Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua toista lasta, minä haluan - mitä teen?

Bebe?
13.07.2019 |

Meillä on yksi lapsi, 5-vuotias. Olen halunnut hänelle sisarusta nyt jo monta vuotta, mies vain aina sanoo ”en tiedä, ei ainakaan nyt.” Olen 38-vuotias, aika alkaa olla kortilla. Mitä helvettiä teen? Vaikka eroaisinkin, niin uutta miestä en edes jaksaisi etsiä, saati iän puolesta ehtisi lasta enää uuden kanssa tekemään.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap käyttää ehkäisyä jos haluaa lapsen? Parasta käydä ottamassa kierukka pois. Miehelle ei kannata sanoa mitään. Kun raskaus alkaa, sitten vain ihmetellään että oho. Toinen vaihtoehto on ottaa kierukka pois ja kertoa siitä miehelle "minulle ei sovi kierukka, tulee huono olo, siksi oli pakko ottaa se pois". Kukaan mies ei loputtomiin jaksa kondomeja joten ap saa toivomansa lapsen.

N52

Tuttava hankki toisen lapsen tämäntyyppisellä taktiikalla vastoin puolison tahtoa. Sai lapsen, ydinperhe hajosi, nyt katkeroitunut vaikka erosta on jo vuosikausia. Jos suhde ei ole kunnossa, se ei kestä tuollaista valtavaa luottamuksen rikkomista.

Vierailija
62/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet toisen lapsen mies ei tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiin asiat ennen, kuin mentiin naimisiin.

Ilmoitin haluan 3 lasta.

Minusta löytyi isoja vikoja, saimme vain yhden.

Tiedän mies olisi halunnut enemmän, myös.

Olen kiitollinen hän valitsi meidät.

Siis juurikin tämä! Jos täällä joku mies sanoisi että haluan jättää vaimoni koska hän ei voikaan saada lasta ja minä haluaisin, niin mikä p*skamyrsky ja lynkkaus täällä alkaisi! Ei kun silloin miehen pitäisi rakastaa ehdoitta ja jättää omat lapsihaaveet taka-alalle.

Vierailija
64/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap käyttää ehkäisyä jos haluaa lapsen? Parasta käydä ottamassa kierukka pois. Miehelle ei kannata sanoa mitään. Kun raskaus alkaa, sitten vain ihmetellään että oho. Toinen vaihtoehto on ottaa kierukka pois ja kertoa siitä miehelle "minulle ei sovi kierukka, tulee huono olo, siksi oli pakko ottaa se pois". Kukaan mies ei loputtomiin jaksa kondomeja joten ap saa toivomansa lapsen.

N52

Tuttava hankki toisen lapsen tämäntyyppisellä taktiikalla vastoin puolison tahtoa. Sai lapsen, ydinperhe hajosi, nyt katkeroitunut vaikka erosta on jo vuosikausia. Jos suhde ei ole kunnossa, se ei kestä tuollaista valtavaa luottamuksen rikkomista.

Enemmänkin sanoisin että suhde ei ole kunnossa jos jompi kumpi pystyy tekemään noin valtavan luottamuksen rikkomisen toiselle tahallaan.

Vierailija
65/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättelisin henkiin tätä keskustelua.. Mitenhän on ap:lla mahtanut asia ratketa / jatkua? Sama tilanne itsellä, ikäkin on sama, ja todella piinaava tilanne. Ahdistaa, kun yrittää punnita vaihtoehtoja. Mikään ei tunnu täysin oikealta. Sitä vain toivoo, että mies tekisi yllätyskäännöksen kannassaan, mikä taitaa olla kuun toivomista taivaalta.

Millainen ehkäisy teillä lasta haluavilla on? Jos pillerit, niin ettekö voisi ilmoittaa miehelle, että lopetatte niiden syönnin? Ainakin minun tuntemat miehet haluaisivat paljaalla ilman ehkäisyäkin, eikä heille ole ilmeisesti niin justiinsa vaikka tulisikin lapsia.

Ja en siis todellakaan kannata sitä, että miestä huijattaisiin ja jätettäisiin pillerit pois salaa, vaan että miehelle tietenkin ilmoitetaan että ehkäisy lopetetaan.

Vierailija
66/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinohedelmöitys on kai yksi keino yrittää lasta jos toista miestä ei löydy heti, etkä halua pakosta kiireellä uuteen parisuhteeseen? Mieti kuitenkin tarkasti, haluatko erota miehestä ja rikkoa perheen tämän takia.

Vierailija
67/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiin asiat ennen, kuin mentiin naimisiin.

Ilmoitin haluan 3 lasta.

Minusta löytyi isoja vikoja, saimme vain yhden.

Tiedän mies olisi halunnut enemmän, myös.

Olen kiitollinen hän valitsi meidät.

Siis juurikin tämä! Jos täällä joku mies sanoisi että haluan jättää vaimoni koska hän ei voikaan saada lasta ja minä haluaisin, niin mikä p*skamyrsky ja lynkkaus täällä alkaisi! Ei kun silloin miehen pitäisi rakastaa ehdoitta ja jättää omat lapsihaaveet taka-alalle.

No onhan se vähän eri asia vaatia naista tekemään lasta itselleen kuin toisinpäin.

Vierailija
68/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkailet erolla tms. jos toista ei heru. Niin tekee muutkin.

Kuka haluaa selkärangattoman miehen joka hylkää sielussaan oikeaksi tietämänsä, vain toisen mieliksi?

Tai kuka pystyy kunnioittamaan puolisoa joka erouhkauksilla painosti tekemään vastoin omaa tahtoa.

Resepti kunnon vuosien kärsimysnäytelmään.

Vierailija
69/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen saa aina haluamansa. kyllä siltä mieheltä spermat saa huijattua salaa ja sitten saa vielä elatusmaksut kahdesta lapsesta

Vierailija
70/84 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herättelisin henkiin tätä keskustelua.. Mitenhän on ap:lla mahtanut asia ratketa / jatkua? Sama tilanne itsellä, ikäkin on sama, ja todella piinaava tilanne. Ahdistaa, kun yrittää punnita vaihtoehtoja. Mikään ei tunnu täysin oikealta. Sitä vain toivoo, että mies tekisi yllätyskäännöksen kannassaan, mikä taitaa olla kuun toivomista taivaalta.

Millainen ehkäisy teillä lasta haluavilla on? Jos pillerit, niin ettekö voisi ilmoittaa miehelle, että lopetatte niiden syönnin? Ainakin minun tuntemat miehet haluaisivat paljaalla ilman ehkäisyäkin, eikä heille ole ilmeisesti niin justiinsa vaikka tulisikin lapsia.

Ja en siis todellakaan kannata sitä, että miestä huijattaisiin ja jätettäisiin pillerit pois salaa, vaan että miehelle tietenkin ilmoitetaan että ehkäisy lopetetaan.

Tuossa kohtaa miehenä sanoisin, että emätinyhdynnät tauolla, koska en voi luottaa naisen käyttävän jälkiehkäisyä kondomin pettäessä.

Tai oikeastaan voisi laittaa koko suhteen tauolle, koska toinen osapuoli pyrkii omin päin ohi keskustelyn tekemään elämän pituisia, molempia koskevia päätöksiä.

Vierailija
71/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi lapsi ei muka riitä??? Lapsilla olisi joka tapauksessa liian suuri ikäero, tappelevat vain keskenään ja inhoavat toisiaan kunnes vanhempi muuttaa pois kotoa. Ottaisitte vaikka koiran.

Vierailija
73/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ylistää täällä paljon romanttista rakkautta, mutta entäs realismi? Rakkaus ei yleensä kestä lopun elämää ja suurin osa suhteista päätyy eroon. Lapset pysyy.

lapsetkin lähtee täysikäisinä (pyytävät kyllä rahaa vielä viisikymppisinäkin)

Vierailija
74/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palstalta opittua: jätä ehkäisy salaa pois ja miehen saadessa o:n lähetyssaarnaaja-asennossa laita kantapäät napakasti miehen pakaroihin, niin ei pääse vetämään pois.

😂😂👏🏻👏🏻

Vierailija
75/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, missähän piireissä tuntemasi miehet oikein liikkuvat? Ja miten tämä asia on edes tullut puheeksi kaikkien tuntemiesi miesten kanssa?

Vierailija
76/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat suihin, sylkäset lasiin ja kaadat pilsuun.

Vierailija
77/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, missähän piireissä tuntemasi miehet oikein liikkuvat? Ja miten tämä asia on edes tullut puheeksi kaikkien tuntemiesi miesten kanssa?

Tarkennetaan toki sinulle, että kyseessä on miehet, joiden kanssa olen ollut sängyssä :) Ja exä oli hyvin tienaava automyyjä ja sitä edeltävä insinööri, eli ei kai ihan roskasakista voi puhua.

Vierailija
78/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kohtaa miehenä sanoisin, että emätinyhdynnät tauolla, koska en voi luottaa naisen käyttävän jälkiehkäisyä kondomin pettäessä.

Tai oikeastaan voisi laittaa koko suhteen tauolle, koska toinen osapuoli pyrkii omin päin ohi keskustelyn tekemään elämän pituisia, molempia koskevia päätöksiä.

Aloittajaa ei varmaan kauheasti haittaisi, jos mies lähtisikin? Sitten voisi ainakin tavoitella omia unelmia.

Vierailija
79/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele väestöräjähdystä ja lopeta lisääntyminen. 

Vierailija
80/84 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän