Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei halua lähteä treffeille?

Vierailija
16.07.2019 |

Mies, 44-v, näyttää Jason Sudeikisilta, 176/80, lihaksikas ja urheilullinen. Työelämässä asiantuntijana ja talous muutenkin kunnossa. Ei alkoa, eikä tupakointia. Kukaan ei halua edes kahville lähteä tutustumaan. Nämä kokemukset happypancake ja badoo & myös tinder. Missä vika?

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ja näköisiä naisia olet pyytänyt kahville?

No tinderissä painan plussaa ihan kaikille ja katson mitä sieltä tulee. Sieltä ei tule mitään. Vaikeaa on. Edes ne rumimmat ja lihavimmat naiset tinderissä eivät minua hyväksy. Sellaista naista ei Suomesta löydy, kuka minun kanssa kahville lähtisi.

Ne rumimmat ja lihavimmat tietää, että sinä et todellisuudessa ole heistä kiinnostunut. Ihminen , joka ylipäätään kykenee haukkumaan toisia rumiksi ja lihaviksi, on jo syy jättää lähtemättä kahville.

Vierailija
42/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sinä yrität selvästi omaa tasoasi korkeampia neitosia, tai sitten olet naisten mielestä niin tylsä, ettei kiinnosta edes kahville lähteä.

Ei sitä tylsyyttä voi tietää etukäteen. Yritän n. 7 tasoisia naisia. Tasoteoria kyllä antaa ymmärtää, että kun olen itse 7, niin pitäisi yrittää tason 4 naisia. Tinderissä ei kyllä tule matcheja edes sieltä tasolta 4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoista puhuvan miehen taso on automaattisesti nolla, edes se kannattaa tajuta.

Ellei usko, niin katso miten hyvä flaksi sillä teidän johtavalla tasoteoreetikolla on: ei saa naista, vaikka koko sen elämä tuntuu olevan pyhitetty naisen saamiselle. Eli totaaliluuseri.

Vierailija
44/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoista puhuvan miehen taso on automaattisesti nolla, edes se kannattaa tajuta.

Ellei usko, niin katso miten hyvä flaksi sillä teidän johtavalla tasoteoreetikolla on: ei saa naista, vaikka koko sen elämä tuntuu olevan pyhitetty naisen saamiselle. Eli totaaliluuseri.

Naisethan ne on keksinyt, juuri tuossa yksi valitti, että etsin omaa tasoa parempia naisia. Olette te naiset kyllä kans pellejä. 

Vierailija
45/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on yleensä 10-20 kohdan lista ja miehelle riittää vain yksi ainoa asia, ole hoikka.

Vierailija
46/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit ihan olla rehellinen ? 

Vierailija
47/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Autistinen tyhjä katse näkyy kuvasta? Plus se että vihaa naisia. Kuvan pilaa aggret mikroilmeet.

Vierailija
48/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuka tuo Jason on, mutta suurin ongelma on se minkä joku toinen jo mainitsikin: et anna yhtään syytä miksi minun kannattaisi tutustua sinuun. Koska olet asiantuntija-ammatissa? Niin olen minäkin ja lukuisat ystäväni, en silti pidä heitä seksi- tai parisuhdemielessä kiinnostavina. Talous kunnossa? En ole kiinnostunut rahoistasi, elän omillani. Koska olet mies ja satut olemaan sinkku? Ei tee sinusta millään tapaa kiinnostavaa.

Minä kiinnostuisin, jos haluaisit lähteä kanssani syksyllä reppureissulle Balkanille tai Gruusiaan. Jos suunnittelisit nyt kesällå lähteväsi teltan ja trangian kanssa vaellukselle (ei Lappiin) tai esimerkiksi odottaisit jo malttamattomana R&A filkkareiden tämän vuoden ohjelmistoa.

Silloin olisi syytä olettaa, että meillä synkkaisi ajatusmaailmat, elämäntavat ja harrastukset siinä määrin, että kannattaisi tavata. Ja jos sitten osouttautuisit mukavaksi, rennoksi ja hauskaksi tyypiksi niin ehkä tavattaisiin toistekin.

Kyllä se syy löytyy siitä, että ulkonäkö ei miellytä, se on vaan fakta. Jos ulkonäkö miellyttää naista, niin hän lähtee kahville heti ja kyselyy selvittää nuo muut kiinnostavat asiat sitten siellä, eikös vaan? Jotain minun ulkonäössä on pielessä. Vaikka moni on sanonut, että olen komea, mutta jotain siinä silti on, mikä ei miellytä. 

T.Ap

Ei, asia ei ole näin. Jos kuitenkin olet näin päättänyt, niin on varmaan turha kertoa sama, joka jo sinulle kerrottiin: " Kerro mielenkiinnon kohteistasi, haaveistasi, vapaa-ajastasi. 

Vierailija
49/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on yleensä 10-20 kohdan lista ja miehelle riittää vain yksi ainoa asia, ole hoikka.

Tästä lätinästäsi olet ylpeä vaikka se kertoo kaiken siitä miksi kukaan ei sinusta kiinnostu. Nainen on sinulle reikä.

Vierailija
50/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kokeilisit ihan olla rehellinen ? 

En ikinä, naisille pitää valehdelle aina.

Vierailija
51/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tinderissä painan plussaa ihan kaikille ja katson mitä sieltä tulee. Sieltä ei tule mitään. Vaikeaa on. Edes ne rumimmat ja lihavimmat naiset tinderissä eivät minua hyväksy. Sellaista naista ei Suomesta löydy, kuka minun kanssa kahville lähtisi.

Ne rumimmat ja lihavimmat tietää, että sinä et todellisuudessa ole heistä kiinnostunut. Ihminen , joka ylipäätään kykenee haukkumaan toisia rumiksi ja lihaviksi, on jo syy jättää lähtemättä kahville.

Naiset ne on kylläkin pahimpia haukkumaan miehiä lihavaksi, rumiksi ja lyhyiksi. Naiset ovat näissä asioissa paljon miehiä julmempia, että älä yhtään yritä. Aikaisemmin olin kiltti, mutta olen oppinut puhumaan ihmisistä niin kuin niistä kuuluu puhua ja olen todellakin nykyään todella ilkeä ja ihan on naiset siihen minut opettanut. Vielä on paljon opeteltavaa huomattavasti pahemmaksi ja pitää keksiä joku keino jolla pystyn tekemään kunnolla tuhoa naisille.

Kuulostat aika mukavalta ja tasapainoiselta, et lainkaan katkeralta :D

Olen tosin samaa mieltä siitä, että naiset keskenään puhuvat aika karulla tavalla miehistä.

Vierailija
52/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta thaifriendly dating site. Eiköhän täältä löydy noilla spekseillä joku joka on valmis palvomaan maata sun jalkojen alla :)

Tehkää hyvät miehet asioiden eteen jotain älkääkä vaan viniskö täällä! -.-

Vierailija
53/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä, että vain absolutismisi tekee susta tuon ilmoituksesi perusteella millään tavalla muihin tavallisiin keski-ikäisiin miehiin verrattuna jollain tavalla erilaisen. Ja silti löytyy myös muitakin absolutistimiehiä. Kaltasiasi miehiä on deittipalstoilla, Tinderissä, työpaikoilla ja joka paikassa paljon. Kun nelikymppinen nainen miettii, kenen kanssa lähtisi treffeille, pitäisi olla jotain muutakin tietoa kuin mitä aloituksessasi kerroit. Miksi juuri sinä eikä joku muu niistä lukuisista vaihtoehdoista? Kuten muutama on sulle jo kommentoinutkin, jotain persoonastasi kertovaa pitäisi olla deitti-ilmoituksessasi. 

Vierailija
54/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla on oikeus puhua karusti miehistä, mutta mies ei voi kauniisti sanoa, että sinä nainen olet ruma läski? Ruma läski on vielä kaunista puhetta verrattuna naisten käyttämään kieleen.

Vierailija
55/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikan hömpötystä "treffailu". Ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.

Vierailija
56/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä, että vain absolutismisi tekee susta tuon ilmoituksesi perusteella millään tavalla muihin tavallisiin keski-ikäisiin miehiin verrattuna jollain tavalla erilaisen. Ja silti löytyy myös muitakin absolutistimiehiä. Kaltasiasi miehiä on deittipalstoilla, Tinderissä, työpaikoilla ja joka paikassa paljon. Kun nelikymppinen nainen miettii, kenen kanssa lähtisi treffeille, pitäisi olla jotain muutakin tietoa kuin mitä aloituksessasi kerroit. Miksi juuri sinä eikä joku muu niistä lukuisista vaihtoehdoista? Kuten muutama on sulle jo kommentoinutkin, jotain persoonastasi kertovaa pitäisi olla deitti-ilmoituksessasi. 

Se on vaan ikävä tosiasia, että minulla ei ole persoonaa. Olen tyhjä kuori, miksi se ei kelpaa? Olen kotihiiri, en tee mitään, minulla ei ole ajatuksia. Minulla ei ole mielipiteitä, minulla ei ole aivoja. Olen hullu.

Vierailija
57/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla on oikeus puhua karusti miehistä, mutta mies ei voi kauniisti sanoa, että sinä nainen olet ruma läski? Ruma läski on vielä kaunista puhetta verrattuna naisten käyttämään kieleen.

Minä en hauku miehiä enkä naisia rumiksi tai läskeiksi,enkä mitenkään muutenkaan.  En myöskään ikinä hyväksyisi kumppania joka laukoo suustaan moisia typeryyksiä.

Vierailija
58/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne on kylläkin pahimpia haukkumaan miehiä lihavaksi, rumiksi ja lyhyiksi. Naiset ovat näissä asioissa paljon miehiä julmempia, että älä yhtään yritä. Aikaisemmin olin kiltti, mutta olen oppinut puhumaan ihmisistä niin kuin niistä kuuluu puhua ja olen todellakin nykyään todella ilkeä ja ihan on naiset siihen minut opettanut. Vielä on paljon opeteltavaa huomattavasti pahemmaksi ja pitää keksiä joku keino jolla pystyn tekemään kunnolla tuhoa naisille.

Kuulostat aika mukavalta ja tasapainoiselta, et lainkaan katkeralta :D

Olen tosin samaa mieltä siitä, että naiset keskenään puhuvat aika karulla tavalla miehistä.

Olin aikaisemmin tasapainossa, mutta sitten aloin lukemaan tätä foorumia, niin alkoi tulla mt-ongelmia. Tai sitten aloin vain näkemään naiset sellaisina kuin he oikeasti ovat, eli kieroja käärmeitä.

Siis onko tämä henkilö muka ap? Hyvä työpaikka asiantuntijatehtävissä? Ei voi olla.

Vierailija
59/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa aina miehen, joka on kultturelli viininhaistelija ja maailmanmatkaaja. Ei Suomalainen mies ole sellainen, vaan sellainen joka tykkää olla kotona, eikä tee mitään. Kun itse täytin 25-v, niin lopetin kaiken tekemisen siihen paikkaan. Siitä lähtien olen istunut kotona. Se on miehen kohtalo.

Vierailija
60/134 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan ikävä tosiasia, että minulla ei ole persoonaa. Olen tyhjä kuori, miksi se ei kelpaa? Olen kotihiiri, en tee mitään, minulla ei ole ajatuksia. Minulla ei ole mielipiteitä, minulla ei ole aivoja. Olen hullu.

No tuossahan olikin jo monta syytä, miksei kukaan lähde kanssasi treffeille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä