miksi miehillä on aina niin hyvä itsetunto, että ne luulee aina, et hymyilevä ja keskimääräistä ystävällisempi nainen on kiinnostunut?
Mistää tää kuvitelma omasta erinomaisuudesta oikein kumpuaa???? Ja ihan sama millanen ja minkä tasoinen mies. Kaikki ne kuvittelee, et heistä on kiinnostuttu.
Onko tää joku evoluution sanelema juttu?
Kommentit (87)
Ei päde kohdallani, mutta jostain syystä tällä ei näytä olevan mitään väliä mitä sanon. Haluatte aina typistää jokaisen miehen samankaltaiseksi aivottomaksi vonkaajaksi. Sitä saatte mitä tilaatte, minua ette saa.
En minä ainakaan luule. Vieras hymyilevä nainen on creepyä.
Eiköhän se ole juuri toisinpäin.
Itsetunto nollissa, niin yksikin ystävällinen ele tulkitaan kihlauksen merkiksi
Eiköhän tuossa ole kyse jonkin sortin harhoissa elämisestä enemmänkin kuin hyvästä itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku testosteronijuttu?
Siunattu yksinkertaisuus.
Olen miettinyt samaa. Miesten sosialisaatio ja testosteroni varmaan joitakin päällimmäisiä syitä? Ja älkää tulko miehet tähän sanomaan että ei kaikki miehet, kun kaikki tietää että kuitenkin useimmat miehet.
Minkä vuoksi tuntemattomille edes tarvitsee hymyillä? En minä ainakaan halua, että joku hullu hymyilee minulle. Koen sen häirintänä.
Itsellänihän se taas menee vähän niin, että kun niin kovin moni nainen on ollut minua kohtaan ilkeä, niin ihastun sitten niihin, jotka ovatkin ystävällisiä ja kohtelevat minua ihmisenä. Jotenkin ajattelen, että he ovat mukamas ihastuneita minuun. Tiedostan itsekin, että asia ei näin ole, mutta jotenkin se kaikki järkevä ajattelu katoaa vaan johonkin. Joku rruvi vissiin vinksahtanut pahemman kerran päässä. En siis kuitenkaan koskaan toimi noiden ihastusten suhteen mitenkään, että kenenkään ei tarvitse sitä pelätä, että alan ahdistelemaan jos satutte jollekin miehelle olemaan mukava.
Terveisin Naispelko26
No älä. T. asiakaspalvelussa työskentelevä
Miehiltä puuttuu kyky itsekriittisyyteen. Varmaan ihan evoluution sanelema juttu, koska siemeniä on päästävä levittämään, oli nainen kiinnostunut tai ei.
Oiskohan biologia/evoluutio? Luuletko että kivikaudella lisääntyääkseen tarvitsi olla joku Ryan Gosling? Joka tapauksessa saanti on maksimaalista kun uskoo kaikkien naisten olevan kiinnostuneita. Tämä on ns. hyödyllinen harhakuvitelma miesväestössä.
Olisi helpompi ottaa sinut vakavasti jos käyttäisit vain yhtä kysymysmerkkiä per lause ja jättäisit provokielen kuten "oma erinomaisuus" väliin.
Joka tapauksessa miehillä on kyky nauttia seksistä ja touhuilusta huomattavan monen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa toisin kuin naisilla. Miehet siis näkevät tilaisuuksia monissa eri paikoissa ja pitääkin nähdä, koska naiset eivät vain hyppää syliin, vaan miehen pitää ottaa riski. Pessimisti ei saa mitään.
Ei sillä ole mitään tekemistä "erinomaisuuden" kanssa, vaan se on vain sitä, että hyväksyy oman seksuaalisuutensa ja tarpeensa, etsii omaa onneaan eikä rupea itsensä pahimmaksi viholliseksi diskaamalla itseään jo valmiiksi omassa mielessään. Ei siinä ole mitään menetettävää, kunhan kyse ei ole työkaverista tai vastaavasta.
Ja se kiinnostus on molemmilla sitä alkuvaiheen kiinnostusta, mikä voi sammua tutustumisessa, mutta luonnollisesti ihminen alussa muodostaa jonkun haavekuvan asioista, vaikka samalla järkikin toimii, mutta se alkuvaiheen kiinnostus on pakko luoda jostain, että tutustuminen alkaisi. Ei mies ajattele, että kiinnostunut nainen esim.haluaa seksiä juuri nyt ja heti, vaan naisella on joku kuva siitä millainen mies voisi olla ja haluaisi tietää enemmän ja päinvastoin.
Sitä haluaa osoittaa naiselle, etä n kohtelias ja huomaavainen ja anaa arvon ja kunnioituksen sille, mitä hn sanoo ja haluaa mahd. kertoa..
Itseä lähinnä vaivaannuttaa kaverini, joka ei tajua edes siitä, että hänelle ei vastata ja käännytään inhoten pois, ettei toinen ole kiinnostunut, kun ei kuitenkaan suoraa sano, ettei ole kiinnostunut.
Itselle ei tulisi mieleenkään, että asiakaspalvelijan ystävällisyys, mikä kuuluu palveluun, olisi merkki kiinnostuksesta. Kerran joku tuntematon kaunis nainen osoitti kiinnostusta mua kohtaan, oletin hänet automaattisesti prostituoiduksi - sitä hän myös oli.
Samaan aikaan naiset väittävät että jokainen mies tunnistaa 100% tarkasti onko nainen kohtelias vai kiinnostunut vai flirttaileeko huvikseen ilman tarkoitusta...
Koska 99% naisista on norsunvi ttuja niin se hymyilevä 1% saa aikaan niin epätodellisen tunteen, että sen helposti tulkitsee väärin.
Tuntemattomille hymyily on epänormaalia,motiiveja epäilee.
Varmaan joku testosteronijuttu?