Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö mies päärynänmuotoisista naisista?

Vierailija
13.07.2019 |

?

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllymiehet varmaan tykkää päärynästä.

Vierailija
82/189 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Ihannenaisellani on leveähköt hartiat, noin c-kupin rinnat, kapeahko vyötärö eikä vatsa pömpötä. Kapeahko lantio mieluummin kuin leveä ja sporttinen takamus sekä hoikat, pitkät jalat.

Olen itsekin urheilullinen joten kyllä se sporttisuus enemmän silmää miellyttää, tosin ylipainoiset kaverinikin ovat samaa mieltä. Eipä kukaan päärynää ole ainakaan ääneen kehunut.

Onko tuo nyt kovin naisellinen? Paitsi rintojen osalta.

Rasvaa ei saisi olla, mutta c- kupin rinnat, tuo voi olla hiukan harvinaisempaa löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mallia tiimalasi ja pitänyt aina leveähköjä hartioitani hyvänä puolena. Paidat istuvat hyvin ja näytän ryhdikkäältä ja sporttiselta, vaikka en mikään fitnes-tyyppi olekaan.

Vierailija
84/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio lienee kovokoodannut miesten aivoihin kiinnostuksen leveälanteisia ja myös isorintaisia naisia kohtaan. Leveä lantio yleensä helpottaa synnytystä ja isoissa rinnoissa riittää lapselle maitoa. 

Vierailija
85/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuohan on Kerttu Kotakorpi-tyyppi ja miehet ovat ihan hulluina häneen. Eikö?

Kertulla on liian leveät hartiat päärynään, johon kuuluu tunnusomaisesti kapeat.

Vierailija
86/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio lienee kovokoodannut miesten aivoihin kiinnostuksen leveälanteisia ja myös isorintaisia naisia kohtaan. Leveä lantio yleensä helpottaa synnytystä ja isoissa rinnoissa riittää lapselle maitoa. 

Rinnoissa olevasta maidosta ei ole paljon hyötyä jos lapsi ei selviä ensin hengissä synnytyksestä, näin ollen leveä lantio on tärkein ominaisuus naisessa.

Toisaalta ulkonäkö ei kerro kaikkea sisälantion todellisesta koosta. Ja kuinka moni mies oikeasti haluaa lisääntyä.

Vierailija
87/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuohan on Kerttu Kotakorpi-tyyppi ja miehet ovat ihan hulluina häneen. Eikö?

Kertulla on liian leveät hartiat päärynään, johon kuuluu tunnusomaisesti kapeat.

Olen samaa mieltä. Mitä nyt kuvia katselin, ja ihmettelin, mielestäni Kotakorpi ei täytä päärynän määritelmää.

Vierailija
88/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mallia tiimalasi ja pitänyt aina leveähköjä hartioitani hyvänä puolena. Paidat istuvat hyvin ja näytän ryhdikkäältä ja sporttiselta, vaikka en mikään fitnes-tyyppi olekaan.

Ja tämä liittyy keskusteluun miten?

Vierailija
89/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tiimalasimainen kuin kunnon päärynä. Mielestäni on vain hyvä, että naisellakin on pientä harteikkuutta, mikä tekee ryhdikkäämmän näköiseksi sekä tasapainottaa yleensä korostunutta alakroppaa. Kapea vyötärö taas sopii kaikkiin vartalotyyppeihin ja tekee siluetista naisellisemman.

Vierailija
90/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Mitä nyt kuvia katselin, ja ihmettelin, mielestäni Kotakorpi ei täytä päärynän määritelmää.

Vähän tuhdimmassa kunnossa oli selkeä päärynä.

Nyt näyttää tosiaan hoikistuneen, jolloin päärynäisyys on hieman tasapainottunut.

Vierailija
91/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miehet!

Prnofilmien suurkuluttajana voin kertoa että monen naisen vartalo on doggy-kuvakulmasta katsottuna päärynän mallinen ja viehättää miehiä kovasti.

Harrastuksesi myötä olet havainnut, että naisella on päärynänmuotoinen takapuoli.

Hienoa.

Vierailija
92/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kerran nuorena kakskymppisenä kun eräs mies ihastuneena kuvaili mun ulkoista olemustani sellaisella litanialla ja siellä oli yksi kohta: leveä lantio.

En koskaan halunnut kuulla siitä miehestä enää.

Pitäisi kyllä vetää kölin ali se tyyppi, joka joskus aikoinaan on saanut yleistymään ajatuksen, että naisella leveä lantio tai iso takapuoli ovat huonoja asioita. Tosin eiköhän tämä sankari ole varmaan kuopattu jo ajat sitten.

Olen aina ollut vähän hukassa, jos nainen on kysynyt "Näyttääkö takapuoleni isolta tässä?". Rehellinen vastaus kun olisi yleensä ollut: "Kyllä näyttää, ja siksi siitä tykkäänkin."

M27

Sanot, että näyttää hyvällä tavalla isolta. Minun ainakin on ollut helpompi hyväksyä oma takalistoni, kun mies ihan selvästi tykkää siitä isoudestaan huolimatta.

Vierailija
93/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa, kun suomessa ei tule vastaan muunlaisia naisia kuin Exxon Valdez-tyyppisiä Laarditankkereita.

Vierailija
94/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavan näköinen vartalo, niin erilainen kuin miehen vartalo ja siksi nolo. Olen itse päärynä ja saanut koko elämäni kuulla huuteluja ja kommennteja leveästä lantiosta ja takapuolesta, jaloista, reisistä jne. Kadehdin joidenkin naisten pitkiä sääriä ja sitä etrei se naiseus pomppaa esiin silmille ja on kauniin ei seksikkään näköinen. En halua seksikkään näköinen tai arvostelun alla.

Vierailija
95/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala sanoa, kun suomessa ei tule vastaan muunlaisia naisia kuin Exxon Valdez-tyyppisiä Laarditankkereita.

Suomi on muutakin kuin se tuntemasi perämetsä ja huoltoaseman Riitta.

Vierailija
96/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavan näköinen vartalo, niin erilainen kuin miehen vartalo ja siksi nolo. Olen itse päärynä ja saanut koko elämäni kuulla huuteluja ja kommennteja leveästä lantiosta ja takapuolesta, jaloista, reisistä jne. Kadehdin joidenkin naisten pitkiä sääriä ja sitä etrei se naiseus pomppaa esiin silmille ja on kauniin ei seksikkään näköinen. En halua seksikkään näköinen tai arvostelun alla.

Pitkiä sääriä kylläkin pidetään yleisesti erittäin seksikkäinä naisilla.

Mikä on tavallaan vähän outoa, koska paksut päärynätyyppiset jalat ovat nimenomaan naiselliset ja johtuvat estrogeenista. Miehillähän rasva ei kerry takapuoleen tai jalkoihin.

Vierailija
97/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä sääriä kylläkin pidetään yleisesti erittäin seksikkäinä naisilla.

Mikä on tavallaan vähän outoa, koska paksut päärynätyyppiset jalat ovat nimenomaan naiselliset ja johtuvat estrogeenista. Miehillähän rasva ei kerry takapuoleen tai jalkoihin.

Siis tietty pitkiä ja rasvattomia sääriä.

Vierailija
98/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä vartalomalli ei kerro yksistään mitään, vaan kokonaisuus ratkaisee. Myös kasvot, hymys ja luonne vaikuttaa siihen, viehättyykö miehet.

Minulla on leveät hartiat, pienet tissit, luiseva rintakehä, kapea vyötärö, leveä lantio, pyöreä takapuoli, rehevät reidet ja lihaksikkaat pohkeet. Vatsalihakset näkyvät. Voin kertoa, että olen monen miehen mieleen. En varmasti kaikkien, mutta ihan liikaa ihailijoita olen saanut omiksi tarpeikseni.

Vierailija
99/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että yhdistettynä isoihin rintoihin paita ei saa olla löysä tai näyttää teltalta. Tämä on ongelma itselle kun vatsa on kuitenkin pyöreä enkä sitä halua korostaa.

Vierailija
100/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen koko ei kerro maidontuonnosta mitään. Isoissa rinnoissa on enemmän rasvakudosta ja se ei tuota maitoa. Omat pienet rintani tuottivat ylenmäärin maitoa, jota myös luovutin äidinmaitokeskukselle. Moni isorintainen taas ei ole pystynyt lainkaan imettämään, kun maitoa ei ole tullut riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi