Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolointa on kun 40v yrittää olla nuorekasja käyttää

Vierailija
15.07.2019 |

Tyttärensä vaatteita. Näyttää ikäistään Vanhemmalta vaikka tarkoitus on päinvastainen.

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisikymppinen ja käyttää bändipaitoja. Erittäin noloa.

Vierailija
122/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Siis matkustatteko lainkaan? Farkut ja lenkkarit on ihan normi pukeutumista. Nyt on muotia ne "iskä-lenkkarit" ja niitä näkee ihan kaiken ikäisillä, samoin just noi Leviksen eri mallit. Niitä näki jo viime kesänä Lontoossa. Siellä ihmiset pukeutuu muutenkin rohkeammin, eikä mietitä mitä voi käyttää missäkin iässä. Te ootte vaan juntteja :D

T. 41

Vapaa ajan  jalkineet ovat aivan eri asia kuin lenkkarit. Toki erilaisia lenkkarityylisiä vapaa-ajan jalkineita käyttävät kaikenikäiset. Itsellänikin Filan jalkineita useitakin, ja ikää jo lähes 60.  Ovat erittäin hyvät kävellä, koska pohja on paksu ja joustava. OVat myös kauniimmat kuin  varsinaiset lenkkarit ja sopivat erittäin hyvin myös kaupunkikäyttöön. Kaupungilla näkee erittäin paljon kauniita, nuorekkaita 60-90 vuotiaita nykyisin.

Koska sääreni ovat edelleen hoikat ja suonikohjuttomat, käytän myös sortseja ja  lyhyitä hameita kesällä, sekä kapeita farkkuja, mutta  mielestäni en pukeudu kuten teinit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hyvä puoli tässä 40+ iässä on, että enää ei kiinnosta paskaakaan mitä muut ajattelee 😄

Tuota en usko.

Vierailija
124/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 60 ja minulla on teinityttö. Joskus lainataan vaatteita puolin ja toisin, ei yritetä rosin mitään. Nyt ap varmaan pyörtyy.

Minäkin olen 60v ja ostan farkkuni nuorisoliikkeestä koska sieltä olen löytänyt täydellisesti istuvat. Ostan vaatteita muutenkin milloin mistäkin ja en ole huomannut kaupoissa mitään ikärajoitteisia osastoja. Ostan mitä miellyttää. Teinit ovat usein vähän yksiniittisiä mielipiteissään mutta kyllä ne vanhemmiten rauhoittuvat.

Vierailija
125/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän moniakin 40+ naisia jotka ovat niin kuumia kissoja, että revityt farkut, lippikset, ponnarit, yoga housut, tiukat topit etc. näyttää todella hyviltä.

Vierailija
126/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut nelikymppisellä, teinimeininkiä.

Minä olen 60v ja käytän pillifarkkuja ja muitakin kapealahkeisia. Olen aika lyhyt ja hyväsäärinen, sellaiset löysät tai leveälahkeiset housut näyttävät kyllä ihan kamalilta minun päälläni. On minulla yhdet leveälahkeiset 501:t 70-luvulta mutta ovat vähän kireät ja ovat lähinnä muistona.

Vierailija
127/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset olivat kauneimmillaan juuri -80 ja -90 luvulla, minusta on noloa kun jotkut nykyajan 20 vuotiaat ovat paksuja punkeroita ja silti kovia kimmoja mielestään. Oikein tympii katsella.

Vierailija
128/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisinpäin, 12 v tyttäreni lainailee minun  vaatteitani :D Olen 153cm pitkä joten tämä onnistuu.

Vierailija
129/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset olivat kauneimmillaan juuri -80 ja -90 luvulla, minusta on noloa kun jotkut nykyajan 20 vuotiaat ovat paksuja punkeroita ja silti kovia kimmoja mielestään. Oikein tympii katsella.

Mies sanoi yhtenä iltana samaa, että olisipa kivaa nähdä pieni kaunis Levis-perse eikä hyllyviä ahtereita legginseissä.  Olimme baarissa ja ohi oli mennyt juuri pari jättitakamusta salitrikoissa, joten en voinut kuin olla samaa mieltä.

Vierailija
130/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut nelikymppisellä, teinimeininkiä.

Niitä ostaa kaiken ikäiset. Ei ole mikään teinien juttu.

T. 41

Todella noloa ja karmean näköistä, kun nelikymppinen survoo itsensä liian pieniin farkkuihin. Harvalla nelikymppisellä on vartalo enää siinä kunnossa, että pillifarkut näyttävät hyvältä päällä.

Ongelmasi taitaa olla se, ettei kroppasi ole ikinä näyttänyt hyvältä. Ja projisoit kelvottomuuden tunteesi muihin.

T. Hyväkroppainen ja rypytön 54-vuotias

Vierailija
131/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Ne kuvittelevat tekoripsien ja trikoiden peittävän sen faktan, että ovat tynnyrivatsaisia keski-iän ylittäneitä teini-iässä. Ja niin ovat nuoret miehetkin; joka kolmas (?) hylätään kutsunnoissa obesiteetin vuoksi.

Vierailija
132/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun AP on nelikymppinen, hän toivottavasti ymmärtää, ettei meitä kiinnosta enää yhtään mitä joku tuntematon ajattelee pukeutumisestamme tai mistään muustakaan. Ihan karmea klishee, mutta vanhenemisessa oikeasti parasta on se, että voi pukeutua miten haluaa, kuunnella mitä musaa haluaa jne. eli ei tarvitse mennä sopulina sen mukaan, miten coolit tytöt käskee :)

133/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57-vee, käytän tyttäreni vaatteita. Tyttäreni on hiphoppari. Revi siitä!

Vierailija
134/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen on vielä niin nuori, että voi käyttää lähes minkätahansalaisia vaatteita, no ehkä ei niitä kaikkein noloimpia teinikuteita mutta ne nyt ei sovi edes teineille.

Vierailija
135/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tadaa! Ikää 51 v ja 'boyfriend' farkut lempparit. Arvatkaapa paljonko kiinnostaa kun löytyy nuorempia marttoja jotka katsoo mun revittyjä housuja tyyliin OMG/noloa! 😁 Mulla kiinnostaa just niin paljon, että nautin siitä tilanteesta, melkein kuin orgasmi! Uskallan olla juurikin oma itseni 😎 Ja omat lapset ja heidän kaverit (20 -25 v) tsemppaa kun 'meidän äiti on aina ollu vähän outo' 😅

Vierailija
136/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän moniakin 40+ naisia jotka ovat niin kuumia kissoja, että revityt farkut, lippikset, ponnarit, yoga housut, tiukat topit etc. näyttää todella hyviltä.

Teinimammojen harhoja

137/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä käytä, mutta ymmärrän yskän ja jos lähipäivinä sitä harkitsen, niin muistan tämän vinkin. Tyttäreni on 1,5-vuotias 😂

Vierailija
138/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ja 13-vuotias kummityttö on viime aikoina saanu paljonkin vaatteitani, kun ollaan aikalailla samankokosia. Kaikkia ei tietenkään kelpuuta ja sanoo kyllä, jos joku vaate on "ihan hirvee".

Vierailija
139/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29501 kirjoitti:

No en kyllä käytä, mutta ymmärrän yskän ja jos lähipäivinä sitä harkitsen, niin muistan tämän vinkin. Tyttäreni on 1,5-vuotias 😂

sellaista se on kun lapsia tekee mummoiässä..:::)) Kun tyttäresi on aikuinen oletkin jo  ruttuinen kuusikymppinen :::) 

140/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

sellaista se on kun lapsia tekee mummoiässä..:::)) Kun tyttäresi on aikuinen oletkin jo  ruttuinen kuusikymppinen :::) 

Näinhän se on, vaan että en ole vieläkään ruttuinen eikä ole 70v äitinikään. Mua ei haittaa vanheneminen ollenkaan, kun senkin voi tehdä arvokkaasti ☺️ Olen hoikka, kaunis, tyylikäs ja yli 100keur tienaava vuodessa. Mitä sinä olet?