Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö mies päärynänmuotoisista naisista?

Vierailija
13.07.2019 |

?

Kommentit (189)

Vierailija
121/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normikoon rinnat, ja sitä maidon määrää! Ainoatt joiden tiedän kärsineen maidonvähyydestä on juuri isorintaiset. Itse jouduin lopulta lopettamaan imetyksen kun lapsi oli 11kk siksi, että ei sitä jatkuvaa ylitsevuotavaa maidonherumista vain enää sietänyt. Koko ajan paita märkänä, aikka käytössä oli kaikki kupit ja rätit, eikä paria tuntia kauempaa voinut olla pois vauvan luota.

Vierailija
122/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en halua olla ITSE päärynä tai omena. Mielestäni voimakas reitevyys ja alapainotus on vaan rumaa (siis itsellä, joillekin voi sopia?). Päärynä tai omena on vaan niin epäsporttista ja lösähtänyttä että inhottaa. Ei mitään väliä ainakaan minulle mistä miehet pitävät, kun se hyvinvointi lähtee itsestä ja siitä pitääkö itsestään rehellisesti. Lisäksi en halua itselleni miestä joka pitää erityisistä naisista joilla paksut päärynäreidet (tuntuu oudolta epäliikunnalliselta naismaulta).

Hoikat pitkät jalat ja kapea vyötärö on se mistä itselläni pitäISIN (ei enää ole). Hartiat ja lantio yhtä leveät pitäisi olla (ei ole enää). Tiimalasivartalo pitkin jaloin on mielestäni kaunis vartalomalli. Käsivarret saa olla jopa hitusen läskiset kun luisevat kädet näyttää kamalilta.

Anteeksi rehellinen yhden naisen mielipide. Ihan sama mitä mieltä muut ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on kaunista ja kumpi sitä "eläimellistä" halua herättävää ja kumman näköinen haluaisit olla: pitkäsäärinen ja siro vai tanakka alsvartalio lantioineen, iso takamus ja leveät reidet? Siinä vastaus miksi päärynä on oksettava malli ja hoikka pitkäsääri kaunis ja eteerinen. Kuka nainen haluaa olla mielummin, pantava ( kuten joku täällä päärynää kuvaili) rivoriitta vai eteerisen kaunis keijukainen? Juuri samasta syystä päärynä on huuteluiden kohde ja miehet näkevät oikeudekseen kommentoida leveää takamusta ja lantiota.

Vierailija
124/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en halua olla ITSE päärynä tai omena. Mielestäni voimakas reitevyys ja alapainotus on vaan rumaa (siis itsellä, joillekin voi sopia?). Päärynä tai omena on vaan niin epäsporttista ja lösähtänyttä että inhottaa. Ei mitään väliä ainakaan minulle mistä miehet pitävät, kun se hyvinvointi lähtee itsestä ja siitä pitääkö itsestään rehellisesti. Lisäksi en halua itselleni miestä joka pitää erityisistä naisista joilla paksut päärynäreidet (tuntuu oudolta epäliikunnalliselta naismaulta).

Hoikat pitkät jalat ja kapea vyötärö on se mistä itselläni pitäISIN (ei enää ole). Hartiat ja lantio yhtä leveät pitäisi olla (ei ole enää). Tiimalasivartalo pitkin jaloin on mielestäni kaunis vartalomalli. Käsivarret saa olla jopa hitusen läskiset kun luisevat kädet näyttää kamalilta.

Anteeksi rehellinen yhden naisen mielipide. Ihan sama mitä mieltä muut ovat.

Anteeksi nyt, mutta vartalonmalli on eri asia kuin lösähtäneisyys tai epäsporttisuus. Itse olen mallia päärynä ja jopa 45 kiloisena mulla oli edelleen suhteessa paksut pakarat, reidet ja sääret ja pieni yläosa. Kate Upton on hyvä esimerkki hoikasta omenavartalosta, ja nuori Lola Odusoga oli päärynävartaloinen. Kummatkin kuitenkin mallin ja missin mitoissa. Miten tämä asia on nyt niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
125/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, jos tiimalasilla on reisissä ”tavaraa”, mikä ei lähde vaikka olisi hyvin hoikka?

Onko se päärynän ja tiimalasin välimuoto?

Vierailija
126/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisurheilijat eivät ole kovin usein (selkeitä) päärynöitä?

Vierailija
127/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen kans että naiset itse häpeää just sellaista, minkä miehet kokee kumminkin viehättävänä.

Pitääkö miehet viehättävänä pyöreää vatsaa joka näyttää lähes siltä kuin siellä olisi vauva..? :/

Oma vatsa kun kasvaa vain eteenpäin ja se on hävettävin kohta kropassani.

Jos nainen on suhteellisen normaali painoinen, niin tuo vatsan pikku pönpötys on vain söpöä että pervolla tavalla seksikästä. Mutta siinäkin liika on liikaa. Vähempi on enempi.

Kiinteähkö pyöreä pylly ja suuret rinnat tuon lisänä... raajani hoikahkot.

Vierailija
128/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tarkistaa netistä. päärynämuotoisia julkkisnaisia, siis lantionympärys selvästi isompi kuin hartioiden, ovat mm. Kim Kardashian, Jennifer Lopez, Rihanna...

hyvin naisellinen kehotyyppi. nykymuodissa haluttuja ominaisuuksia eli iso takamus, pyöreät reidet, leveä lantio, kapea vyötärö, sirot olkapäät ja terhakat rinnat. eli just sitä tyyliä, mitä naiset tavoittelevat vaikka sitten kuntosalilla kyykkäämällä raskailla painoilla tai kirurgilla peppu-ja lantioimplanteilla. Pitkää torsoa ja siihen liittyvää kapeaa uumaa tavoitellaan poistamalla kylkiluita.

pear-shapella yleensä on pitkä torso, eli pitkä väli alempien kylkiluiden ja lantion yläosan välillä. tämä tekee heille kurvikkaan, "ampiaismaisen" torson. kaunis lantion kaari ja kapea uuma.

itsellä on ns. hour-glass mallinen vartalo. sitä pidetään nykyään vähän "tätimäisenä". rintani eivät ole kovin suuret. ihan c-kupeilla mennään, mutta ne ovat tiimalasille tyypilliset kaunismuotoiset pyöreät pallomaiset. ongelmana tiimalasille on se, että painonhallinnan suhteen saa tehdä töitä! rasvaa kertyy helposti vaikkakin sitten "oikeisiin" paikkoihin, mutta sitä kertyy! myös lihaksia kertyy nopeasti. eli jos menet kuntosalille tällä kehotyypillä, saat palkaksi lihaksikkaan-läskin kropan.

monet tiimalasi- ja päärynä-naiset kokeilevat turhaan karppaamista, mutta se ei laihduta heitä koska korkeat estrogeenitasot toimivat hiilarien tavoin heidän kehossaan. heille toimii parhaiten se välimeren ruokavalio ja täysjyvävilja. liikuntana pitkät kävelylenkit, Pilates, jooga.

Vierailija
129/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päärynänmallinen, joskin minulla ei kyllä ole lyhyet jalat suhteessa kehoon vaan enemmänkin lyhyt selkä. No mutta olen kuitenkin ylipäänsä lyhyt, joten jos ei ajatella suhteellisesti vaan absoluuttisesti niin jalkani toki ovat todella lyhyet kuten minäkin. Kaikki rasva kerääntyy takalistoon, lantiolle ja yläreisiin. Vaikka lihoaisin niin rintoihin ei vahingossakaan tule yhtään täytettä. Joten ainut keino säilyä siedettävän näköisenä on treenata koko ajan pirusti ja yrittää pysyä enemmänkin siellä normaalipainon alarajoilla kuin ylärajoilla. Treenaan lähinnä lajeja jotka kehittävät enemmän yläkroppaa ja keskivartaloa. Alakroppaa treenaan kyykyillä ilman painoja jne, yritän siis pysyä "kiinteänä" mutta ettei alakroppa muutu enää isommaksi. Onneksi olen saanut treeneillä olkapäihin ryhtiä lisää, ehkä se huijaa vartaloa enemmän tiimalasimaisemmaksi. 

Moni mies haluaisi seksiä. Mutta ei sitten mitään muuta. Kaikenlaisia perseenpuristelijoita vedän kyllä ahkeraan puoleeni. Itse haluaisin parisuhteen, mutta ulkonäköni ei ilmeisesti siihen riitä, joten täytyy tyytyä olemaan yksin ja välillä sitten sortua niihin satunnaisiin panosuhteisiin joita ei kyllä hirveän montaa kuukautta kerrallaan jaksa kun alkaisi taas kaivata jotain vähän aidompaa... 

Vierailija
130/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Katie Holmes päärynä?

Ja Sinkkuelämän Charlotte?

Vierailija
131/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole montaa miehen kommenttia ketjuun tullut.

Naiset sitten ruotivat viha- (rakkaus)suhdettaan kyseiseen vartalomalliin.

Vierailija
132/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, jos tiimalasilla on reisissä ”tavaraa”, mikä ei lähde vaikka olisi hyvin hoikka?

kumpikin vartalotyyppi varastoi rasvaa reisiin. ne ovat korkeiden estrogeenitasojen vartalotyypit ja muutenkin toistensa "sisaruksia", kaksi vartalotyypiä, joiden rajat ovat kuin veteen piirretty viiva. kun katsot Marilyn Monroen kuvia, kun hän on ns. normaalipainossa eli Hollywood-mittakaavassa pyöreähkö, niin aika tuhdit oli rouvan reidet.

Vierailija
133/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yksittäinen miesrukka ylempänä ihan asiallisesti kommentoi ettei pidä voimakkaista päärynöistä. Totesi myös ettei kaveriporukastakaan kukaan tietämistään pidä sellaisesta isommasta epäsuhtaisyuudesta. Miesrukka sai valtavan määrän alapeukutuksia. Useiden naisten mielestä väärä mielipide siis, hyihyi :D

Yllä oli naisten keskustelua mallimittaisten julkkisnaisten päärynävartaloista, joista pitää oikein suurennuslasilla ihmetellä että onko vai ei päärynä. Lisäksi joku kokee olevansa vielä 45 kiloisenakin päärynä (huh). Enemmänkin on kyse kai jo näillä laihoilla luuston rakenteesta kuin rasvan kerääntymisestä (rasvaa ja lihaksia kun ei ole juurikaan näillä malleilla?).

Vierailija
134/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Etelä-Euroopassa ja täällä näkee ylipainoisten joukossa hyvinkin paljon päärynävartaloisia miehiä, ihan nuoriakin. Mistä mahtaa johtua? Onkohan nykyään juomavesi niin estrogeenipitoista e-pillereiden takia, että miehilläkin menee hormonit sekaisin.

Vierailija
135/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio lienee kovokoodannut miesten aivoihin kiinnostuksen leveälanteisia ja myös isorintaisia naisia kohtaan. Leveä lantio yleensä helpottaa synnytystä ja isoissa rinnoissa riittää lapselle maitoa. 

Rintojen koko ei vaikuta kykyyn imettää. 

Vierailija
136/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, pidän siitä kun lantio on vain hieman hartioita leveämpi

Vierailija
137/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kumpikin vartalotyyppi varastoi rasvaa reisiin. ne ovat korkeiden estrogeenitasojen vartalotyypit ja muutenkin toistensa "sisaruksia", kaksi vartalotyypiä, joiden rajat ovat kuin veteen piirretty viiva. kun katsot Marilyn Monroen kuvia, kun hän on ns. normaalipainossa eli Hollywood-mittakaavassa pyöreähkö, niin aika tuhdit oli rouvan reidet.

Mä edustan tuota vartalotyyppiä.

Huhuh., aloin jo pelätä olenko sittenkin päärynä.

Vierailija
138/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku yksittäinen miesrukka ylempänä ihan asiallisesti kommentoi ettei pidä voimakkaista päärynöistä. Totesi myös ettei kaveriporukastakaan kukaan tietämistään pidä sellaisesta isommasta epäsuhtaisyuudesta. Miesrukka sai valtavan määrän alapeukutuksia. Useiden naisten mielestä väärä mielipide siis, hyihyi :D

Yllä oli naisten keskustelua mallimittaisten julkkisnaisten päärynävartaloista, joista pitää oikein suurennuslasilla ihmetellä että onko vai ei päärynä. Lisäksi joku kokee olevansa vielä 45 kiloisenakin päärynä (huh). Enemmänkin on kyse kai jo näillä laihoilla luuston rakenteesta kuin rasvan kerääntymisestä (rasvaa ja lihaksia kun ei ole juurikaan näillä malleilla?).

Olen tuo entinen 45 kiloinen, pakko nyt vielä kommentoida tähän. Olen 160 cm pitkä eli 45 kg on minulla normaalipainon alarajoilla ja todellakin päärynämäisyys oli edelleenkin selvästi havaittavissa. Pointtini oli just tuo, että näissä omena/päärynä -jutuissa on kyse muustakin kuin vaan siitä mihin rasva luontaisesti kertyy. Kyse on myös luuston ja lihaksiston rakenteesta ja mittasuhteista. Siksi on mielestäni aika epäreilua väittää, että kaikki päärynät olisivat järjestäen omasta syystään epäurheilullisia läskejä.

Vierailija
139/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä edustan tuota vartalotyyppiä.

Huhuh., aloin jo pelätä olenko sittenkin päärynä.

Huh, niinpä. Se olisi ollut sinun tuhosi. Onneksi niin ei käynyt.

Vierailija
140/189 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen päärynä painoin 42 kg tai 55 kg, painoni on vaihdellut tuolla välillä aikuisiässä. Silloin 42 kg painoisena ylävartalo oli erittäin luiseva, kädet todella ohuet, kylkiluut näkyivät. Edelleen kuitekin pyöreät pakarat ja lantio luustoltaan ja rakenteeltaan leveämpi kuin yläkroppa. No painossa 55 kg on jo todella muhkeat yläreidet ja lantio, mutta rinnat ei silti juurikaan isommat kuin hoikempana. 

Siitä se vartalomalli tulee että mikä on luuston rakenne ja mihin se rasva eniten kerääntyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi