Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka luulee että tämä on mitenkään harvinaista

Vierailija
16.07.2019 |

Tiina petti miestään ja tuli raskaaksi: Pekka kasvatti poikaa 12 vuotta omanaan
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/06ee066f-f788-4e15-86a3-900c…
--
Jokainen isyys tulisi aina, automaattisesti tarkastaa. Myös avioliitossa. Tällöin näitä oikeusmurhia ei pääsisi tapahtumaan eivätkä naiset pääse syyttämään miehiä luottamuksen puutteesta.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä epäselvissä tapauksissa (vauva muistuttaa alakerran Ramia) tilata MyHeritagen testipakkaukset

Itse asiassa olen näin tehnyt, koska vaimoni on epäluotettava k***pää. Lapsi on onneksi minun, niin ei tarvinnut ruveta käräjöimään.

Vierailija
22/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Here we go again.... Ja AP vastailee itselleen.

Ai? Missähän kohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhteiskunnan tehtävä kustantaa pakollisia DNA-testejä vain huvikseen.

Mitä hupia siinä on, jos mies ja lapsi voivat joutua petoksen uhreiksi?

Vierailija
24/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei minua henkilökohtaisesti kosketa, sillä olen nainen. Synnyttämäni lapsi on aina automaattisesti minun. Jos tällainen testi kuitenkin halutaan, niin en vastusta ajatusta mistään periaatteellisesta syystä. Jos testiä ei koskaan kuitenkaan oteta terveydenhuollossa yleiseen käyttöön, jokainen mies voi helposti testata isyytensä esim. my heritage palvelun kautta. Asiasta on turha uhriutua, kun jokainen voi pulman ratkaista helposti pienellä maksulla.

Eikö synnytyksestä tule muutenkin kuluja yhteiskunnalle ja asiakkaille? Polimaksu nyt ainakin joten sinnehän sen ymppää.

Onhan noita kuluja lasten odotuksissa ja synnytyksissä yhteiskunnalle. Epäilen kuitenkin, että tällaiseen ei löydy helposti yhteiskunnalta ylimääräistä rahaa, tuskin löytyisi edes ketään, joka lähtisi asiaa ajamaan. Jos joku kysely tulisi mihin pitäisi laittaa rasti ruutuun, niin voisin hyvin ruksia kohdan, jossa puolletaan automaattista isyydentutkimista. Tiedänhän minä itsekin, että lapseni ovat minun, joten luonnollisesti soisin tämän tärkeän tiedon myös kaikille isille. Jos näin ei kuitenkaan koskaan käy, niin isyyden selvittäminen on kuitenkin ihan helppoa muutenkin ja suht edullista.

Vierailija
25/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä naisten kusetuksista pitäisi ruveta määräämään kunnon penaltteja. Petos on petos.

Vierailija
26/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Missähän kohtaa?

😂

Vierailija
27/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon näytteitä naisesta otetaan koko prosessin aikana?

Mitähän näyte isän varmistamiseksi kustantaa tuossa kokonaisuudessa?

Taitaa äideillä olla jokin muu syy. Voisiko olla vaikka se, että tutkimusten mukaan joka kymmenes lapsi ei ole isänsä?

Vierailija
28/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatte siis kaikkien dnat rekisteriin, niin siinä tulisi käymään.

Mitä sitten?

Google ja Facebook tietää meistä enemmän kuin viranomaiset. DNA-rekisteri ainakin helpottaisi asioiden selvittelyä tarvittaessa ja suomen kokoisessa maassa se ei olisi mitenkään mahdoton järjestää.

Se on kuitenkin eri keskustelun paikka.

DNA-rekisterin ansiosta jokaiselle syntyvälle lapselle löytyy isä, jolta voidaan periä elatusmaksut. Valtio voi siis kustantaa isyystestit säästyneistä elatusmaksuista ja uskon, että rahaa jäisi ylimääräistäkin. DNA-rekisterin ansiosta myös rikosten selvittäminen helpottuu ja nopeutuu.

Vierailija
29/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Missähän kohtaa?

😂

laita nyt joku esimerkki

Vierailija
30/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatte siis kaikkien dnat rekisteriin, niin siinä tulisi käymään.

Mitä sitten?

Google ja Facebook tietää meistä enemmän kuin viranomaiset. DNA-rekisteri ainakin helpottaisi asioiden selvittelyä tarvittaessa ja suomen kokoisessa maassa se ei olisi mitenkään mahdoton järjestää.

Se on kuitenkin eri keskustelun paikka.

DNA-rekisterin ansiosta jokaiselle syntyvälle lapselle löytyy isä, jolta voidaan periä elatusmaksut. Valtio voi siis kustantaa isyystestit säästyneistä elatusmaksuista ja uskon, että rahaa jäisi ylimääräistäkin. DNA-rekisterin ansiosta myös rikosten selvittäminen helpottuu ja nopeutuu.

Lisäksi tutkimustyö perinnöllisten sairauksien varalta helpottuisi

Vierailija
31/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko luotat tai et, joko avaat suusi tai et. Mikä siinä on niin vaikeaa?

Kuulostaa siltä ettei isästä ole 100% varmuutta

Sinulla ehkä ei, mutta minulla on. Sinäkin saat sen selville, jos vain avaat suusi. En tajua tätä vouhkaamista, ikään kuin isyyttä ei saisi halutessaan selville.

Vierailija
32/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä epäselvissä tapauksissa (vauva muistuttaa alakerran Ramia) tilata MyHeritagen testipakkaukset

Itse asiassa olen näin tehnyt, koska vaimoni on epäluotettava k***pää. Lapsi on onneksi minun, niin ei tarvinnut ruveta käräjöimään.

No niin. Ja jos olisit viitsinyt tälle epäluotettavalle k***päälle ehdottaa asiaa heti, ei olisi tarvinnut edes tilata omia testejä. Eli miksi kaikkien muiden testitkin pitää yhteiskunnan maksaa, jos sinä pariuduit k***pään kanssa?

Vierailija
33/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ehkä ei, mutta minulla on. Sinäkin saat sen selville, jos vain avaat suusi. En tajua tätä vouhkaamista, ikään kuin isyyttä ei saisi halutessaan selville.

Kuinka vaimosi suhtautui kun ilmoitit että testit tehdään?

Vierailija
34/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Ja jos olisit viitsinyt tälle epäluotettavalle k***päälle ehdottaa asiaa heti, ei olisi tarvinnut edes tilata omia testejä. Eli miksi kaikkien muiden testitkin pitää yhteiskunnan maksaa, jos sinä pariuduit k***pään kanssa?

Yhteiskunta maksaa läskien sokeritautisten insuliinit ja muut elintasosairaudet. Tuo on lapsen synnytykseen liittyen mitätön kulu eikä siten ole mikään peruste asian hoitamatta jättämiselle.

Vierailija
35/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama. En kyllä ole sitä mieltä että yhteiskunnan kuuluu maksaa, mutta testit voisi tehdä keskitetysti.

Koska olen uskollinen aviovaimo kokisin järkyttävän loukkaavana, että mies ajattelisi ensin, että olen pettänyt ja sitten vielä että olen vastuuton idiootti enkä edes käyttäisi kumia.

Jos testit tehtäisiin automaattisesti kaikille, se olisi eri juttu.

Vaatisi melkoisesti lainmuutoksia, mutta dna-näytteistä olisi hyötyä myös rikosten selvittelyssä.

Tuo ulkopuolinen mies maksaisi sitten perheelle elarit. Lasta säälin, koska häntä aviomies kohtelisi varmasti huonommin kuin muita perheen lapsia, vaikka se ei olisi lapsen vika.

Kun ulkopuoliset miehet joutuisivat vastuuseen lapsistaan, voisi kumin käyttökin kummasti kelvata.

Kokemukseni on, että miehet sanovat kumin olevan ok, mutta sitten alkaa itku ja parku kuinka se vie tunnon.

Tautien leviäminen vähenisi ja jokainen lapsi tietäisi, kuka hänen isänsä on.

Monta hyvää puolta.

Vierailija
36/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei kuulu olla pakollinen (= yhteiskunnan kustantama), mutta mielestäni DNA testiä voitaisiin synnärillä tarjota aina oletetulle isälle, oma kustanteisesti tietysti, ja niin, ettei äiti pääse vaikuttamaan vastaukseen.

Vierailija
37/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ollenkaan haittaisi pakolliset isyystestit omien lastemme kohdalla. Jokainen lapsemme ovat autuaaseen avioliittoon syntyneitä ja satavarmasti meistä vanhemmista lähtöisiä. Sen sijaan vastustan isyystestejä avioliiton ulkopuolella. Sterilisoitu mieheni joutui maksamaan abortin rakastajattarelleen, vaikka ei edes voinut olla tämän lapsen isä. Harmi vaan, että ennen sterilisaatiota on mieheni ehtinyt siittää useammankin lehtolapsen. Nuo lapset ja lasten äidit eivät ole osa perhettäni ja eivät myöskään oikeutettuja perimään miestäni hänen kuoltuaan. Vaikka kuinka dna-testit osoittaisivat isyyden. Äidit ja petturimieheni ovat päättäneet yhdessä ottaa raskaudenriskin ja sen he myöskin saavat kantaa ihan ilman minun ja lasteni osallistumista.

Vierailija
38/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaimosi suhtautui kun ilmoitit että testit tehdään?

Ei minulla ole vaimoa. Olen nainen.

Vierailija
39/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta maksaa läskien sokeritautisten insuliinit ja muut elintasosairaudet. Tuo on lapsen synnytykseen liittyen mitätön kulu eikä siten ole mikään peruste asian hoitamatta jättämiselle.

Niin juuri, sairaudet. Jos et saa suutasi auki oikealla hetkellä, se ei ole hoidettava sairaus.

Vierailija
40/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama. En kyllä ole sitä mieltä että yhteiskunnan kuuluu maksaa, mutta testit voisi tehdä keskitetysti.

Koska olen uskollinen aviovaimo kokisin järkyttävän loukkaavana, että mies ajattelisi ensin, että olen pettänyt ja sitten vielä että olen vastuuton idiootti enkä edes käyttäisi kumia.

Jos testit tehtäisiin automaattisesti kaikille, se olisi eri juttu.

Vaatisi melkoisesti lainmuutoksia, mutta dna-näytteistä olisi hyötyä myös rikosten selvittelyssä.

Tuo ulkopuolinen mies maksaisi sitten perheelle elarit. Lasta säälin, koska häntä aviomies kohtelisi varmasti huonommin kuin muita perheen lapsia, vaikka se ei olisi lapsen vika.

Kun ulkopuoliset miehet joutuisivat vastuuseen lapsistaan, voisi kumin käyttökin kummasti kelvata.

Kokemukseni on, että miehet sanovat kumin olevan ok, mutta sitten alkaa itku ja parku kuinka se vie tunnon.

Tautien leviäminen vähenisi ja jokainen lapsi tietäisi, kuka hänen isänsä on.

Monta hyvää puolta.

Miksi luulet että olisi aviomiestä tuollaisen jälkeen? Sehän tässä taitaa olla naisten suurin ongelma ja todellisuudessa ainoa syy vastustaa tuota asiaa (automaattisia testejä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan