Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua toista lasta, minä haluan - mitä teen?

Bebe?
13.07.2019 |

Meillä on yksi lapsi, 5-vuotias. Olen halunnut hänelle sisarusta nyt jo monta vuotta, mies vain aina sanoo ”en tiedä, ei ainakaan nyt.” Olen 38-vuotias, aika alkaa olla kortilla. Mitä helvettiä teen? Vaikka eroaisinkin, niin uutta miestä en edes jaksaisi etsiä, saati iän puolesta ehtisi lasta enää uuden kanssa tekemään.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele väestöräjähdystä ja lopeta lisääntyminen. 

Niin, maapallo ei kyllä kaipaisi yhtään enempää.

Vierailija
82/84 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään mies ei halua toista. Ikää alkaa molemmilla olla, joten aikaakaan ei ole jahkailla. Ensimmäistäkään ei olisi halunnut. Minulle sanottiin etten voi ilman apuja saada lasta joten jätin pillerit vuosien syömisen jälkeen. No, toisin kävi. Aika oli jo varattu aborttiin, mutta siinä tuli joku pyhä eteen niin se venyi hieman. Sillä aikaa mies muutti mielensä ja nyt meillä on 5-vuotias lapsi. Ihana, vaikka ei sieltä ihan helpoimmasta päästä. Silloin jo mies sanoi olevansa liian vanha, meillä ei ole rahaa jne. No nyt mulla on vakituinen työpaikka, toisin kuin silloin vaikka palkka ei päätä huimaa. En itsekään lähtisi mihinkään hoitoihin, mutta joku clomi tms kuuri apuna haluaisin kokeilla. Antaa esim tämä loppuvuosi aikaa. Niin, minulla on siis endometrioosia leikattu n.10v sitten. Ilman sitä, en edes suostuisi syömään pillereitä. Mies saisi hoitaa ehkäisyn. Itsekin haluaisin lapselle sisaruksen ettei aikanaan ole yksin. Hällä ei toisen puolella ole lainkaan serkkuja edes, toisen puolen suvulla on, mutta ikäero niin valtava ettei heistä ole kaveriksi.

Vierailija
84/84 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja veloja haukutaan itsekkäitä, mutta mielestäni tämä osoittaa, että juurikin lapsia hinnalla millä hyvänsä haluavat ovat juurikin kaikkein itsekkäimpiä. Siinä ei välitetä jo olemassa olevista lapsista eikä siitä aviopuolisostakaan. 

Ihan puistattaa. 

Ei yksi lapsi ole vielä mikään perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan