Onko tyylikäs lippis aikuisella miehellä junttia?
Kommentit (21)
Miksi suomiakat kiukkuuntuvat lippiksistä? :D Mulla on allekirjoitettu (Tsunoda Yuki) 200 euron lippis ja moni japanilainen nainen on kehunut. M28
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomiakat kiukkuuntuvat lippiksistä? :D Mulla on allekirjoitettu (Tsunoda Yuki) 200 euron lippis ja moni japanilainen nainen on kehunut. M28
Eikö ne kiukkuunnu mistä sattuu?
No miettikää mikä tyylin huipentuma esim ameriikan presidentti on lippiksineen....
Vierailija kirjoitti:
Nämä palstan jämänaiset ei edes tiedä kuka Yuki on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä vasemmistolaisilla, työttömillä vätyksillä ei ole edes 200 euroa pankissa. :D Saisivat loiset mennä töihin. Yukin nimikirjoituksella varustetun lippiksen ostin Suzukassa, Japanissa. En kyllä ikinä luovu siitä jonkun random suomiakan käskystä. M28
Miehet peittävät lippikselle kaljuaan ja naisen kaulahuivilla kaksoisleukaa tai kaularyppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä vasemmistolaisilla, työttömillä vätyksillä ei ole edes 200 euroa pankissa. :D Saisivat loiset mennä töihin. Yukin nimikirjoituksella varustetun lippiksen ostin Suzukassa, Japanissa. En kyllä ikinä luovu siitä jonkun random suomiakan käskystä. M28
Onko kirkkaan punainen?
Suora lippa +30v lippiksessä on nolo. Lippa pitää taivuttaa kouruksi!
Vierailija kirjoitti:
Herää pahvi! Sä olet nelikymppinen ukko ja sua ei kukaan ole kehunut.
Ei ole olemassa tyylikästä lippistä. Menee samaan sarjaan kuin pyllyyn kiristetyt treenihousut.
Ymmärrän lippiksen urheilussa tai kovassa helteessä, mutta onhan se muuten aika juntin näköinen.
Ei mielestäni. Noitahan on vaikka minkälaisia. Nuorekas kesäasuste.