Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolointa on kun 40v yrittää olla nuorekasja käyttää

Vierailija
15.07.2019 |

Tyttärensä vaatteita. Näyttää ikäistään Vanhemmalta vaikka tarkoitus on päinvastainen.

Kommentit (191)

141/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

No en kyllä käytä, mutta ymmärrän yskän ja jos lähipäivinä sitä harkitsen, niin muistan tämän vinkin. Tyttäreni on 1,5-vuotias 😂

sellaista se on kun lapsia tekee mummoiässä..:::)) Kun tyttäresi on aikuinen oletkin jo  ruttuinen kuusikymppinen :::) 

Näinhän se on, vaan että en ole vieläkään ruttuinen eikä ole 70v äitinikään. Mua ei haittaa vanheneminen ollenkaan, kun senkin voi tehdä arvokkaasti ☺️ Olen hoikka, kaunis, tyylikäs ja yli 100keur tienaava vuodessa. Mitä sinä olet?

Lisäisin tähän vielä, että tyttäremme oli monen vuoden yrityksen tulos. Ei ikinä kannata arvostella, jos ja kun ei tiedä, miten kipeältä voi tuntua tieto siitä, ettei omaa lasta ehkä tulekaan.

Vierailija
142/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen viikonloppumatka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

No en kyllä käytä, mutta ymmärrän yskän ja jos lähipäivinä sitä harkitsen, niin muistan tämän vinkin. Tyttäreni on 1,5-vuotias 😂

sellaista se on kun lapsia tekee mummoiässä..:::)) Kun tyttäresi on aikuinen oletkin jo  ruttuinen kuusikymppinen :::) 

Näinhän se on, vaan että en ole vieläkään ruttuinen eikä ole 70v äitinikään. Mua ei haittaa vanheneminen ollenkaan, kun senkin voi tehdä arvokkaasti ☺️ Olen hoikka, kaunis, tyylikäs ja yli 100keur tienaava vuodessa. Mitä sinä olet?

Lisäisin tähän vielä, että tyttäremme oli monen vuoden yrityksen tulos. Ei ikinä kannata arvostella, jos ja kun ei tiedä, miten kipeältä voi tuntua tieto siitä, ettei omaa lasta ehkä tulekaan.

Mutta sinä voit kirjoitella ylimielisä kommentteja ja nyt kerjäätkin sääliä ?! En  myöskään usko sadantonnin vuosituloihisi ! Antaako mieletäsi (valehtelemasi) suuret tulot  jotakin  lisäarvoa kommentillesi !!

Vierailija
144/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut nelikymppisellä, teinimeininkiä.

Niitä ostaa kaiken ikäiset. Ei ole mikään teinien juttu.

T. 41

Todella noloa ja karmean näköistä, kun nelikymppinen survoo itsensä liian pieniin farkkuihin. Harvalla nelikymppisellä on vartalo enää siinä kunnossa, että pillifarkut näyttävät hyvältä päällä.

Oletko itse paksu persjalka? Ymmärrän katkeruutesi, eihän ne tuollaisen päällä hyvältä näytä

145/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Ohhoh, mikä raivo 😂 Usko mitä haluat, mun itsetuntoni kyllä kestää sen ☺️

Mutta sinä voit kirjoitella ylimielisä kommentteja ja nyt kerjäätkin sääliä ?! En  myöskään usko sadantonnin vuosituloihisi ! Antaako mieletäsi (valehtelemasi) suuret tulot  jotakin  lisäarvoa kommentillesi !!

Vierailija
146/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29501 kirjoitti:

Ohhoh, aikamoinen raivo :D No, voit uskoa mun puolestani ihan mitä vaan. Mun itsetuntoni kyllä kestää sen :)

Vierailija
147/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuorekas pukeutuminen vanhentaa, VANHENTAA HUOMATTAVASTI!!!

- ei siis outoja pintamuotijuttuja ja napapaitoja - mutta jos on hyvä kroppa, niin mikä ettei 40-kymppinen voi silti pukeutua  esim. vartalonmyötäisesti, mutta mieluiten klassisen naisellisesti siinäkin tyylilajissa.

Miehiä myös vanhentaa liian nuorekas tyyli - vaaleaksi värjätty tukka, revityt tai kivipestyt farkut, ylitiukka paita, YÖK!

Liian moni 40-50-kymppinen on jäänyt kiinni tyyliin, joka näytti parhaalta, kun he olivat n. 15-20-vuotiaita ja se oli silloin muodikaskin.

Ei silti, ei miksikään tyylittömäksi tantaksikaan tai sedäksikään pidä vielä 40-50v. alkaa -  KATSOKAA MALLIA KESKI-EUROOPASTA!!!!

- paino myös kuriin ja hoitakaa ihmiset itseänne enemmän muutenkin jo ihan hyvän olon vuoksi!

Vierailija
148/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun AP on nelikymppinen, hän toivottavasti ymmärtää, ettei meitä kiinnosta enää yhtään mitä joku tuntematon ajattelee pukeutumisestamme tai mistään muustakaan. Ihan karmea klishee, mutta vanhenemisessa oikeasti parasta on se, että voi pukeutua miten haluaa, kuunnella mitä musaa haluaa jne. eli ei tarvitse mennä sopulina sen mukaan, miten coolit tytöt käskee :)

Ja höpö höpö taas. Minäkään en usko tällaista vakuuttelua. Ne, jotka eivät oikeasti välitä, eivät edes lue tällaisia ketjuja, eivätkä varsinkaan kommentoi.

Ja aina se on myös niin, että ne, jotka julistavat kuinka eivät piittaa toisten mielipiteistä, ovat lähes poikkeuksetta niitä, jotka välittävät ihan hirveästi. Niin se uhmakas teinityttökin julistaa, et mä en hei piittaa, tuijottakaa vaan...ja mikään muu maailmassa ei merkitse niin paljon kuin se, mitä muut MINUSTA ajattelee, heh.

Olen vanhemmiten huomannut, että eipä ihmiset juuri muutu tässäkään suhteessa, ehkä tämän kaltaiset ihmiset eivät sitä hyväksyntää hae juuri itsensä cooleiksi mieltäviltä teinitytöiltä, vaan se hyväksyntä haetaan muualta. Jotakin muuta varten sitä ollaan 'hoikkia, oman tyylin löytäneitä (herrajumala mikä naurettava klisee nykypäivänä, kun 98% ostaa sitä mitä sisäänostajat määrää)'. Kyllä nämä vielä vanhainkodissakin kyttää toisiaan. Kehdosta hautaan.

Vierailija
149/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei siis outoja pintamuotijuttuja ja napapaitoja - mutta jos on hyvä kroppa, niin mikä ettei 40-kymppinen voi silti pukeutua  esim. vartalonmyötäisesti, mutta mieluiten klassisen naisellisesti siinäkin tyylilajissa.

Miehiä myös vanhentaa liian nuorekas tyyli - vaaleaksi värjätty tukka, revityt tai kivipestyt farkut, ylitiukka paita, YÖK!

Liian moni 40-50-kymppinen on jäänyt kiinni tyyliin, joka näytti parhaalta, kun he olivat n. 15-20-vuotiaita ja se oli silloin muodikaskin.

Ei silti, ei miksikään tyylittömäksi tantaksikaan tai sedäksikään pidä vielä 40-50v. alkaa -  KATSOKAA MALLIA KESKI-EUROOPASTA!!!!

- paino myös kuriin ja hoitakaa ihmiset itseänne enemmän muutenkin jo ihan hyvän olon vuoksi!

Tiedätkö, että aika iso osa tyylikkyyttä on käytös? Tämä kirjoitus ei valitettavasti tee sinulle oikeutta.

Vierailija
150/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulle kelpais 40-vuotias aikuinen jumalatar ihan milloin vain tahansa.

M35

Vierailija
151/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että aika iso osa tyylikkyyttä on käytös? Tämä kirjoitus ei valitettavasti tee sinulle oikeutta.

Ai oman mielipiteen kertominen on keskustelupalstalla on huonoa käytöstä?!

Laittakaa mielessänne vastakkain esim. ranskalainen ja suomalainen nainen, niin kumpihan mahtaa olla tyylikkäämpi?

- ja toista sama miesten kohdalla...

Katumuotia ei monessa maassa seuraa kuin ns. white trash tai joku alakulttuuri - Suomessa liki kaikki.

Jämähtäminen ikivanhaan nuorisolookiin ja oman iän tajuamattomuus on myös ihan turhaa itsensä vanhentamista.

Klassinen estetiikka, tyylitaju, hienoinen turhamaisuuden lisäys jne. - siinä olisi ratkaisu myös suomalaisten, niin naisten kuin miestenkin, paino-ongelmiinkin...

- sopiva ulkonäköä koskeva turhamaisuus sekä klassiset ihanteet siinä pitää monessa maassa ihmiset hoikkina tai ainakin normaalipainoisina!

Vierailija
152/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa mielessänne vastakkain esim. ranskalainen ja suomalainen nainen, niin kumpihan mahtaa olla tyylikkäämpi?

Katumuotia ei monessa maassa seuraa kuin ns. white trash tai joku alakulttuuri - Suomessa liki kaikki.

Jämähtäminen ikivanhaan nuorisolookiin ja oman iän tajuamattomuus on myös ihan turhaa itsensä vanhentamista.

Klassinen estetiikka, tyylitaju, hienoinen turhamaisuuden lisäys jne. - siinä olisi ratkaisu myös suomalaisten, niin naisten kuin miestenkin, paino-ongelmiinkin...

- sopiva ulkonäköä koskeva turhamaisuus sekä klassiset ihanteet siinä pitää monessa maassa ihmiset hoikkina tai ainakin normaalipainoisina!

Ranskassa, kuten kaikissa muissakin maissa, on ihan samalla tavalla kaikenkokoisia ja -näköisiä ihmisiä. Myös tyylitajultaan. Huomauttaisin myös, että Pariisi saati sitten jonkun muotijulkaisun selailu, ei ole mikään läpileikkaus koko Ranskasta. Se, mikä heidän erottaa suomalaisista on se, ettei heillä oli mielenkiintoa miettiä muiden pukeutumista tai edes omaansa, vaan olla vaan siten kuin itse tykkää.

Oman mielipiteensä ilmaisussa ei toki ole mitään pahaa, mutta joskus hyväkin sanoma voi hukkua huonon esitystavan alle. Tyylikkyys on taitolaji ja kenties ehkä kuin hyvä sävelkorva - sitä ei voi opettaa, jos sitä ei kerta kaikkiaan ole.

Vierailija
153/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai meikkaa kuin teinivuosinaan, 80-luvun tyyliin.

Jos seuraisit muotia, niin tietäisit että 80-luvun meikki on taas IN.

Vierailija
154/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sama asia ku 5.v tyttö miettii, että ei voi laittaa sinistä paitaa koska se on poikien väri.

Vierailija
155/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän just niitä vaatteita joita tykkään.

Minua ei liikauta ollenkaan ap.n kaltaisen ihmisen mielipide. Elän tasan omaa elämääni.

Vierailija
156/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te nyt puhutte? TYYLITTÖMYYDESTÄ vai teinimäisestä pukeutumisesta? Menee puurot ja vellit sekaisin tässä keskustelussa.

T. 41

Vierailija
157/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa, kuten kaikissa muissakin maissa, on ihan samalla tavalla kaikenkokoisia ja -näköisiä ihmisiä. Myös tyylitajultaan. Huomauttaisin myös, että Pariisi saati sitten jonkun muotijulkaisun selailu, ei ole mikään läpileikkaus koko Ranskasta. Se, mikä heidän erottaa suomalaisista on se, ettei heillä oli mielenkiintoa miettiä muiden pukeutumista tai edes omaansa, vaan olla vaan siten kuin itse tykkää.

Oman mielipiteensä ilmaisussa ei toki ole mitään pahaa, mutta joskus hyväkin sanoma voi hukkua huonon esitystavan alle. Tyylikkyys on taitolaji ja kenties ehkä kuin hyvä sävelkorva - sitä ei voi opettaa, jos sitä ei kerta kaikkiaan ole.

Suomalaiset vain ovat koko maailman mittakaavassa tyylitajuton kansa. Erityisesti naiset erottuvat tässä suhteessa muista maailman naisista.

Samaan kategoriaan huonon tyylin kanssa menee myös huonot käytöstavat, holtiton ryyppäys ja p*neskeleminen rakkikoiran lailla jopa ympäri maailmaakin.

Samaan aikaan suomalaisnaiset ovat myös hyvin tyytymättömiä elämäänsä; oman naisellisuuden löytäminen tekisi oikeasti terää.

Miestenkin naisten ohella pitäisi katsoa itseään peilistä, hyvä ulkonäkö kuuluu myös kohteliaisuuteen muita kohtaan!

Vierailija
158/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändipaidat yli 35-vuotiailla naisilla on wt.

Vierailija
159/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kropastahan se pukeutuminen on enemmän kiinni kuin iästä.

Kropasta? No eihän ole! Itse olen ylipainonen 19v nainen ja mua ei hävetä ollenkaan pukeutua edes vaatteisiin, jotka korostaa mun läskejä. Pukeudun ihan mihin vaan. Tosin en ole vielä uskaltautunut napapaitoja käyttämään, mutta yks päivä törmäsin kadulla mua ainakin yli 30 kiloa lihavampaan naiseen, joka käytti itsevarmasti napapaitaa ja tiukkoja farkkuja ja hitto että kävi kateeksi kun toisella on noin paljon itsevarmuutta! Ihailen itsevarmoja ihmisiä. Jokainen pukeutuu aivan kuten haluaa.

Vierailija
160/191 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ihan sama.

Ja ap.n ikä oli??