Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka luulee että tämä on mitenkään harvinaista

Vierailija
16.07.2019 |

Tiina petti miestään ja tuli raskaaksi: Pekka kasvatti poikaa 12 vuotta omanaan
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/06ee066f-f788-4e15-86a3-900c…
--
Jokainen isyys tulisi aina, automaattisesti tarkastaa. Myös avioliitossa. Tällöin näitä oikeusmurhia ei pääsisi tapahtumaan eivätkä naiset pääse syyttämään miehiä luottamuksen puutteesta.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikeaa ymmärtää miten sokeasti ihmiset luottavat toisiinsa. Sitten vielä järkyttyvät suunnattomasti, kun joku ihminen ei olekaan niin rehellinen, kuin oli uskotellut. Puolet parisuhteissa olevista pettää, puolet avioliitoista päättyy eroon. Silti kukaan ei voi uskoa, että sellaista nyt oikeasti voisi tapahtua. Jos isyydessä on pientäkään epäilystä niin testit heti lapsen synnyttyä, eikä 5 vuoden kuluttua. Avioehtokin voisi olla automaattinen, jos ei itse hae siihen muutosta. Jäisi eron jälkeinen vinkuminen paljon vähemmälle.

Vierailija
82/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu: itse olen lapseton omasta halustani.

On tällä yhteiskunnalla muitakin menoja kuin ylimääräiset dnatestit. Ne voisi tosiaan tehdä kaikille laitoksella ja veloittaa sairaalalaskun yhteydessä.

Minusta on kammottavaa, että jotkut joutuvat epäilemään vaimoaan.

Käsittämätöntä myös, että aviovaimot ilmeisimmin ovat jonkun toisen miehen kanssa vieläpä paljaalla, eli saattavat viedä kotiin tauditkin tuliaisiksi.

No, miesnössökät, jotka täällä riehutte: mitä olette tehneet asian hyväksi? Oletteko kirjoittaneet kansanedustajallenne? Tehneet kansalaisaloitteen, joka on oakko käsitellä eduskunnassa? Vai hillutteko vain täällä haukkumassa naisia? Kummasta olisi enemmän hyötyä, mitä luulette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama. En kyllä ole sitä mieltä että yhteiskunnan kuuluu maksaa, mutta testit voisi tehdä keskitetysti.

Koska olen uskollinen aviovaimo kokisin järkyttävän loukkaavana, että mies ajattelisi ensin, että olen pettänyt ja sitten vielä että olen vastuuton idiootti enkä edes käyttäisi kumia.

Jos testit tehtäisiin automaattisesti kaikille, se olisi eri juttu.

Vaatisi melkoisesti lainmuutoksia, mutta dna-näytteistä olisi hyötyä myös rikosten selvittelyssä.

Tuo ulkopuolinen mies maksaisi sitten perheelle elarit. Lasta säälin, koska häntä aviomies kohtelisi varmasti huonommin kuin muita perheen lapsia, vaikka se ei olisi lapsen vika.

Kun ulkopuoliset miehet joutuisivat vastuuseen lapsistaan, voisi kumin käyttökin kummasti kelvata.

Kokemukseni on, että miehet sanovat kumin olevan ok, mutta sitten alkaa itku ja parku kuinka se vie tunnon.

Tautien leviäminen vähenisi ja jokainen lapsi tietäisi, kuka hänen isänsä on.

Monta hyvää puolta.

Miksi luulet että olisi aviomiestä tuollaisen jälkeen? Sehän tässä taitaa olla naisten suurin ongelma ja todellisuudessa ainoa syy vastustaa tuota asiaa (automaattisia testejä).

Jos luit ollenkaan kommenttiani niin minähän en vastustanut testausta vaikkapa heti laitoksella, päin vastoin. Mielestäni yhteiskunnan ei vain pitäisi joutua maksamaan kustannuksia.

Mistä kuvittelet naisten vastustavan testejä?

Eikö ne nytkin voi ottaa kuka tahansa mies halutessaan? En nyt ymmärrä, mikä on ongelmasi.

Ohis, anteeksi kun sekaannun, mutta olin mukana taannoisessa pitkässä ketjussa samasta aiheesta. Olin yksi muutamasta naisesta, joka ilmoitti olevansa isyystestien kannalla. Koko ketju oli täynnä toinen toistaan verisemmin loukkaantuvia kannanottoja puolin ja toisin, ja enimmäkseen naiset ilmoittivat isyystestin pyytämisen järisyttäväksi epäluottamuslauseeksi, minkä jälkeen liittoa ei ole syytä jatkaa. Tältä pohjalta, minä ymmärrän kyllä, ja puolestani isyystestin voisi vaikka laskuttaa synnytyksen yhteydessä samalla laskulla.  Vältyttäisiin draamalta puolin ja toisin. Jatkakaa toki.

Vierailija
84/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä homma, todella myrkyllisen paska temppu naiselta.

Mitään kaikille automaattisesti tehtäviä DNA-testejä en kuitenkaan kannata. Vi.tuttaisi näin velana maksella niitä verorahoista (ovat todella kalliita). Älkää lisääntykö jos pettämisen mahdollisuus ottaa pannuun. Tai maksakaa testinne itse.

eli ei haittaa jos miehesi näköinen pikkupoika kävelee kaupassa vastaan?

Täh, miten tämä nyt liittyy mihinkään? Meinaatko että niiden pakollisten testien jälkeen tulisi aina lehteen ilmoitus että kuka on kenenkin isä?

En minä sille mitään voi jos mieheni käy jonkun vieraan panemassa paksuksi. En silti halua osallistua testien kustannuksiin mitenkään, sen saavat hoitaa itse jos tarpeelliseksi katsovat.

/74

Vierailija
85/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä, ettei pakollista dna-testiä ole olemassa. Nuoret miehet ovat sen verran fiksuja nykyään, etteivät lähde ottamaan tietoista riskiä siitä, että nainen kusettaisi heitä. Syntyvyys sen kuin laskee ja se on hyvä asia.

Vierailija
86/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kolmasosa pettää, miehet hiukan useammin kuin naiset.

Miksi edes luvata monogamiaa, jos ei niin aio toimia? En ymmärrä. N

Vierailija
87/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään kaikille automaattisesti tehtäviä DNA-testejä en kuitenkaan kannata. Vi.tuttaisi näin velana maksella niitä verorahoista (ovat todella kalliita). Älkää lisääntykö jos pettämisen mahdollisuus ottaa pannuun. Tai maksakaa testinne itse.

Täh, miten tämä nyt liittyy mihinkään? Meinaatko että niiden pakollisten testien jälkeen tulisi aina lehteen ilmoitus että kuka on kenenkin isä?

En minä sille mitään voi jos mieheni käy jonkun vieraan panemassa paksuksi. En silti halua osallistua testien kustannuksiin mitenkään, sen saavat hoitaa itse jos tarpeelliseksi katsovat.

/74

En minäkään haluaisi maksaa työttömien loisijoiden tukia, mutta niin minä vaan teen.

Vierailija
88/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tällä yhteiskunnalla muitakin menoja kuin ylimääräiset dnatestit. Ne voisi tosiaan tehdä kaikille laitoksella ja veloittaa sairaalalaskun yhteydessä.

Käsittämätöntä myös, että aviovaimot ilmeisimmin ovat jonkun toisen miehen kanssa vieläpä paljaalla, eli saattavat viedä kotiin tauditkin tuliaisiksi.

No, miesnössökät, jotka täällä riehutte: mitä olette tehneet asian hyväksi? Oletteko kirjoittaneet kansanedustajallenne? Tehneet kansalaisaloitteen, joka on oakko käsitellä eduskunnassa? Vai hillutteko vain täällä haukkumassa naisia? Kummasta olisi enemmän hyötyä, mitä luulette?

Miten otat tuon testiasian naisien haukkumisena? Otetaanhan sukupuolitaudeistakin muutama seulonta.

Vierailija
89/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/74

En minäkään haluaisi maksaa työttömien loisijoiden tukia, mutta niin minä vaan teen.

Näinhän se on, on toki muitakin asioita joista en haluaisi maksaa. Mutta wt-porukan syrjähyppyjen tulosten todentaminen testeillä on kyllä niistä asioista aivan vihoviimeinen.

Lisääntyminen on täysin vapaaehtoista. Älä lisäänny jos epäilyttää. Simple as that.

/74

Vierailija
90/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/74

Ei olisi vaikeaa pistää pystyyn dna-pankkia josta sitten kaivetaan elareiden maksaja. 

Vierailija
91/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten otat tuon testiasian naisien haukkumisena? Otetaanhan sukupuolitaudeistakin muutama seulonta.

Täällä nimitellään omaa vaimoa k*sipääksi ym. Siten.

Vierailija
92/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama. En kyllä ole sitä mieltä että yhteiskunnan kuuluu maksaa, mutta testit voisi tehdä keskitetysti.

Koska olen uskollinen aviovaimo kokisin järkyttävän loukkaavana, että mies ajattelisi ensin, että olen pettänyt ja sitten vielä että olen vastuuton idiootti enkä edes käyttäisi kumia.

Vaatisi melkoisesti lainmuutoksia, mutta dna-näytteistä olisi hyötyä myös rikosten selvittelyssä.

Tuo ulkopuolinen mies maksaisi sitten perheelle elarit. Lasta säälin, koska häntä aviomies kohtelisi varmasti huonommin kuin muita perheen lapsia, vaikka se ei olisi lapsen vika.

Kun ulkopuoliset miehet joutuisivat vastuuseen lapsistaan, voisi kumin käyttökin kummasti kelvata.

Kokemukseni on, että miehet sanovat kumin olevan ok, mutta sitten alkaa itku ja parku kuinka se vie tunnon.

Monta hyvää puolta.

Miksi luulet että olisi aviomiestä tuollaisen jälkeen? Sehän tässä taitaa olla naisten suurin ongelma ja todellisuudessa ainoa syy vastustaa tuota asiaa (automaattisia testejä).

Jos luit ollenkaan kommenttiani niin minähän en vastustanut testausta vaikkapa heti laitoksella, päin vastoin. Mielestäni yhteiskunnan ei vain pitäisi joutua maksamaan kustannuksia.

Eikö ne nytkin voi ottaa kuka tahansa mies halutessaan? En nyt ymmärrä, mikä on ongelmasi.

Jotain järkeä siihen vänkäämiseen nyt!

Se yhteiskunnan maksama DNA-testi on mitätön kustannus kokonaisuudessa ja ennen kaikkea LAPSEN ETU! Naisten raskauden kustannuksia yhteiskunta maksaa moninkertaisen määrän ja moni niistä on ns. varmuuden vuoksi tehtäviä suurimmalta osaltaan turhaksi osoittautuvia siinä missä olisi ne DNA-testitkin.

Pakollisen testauksen hyödyt korvaisivat moninkertaisesti siihen sijoitetut rahat niin taloudellisesti kuin henkisesti.

Ei ole mitään muuta syytä vastustaa kaikille pakollista yhteiskunnan kustantamaa isyyden selvittämiseen tähtäävää DNA-testiä, kuin oma epärehellisyys tai yleinen miesviha.

Testi ei syyllistäisi ketään, olisi lapsen etu, isän etu, KAIKKIEN ETU!

Vierailija
93/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta hyvää puolta.

Ohis, anteeksi kun sekaannun, mutta olin mukana taannoisessa pitkässä ketjussa samasta aiheesta. Olin yksi muutamasta naisesta, joka ilmoitti olevansa isyystestien kannalla. Koko ketju oli täynnä toinen toistaan verisemmin loukkaantuvia kannanottoja puolin ja toisin, ja enimmäkseen naiset ilmoittivat isyystestin pyytämisen järisyttäväksi epäluottamuslauseeksi, minkä jälkeen liittoa ei ole syytä jatkaa. Tältä pohjalta, minä ymmärrän kyllä, ja puolestani isyystestin voisi vaikka laskuttaa synnytyksen yhteydessä samalla laskulla.  Vältyttäisiin draamalta puolin ja toisin. Jatkakaa toki.

Juurikin näin, ei se montaa euroa maksa kun se tehdään kaikilta, systemaattisesti, aina. Massoihin nuo perustuu ja siinä nyt vain katsotaan "oletteko lapsi ja isä"

Mutta saman huomaa tässäkin ketjussa.

- miehen vika jos ei avaa suutaan

- miehen vika jos ottaa pettävän naisen

- epäluottamuslause

Ei mitään väliä lapsen oikeudesta isäänsä tai mitään väliä linkitelyllä jutulla jossa nainen tiesi että mies ei ole lapsen isä ja kusetti koko sukua kunnes kostoksi kertoi totuuden.

Kaunista.

Vierailija
94/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nimitellään omaa vaimoa k*sipääksi ym. Siten.

Yksi nimittellyt, arvatenkin pettänyttä.

Ai hitsi.

Onneksi miehistä ei puhuta ketjussa mitenkään epäkunnioittavasti.

Vierailija
95/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta hyvää puolta.

Jotain järkeä siihen vänkäämiseen nyt!

Se yhteiskunnan maksama DNA-testi on mitätön kustannus kokonaisuudessa ja ennen kaikkea LAPSEN ETU! Naisten raskauden kustannuksia yhteiskunta maksaa moninkertaisen määrän ja moni niistä on ns. varmuuden vuoksi tehtäviä suurimmalta osaltaan turhaksi osoittautuvia siinä missä olisi ne DNA-testitkin.

Pakollisen testauksen hyödyt korvaisivat moninkertaisesti siihen sijoitetut rahat niin taloudellisesti kuin henkisesti.

Ei ole mitään muuta syytä vastustaa kaikille pakollista yhteiskunnan kustantamaa isyyden selvittämiseen tähtäävää DNA-testiä, kuin oma epärehellisyys tai yleinen miesviha.

Testi ei syyllistäisi ketään, olisi lapsen etu, isän etu, KAIKKIEN ETU!

Ja mitä väliä jos siitä tulee polimaksu? Verikoe, 20€ 

Vierailija
96/103 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta hyvää puolta.

Minä en ole koskaan ketään pettänyt enkä antanut pienintäkään aihetta edes epäillä sellaista. Silti en tajua, miksi yhteiskunnan tulisi maksaa vuosittain tuhansia testejä vain siksi, että joku uuvatti ei saa suutaan auki. Jos et itse osaa pyytää niitä testejä, ei se hyötykään voi kovin merkittävä olla.

sosiaalinen stigma ja vaimon suhtautuminen kun testin ottaa puheeksi.

Sehän on eron paikka. Silti 1/10 on toisen miehen lapsi. Eikö näillä ole oikeus isäänsä?

Tottakai on oikeus, mutta mikä oikeus miehellä on saada olla parisuhteessa.

Eikö naisella ole oikeus tietää, pitääkö puoliso häntä l*tkana? Eikö parisuhde ole aika pieni hinta siitä, että lapsen oikeus toteutuu, jos naiset ovat oletusarvoisesti h*roja?

Kun kaikille tehdään testi, kenenkään ei tarvitse pitää ketään lut.kana. Voit vain voittaa, eikö?

Ellei lapsien isästä ole jotain epäselvyyttä.

Vähän kuulostaa siltä että olisi kun kerran niin voimkkaasti vastustat

Ai miten niin ei tarvitse pitää ketään l*tkana. Ei se epäilys mistään tarpeesta tule vaan se joko on tai ei ole. Vaikka kaikki testattaisiinkin, ei se liity mitenkään siihen, pidätkö vaimoasi h*rona vai et.

Tuolla jo aiemmin kerroin, etten ole koskaan suhteissa pettänyt eikä isyydestä ole pienintäkään epävarmuutta. Koeta sinäkin parisuhdetta sellaisen naisen kanssa, jota ei tarvitse epäillä.

Mielelläni, onko pettävillä naisilla jokin syntymämerkki tai muu tunniste?

Se ei poista ongelmaa kaikkien osalta.

Kun sinulla (siis miehelläsi) ei ole tätä ongelmaa, miksi vastustat asiaa noin voimakkaasti? Raivositko kun sinulta testattiin sukupuolitauteja?

Ongelma poistuu sillä, että avaat suusi kuin aikuinen ihminen.

En ole raivonnut yhtään mitään. Vastustan asiaa siksi, koska en halua, että yhteiskunnan resursseja heitetään taivaan tuuliin, kun joku rassukka ei uskalla puhua vaimolleen.

Tuolla jo aiemminkin sanoin, ettei minulta käsittääkseni kovin laajalti testattu sukupuolitauteja. Ja miksi olisin raivostunut niiden testaamisesta? Eihän testaus tarkoita mitään muuta, kuin että olen harrastanut seksiä. Miksi tällaisesta epäilystä loukkaantuisin, kun jotenkin olen raskaaksi päätynyt? :D

Jos olette molemmat parisuhteen alussa olleet ilman sukupuolitauteja niin kuinka niitä olisi matkalla tullut?

Sosiaali- ja terveysministeriö on antanut asetuksen (421/2004) tartuntatautien raskauden aikaisesta seulonnasta. Raskaana olevalta otetaan alkuraskauden terveystarkastuksen yhteydessä verinäyte vastasyntyneen lapsen tartuntatautien ehkäisemiseksi. Verinäytteestä tehdään tutkimus kuppataudin ja HIV-infektion varhaiseksi toteamiseksi sekä hepatiitti B -viruksen kantajuuden toteamiseksi.

Rahan haaskausta, eikös? Mutta niin on moni muukin asia. Silti tämä ei ole merkki pettämisestä vaan lapsen terveydestä huolehtimista.

Mistä tulee oletus, että ennen suhteen alkua ei voi olla sukupuolitautia? Luuletko että ne jotenkin nollaantuvat kun sinkku aloittaa parisuhteen?

Ja kuten sanoinkin, eihän tuossa seulota kuin hiv, kuppa ja hepatiitti. Eli ei kaikkia tauteja.

Vierailija
97/103 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsen kummin vanhemmatkin olivat minua vastaan. Tuli olo että olin kusettanut koko maailmaa"

.

Niin olikin. Törkeä petos, miksei ole rangaistava teko?

Vierailija
98/103 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta hyvää puolta.

Minä en ole koskaan ketään pettänyt enkä antanut pienintäkään aihetta edes epäillä sellaista. Silti en tajua, miksi yhteiskunnan tulisi maksaa vuosittain tuhansia testejä vain siksi, että joku uuvatti ei saa suutaan auki. Jos et itse osaa pyytää niitä testejä, ei se hyötykään voi kovin merkittävä olla.

sosiaalinen stigma ja vaimon suhtautuminen kun testin ottaa puheeksi.

Sehän on eron paikka. Silti 1/10 on toisen miehen lapsi. Eikö näillä ole oikeus isäänsä?

Tottakai on oikeus, mutta mikä oikeus miehellä on saada olla parisuhteessa.

Eikö naisella ole oikeus tietää, pitääkö puoliso häntä l*tkana? Eikö parisuhde ole aika pieni hinta siitä, että lapsen oikeus toteutuu, jos naiset ovat oletusarvoisesti h*roja?

Kun kaikille tehdään testi, kenenkään ei tarvitse pitää ketään lut.kana. Voit vain voittaa, eikö?

Ellei lapsien isästä ole jotain epäselvyyttä.

Vähän kuulostaa siltä että olisi kun kerran niin voimkkaasti vastustat

Ai miten niin ei tarvitse pitää ketään l*tkana. Ei se epäilys mistään tarpeesta tule vaan se joko on tai ei ole. Vaikka kaikki testattaisiinkin, ei se liity mitenkään siihen, pidätkö vaimoasi h*rona vai et.

Tuolla jo aiemmin kerroin, etten ole koskaan suhteissa pettänyt eikä isyydestä ole pienintäkään epävarmuutta. Koeta sinäkin parisuhdetta sellaisen naisen kanssa, jota ei tarvitse epäillä.

Mielelläni, onko pettävillä naisilla jokin syntymämerkki tai muu tunniste?

Se ei poista ongelmaa kaikkien osalta.

Kun sinulla (siis miehelläsi) ei ole tätä ongelmaa, miksi vastustat asiaa noin voimakkaasti? Raivositko kun sinulta testattiin sukupuolitauteja?

Ongelma poistuu sillä, että avaat suusi kuin aikuinen ihminen.

En ole raivonnut yhtään mitään. Vastustan asiaa siksi, koska en halua, että yhteiskunnan resursseja heitetään taivaan tuuliin, kun joku rassukka ei uskalla puhua vaimolleen.

Tuolla jo aiemminkin sanoin, ettei minulta käsittääkseni kovin laajalti testattu sukupuolitauteja. Ja miksi olisin raivostunut niiden testaamisesta? Eihän testaus tarkoita mitään muuta, kuin että olen harrastanut seksiä. Miksi tällaisesta epäilystä loukkaantuisin, kun jotenkin olen raskaaksi päätynyt? :D

Jos olette molemmat parisuhteen alussa olleet ilman sukupuolitauteja niin kuinka niitä olisi matkalla tullut?

Sosiaali- ja terveysministeriö on antanut asetuksen (421/2004) tartuntatautien raskauden aikaisesta seulonnasta. Raskaana olevalta otetaan alkuraskauden terveystarkastuksen yhteydessä verinäyte vastasyntyneen lapsen tartuntatautien ehkäisemiseksi. Verinäytteestä tehdään tutkimus kuppataudin ja HIV-infektion varhaiseksi toteamiseksi sekä hepatiitti B -viruksen kantajuuden toteamiseksi.

Rahan haaskausta, eikös? Mutta niin on moni muukin asia. Silti tämä ei ole merkki pettämisestä vaan lapsen terveydestä huolehtimista.

Mistä tulee oletus, että ennen suhteen alkua ei voi olla sukupuolitautia? Luuletko että ne jotenkin nollaantuvat kun sinkku aloittaa parisuhteen?

Ja kuten sanoinkin, eihän tuossa seulota kuin hiv, kuppa ja hepatiitti. Eli ei kaikkia tauteja.

Eikö siihen riitä että lääkäri kysyy "onko kuppaa, hiviä tai hepatiittia?" Noita tarvitse tutkia -> säästyy rahaa

DNA testi "onko isä ja lapsi) on hiluja tuohon verrattuna.

Vierailija
99/103 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ilmoittivat isyystestin pyytämisen järisyttäväksi epäluottamuslauseeksi, minkä jälkeen liittoa ei ole syytä jatkaa.

Nämä ovat näitä pettäjiä. Tietävät että ero tulee.

Vierailija
100/103 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset ilmoittivat isyystestin pyytämisen järisyttäväksi epäluottamuslauseeksi, minkä jälkeen liittoa ei ole syytä jatkaa.

Nämä ovat näitä pettäjiä. Tietävät että ero tulee.

Totta. Onhan se merkittävää kun 1/10 tekee lapsen vieraalle miehelle, mikä onkaan pettävien määrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan