Nolointa on kun 40v yrittää olla nuorekasja käyttää
Tyttärensä vaatteita. Näyttää ikäistään Vanhemmalta vaikka tarkoitus on päinvastainen.
Kommentit (191)
Höh, mä ainakin odotan innolla että (samankokoinen) teinityttöni kyllästyy esim muutamaan uuteen t-paitaansa niin otan ne kyllä kierrätyshengessä mielellään käyttööni. Samoin hän joskus on lainannut multa puseroita. Mut eiks näin sitten sais tehdä...
Vierailija kirjoitti:
No kropastahan se pukeutuminen on enemmän kiinni kuin iästä.
Jos tarkoitat ettei lihava saisi pukeutua seksikkäästi, olet väärässä.
Ei nelikymppinen siitä enää nuorene, vaikka teinikuteisiin itsensä sulloo. Näyttää ainoastaan vaan naurettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kropastahan se pukeutuminen on enemmän kiinni kuin iästä.
Jos tarkoitat ettei lihava saisi pukeutua seksikkäästi, olet väärässä.
Miten lihava pukeutuu seksikkäästi? Menemällä telttaan?
Vierailija kirjoitti:
no mä olen 50 ja tytär 22 ja lainaillaan toistemme vaatteita puolin ja toisin. Onnistuu, kun vaatteet on ihan perussettiä; housuja, paitoja, neuleita. Glitter-, neon- ym. vermeitä kummankaan vaatekaapista ei löydy. Myös asusteita kuten laukkuja, vöitä ja huiveja saatamme lainailla toisiltamme.
Mä olen 40, tytär 18, eikä kumpikaan suurin surminkaan koskisi toisen vaatteisiin. Itse olen liehuva väriläiskä, tytär graafisen mustavalkoinen.
Hyvä itsetuntoinen ja tasapainoinen aikuinen uskaltaa pukeutua juuri niin kuin itse tahtoo.
Totta. Jos vanhus pukeutuu teinivaatteisiin, se nimenomaan korostaa sitä vanhuutta.
Järkky ristiriita.
Joku kirjoitti joskus tällä palstalla, että itä-helsingissä äidit pukeutuu kuten tyttärensä, ja länsi-helsingissä tyttäret pukeutuu kuten äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Höh, mä ainakin odotan innolla että (samankokoinen) teinityttöni kyllästyy esim muutamaan uuteen t-paitaansa niin otan ne kyllä kierrätyshengessä mielellään käyttööni. Samoin hän joskus on lainannut multa puseroita. Mut eiks näin sitten sais tehdä...
av-palsta tuomitsee, ehdoton no-no.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä itsetuntoinen ja tasapainoinen aikuinen uskaltaa pukeutua juuri niin kuin itse tahtoo.
Ja näyttää typerältä, jos pitää teinien vaatteita päällänsä.
Nelikymppisten naisten teinipukeutuminen on ehtaa white trashia.
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti joskus tällä palstalla, että itä-helsingissä äidit pukeutuu kuten tyttärensä, ja länsi-helsingissä tyttäret pukeutuu kuten äitinsä.
...Eli jos ei nuorena pukeudu juntisti ja paljastavasti,sama tyyli menee pitkään
Vierailija kirjoitti:
Hoh, Ap, olet itsekin nelikymppinen yllättävän pian.
Minun mielestäni nolompaa on teinityttö, joka on reilusti ylipainoinen, mutta silti käyttää jotain teinimuotinapapaitoja.
Teinityttö on teinityttö. Saa kokeilla ja saa käyttää trendivaatteita niin kuin muutkin, vaikkei olisi nelikymppisten mielestä täydellinen vartalo. Nolompaa olla se nelikymppinen, joka arvostelee teinityttöä, joka vasta hakee omaa tyyliään ja kamppailee muuttuvan vartalonsa kanssa.
35 tai 40 ikä. Valitettavasti melkei iha sama vaik etunumero eri. Ja miksi ei saisi pukeutua nuorekkaasti vaikka 6 kymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
35 tai 40 ikä. Valitettavasti melkei iha sama vaik etunumero eri. Ja miksi ei saisi pukeutua nuorekkaasti vaikka 6 kymppisenä?
Ei tässä kukaan ole kieltänyt mitään. Jos haluat näyttää nololta, niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei taida mahtua tyttärensä vaatteisiin ja sekös harmittaa.
Ap on Jonne 12 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kukaan ole kieltänyt mitään. Jos haluat näyttää nololta, niin siitä vaan.
Vitsi mitä sontaa. Kyllä naurettavampaa on olla esim. Joku huivi päässä ja säkkivaatteissa. 40vee naisen seksuaalisuus voi sitä paitti olla huipussaan, kun sen antaa täysillä sieltä tulla esiin.
Nolointa on, että ärkein elämänsisältö on muiden ihmisten pakonomainen kyylääminen ja tuomitseminen vauva.fissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi mitä sontaa. Kyllä naurettavampaa on olla esim. Joku huivi päässä ja säkkivaatteissa. 40vee naisen seksuaalisuus voi sitä paitti olla huipussaan, kun sen antaa täysillä sieltä tulla esiin.
Outo tapa ilmentää seksuaalisuuttaan, kun tunkee itsensä väkisin alaikäisten vaatteisiin.
no mä olen 50 ja tytär 22 ja lainaillaan toistemme vaatteita puolin ja toisin. Onnistuu, kun vaatteet on ihan perussettiä; housuja, paitoja, neuleita. Glitter-, neon- ym. vermeitä kummankaan vaatekaapista ei löydy. Myös asusteita kuten laukkuja, vöitä ja huiveja saatamme lainailla toisiltamme.