Nolointa on kun 40v yrittää olla nuorekasja käyttää
Tyttärensä vaatteita. Näyttää ikäistään Vanhemmalta vaikka tarkoitus on päinvastainen.
Kommentit (191)
Nolompaa on se, että arvostelee toisia siitä, että he pukeutuvat niinkuin itse haluavat, ja kroppa sen sallii. Ikä on minusta sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 49 ja käytän tiukkoja farkkuja. Oispa aika pöljää jos en parasta puoltani esittelis, kun nuoremmatkin naiset maksaa isoja summia plastiikkakirurgille tai tekee kyykkyjä, että sais saman ku mulla. Pidän sen peittävän vaatteen sitten tossa mahan kohdalla.
Mummo käyttää tiukkoja farkkuja. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 49 ja käytän tiukkoja farkkuja. Oispa aika pöljää jos en parasta puoltani esittelis, kun nuoremmatkin naiset maksaa isoja summia plastiikkakirurgille tai tekee kyykkyjä, että sais saman ku mulla. Pidän sen peittävän vaatteen sitten tossa mahan kohdalla.
Mä en kylläkään ole mummo. Ipana hiljaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kylläkään ole mummo. Ipana hiljaa siellä.
Toisaalta lapset yrittää näyttää aikuisilta. No, ei pidä puuttua itsemääräämisoikeuteen. Vanhat tuskin kuvittelevat mitään olevansa kuteitten perusteella. Täytyykin kaivaa ne farkut taas.
Ei ole mitään tiettyä ikää, jolloin pitäisi lopettaa joidenkin vaatteiden käyttäminen. Kaikki on kiinni yleisvaikutelmasta ja ulkonäöstä sekä vartalon muodosta. Hoikka, kivannäköinen ja hyväkuntoinen voi käyttää huoletta pillifarkkuja, leveitä housuja, nahkahameita, bändipaitoja ym. vaikka satavuotiaana. Jos ei ole saanut hyviä ulkonäkögeenejä, pitää miettiä hieman tarkemmin, millaisen vaikutelman haluaa muille itsestään antaa. Pahinta on katsoa ihmistä, joka on päästänyt itsensä huonoilla elämäntavoilla rupsahtamaan ennen aikojaan. Sitä eivät mitkään vaatteet pelasta. En myöskään ymmärrä, miksi joku haluaa käyttää rumia vaatteita, kun kaupat ovat pullollaan kauniita ja tyylikkäitä, vieläpä kohtuuhintaan. Kirpputoreiltakin tekee löytöjä, kun osaa etsiä. Myös hiusmalli ratkaisee paljon. Ylipitkät, roikkuvat hiukset eivät kaunista ketään. Samoin aivan lyhyt hiusmalli vaatii kantajaltaan siroja piirteitä. Keski-ikäisillä naisilla paras mitta on jotakin tuolta väliltä; klassinen polkkapituus toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tiettyä ikää, jolloin pitäisi lopettaa joidenkin vaatteiden käyttäminen. Kaikki on kiinni yleisvaikutelmasta ja ulkonäöstä sekä vartalon muodosta. Hoikka, kivannäköinen ja hyväkuntoinen voi käyttää huoletta pillifarkkuja, leveitä housuja, nahkahameita, bändipaitoja ym. vaikka satavuotiaana. Jos ei ole saanut hyviä ulkonäkögeenejä, pitää miettiä hieman tarkemmin, millaisen vaikutelman haluaa muille itsestään antaa. Pahinta on katsoa ihmistä, joka on päästänyt itsensä huonoilla elämäntavoilla rupsahtamaan ennen aikojaan. Sitä eivät mitkään vaatteet pelasta. En myöskään ymmärrä, miksi joku haluaa käyttää rumia vaatteita, kun kaupat ovat pullollaan kauniita ja tyylikkäitä, vieläpä kohtuuhintaan. Kirpputoreiltakin tekee löytöjä, kun osaa etsiä. Myös hiusmalli ratkaisee paljon. Ylipitkät, roikkuvat hiukset eivät kaunista ketään. Samoin aivan lyhyt hiusmalli vaatii kantajaltaan siroja piirteitä. Keski-ikäisillä naisilla paras mitta on jotakin tuolta väliltä; klassinen polkkapituus toimii aina.
Jos haluaa näyttää nololta, niin siitä vaan. Totuus on kuitenkin se, että yhtään nuoremmaksi et muutu, vaikka mitä laittaisit päällesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naurattaa, minä olen 65 v ja tiukat farkut jalassa :D:D
Ps. olen kyllä saman painoinen (hoikka) kuin 50 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa näyttää nololta, niin siitä vaan. Totuus on kuitenkin se, että yhtään nuoremmaksi et muutu, vaikka mitä laittaisit päällesi.
Vaikuttaa siltä, että käyt itse lävitse jotain ikäkriisiä. En tunne ketään 40v tai sen yli olevaa ihmistä, joka haluaisi enää olla yhtään nuorempi tai edes näyttää siltä. Pukeutuminen on suurimmaksi osaksi mukavuuskysymys.
Käyttäjä29501 kirjoitti:
Pukeutuminen on suurimmaksi osaksi mukavuuskysymys.
Ja sen vuoksi mummot sulloutuvat tiukkoihin farkkuhin? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29501 kirjoitti:
Pukeutuminen on suurimmaksi osaksi mukavuuskysymys.
Ja sen vuoksi mummot sulloutuvat tiukkoihin farkkuhin? Ok.
Osa pukeutumisen mukavuutta on se, että viihtyy vaatteissaan. On ne sitten tiukat farkut tai löysät verkkarit. Nolompaa minusta on se, kun nuoret naiset poseeraavat huulet töröllään julkisilla paikoilla ottamassa selfieitä. Olkoonkin, että varmaan heilläkin on mukavat vaatteet.