Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolointa on kun 40v yrittää olla nuorekasja käyttää

Vierailija
15.07.2019 |

Tyttärensä vaatteita. Näyttää ikäistään Vanhemmalta vaikka tarkoitus on päinvastainen.

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin noloa, ettei nelikymppinen nainen edes tiedä, mitkä ovat teinivaatteita.

Vierailija
102/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin noloa, ettei nelikymppinen nainen edes tiedä, mitkä ovat teinivaatteita.

Niin niin, noloa noloa noloa. Jaxuhalit sulle.

t. 50 v. päällä tennarit ja farkut ja nahkatakki, enkä ole koskaan keneltäkään lupaa kysynyt vaatteisiini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap.

Pukiko miehesi taas teidän tytön mekon päälleen?

Vierailija
104/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on muodissa mm. ne ysärin ihanuudet, joita nelikymppiset käyttivät teineinä. Tuttuus viehättää monia. Itsekin nelikymppisenä tykkään nytkin käyttää niitä. On jopa ysäriltä säilyneitä vaaleita 501:a käytössä.

Siskoni taas pitää tyttärensä hylkäämiä vaatteita, koska yrittää olla ekologinen ja säästää.

Vierailija
105/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v nainen ja minulla on 13 v poika. Olen käyttänyt hänen vaatteitaan.

Vierailija
106/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä nolompaa on se, että joku jaksaa kyttäillä nelikymppisten naisten pukeutumista ja triggeröityä siitä.

Vierailija
107/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on muodissa mm. ne ysärin ihanuudet, joita nelikymppiset käyttivät teineinä. Tuttuus viehättää monia. Itsekin nelikymppisenä tykkään nytkin käyttää niitä. On jopa ysäriltä säilyneitä vaaleita 501:a käytössä.

Siskoni taas pitää tyttärensä hylkäämiä vaatteita, koska yrittää olla ekologinen ja säästää.

Mua ne vaan naurattaa, ihan kiva nähdä taas. Ite käytän edelleen mustia farkkuja, aina ja ikuisesti.

Vierailija
108/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän ensi vuonna 40, ja ostin tänään Hennesistä Jurassic Park-paidan. Mieti sitä ja tukehdu briossiisi, ap.

Vierailija
109/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa naisten ongelmapalsta. Miehiähän tämä ei koske. Naisten euro lähenee nollapistettä. Myötähäpeää.

Vierailija
110/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, noloa noloa noloa. Jaxuhalit sulle.

t. 50 v. päällä tennarit ja farkut ja nahkatakki, enkä ole koskaan keneltäkään lupaa kysynyt vaatteisiini

Viisikymppinen leikkii teiniä, todella noloa. Tiesitkö, ettet nuorene sekuntiakaan, vaikka survoisit itsesi potkupukuun?

Suomalaisilla naisilla ei ole kyllä yhtään tyylitajua.

Vierailija
111/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi läheisten lasten vaatteita, mutta he jostain syystä käyttää mun välillä...

Mielestäni ala-aste ikäisen pitäisi laihduttaa, jos vaatteeni ovat hänelle liian pieniä. Näin on veljen tytön kohdalla. 19 senttiä minua lyhyempi ja H&M naisten osaston huppari tiukka hänelle...

Vierailija
112/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli tässä 40+ iässä on, että enää ei kiinnosta paskaakaan mitä muut ajattelee 😄

Vierailija
113/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käyttäisi läheisten lasten vaatteita, mutta he jostain syystä käyttää mun välillä...

Mielestäni ala-aste ikäisen pitäisi laihduttaa, jos vaatteeni ovat hänelle liian pieniä. Näin on veljen tytön kohdalla. 19 senttiä minua lyhyempi ja H&M naisten osaston huppari tiukka hänelle...

Mä en käskis mun 11v laihduttaa, vaikkei HM teinivaatteet mahdu hänelle. On yhtä pitkä ku mä 15-vuotiaana ja samanlainen pallopylly.

Vierailija
114/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan YRITTÄNYT näyttää nuorekkaalta, mulle kävi vain niin, että en edes tajunnut näyttäväni muiden silmissä keski-ikäistyvältä naiselta, joka pukeutuu liian nuorekkaasti, heh. Niin typerä minä olin ja olen. Ja ehkä en ihan kauheasti pohdi sitä, mitä minun pitäisi tehdä ja olla muiden mielestä.

Mä vain jatkoin ja jatkoin sitä samaa pukeutumista kuin ennenkin: nahkarotseja, bändipaitojakin, tennareita, dc martenseja, legginsejä jne jne. En vieläkään käsitä mitä hvtin erityisen NUOREKASTA on pukeutua bändipaitaan tai nahkarotsiin, nehän on juuri keski-ikäisten vaatteita.

Nyt, kun lähenen kuuttakymppiä, käytän vain verkkareita, paitamekkoja, popliinitakkia ja baskeria ja jalassa on tukevat kävelykengät. Mut vielä vanhainkodissakin joku tulee varmaan naaman eteen länkyttämään, et voi kauheaa miten sä pukeudut. Ja helevetin portilla Luussiferi Belsepuubi tökkää hangolla persiiseen, että ei vaatteissa, ei vaatteissa Sinä Suruton.

.Nahkatakit ja bändipaidat ovat meidän vanhojen vaatteita. Nuoret käyttävät trenchcoateja ja tätilaukkuja. Ei tee mieli matkia.

Niinpä.

Nuoret käyttäytyykin hyvin konservatiivisesti nykyään. Harva edes juo saati kapinoi muutenkaan mitenkään.

Työelämä vaatii kilpailua, myös nk. konservatiivisessa arvokkuudessa, joka oli laajalti erittäin out hippisukupolville. Kuitenkin muodin vaihteluhan se on määräävä tekijä jotta bisnes pyörii. Vanha ymmärtää tämän eikä välitä jos ei ole pakko.  Vaatetuksen kyttääminen kielii jostain muusta kontrollin tarpeesta. 

Vierailija
115/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 ja tyttäreni 4v. En käytä hänen vaatteitaan.

Mutta alat käyttää 10 vuoden kuluttua.

Itse perin (ja käytän) runsaasti tyttärieni vanhoiksi jääneitä vaatteita :) Olen siis käyttänyt heidän teinivuosistaan alkaen. Pääsee vähällä kun ei tarvitse raahautua vaateostoksille, kun tuodaan kotiin asti ja kipataan olkkarin lattialle. Siinä sitten vaihtavat keskenään ja minä saan ne, jotka ei muille kelpaa :D

T. mummo 64

Vierailija
116/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käytä 4-vuotiaan tyttäreni vaatteita. N.42-v

Onko nelivuotias teini mielestäsi:::)) 

Olette varmaan jo tarpeeksi usein jankanneet tuota samaa, ettete käytä taaperoittenne vaatteita. Varmaan jos ne mahtuisvat, käyttäisittekin. Ja useinhan nelikymppisiä  kyllä näkee lähes "Hello Kitty" vaatteissa!! Vanhat teinitytöt:::)

Vierailija
117/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hyvä puoli tässä 40+ iässä on, että enää ei kiinnosta paskaakaan mitä muut ajattelee 😄

Jankkaamisesta päätellen kyllä kiinnostaa ja kovastikin!!

Vierailija
118/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käytä 4-vuotiaan tyttäreni vaatteita. N.42-v

Onko nelivuotias teini mielestäsi:::)) 

Olette varmaan jo tarpeeksi usein jankanneet tuota samaa, ettete käytä taaperoittenne vaatteita. Varmaan jos ne mahtuisvat, käyttäisittekin. Ja useinhan nelikymppisiä  kyllä näkee lähes "Hello Kitty" vaatteissa!! Vanhat teinitytöt:::)

Ei mulla ainakaa oo, vaan pelkästään Hello Kitty -laukku!

Vierailija
119/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis matkustatteko lainkaan? Farkut ja lenkkarit on ihan normi pukeutumista. Nyt on muotia ne "iskä-lenkkarit" ja niitä näkee ihan kaiken ikäisillä, samoin just noi Leviksen eri mallit. Niitä näki jo viime kesänä Lontoossa. Siellä ihmiset pukeutuu muutenkin rohkeammin, eikä mietitä mitä voi käyttää missäkin iässä. Te ootte vaan juntteja :D

T. 41

Vierailija
120/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, minkälaista on 50-vuotiaiden muoti?

Jakku, kuminauhavyötäröiset housut tai hame ja tunika, vai? Tukka permanenttikiharoilla ja papiljoteilla kiharrettu?

N54[/quote]

Olen 54-vuotias ja pukeudun mielestäni tyylikkäästi ja nuorekkaasti näyttämättä epätoivoiselta teiniltä. Tyylini peruskulmakivi ovat farkut, joita minulla on monenmallisia. Viimeksi tilasin Dieselin verkkokaupasta ihanat leveät, haalistetut, punaiset farkut. Pidän myös kulutetuista farkuista. Yläosana on usein jokin kiva t-paita ( perusmusta tai esim. Hard Rock Cafesta ostettu). Bändipaidat toimivat myös. Valkoinen kauluspaita näyttää aina hyvältä. Rentoja neuleita rakastan, tunikat ja jakut ovat tätimäisiä. Käytän myös juuri polven yläpuolelle päättyvää nahka- tai farkkuhametta. Kenkiä minulla on 65 paria korkkareista valkoisiin, paksupohjaisiin lenkkareihin. Hiukseni ovat nykyään luonnostaan valkoiset, ja niissä on kiva, lyhyt polkkamalli. Meikkaan päivittäin ja pidän huolta kunnostani. Olen hoikka. Kiinnitän huomiota vaatteiden laatuun; en juurikaan osta enää sähköisiä tekokuituja. Tyyliäni ja hiuksiani on kehuttu paljon, ja tyttäreni lainaa minun vaatteitani. Tyyli-idoleitani ovat mm. muotitoimittaja Kate Lanphear ja näyttelijä Severija Janusauskaite (Babylon Berlin).