Lue keskustelun säännöt.
Kuka luulee että tämä on mitenkään harvinaista
16.07.2019 |
Tiina petti miestään ja tuli raskaaksi: Pekka kasvatti poikaa 12 vuotta omanaan
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/06ee066f-f788-4e15-86a3-900c…
--
Jokainen isyys tulisi aina, automaattisesti tarkastaa. Myös avioliitossa. Tällöin näitä oikeusmurhia ei pääsisi tapahtumaan eivätkä naiset pääse syyttämään miehiä luottamuksen puutteesta.
Kommentit (103)
On niitä varmaan sellaisiakin miehiä, jotka eivät edes halua tietää totuutta ja mieluiten uskottelevat itselleen, että lapsi on oma. Olisi julmaa viedä heiltä illuusiot väkisin. Parempi että saavat itse valita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
No, miesnössökät, jotka täällä riehutte: mitä olette tehneet asian hyväksi?
Sterilisaation
Höpö pöpö. JOS minulla olisi lapsia ja mies vaatisi isyystestiä, kertoisihan se, että hän ajattelee minun, uskollisen aviovaimon, pettäneen. Jos luottamusta ei ole, niin minun mielestäni ei ole järkeä olla suhteessakaan. Ei se henkisesti ainakaan minun puoleltani voisi samanlaisena jatkua sen jälkeen.
Kuvittelisin, että tilanne olisi sama kuin minä kymmenen vuoden avioliiton jälkeen käskisin hänet sukupuolitautitesteihin: kertoisi, että loukkaavasti epäilen hänen käyneen vieraissa.
En ymmärrä, miksi itkette tällä palstalla ettekä TEE mitään asian hyväksi. Ymmärrättekö, miten lain säätäminen toimii? Jos haluatte muutakin kuin valittaa niin toimikaa hyvä tavaton.
Jos tulisi tavaksi ottaa dna-testit laitoksella niin nopeasti siihen tottuisi.
Täällä hillimalla asia ei etene.