Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi miehillä on aina niin hyvä itsetunto, että ne luulee aina, et hymyilevä ja keskimääräistä ystävällisempi nainen on kiinnostunut?

Vierailija
15.07.2019 |

Mistää tää kuvitelma omasta erinomaisuudesta oikein kumpuaa???? Ja ihan sama millanen ja minkä tasoinen mies. Kaikki ne kuvittelee, et heistä on kiinnostuttu.
Onko tää joku evoluution sanelema juttu?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ihmeellisempää on odottaa että mies lukee naisen kehonkieltä täydellisen tarkasti.

Vierailija
22/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilkää sellaisille ihmisille, jotka tunnette, kuten sukulaisillenne. En itse ainakaan halua yhtään hymyä tuntemattomilta ihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hyvä itsetunto aina, vaan toiveajattelua, putkiaivoisuutta (nainen=seksi) ja myös tilnnetajun puutetta.

Vierailija
24/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän tuntemattomille ihmisille hymyilijöitä mielenterveyspotilaina.

Vierailija
25/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että miehet ovat ystävällisiä naisille vain saadakseen p*llua, ja he kuvittelevat naisten ajattelevan samoin.

Vierailija
26/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet <3

Vierailija
27/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuntematon ihminen hymyilee minulle, niin automaattisesti pidän häntä jonain mielenterveyspotilaana.

Vierailija
28/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä itseään täynnä olevia naisiakin, jotka luulevat jokaisen pienenkin vilkaisun olevan kiinnostusta häntä kohtaan. "Olen niin kaunis että kaupassakin kaikki miehet vilkuilivat minua"

Vierailija
29/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys miksi ventovieras ihminen tulee minulle hymyilemään ja juttelemaan niitä näitä, kun yritän tehdä työtäni. Ei miehet noin tee minulle.

Vierailija
30/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on evoluution sanelema juttu. Suurella osalla miehistä (ja tämä on nimenomaan juuri miehille tyypillisempi piirre) on tapana tulkita naisen kaikki signaalit yltiöpositiivisesti.

Miksi? Koska yrittänyttä ei laiteta, etkä ainakaan saa ellet yritä. Tästä oli juttua evolutiivisen seksuaalipsykologian luennoilla.

Vierailija
31/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin harvoin törmää hymyileviin naisiin, että alkaa luulemaan liikoja. Sitten nöyrästi kääntyy kannoilleen ja kävelee kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
32/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs yleistetä siellä.

Itse en luule noin, ja suurin osa naisista on minulle ystävällisiä. En todellakaan kuvittele että suurin osa naisista olisi kiinnostuneita.

Lisäksi on niitä naisiakin, jotka kuvittelevat kiinnostusta miehen puolelta kun tämä on kohtelias ja hymyilee.

Vierailija
33/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Miesten sosialisaatio ja testosteroni varmaan joitakin päällimmäisiä syitä? Ja älkää tulko miehet tähän sanomaan että ei kaikki miehet, kun kaikki tietää että kuitenkin useimmat miehet.

Ap puhui kaikista miehistä, ei useimmista miehistä. Tottakai täällä kommentoidaan ap:n väitettä.

"miksi miehillä on aina niin hyvä itsetunto, että ne luulee aina..."

"Ja ihan sama millanen ja minkä tasoinen mies. Kaikki ne kuvittelee, et heistä on kiinnostuttu."

Vierailija
34/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Miesten sosialisaatio ja testosteroni varmaan joitakin päällimmäisiä syitä? Ja älkää tulko miehet tähän sanomaan että ei kaikki miehet, kun kaikki tietää että kuitenkin useimmat miehet.

Miten niin useimmat miehet? Onko tälle jotain lähdettä? Oma subjektiivinen kokemus ei kelpaa lähteeksi.

Vierailija
35/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin useimmat miehet? Onko tälle jotain lähdettä? Oma subjektiivinen kokemus ei kelpaa lähteeksi.

Ohis, mutta tuosta voit lähteä liikkeelle.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1090513800000532

/32

Vierailija
36/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tutkittuakin, että kyse on evoluutiosta. Miehillä on pakkonolla epärealistisen korkes kuva haluttavuudestaan, tai muuten he eivät uskaltaisi lähestyä naisia, eikä ihmiskunta lisääntyisi. Tuosta ilmiöstä on paljon uutisia lehdissä.

Vierailija
37/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuntematon ihminen hymyilee minulle, niin automaattisesti pidän häntä jonain mielenterveyspotilaana.

Projisointia.

Vierailija
38/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enpä tiedä, se on jännä juttu. Normaalisti olen nöyrä itseni, mutta jos näen vaikkapa nuoren kauniin naisen kävelemässä pitkät kauniit hiukset hulmuten, rintani menee rottingille ja muutenkin yritän esittää jotain teräsmiestä kuvitellessani, että nainen varmaan ihailee minua. Kai se jotain luolamiesjäänteitä on.  M35

Vierailija
39/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten pitää tehdä aloitteita yhyy olen mies en osaa mitään yhh yhhh uliuliuli

Vierailija
40/87 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin harvoin törmää hymyileviin naisiin, että alkaa luulemaan liikoja. Sitten nöyrästi kääntyy kannoilleen ja kävelee kohti uusia pettymyksiä.

Kyllä sitä jossain iässä alkaa oppimaan, ettei se humuilu mitään merkitse.