herää kiinnostus, kun nainen on kaunis ja tajuaa pysyä kotona. Miehet on vaan paljon helpompia kuin naiset. Nainen, ole hiljaa, näytä kauniilta ja pysy kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan