Pidätkö mies päärynänmuotoisista naisista?
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio lienee kovokoodannut miesten aivoihin kiinnostuksen leveälanteisia ja myös isorintaisia naisia kohtaan. Leveä lantio yleensä helpottaa synnytystä ja isoissa rinnoissa riittää lapselle maitoa.
Rinnoissa olevasta maidosta ei ole paljon hyötyä jos lapsi ei selviä ensin hengissä synnytyksestä, näin ollen leveä lantio on tärkein ominaisuus naisessa.
Toisaalta ulkonäkö ei kerro kaikkea sisälantion todellisesta koosta. Ja kuinka moni mies oikeasti haluaa lisääntyä.
Olen aina pitänyt itseäni melko kapealanteisena vaikka olenkin ylipainoinen, koska housuni ovat aina pari numeroa pienemmät kuin yläosa, suuret rinnat minulla on. Synnyttäessäni kätilö sanoi että ihan on synnyttäjän lantio. Eli kai minulla sitten on x-vartalo, eli se paras mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio lienee kovokoodannut miesten aivoihin kiinnostuksen leveälanteisia ja myös isorintaisia naisia kohtaan. Leveä lantio yleensä helpottaa synnytystä ja isoissa rinnoissa riittää lapselle maitoa.
Rintojen koko ei kerro maidontuonnosta mitään. Isoissa rinnoissa on enemmän rasvakudosta ja se ei tuota maitoa. Omat pienet rintani tuottivat ylenmäärin maitoa, jota myös luovutin äidinmaitokeskukselle. Moni isorintainen taas ei ole pystynyt lainkaan imettämään, kun maitoa ei ole tullut riittävästi.
Joo, tämä ei ole koosta kiinni, vaikkakin omat H-kupin rinnat kirjaimellisesti tursusivat maitoa molemmissa imetyksissä. Olisi riittänyt luovutettavaksikin. Pienempirintaiset tuttuni ovat monesti joutuneet turvautumaan korvikkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnoissa olevasta maidosta ei ole paljon hyötyä jos lapsi ei selviä ensin hengissä synnytyksestä, näin ollen leveä lantio on tärkein ominaisuus naisessa.
Toisaalta ulkonäkö ei kerro kaikkea sisälantion todellisesta koosta. Ja kuinka moni mies oikeasti haluaa lisääntyä.
Tuolla halulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä on ollut paras tapa varmistaa geenien eteenpäinsiirtyminen.
Alipainoisiin ja kapealanteisiin( viehtyneet siirsivät geenejään huonommin eteenpäin kuin päinvastaisien mieltymysten omaajat.
Vyötärö-lantio-suhde on yksi juttu, tasapaksu yleensä ei vetoa.
Mieltymykset lienevät syvällä primitiivisissä aivojen osissa, näköärsyke laukaisee parittelunhalun.
Ne piirteet, jotka erottavat miehen naisesta, sukukypsän ala- tai yli-ikäisestä, terveen sairaasta, hyvin ravitun aliravitusta lienevät yleisesti vetoavia signaaleja.
Pidän vain, jos tizzit ovat riittävän isot.
Ihmettelen tätä naisten inhoa omaa päärynävartaloa, eli ideaalista naisvartaloa kohtaan. Jos mies on ylösalaisin käännetty päärynä, eli leveät hartiat ja kapea lantio, niin kuinkahan moni mies on itsemurhan partaalla sen takia? Ja naisetkin inhoavat sellaista miesvartaloa, juu kyl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavan näköinen vartalo, niin erilainen kuin miehen vartalo ja siksi nolo. Olen itse päärynä ja saanut koko elämäni kuulla huuteluja ja kommennteja leveästä lantiosta ja takapuolesta, jaloista, reisistä jne. Kadehdin joidenkin naisten pitkiä sääriä ja sitä etrei se naiseus pomppaa esiin silmille ja on kauniin ei seksikkään näköinen. En halua seksikkään näköinen tai arvostelun alla.
Pitkiä sääriä kylläkin pidetään yleisesti erittäin seksikkäinä naisilla.
Mikä on tavallaan vähän outoa, koska paksut päärynätyyppiset jalat ovat nimenomaan naiselliset ja johtuvat estrogeenista. Miehillähän rasva ei kerry takapuoleen tai jalkoihin.
Kertyy joillain, kuten minulla. Samoin kuin jotkut naiset muuttuvat lihotessaan miestyyppisesti omenaksi.
Mä luulen kans että naiset itse häpeää just sellaista, minkä miehet kokee kumminkin viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron heti kun päärynä kävelee vastaan.
Iso takamus, tanakat reidet, lyhyet jalat.
Pienet rinnat, siro yläruumis, pitkähkö selkä.
Pidän, todellaskin pidän jos tuo on päärynävartalo. Reitevä ja leveälanteinen ja kapeavyötäröinen on minun makuuni. Mitä leveämpi lantio sen parempi. Leveälanteisuus on selkein naisellinen piirre vartalossa rintojen ohella. Myös harteikkuus on miesmäistä, joten naisella saa olla kapeat hartiat, joka käsittääkseni myös kuuluu päärynävartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kans että naiset itse häpeää just sellaista, minkä miehet kokee kumminkin viehättävänä.
Pitääkö miehet viehättävänä pyöreää vatsaa joka näyttää lähes siltä kuin siellä olisi vauva..? :/
Oma vatsa kun kasvaa vain eteenpäin ja se on hävettävin kohta kropassani.
Mikä on sitten kropan nimi, kun on pyöreä yläosa, ei peppua eikä voimakkaita reisiä vaan laihat tikkujalat? Onko se omena vai mikä?
Mulle kyllä tulee mieleen muurahaisen vartalo, jos on pieni yläosa ja muhkea alaosa. Ei mikään päärynä.
Miksi naiset inhotavat päärynävartaloa ja paksuja reisiä?
Sehän on seksikästä muhkut peffa ja reidet, mutta siro ylävartalo. Suomessa myös harvinaistuva vartalon malli, kun enemmistö kerää ylimääräistä massaa lantion yläpuolelle miesten tapaan (tämä on kait omenavartalo).
Päärynä on myös vartalon malli joka näyttää hyvältä vaikka olisi vähä ylipainoa, ja on vähemmän vaarallinen terveyden kannalta koska rasva ei keräänny vatsan ja sisäelinten ympärille.
Sekin on outoa että moni nainen inhoaa että heitä kehuu näistä asioista. Tuohan on vähän kuin hoikka mies vaatisi että häntä ei saa kehua hoikkuudesta, vaan pitää sanoa "ei et ole hoikka, olet iso ja nallekarhumainen".
Jokseenkin kauhistuttavaa, että naiset täällä kuvailevat vartalomallia sanalla oksettava. Pidättelettekö te tuolla kaduilla oksennusta nähdessänne päärynävartaloisia naisia? Se on kuitenkin varmaankin melkeinpä se yleisin vartalotyyppi, koska estrogeeni normaalisti kerää rasvaa naisen kropassa juuri niihin kohtiin. Omenalihavuus ja sen myötä vatsan seudulle kertynyt rasva on sitäpaitsi myös terveydelle haitallisempaa, kuin alakroppan laardit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala sanoa, kun suomessa ei tule vastaan muunlaisia naisia kuin Exxon Valdez-tyyppisiä Laarditankkereita.
Suomi on muutakin kuin se tuntemasi perämetsä ja huoltoaseman Riitta.
Älä sinä harakka morkkaa Ritua ! Ritu on hyvin höveli ja antavainen nainen, ei ole turhan tarkka tavarastaan mutta on se kyllä lievästi koukkunokkainen ja punakka että pönäkkä. Ei ole täällä peräkylillä hirveästi varaa alkaa ronkeliksi, se on otettava mitä sattuu saamaan. Mutta ei se sitä tosiasiaa muuta että suomalaiset naiset ovat pääsääntöisesti tuollaisia Laarditankkereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehet viehättävänä pyöreää vatsaa joka näyttää lähes siltä kuin siellä olisi vauva..? :/
Oma vatsa kun kasvaa vain eteenpäin ja se on hävettävin kohta kropassani.
Jos nainen on suhteellisen normaali painoinen, niin tuo vatsan pikku pönpötys on vain söpöä että pervolla tavalla seksikästä. Mutta siinäkin liika on liikaa. Vähempi on enempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavan näköinen vartalo, niin erilainen kuin miehen vartalo ja siksi nolo. Olen itse päärynä ja saanut koko elämäni kuulla huuteluja ja kommennteja leveästä lantiosta ja takapuolesta, jaloista, reisistä jne. Kadehdin joidenkin naisten pitkiä sääriä ja sitä etrei se naiseus pomppaa esiin silmille ja on kauniin ei seksikkään näköinen. En halua seksikkään näköinen tai arvostelun alla.
Pitkiä sääriä kylläkin pidetään yleisesti erittäin seksikkäinä naisilla.
Mikä on tavallaan vähän outoa, koska paksut päärynätyyppiset jalat ovat nimenomaan naiselliset ja johtuvat estrogeenista. Miehillähän rasva ei kerry takapuoleen tai jalkoihin.
Kertyy joillain, kuten minulla. Samoin kuin jotkut naiset muuttuvat lihotessaan miestyyppisesti omenaksi.
Joo tietenkin on aina poikkeuksia, mutta silloin on kyse poikkeuksesta. Miehellä, jonka aineenvaihdunta ja testot on kunnossa, ei lähtökohtaisesti kerry rasvaa alavartaloon. Tämä lienee yleisesti tunnustettu fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena tuo persjalkainen päärynä olis varmasti nolottavin vartalotyyppi.
Mutta mies näkee ehkä asian toisin.
Kiva kuulla että sinäkin ajattelet noin. No, olen tosiaan erittäin pahoillani siitä että näytän nolon rumalta.
Älä huoli, päärynälle on varmasti ihailijansa.
Harteikas miestyyppinen on varmasti vähemmän miesten mieleen.
Minä olen tuollainen, ylhäältä leveä ja alhaalta kapea, tosin takamus on pysty ja pyöreä ;) mutta silti olen koko ikäni saanut hätistellä ihailijoita kimpusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintojen koko ei kerro maidontuonnosta mitään. Isoissa rinnoissa on enemmän rasvakudosta ja se ei tuota maitoa. Omat pienet rintani tuottivat ylenmäärin maitoa, jota myös luovutin äidinmaitokeskukselle. Moni isorintainen taas ei ole pystynyt lainkaan imettämään, kun maitoa ei ole tullut riittävästi.
Joo, tämä ei ole koosta kiinni, vaikkakin omat H-kupin rinnat kirjaimellisesti tursusivat maitoa molemmissa imetyksissä. Olisi riittänyt luovutettavaksikin. Pienempirintaiset tuttuni ovat monesti joutuneet turvautumaan korvikkeisiin.
Heti piti taas isotissin loukkaantua, kun joku rohkeni vihjaista, että ei ne isot tissit välttämättä aina joka tilanteessa ja automaattisesti olekaan niin ylivertaiset kuin uskotellaan. 😂
Miksi naisen vartalon pitäisi olla miehen vartalon kaltainen? Sehän juuri erottaa meidät miehistä. Mielestäni pikemminkin miestä muistuttava vartalo naisella on nolo.