Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi miehillä on aina niin hyvä itsetunto, että ne luulee aina, et hymyilevä ja keskimääräistä ystävällisempi nainen on kiinnostunut?

Vierailija
15.07.2019 |

Mistää tää kuvitelma omasta erinomaisuudesta oikein kumpuaa???? Ja ihan sama millanen ja minkä tasoinen mies. Kaikki ne kuvittelee, et heistä on kiinnostuttu.
Onko tää joku evoluution sanelema juttu?

Kommentit (87)

Vierailija
82/87 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja perusilmeeni on aina myönteinen ja ystävällinen.

Kohtaamistilanteissa, siis aivan arkisissa oloissa, ovissa kulkiessa, liikenneväleissä, kaupoissa ja kaikkialla muualla, hymyilen aina kaikille ihmisille, myös miehille.

Yksikään mies ei ole koskaan luullut yhtään mitään, useimmat ovat hymyilleet takaisin.

Emme ole Suomessa tottuneet positiivisiin olemuksiin, sellaista käyttäytymistä pidetään täällä erikoisena, jopa mielenvikaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo kukaan mies ainakaan minulle ilmaissut mitään kiinnostuksesta vaikka oon hymyillyt tms.

Vierailija
84/87 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tässä on tosiaan kyse enemmänkin huonosta kuin liian hyvästä itsetunnosta. Nuorempana ja epävarmempana itsekin ihastuin lähes jokaiseen mieheen, joka oli minulle ystävällinen ja jopa rupatteli muuten vaan.

Nykyään kun perusolemukseni on hyväntuulinen, olen kohtelias ja melko puheliaskin, niin näitä stalkkaajamiehiä ja karmivan sitkeitä ihailijoita on tullut elämässä vastaan. Siksi on pitänyt jopa oppia vähän varovaiseksi, etten anna liian tuttavallista vaikutelmaa: Se mitä itselleni on normaali kanssakäyminen, on monen pettyneen kosiskelijan mielestä ollut tahallista k*settamista ja viettelyä huvini vuoksi. Joo no minulla on kyllä ihan muunlaisia hupeja elämässäni :D

Vierailija
85/87 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on äidit, jotka antavat ymmärtää, että poikalapsi on arvokkainta maailmassa eikä hänen tarvitse ikinä pistää tikkua ristiin minkään asian vuoksi.

Vierailija
86/87 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyileminen ja ystävällisyys ovat viehättäviä piirteitä naisessa. Kyse ei ole siitä että mies luulisi että nainen on hänestä kiinnostunut vaan siitä että mies kiinnostuu naisesta ja haluaa ottaa selvää olisiko nainenkin kiinnostunut tai voisiko tämä kiinnostua hänestä.

Vierailija
87/87 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen useamman kerran erehtynyt luulemaan hymystä ja ystävällisestä käytöksestä että joku harrastuksesta tuttu nainen voisi olla kiinnostunut minusta. Ei kai siitä mitään muitakaan merkkejä ole?

Olen kuitenkin erehtynyt ja tullut torjutuksi joka kerta kun olen tehnyt aloitetta tällaiselle henkilölle, joten jatkossa en enää ketään lähestykään.