Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei halua lähteä treffeille?

Vierailija
16.07.2019 |

Mies, 44-v, näyttää Jason Sudeikisilta, 176/80, lihaksikas ja urheilullinen. Työelämässä asiantuntijana ja talous muutenkin kunnossa. Ei alkoa, eikä tupakointia. Kukaan ei halua edes kahville lähteä tutustumaan. Nämä kokemukset happypancake ja badoo & myös tinder. Missä vika?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä muuta mä huijasin? Niin jännitys tiivistyy.

Vierailija
82/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen, et ole tai et vaikuta olevan mukava, lämmin ja kiinnostava persoona. Tästä syystä naiset ei sinusta välitä. Se että on päällystetty sun puolin ok ja asiat ovat kunnossa ei riitä viemaan jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikon kysymykseen, et ole tai et vaikuta olevan mukava, lämmin ja kiinnostava persoona. Tästä syystä naiset ei sinusta välitä. Se että on *päällystetty sun puolin ok ja asiat ovat kunnossa ei riitä viemaan jatkoon.

*Päällisin puolin

Vierailija
84/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No henkilökohtaisesti pidän kaikkia treffipalveluissa olevia epätoivoisina kumppanin etsijöinä. Jos olisit OIKEASTI noin täydellinen, et edes tietäisi, mikä on Tinder:)

Vierailija
85/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No henkilökohtaisesti pidän kaikkia treffipalveluissa olevia epätoivoisina kumppanin etsijöinä. Jos olisit OIKEASTI noin täydellinen, et edes tietäisi, mikä on Tinder:)

Sivusta komppaan. Maailma on väärällään ihmisiä ja potentiaalisia seurustelukumppaneita löytyy tarvittaessa aina. Eihän siinä ole muuta kuin hankkiutua ihmisten ilmoille, jutella ihmisten kanssa, tutustua, pian onkin jo kiikarissa joku jonka kanssa katsella vähän pidemmälle, että olisiko edellytyksiä johonkin... Tinderit sun muut ovat vaihtoehto ihmisille, joilla on sosiaalisia rajoitteita noihin edeltäviin steppeihin. Sellaisella on tietty mahdollisuus kohdata vertaisensa, joka ei hätkähdä niitä rajoitteita, mutta se vaatii sitten näitä seuranhakuilmoitteluratkaisuja. Siellä joka tapauksessa on valikoitunut porukka, muut löytävät parinsa lennosta ihan vaan elämästä.

Vierailija
86/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka koette olevanne "nice guy", oletteko huomanneet miten sekä miehet että naiset pitää kaikkialla tuota huonona juttuna. Koska se on. Mutta siitä voi oppia pois ja samalla muuttua onnellisemmaksi ja aidommaksi ihmiseksi. Jos englanti sujuu niin ei pitäisi olla mitään vaikeutta löytää matskua kuinka aloittaa nice guy -ajatusmallien tunnistaminen ja purkaminen.

Vierailija
87/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuka tuo Jason on, mutta suurin ongelma on se minkä joku toinen jo mainitsikin: et anna yhtään syytä miksi minun kannattaisi tutustua sinuun. Koska olet asiantuntija-ammatissa? Niin olen minäkin ja lukuisat ystäväni, en silti pidä heitä seksi- tai parisuhdemielessä kiinnostavina. Talous kunnossa? En ole kiinnostunut rahoistasi, elän omillani. Koska olet mies ja satut olemaan sinkku? Ei tee sinusta millään tapaa kiinnostavaa.

Minä kiinnostuisin, jos haluaisit lähteä kanssani syksyllä reppureissulle Balkanille tai Gruusiaan. Jos suunnittelisit nyt kesällå lähteväsi teltan ja trangian kanssa vaellukselle (ei Lappiin) tai esimerkiksi odottaisit jo malttamattomana R&A filkkareiden tämän vuoden ohjelmistoa.

Silloin olisi syytä olettaa, että meillä synkkaisi ajatusmaailmat, elämäntavat ja harrastukset siinä määrin, että kannattaisi tavata. Ja jos sitten osouttautuisit mukavaksi, rennoksi ja hauskaksi tyypiksi niin ehkä tavattaisiin toistekin.

Kyllä se syy löytyy siitä, että ulkonäkö ei miellytä, se on vaan fakta. Jos ulkonäkö miellyttää naista, niin hän lähtee kahville heti ja kyselyy selvittää nuo muut kiinnostavat asiat sitten siellä, eikös vaan? Jotain minun ulkonäössä on pielessä. Vaikka moni on sanonut, että olen komea, mutta jotain siinä silti on, mikä ei miellytä. 

T.Ap

Oot pinnallinen. En lähtis randomilla kahville kenenkään kanssa, joka ei muutamaa viestiä viitsi vaihtaa. Ja jos viestittely on väkinäistä eikä mitään keskustelua synny niin sittenkin kahvit saa unohtaa. Ei mua kiinnosta lähteä kahville haastattelemaan ketään eikä haastateltavaksi. Kyllä yhteiset kiinnostuksen kohteet ja arvot on mukavampi selvittää etukäteen ja sitten katsoa livenä.

Varmaan joku, joka etsii vain ulkonäköä, sitten lähtee mutta selvästi et oo tarpeeksi "komea" näille itsesi kaltaisille.

Vierailija
88/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ja näköisiä naisia olet pyytänyt kahville?

No tinderissä painan plussaa ihan kaikille ja katson mitä sieltä tulee. Sieltä ei tule mitään. Vaikeaa on. Edes ne rumimmat ja lihavimmat naiset tinderissä eivät minua hyväksy. Sellaista naista ei Suomesta löydy, kuka minun kanssa kahville lähtisi.

Jaahas. Tarkotus ei siis ole käydä treffeillä tapaamassa ihmisiä vaan saada edes joku kahville pönkittämään apn itsetuntoa.

Vierailija
89/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maailmassa on pääasiassa kahdenlaisia ihmisiä. Niitä, jotka vimmatusti haluaisivat seurustelukumppanin ja parisuhteen, mutta eivät saa. Sitten on niitä, joille tämä ei ole mikään elämäntehtävä ja tavoite, vaan jotka nyt vaan hyvin nopeasti ja helposti päätyvät parisuhteisiin siitä riippumatta, erikseen yrittämättä.

Väitän että suurin syy on liiallinen yrittäminen ja korkeat vaatimukset. Luultavasti pinnalliset. Kireys ja väärät kriteerit estävät koskaan kohtaamasta ihmisiä omina itsenään ja avaamaan omaa sisintään näille. Se on oikeasti se, mihin kaikki perustuu. Ei pinnallisiin ja muodollisiin hyveisiin.

Vierailija
90/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan miettiä miten käy sinussa kiinnostaisi toisia ihmisiä. Treffeille lähtöön ei riitä se, että tyyppi on omasta mielestään ok ja hoitaa asiansa. Täytyy olla jotain yhteistä tarttumapintaa esim. Harrastusten , elämänkatsomuksen , ammatin suhteen. Ei ihmiset Pariisi randomisti tietyt ulkoiset speksit täyttävien kanssa. Se ettei ole pahoja vikoja ei vielä ketään kiinnosta.

Vierailija
91/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan miettiä miten käy sinussa kiinnostaisi toisia ihmisiä. Treffeille lähtöön ei riitä se, että tyyppi on omasta mielestään ok ja hoitaa asiansa. Täytyy olla jotain yhteistä tarttumapintaa esim. Harrastusten , elämänkatsomuksen , ammatin suhteen. Ei ihmiset *Pariisi randomisti tietyt ulkoiset speksit täyttävien kanssa. Se ettei ole pahoja vikoja ei vielä ketään kiinnosta.

*Pariudu

Vierailija
92/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osannut ainakaan aloituksessa tuoda esille mitään miksi lähtisin kanssasi treffeille. Kenties keskustelusi on samaa tasoa.

No kerroppa hienohelma, että mitä sinä haluat? Sinä et edes osaa keskustella.

Miksi? Mitä sinä siitä hyödyt?

Vierailija
93/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ensin ole herrasmies ja sitten ala siaksi. Tyyppi 79 on sika, joka teeskenteli herrasmiestä.

Teeskentelyn huomaa ja siksi se ei toimi. Pitäisi olla terve ego ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan, jotta ihmissuhde onnistuisi. Ja jos ei onnistu, pitää etsiä ja korjata vika itsessä, koska sitä toista et voi muuttaa. Vahva ego sallii ja jopa edellyttää tätä, koska siihen liittyy kyky itsekriittisyyteen. Heikkoegoinen ei kykene itsekritiikkiin ja kehittymiseen vaan defensiivisesti syyttelee muita, koko naissukupuolta.

Tuo minua kyllä naurattaa, miehet vedättää teitä naisia ihan miten haluaa ja te uskotte ihan kaiken sen ka kan mitä teille syötetään. Vähänkö täälläkin näitä juttuja kuulee, ei se mies halunnutkaan muuta kuin pi lu a vaikka oli luvannut rakastaa. Te naiset ette osaa lukea miehiä yhtään. Ketään ei niin helppo huijata, kuin naista.

Opeta sitten apta koska hän epäonnistuu egon pönkitys pelissään totaalisesti.

Vierailija
94/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain että kaikki haluaa minua, en ole menossa treffeille edes. Monen kanssa olen treffejä suunnitellut, mutta sitten vain katoan. Minusta on vain kiva, että naiset kiinnostuvat minusta. T. Ap

Siksi olen vihainen, että kaikki eivät halua minua, vai osa ja liian pieni osa. Haluaisin vastakaikua 90% yrityksistäni, nyt saan vain n. 30%.

Vierailija
95/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osannut ainakaan aloituksessa tuoda esille mitään miksi lähtisin kanssasi treffeille. Kenties keskustelusi on samaa tasoa.

No kerroppa hienohelma, että mitä sinä haluat? Sinä et edes osaa keskustella.

Miksi? Mitä sinä siitä hyödyt?

Mitä se sinulle kuuluu, anna kuulua vain!

Vierailija
96/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, mitä naisella edes tekisi? Mihin sitä naista ihminen tarvitsee?

Eipä miestäkään ihmiset kauheasti mihinkään tarvitse.

Te naiset ette kyllä osaa mitään ja miehiä tarvitsette joka asiaan, se on todettu. Auton tankkaamisesta alkaen. Ilman miehiä maailma ei vaan pyöri.

Sellaset naisvihat sitten tänään.

Naiset ovat sodan julistaneet ja me miehet joudumme puolustautumaan raukkamaista hyökkäystä vastaan. 

Minkä sodan? Se että naiset ei ole miehistä riippuvaisia eikä tarvitse miestä elämäänsä ei ole mikään sota.

paitsi, että koko hyvinvointiyhteiskunta pyörii miesten rahoilla. Muuten ette tarvitse miestä.

Vierailija
97/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aja parta pois.

Vierailija
98/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hyvä, jos olisit oikeasti asiantuntijatehtävissä ymmärtäisit että joku on pahasti vialla jos työelämässä oleva tavanomainen mies ei saa MITÄÄN vastakaikua kolmella deittailustalla. Ja osaisit ihan itse haarukoida mikä voisi olla pielessä. Eli jos ylipäänsä olet töissä, kyse lienee jostain nörtteilystä jossa kommunikaatio tapahtuu koneiden ja pomon kanssa? Koska deittipalveluissa on vastassa radiohiljaisuus, veikkaan että kuva on täysi katastrofi, mikään muu tuskin tappaisi kiinnostuksen noin totaalisesti. Joka tapauksessa lääke tähän vaivaan on oikean elämän ihmissuhteet ja elämänpiirin laajentaminen, ei netissä raivoaminen.

Höpöhöpö.

Siihen riittää, että on tavismies, keskiverto. Naiset elävät Suomessa jonkinlaisessa kuplassa jossa on (muka) varaa jaella pakkeja korkeakoulutetuille tavismiehille. Sitten itketään aina punavihreiden lemmikkimedian eli Hesarin mielipidesivuilla kun hyviä miehiä ei muka löydy mistään...katsoisivat itse ensin peiliin ja avautuisivat vasta sitten.

- ohis

Vierailija
99/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hyvä, jos olisit oikeasti asiantuntijatehtävissä ymmärtäisit että joku on pahasti vialla jos työelämässä oleva tavanomainen mies ei saa MITÄÄN vastakaikua kolmella deittailustalla. Ja osaisit ihan itse haarukoida mikä voisi olla pielessä. Eli jos ylipäänsä olet töissä, kyse lienee jostain nörtteilystä jossa kommunikaatio tapahtuu koneiden ja pomon kanssa? Koska deittipalveluissa on vastassa radiohiljaisuus, veikkaan että kuva on täysi katastrofi, mikään muu tuskin tappaisi kiinnostuksen noin totaalisesti. Joka tapauksessa lääke tähän vaivaan on oikean elämän ihmissuhteet ja elämänpiirin laajentaminen, ei netissä raivoaminen.

Höpöhöpö.

Siihen riittää, että on tavismies, keskiverto. Naiset elävät Suomessa jonkinlaisessa kuplassa jossa on (muka) varaa jaella pakkeja korkeakoulutetuille tavismiehille. Sitten itketään aina punavihreiden lemmikkimedian eli Hesarin mielipidesivuilla kun hyviä miehiä ei muka löydy mistään...katsoisivat itse ensin peiliin ja avautuisivat vasta sitten.

- ohis

Höpö höpö itsellesi. Jos katsotaan naisten kommentointia miesten deittiprofiileista niin top kolmosen harminaihe on surkeat kuvat. Mutta mikäpä siinä sitten. Lunasta toki itsellesi Darwin-palkinto vänkäämällä jääräpäisesti ettei kuvissa voi missään tapauksessa olla vikaa. Naisten tässä on sopeuduttava haluamaan elämäänsä masentuneen ja epäsiistin näköinen mies jonka kuvan kohokohta ovat nenäkarvat.

Vierailija
100/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi heti pari valtavaa turn-offia: tasolätinät ja ruma asenne naisiin, kuinka ei "rumimmat ja lihavimmatkaan" vastaile.

Minä ainakin vaistoan hyvin nopeasti miehen aggression, vaativan asenteen ja sen, pitääkö itse asiassa naisista vai hakeeko vain sitä r*. Eipä ole tähän asti vaisto pettänyt. Sen huomaa heti ekoista viesteistä.

Ei kiinnosta tavata, jos en oikeasti ajattele, että tästä voisi tulla jotain.

Jos osakaan ap:nä kirjoitetuista viesteistä on ap:n, niin tutulla kirjolla mennään ja sosiaaliset taidot on täysin hukassa. Jopa ihan perusinhimillisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan