Nolointa on kun 40v yrittää olla nuorekasja käyttää
Tyttärensä vaatteita. Näyttää ikäistään Vanhemmalta vaikka tarkoitus on päinvastainen.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Olen 40 ja tyttäreni 4v. En käytä hänen vaatteitaan.
Heh, juuri samaa tulin sanomaan. Käytän kyllä toisinaan poikani (10v) kenkiä, meillä on sama kengännumero ehkä vielä hetken.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jenkeissä pitää pukeutua nuorekkaasti.
No niin varsinkin täällä Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Must se on hauska ja hyvä jos käyttää 😁must yks parhaista tyyleistä vanhemmilla naisilla on just sellane jopa korostetun nuorekas tyyli, esim blondatut hiukset ja jostain wishilt jtn blingblingii. Se piristää😁
Mä olen just sellainen bella donna. <3
On noloa. Mun tyttäret on 0v ja 2v ja kun näin yli nelikymppisenä pukeudun niiden vaatteisiin, ne ei peitä mitään.
noloa on ainoastaan se, kun ihan minkäikäinen tahansa pukeutuu (lue: ahtautuu) aivan liian pieniin ja paljastaviin vaatteisiin. Liian kireä, huonosti istuva vaate näyttää rumalta kantajansa yllä.
Tennarit ja bändipaidat eivät sovi nelikybäiselle. Todella noloa.
En minä ainakaan YRITTÄNYT näyttää nuorekkaalta, mulle kävi vain niin, että en edes tajunnut näyttäväni muiden silmissä keski-ikäistyvältä naiselta, joka pukeutuu liian nuorekkaasti, heh. Niin typerä minä olin ja olen. Ja ehkä en ihan kauheasti pohdi sitä, mitä minun pitäisi tehdä ja olla muiden mielestä.
Mä vain jatkoin ja jatkoin sitä samaa pukeutumista kuin ennenkin: nahkarotseja, bändipaitojakin, tennareita, dc martenseja, legginsejä jne jne. En vieläkään käsitä mitä hvtin erityisen NUOREKASTA on pukeutua bändipaitaan tai nahkarotsiin, nehän on juuri keski-ikäisten vaatteita.
Nyt, kun lähenen kuuttakymppiä, käytän vain verkkareita, paitamekkoja, popliinitakkia ja baskeria ja jalassa on tukevat kävelykengät. Mut vielä vanhainkodissakin joku tulee varmaan naaman eteen länkyttämään, et voi kauheaa miten sä pukeudut. Ja helevetin portilla Luussiferi Belsepuubi tökkää hangolla persiiseen, että ei vaatteissa, ei vaatteissa Sinä Suruton.
No se ois oikeasti noloa! Mun tytär on 9v.
Minä olen 42v, otan käyttöön 20-vuotiaalta tyttäreltäni pieneksi jääneitä vaatteita. Eikä nolota yhtään.
Sehän nyt riippuu kokonaisuudesta ja tyylistä mikä sopii. Itse oon saman kokoinen kuin parikymppisenä, "tyttömäinen" olemukseltani ja tyylini on vähän semmoinen boheemi. Mitään bling bling-juttuja en harrasta, vaan mulla on hyvä maku. Seuraan trendejä (mutta en orjallisesti). Voin käyttää cropattua toppia esim. Leveälahkeisten housujen kanssa, se ei ole mitenkään iästä kiinni.
T. 41
Pillifarkut nelikymppisellä, teinimeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Niitä ostaa kaiken ikäiset. Ei ole mikään teinien juttu.
T. 41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 41
Todella noloa ja karmean näköistä, kun nelikymppinen survoo itsensä liian pieniin farkkuihin. Harvalla nelikymppisellä on vartalo enää siinä kunnossa, että pillifarkut näyttävät hyvältä päällä.
Jos mahtuisin 16v tyttäreni vaatteisiin, voisin hyvin lainata, sillä on aikalailla minun vaatemaku. Mustat farkut, mustia/tummia t-paitoja joissa voi olla joku kuva, esim pändipaitoja. Musta farkkutakki... tai vihreä maihari.
Miten noi ei muka sopisi vanhalle hevariäitille 47v, kysyn vaan. Ajattomampaa ei ole.
Ikävä kyllä vuosirenkaita on senverran ettei pienintäkään mahdollisuutta että menisivät päälle, vaikkei tytärkään mikään siro heinä ole.
Vierailija kirjoitti:
Hoh, Ap, olet itsekin nelikymppinen yllättävän pian.
Minun mielestäni nolompaa on teinityttö, joka on reilusti ylipainoinen, mutta silti käyttää jotain teinimuotinapapaitoja.
Nyt en ymmärrä. Jotain ryhmää ei saa haukkua, mutta jotain toista ryhmää saa haukkua?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toisin päin. Tytär lainailee mun antiikkisia Leviksiä.
Samoin meillä kohta 14 v tyttö on ottanut käyttöön minun nuorena käyttämiäni vaatteita. Tyttö lainailee myös nykyisiä vaatteitani.
Ei hitsi, mun tytär on 5-vuotias, eikä mulla oo mitään tarvetta käyttää sen Hello Kitty-pikkareita ja Frozen-trikoomekkoa. Ei ne mulle mahtuiskaan. Mut kiva ap, et varoitit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 41
Todella noloa ja karmean näköistä, kun nelikymppinen survoo itsensä liian pieniin farkkuihin. Harvalla nelikymppisellä on vartalo enää siinä kunnossa, että pillifarkut näyttävät hyvältä päällä.
Eiköhän jokainen voi silti käyttää sopivan kokoisia vaatteita, vaikka pillifarkkuja käyttäisikin. Minä olen nuoruuteni mitoissa ja pillifarkut istuvat edelleen hyvin. t. n48v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 41
Sä oot vaan liian kriittinen ;)
Tuo ongelma ihan sun omassa päässä, ikä on vain numero.
Nelikymppinen pukeutuu väärin ja viisikymppinen pukeutuu väärin, myös ylipainoiset pukeutuu väärin.
Kertokaa nyt te pukeutumisgurut, miten sitten pitäisi pukeutua?