miksi miehillä on aina niin hyvä itsetunto, että ne luulee aina, et hymyilevä ja keskimääräistä ystävällisempi nainen on kiinnostunut?
Mistää tää kuvitelma omasta erinomaisuudesta oikein kumpuaa???? Ja ihan sama millanen ja minkä tasoinen mies. Kaikki ne kuvittelee, et heistä on kiinnostuttu.
Onko tää joku evoluution sanelema juttu?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Öööööö…….koska se nyt on vuosituhansia ollut naisen tapa viestiä kiinnostustaan?
Nytkö se muutamassa vuodessa katoaa muutaman feministin voimaantumishuuman takia?
Eli aina kun joku mies tulee juttelemaan tai sattuu katsomaan päin pitää naisen lopettaa hymyily jos ei ole kiinnostunut.
Ilman tätä miesten ominaisuutta suomessa ei enää puhuttaisi syntyvyyden laskusta, koska täällä ei olisi ketään puhumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Miesten sosialisaatio ja testosteroni varmaan joitakin päällimmäisiä syitä? Ja älkää tulko miehet tähän sanomaan että ei kaikki miehet, kun kaikki tietää että kuitenkin useimmat miehet.
Miten niin useimmat miehet? Onko tälle jotain lähdettä? Oma subjektiivinen kokemus ei kelpaa lähteeksi.
Ohis, mutta tuosta voit lähteä liikkeelle.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1090513800000532
/32
Linkkasit sitten jonkun täysin randomin tutkimuksen abstraktin. Sori mutta en lähde tuota kahlaamaan ja etsimään kohtaa, jossa mahdollisesti lukee tai ei lue väitetty asia.
Mitä ihmettä? Mulla ainakin on niin HUONO itsetunto, että jos joku nainen mulle hymyilee ja juttelee iloisesti niin olen lähinnä innostunut että "ei se ainakaan niin paljoa minua kavahda, että kaivaa yrjösankon esiin".
Siitä sitten helposti alkaa miettiä, että ehkä se voisi ollakin kiinnostunut kun ei heti juokse karkuun. Mutta hyvästä itseluottamuksesta ei ole kyse omalla kohdalla ole
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mulla ainakin on niin HUONO itsetunto, että jos joku nainen mulle hymyilee ja juttelee iloisesti niin olen lähinnä innostunut että "ei se ainakaan niin paljoa minua kavahda, että kaivaa yrjösankon esiin".
Siitä sitten helposti alkaa miettiä, että ehkä se voisi ollakin kiinnostunut kun ei heti juokse karkuun. Mutta hyvästä itseluottamuksesta ei ole kyse omalla kohdalla ole
Mitä jos alkaisit ajatella että hän ehkä pitää sinua mukavana ihmisenä?
Minä erehdyin joskus teininä rupattelemaan ventovieraan miehen(joku 20v, sillon näytti vanhalta) ollessa paikalla, että taidan värjätä tukkani vihreäksi.
Tämä mies oikein suivaantui minulle ja alkoi oikein nalkuttamaan siinä, että siinä tapauksessa hän ei kosi minua. Istuttiin saman auton takapenkillä, niin kai hän oletti että olen hänen omaisuutta jo senkin takia... Idioottijuntti oikein.
Ihan kuin olisin siltä jotain hemmetin KOSINTAA odottanut.. saati edes seurustelua yms.
On meitä moneen junaan.. ja moni mies tosiaan asemalle jäänyt oletuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Suunnatkaa hyvät kromosomikumppanit katseet itärajan taakse, siellä mies on vielä mies ja nainen on nainen. En ole katunut, kun itse sen ratkaisun tein aikoja sitten.
Montakohan seksitautia sinäkin mukana kannat.
Nuoret naiset ovat luontaisesti ystävällisiä ja mukavia, harmi että kaikenmaailman limanuljaskat sen tulkitsevat päin mäntyä.
Harmi ettei sitä ihmisellä ole jo nuorena samaa viisautta miehistä, mikä on vanhempana. Vaikka mitä sekään auttaisi, ärsyttäisi vain enemmän se limainen käytös.
Miksi täällä puhutaan tuntemattomille ihmisille hymyilystä, kun puhe oli selvästikin ystävällisyydestä tilanteissa, joissa tulee jotain juttua, esim. asiakaspalvelu tai muu yhteinen juttu.
Nuorempana tuli pari ahdistavaa tilannetta, kun miehet kävi suorastaan päälle kun niille oli ystävällinen, ja sitten suuttuivat verisesti kun sanoi, että ei ole sillä tavalla kiinnostunut. Ilmeisesti "alempitasoiset" miehet on niin tottuneet saamaan paskamaista käytöstä naisilta, että ne oikein odottaa sitä saavansa, ja jos joku kohtelee niitä ihmisenä, ne pilaa senkin mahdollisuutensa mukavaan kanssakäymiseen. Vai eikö ne edes halua sitä? Pelkkää pildeä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomille hymyily on epänormaalia,motiiveja epäilee.
Ulkomaillakin?
Vierailija kirjoitti:
Ilman tätä miesten ominaisuutta suomessa ei enää puhuttaisi syntyvyyden laskusta, koska täällä ei olisi ketään puhumassa.
En ole ennen kuullut raskaudesta joka alkaa hymyilyllä ja tavallisella ystävällisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Mt-potilaat eivät hymyile vieraille eivätkä tutuillekaan. Aitoja hymyjä tämä maa tarttis eikä mitään norsunveenaamoja. Ulkomailla hymyily on normaalia, täällä pidetään sairaana jos hymyilee? Huoh!
Miehille hymyileminen on turvallisuusriski.
Kyllä se toimii toiseenkin suuntaan. Olen nainen ja aina jos joku mies hymyilee ja juttelee ystävällisesti niin olen varma että hän on kiinnostunut. Tiedän itsekin ettei asia oikeasti ole niin, mutta koko ikäni olen kärsinyt huonosta itsetunnosta ja nuo huomionosoitukset tuntuvat nostavan minua suosta.
Perinteisiä naisia taas vauhdissa. Ensin pitää hymystä ja katseesta tajuta, että naista kiinnostaa ja sit viduddaa, kun kiinnostutaankin. Vai oliko se taas pärstäkertoimesta kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko samanlailla jos vaikka vanha mies hymyilee sinulle?
Naiset ovat vain ihmisiä niin kuin tekin, eivät mitään venuksesta laskeutuneita seksikeijuja.
Yksittäisen naisen kohdalla itsevarmuus nousee, mutta naislauman kohdatessa tekisi mieli liueta kun pelottaa että naureskelevat vaan keskenään minulle.
Kyllä tämä asia on sillä lailla, että te naiset saatte korjata sen minkä hajotittekin. Muuta neuvoa ei nyt tule.
En minä ainakaan luule. Kyllä minä olen huomannut että minusta kiinnostuneet naiset hymyilevätkin mutta kiinnostuksen ja ihastuksen huomaa vasta siitä kun pyrkivät jos jonkinlaisella syyllä lähelle ja ikään kuin ohimennen koskemaan minua. Ei siis koskemaan mistään munista tai perseestä vaan yleensä vaan kontaktiin, rohkeimmat ottamalla käsivarresta kiinni jonkun syyn varjolla tai sitten ikään kuin vahingossa päin tulemalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä asia on sillä lailla, että te naiset saatte korjata sen minkä hajotittekin. Muuta neuvoa ei nyt tule.
Mitä tässä on hajoitettu? Hymylläänkö me siis vain silloin kun ollaan kiinnostuneita vai hymylläänkö me muillekin kuin niille joista ollaan kiinnostuneita? Kumpi näistä on se juttu joka rikkoo jotain?
No kai se on tämän kaiken vakuuttelun jälkeen pakko uskoa että parempi olla hymyilemättä kun tuolla kadulla kävelen. Perusilmeeni onkin resting bitch. Pitää muistaa pitää se tästä eteenpäin ulkona ollessa.