Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolointa on kun 40v yrittää olla nuorekasja käyttää

Vierailija
15.07.2019 |

Tyttärensä vaatteita. Näyttää ikäistään Vanhemmalta vaikka tarkoitus on päinvastainen.

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineille melkein kaikki on noloa, varsinkin he itse.

Vierailija
22/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tonnikeiju kaksikymppinen voi pukeutua kroppaa korostaen, mutta hoikka ja treenattu nelikymppinen ei voi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitaju yleensä periytyy äidiltä tyttärille. Onhan niitä tyylitajuttomiakin naisia olemassa, että sinänsä ehkä ymmärrän alotuksen mutta ihmettelen, missä piireissä Ap pyörii. Varmaan käynyt Tuurin kyläkaupassa.

Vierailija
24/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must se on hauska ja hyvä jos käyttää 😁must yks parhaista tyyleistä vanhemmilla naisilla on just sellane jopa korostetun nuorekas tyyli, esim blondatut hiukset ja jostain wishilt jtn blingblingii. Se piristää😁

Vierailija
25/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama miehillä. Teinivaatteet yli nelikymppisellä, omasta mielestä nuorekkaalla.🤢

Vierailija
26/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa jos vielä 40v mietti nanosekuntiakaan mitä muut kuteistaan tai tyylistään ajattelevat.

Vierailija
27/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa on, kun aikuinen ihminen ei osaa kirjoittaa suomen kieltä oikein.

Juuri näin. Ja minä 44 en ainakaan käytä tyttäreni 2 v vaatteita. Joskus tulee lainattua jotain teinipojan paitaa mutta ei se noloa ole enkä sillä mitään yritä.

Vierailija
28/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi noloa, jos nelikymppinen käyttää nuorisolle tarkoitettuja vaatteita.

Vierailija
29/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä mahdu 3v vaatteisiin!

Vierailija
30/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, olen 45 ja minulla on 4 ja 7 vuotiaat tytöt ja ei en kyllä mahtuisi heidän vaatteisiin!

Vierailija
31/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60 ja minulla on teinityttö. Joskus lainataan vaatteita puolin ja toisin, ei yritetä rosin mitään. Nyt ap varmaan pyörtyy.

Vierailija
32/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai meikkaa kuin teinivuosinaan, 80-luvun tyyliin.

Nelikymppinen ei ollut teini vielä kasarilla vaan vasta ysärillä. Ja sehän on suurinta muotia taas eli nou hätä jos meikki- ja/tai pukeutumistyyli on kuin teininä.

Vierailija
33/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaan aloittajan mielestä tosi noloa..... Olen 47 v ja en edes muista milloin viimeksi käyttänyt housuja. Pukeudun edelleen 15 v vanhoihin mekkoihini, kun tykkään niistä. On noita farkkujakin, mitkä ostettu 15 v sitten (osa vanhempiakin ja täydellisessä kunnossa), mutta olen mekkoihminen. Väitän, että ap ei mahtuisi (eikä kun katselee, niin nuo 20veetkään) mun vaatteisiin. Prinsessaruseteista olen sentään luopunut....

T 47 v, 171/55

Vierailija
34/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa siinä on?

M40

Vierailija
35/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en mahdu teinieni vaatteisiin, ja hyvä niin. En haluaisi enää olla niin laiha, ja toisaalta olen huomattavasti heitä pidempi ja harteikkaampikin. Edes kenkiä emme voi lainailla, sen verran monta numeroa isommat minulla on.

Vierailija
36/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on parhaimmillaan alasti.

Vierailija
37/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas fiksua keskustelua😅

Kuka sanoo ikävimmin, kuka servaa ja kenet.

Vierailija
38/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, kun kassajonossa, mun edessä oli kaksi lähipuiston kanta-käyttäjää hakemassa pussikaljaa ja se nainen kähisi mukahauskana jotain, niin silloin tuntui hyvältä, että on päässyt itse elämässä eteenpäin, vanhentunut äidiksi ja isoäidiksi (50v) ja elänyt elämänkaaren mukaan ja näytän siltä, ikäiseltäni, seuraan oman ikäluokan muotia. Oli suorastaan säälittävää katsoa sitä ulkoilman ruskettavaa vanhan ihmisen naamaa, jolla hiukset ja vaatetus jäänyt sinne oman teinivuosien tasolle, muka hyvännäköiseksi. Ja elämäkin näytti menevän samaa huoletonta teini elämää, bailabaila pää sekaisin, ikätasoa 17v.

Haluaisin tietää, minkälaista on 50-vuotiaiden muoti?

Jakku, kuminauhavyötäröiset housut tai hame ja tunika, vai? Tukka permanenttikiharoilla ja papiljoteilla kiharrettu?

N54

Vierailija
39/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yrittää mitään, vaan aivan oikeasti kokee olevansa ikävuosiansa nuorempi. Vanheneminen on varsin vaikea taiteenlaji. 

Vierailija
40/191 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika sama maku mun tyttären kanssa. Ollaan täysin samaa kokoa, joten miksei tulis käytettyä samoja vaatteita joskus,)

En nyt kyllä ymmärrä miten nelikymppisen pitäisi sitten pukeutua? Itse työskentelen muodin parissa, joten kaikki kollegat pukeutuu trendikkäästi (ja kivasti), iästä viis.

Tykkään rennosta tyylistä muutenkin. Olen 44v ja tytär kohta 19v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi