Pidätkö mies päärynänmuotoisista naisista?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Ihannenaisellani on leveähköt hartiat, noin c-kupin rinnat, kapeahko vyötärö eikä vatsa pömpötä. Kapeahko lantio mieluummin kuin leveä ja sporttinen takamus sekä hoikat, pitkät jalat.
Olen itsekin urheilullinen joten kyllä se sporttisuus enemmän silmää miellyttää, tosin ylipainoiset kaverinikin ovat samaa mieltä. Eipä kukaan päärynää ole ainakaan ääneen kehunut.
Naiset alapeukuttaa.
M35
Mitä mieltä itse olet?
Päärynä ei näytä hyvältä. Ei hoikkana eikä ylipainoisena.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Ihannenaisellani on leveähköt hartiat, noin c-kupin rinnat, kapeahko vyötärö eikä vatsa pömpötä. Kapeahko lantio mieluummin kuin leveä ja sporttinen takamus sekä hoikat, pitkät jalat.
Olen itsekin urheilullinen joten kyllä se sporttisuus enemmän silmää miellyttää, tosin ylipainoiset kaverinikin ovat samaa mieltä. Eipä kukaan päärynää ole ainakaan ääneen kehunut.
Naiset alapeukuttaa.
M35
Mitä mieltä itse olet?
M35
https://3.bp.blogspot.com/-GCVhCmw31EA/U_WAJ1StuuI/AAAAAAAABws/Yy-v1ft4…
Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alapeukuttaa.
M35
Mitä mieltä itse olet?
M35
Kiitos. Ei kannata sitten varmaan yrittää pysyä hoikkana, koska näytän joka tapauksessa rumalta.
Olen kroppaani tyytyväinen nainen, sopusuhtainen ja hoikka mutta en lihakseton. Yleensä olen aina saanut kehuja kropastani. Deittasin yhtä komeaa miestä, joka halusi jatkaa etsintöjä. Koska rakastaa päärynäisiä naisia. Että on niitä! Makunsa kullakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alapeukuttaa.
M35
Mitä mieltä itse olet?
M35
Kiitos. Ei kannata sitten varmaan yrittää pysyä hoikkana, koska näytän joka tapauksessa rumalta.
Vain tuon miehen mielestä.
Omaan makuun kyllä päärynä on se seksikkäin vartalon muoto naisella. Ja mielellään ei ihan hoikkakaan tarvitse olla. Paksut reidet, leveä lantio ja lantiota kapeampi vyötärö saavat hormonit hyrräämään kaikkein eniten. Esim. rintojen koolla ei ole itselleni mitään merkitystä. Toki kaikkein tärkeintä ulkonäössä on kasvot.
M27
Muistan kerran nuorena kakskymppisenä kun eräs mies ihastuneena kuvaili mun ulkoista olemustani sellaisella litanialla ja siellä oli yksi kohta: leveä lantio.
En koskaan halunnut kuulla siitä miehestä enää.
Enemmän pidän ihmisen muotoisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset alapeukuttaa.
M35
Mitä mieltä itse olet?
M35
https://3.bp.blogspot.com/-GCVhCmw31EA/U_WAJ1StuuI/AAAAAAAABws/Yy-v1ft4…
Eikö?
Ihana kuva, upea vartalo. Vaihdoin kerran päärynävartaloisen työkaverini kanssa yhtäaikaa puikkarissa. Hällä aika raskas alavartalo. Huomasin että reisissä ei ollut yhtään selluliittiä, yllätyin, olin ajatellut että olisi pitänyt olla.
N49 v, selluliittiä löytyy, kroppa tiimalasi
Vierailija kirjoitti:
Päärynä on naisellinen.
Toisen mallinen voi olla naisellisempi. Sellainen melkein Y-muotoinen vartalokin jos on muuten naisellinen esim. pitkät hiukset. Tasapainoinen vartalo tai hieman tiimalasin tyyppinen kuitenkin paras.
Vierailija kirjoitti:
Kim K on luokiteltu päärynäksi, kun googlettelee.
Kyllä KK on tiimalasi, mun googletuksien mukaan.
Oman kokemukseni mukaan miehet pitävät päärynävartalosta. Toki hoikka vyötärö pitää olla.
Itse olen päärynä, tosin en aivan kapeaharteinen mutta pienirintainen ja suhteessa leveämpi lantio. Ennen inhosin vartaloani mutta nykyään olen ihan sinut sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim K on luokiteltu päärynäksi, kun googlettelee.
Kyllä KK on tiimalasi, mun googletuksien mukaan.
Laita pear shaped body celebrities, niin tulee K ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kerran nuorena kakskymppisenä kun eräs mies ihastuneena kuvaili mun ulkoista olemustani sellaisella litanialla ja siellä oli yksi kohta: leveä lantio.
Pitäisi kyllä vetää kölin ali se tyyppi, joka joskus aikoinaan on saanut yleistymään ajatuksen, että naisella leveä lantio tai iso takapuoli ovat huonoja asioita. Tosin eiköhän tämä sankari ole varmaan kuopattu jo ajat sitten.
Olen aina ollut vähän hukassa, jos nainen on kysynyt "Näyttääkö takapuoleni isolta tässä?". Rehellinen vastaus kun olisi yleensä ollut: "Kyllä näyttää, ja siksi siitä tykkäänkin."
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kyllä vetää kölin ali se tyyppi, joka joskus aikoinaan on saanut yleistymään ajatuksen, että naisella leveä lantio tai iso takapuoli ovat huonoja asioita. Tosin eiköhän tämä sankari ole varmaan kuopattu jo ajat sitten.
Olen aina ollut vähän hukassa, jos nainen on kysynyt "Näyttääkö takapuoleni isolta tässä?". Rehellinen vastaus kun olisi yleensä ollut: "Kyllä näyttää, ja siksi siitä tykkäänkin."
M27
Lisätään vielä että sen kommentin jälkeen laihdutin muutaman kilon. Olin painanut 57 kg.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele. Itsellä 103 cm lantion ympärys normaalipainoisenakin.
Olen ylipainoinen, mutta onneksi minun tapauksessani nainen heiluttaa peppua eikä peppu naista, kuten monesti ylipainoisilla päärynöillä. Itselläni on isot rinnat, pyöreä vatsa ja enemmän taakse kuin sivuille pyöristyvä peppu, jalat suhteessa pidemmät kuin selkä.
En tiedä onko vartaloni O vai X, koska sivuilta vyötärö löytyy, yläosa hieman isompi kuin alaosa, mutta vatsa pallomainen.