Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tein positiivisen raskaustestin ja sain aiemmin kuulla, että mieheni onkin varattu!!

Vierailija
12.07.2019 |

Sain siis jo aiemmin tietää, että mieheni jonka kanssa olemme "seurustelleet" vuoden onkin varattu. Hänellä siis raskaana oleva vaimo ja yksi lapsi. Nyt sain tietää olevani raskaana tälle miehelle.
En tiedä mitä tehdä tai edes mitä ajatella. Olo on niin petetty ja ajatukset sekaisin. Suunnittelimme miehen kanssa yhteenmuuttoa ym. En todellakaan osannut aavistaa, että hänellä olisi vaimo ja perhe.

Tämä tuli ilmi ihan sattumalta, kun olimme viettämässä iltaa yhdessä ravintolassa.
Siellä oli miehen joku tuttu, joka tuli esittäytymään minulle. Kerroin nimeni ja esittäydyin miehen tyttöystävänä, johon tämä miehen tuttu totesi hämmentyneenä miehelleni, että ovatko he eronneet "Maijan" kanssa. Mies sopersi jotain, että aikapäiviä sitten ja vaihtoi puheen aihetta. He kävivät myös tämän tutun kanssa tämän jälkeen keskenään ravintolan ulkopuolella juttelemassa jotain "miesten juttuja".
En ollut kuullut, koskaan miehen puhuvan Maijasta, joten tämä herätti hieman ihmetystä.
En myöskään ollut aiemmin Facebookissa tai missään muussakaan somessa.
Asia jäi vaivaamaan minua ja loin face profiilin ja etsin ensin mieheni profiilin. Hänen tiedot, kavereita lukuun ottamatta, olivat salaiset eli eivät näkyneet kuin kavereille.
Selasin hänen kaveri listan läpi ja bongasin tämän "Maijan" nimen.
Menin tutkimaan hänen profiiliaan ja kas kas, siellä luki että on kihloissa mieheni kanssa ja kansikuvan oli kuva hänestä raskausmahan, miehen ja lapsen kanssa. Kuvasta päätellen ihan ammattikuvaajalla otettu perhekuva.

Nyt en siis tiedä mitä minun tulisi tehdä. Rakastan miestä hyvin paljon.. Pitäisikö kertoa vaimolle tästä tilanteesta? Haluaisin kovasti pitää lapsen, mutta en usko että mies haluaa sitä, sillä silloin se selviäisi vaimollekkin kun hän tunnustaisi isyytensä.
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Kaipaan kipeästi neuvoja tilanteeseen.

Anteeksi sekava kirjoitus

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Porvoosta kajahtaa jälleen ”sekava kirjoitus”

Vierailija
2/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ja ero. Niitä suosittelen sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi olla kolmistaan, menisi lastenhoidotkin mukavammin?

M46

Vierailija
4/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo niin tee abortti.

Vierailija
5/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu kamalalta ajatukselta päättää tämän lapsen elämä sen takia, että hänen isä on pettäjä.. Tiedän myös, että olisi typerää tässä tilanteessa pitää lapsi. Ajatukset aivan sekaisin. Olen vain itkenyt siitä asti, kun tein testin..

Ap.

Vierailija
6/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaikille provon huuteiloille tiedoksi: tämä ei ole provo, joten toivoisin että jätätte nämä kommentit pois, koska ne eivät auta minua mitenkään.

Tiedän, että tilanne kuulostaa uskomattomalta, siltä se tuntuukin.

Toivon kokoajan että tämä olisi vain pahaa unta ja heräisin, mutta kun ei ole..

Ap

Vierailija
7/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde av-mammojen mukaan kakkosretriittiin Seinäjoelle. Jos ei muuta, niin ainakin saat muuta ajateltavaa.

Vierailija
8/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta niin sanoisin että tee kuten itse haluat. Mieheen ei selvästikään voi luottaa eikä hänen varaansa laskea. Lapselle riittää hyvin yksikin omistautunut vanhempi, elämässä voi olla muita läheisiä aikuisia sitten jos biologinen isä on epäluotettava törppö. Jos haluaakin olla lapsen kanssa tekemisissä niin ainahan voi järjestää tapaamisia myöhemmin. Miehelle ei enää kannata antaa mitään huomiota tai odottaa häneltä yhtään mitään. Välit kylmiksi ja moikka.

Vierailija
9/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ideaalitilanne; 2 vaimoa.

Ikävä kyllä reilun pelin hengessä olisi välttämätöntä että ko. vaimot ovat:

A) tietoisia asiasta eli toisistaan

B) sujut miehen polygamian kanssa

🙄

Juu, nyt ei ollut oikein selkärankainen mies liikkeellä. Älä tapa lasta, mutta mieti tarkkaan laitatko ukon ulos elämästäsi.

Vierailija
10/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu kamalalta ajatukselta päättää tämän lapsen elämä sen takia, että hänen isä on pettäjä.. Tiedän myös, että olisi typerää tässä tilanteessa pitää lapsi. Ajatukset aivan sekaisin. Olen vain itkenyt siitä asti, kun tein testin..

Ap.

Tärisyttää myös

Vierailija
11/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaikille provon huuteiloille tiedoksi: tämä ei ole provo, joten toivoisin että jätätte nämä kommentit pois, koska ne eivät auta minua mitenkään.

Tiedän, että tilanne kuulostaa uskomattomalta, siltä se tuntuukin.

Toivon kokoajan että tämä olisi vain pahaa unta ja heräisin, mutta kun ei ole..

Ap

Tilanne ei kuulosra uskomattomalta vaan tarinointisi

Vierailija
12/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi vaihtoehto on hoitaa lapset yhdessä, jaatte vain miehen.

Vierailija
13/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissäkö tapasitte? Siellä on sinkkuina esiintyviä kuvattomia miehiä hakemassa seuraa, mutta varattuja ovat. Esiintyvät sinkkuina kun varattuna eivät löydä naista. Jättävät kertomatta olevansa varattuja ja käyttävät naisia vaan hyväksi. Jouduit uhriksi.

Toinen ryhmä on kuvattomat sinkut, jotka paljastuu etäsuhteessa oleviksi. Ottakaa selvää niistä miehistä ennen kuin mitään kehittelette. Se kilttimieskin voi olla täysi pas_ainen.

Vierailija
14/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä heppoisin alkutiedoin laitetaan lapsia alulle!! Eikö ihmiset opi!!

Vierailija
15/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna synnytäisin lapsen, pitäisin hänestä hyvää huolta, antaisin miehen maksaa mutta muuten unohtaisin ja pysyisin hänestä kaukana. Välttäisin draamaa ja antaisin miehen selvitellä omat sotkunsa ilman minua. Rakastaisin lasta miehestä huolimatta ja varjelisin ainutlaatuista lapsuutta. En edistäisi miehen ja lapsen suhdetta mutta en myöskään ehdoin tahdoin estäisi. Miettikööt itse omia järjestelyitään. Etsisin vauvavuosien jälkeen kumppanin, paremman miehen.

Vierailija
16/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissäkö tapasitte? Siellä on sinkkuina esiintyviä kuvattomia miehiä hakemassa seuraa, mutta varattuja ovat. Esiintyvät sinkkuina kun varattuna eivät löydä naista. Jättävät kertomatta olevansa varattuja ja käyttävät naisia vaan hyväksi. Jouduit uhriksi.

Toinen ryhmä on kuvattomat sinkut, jotka paljastuu etäsuhteessa oleviksi. Ottakaa selvää niistä miehistä ennen kuin mitään kehittelette. Se kilttimieskin voi olla täysi pas_ainen.

Tapasimme kyllä ihan livenä eräässä tapahtumassa, ei netissä..

Ap

Vierailija
17/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ihmeessä tuo mies sai pidettyä salassa vaimonsa ja lapsensa? Missä te tapailitte ja kuinka pitkiä aikoja olitte yhdessä? Kerro meille muillekin niin joku toinen ehkä välttyy tekemästä vastaavaa virhettä.

Vierailija
18/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies tietää, että olet raskaana?

Katso nyt pokkana hänen reaktionsa uutiseen. Ja kysele myöhemmin miten hän aikoo tilanteen selvittää sinun osalta ja kotonaan.

Vierailija
19/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, huono.

Vierailija
20/167 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna synnytäisin lapsen, pitäisin hänestä hyvää huolta, antaisin miehen maksaa mutta muuten unohtaisin ja pysyisin hänestä kaukana. Välttäisin draamaa ja antaisin miehen selvitellä omat sotkunsa ilman minua. Rakastaisin lasta miehestä huolimatta ja varjelisin ainutlaatuista lapsuutta. En edistäisi miehen ja lapsen suhdetta mutta en myöskään ehdoin tahdoin estäisi. Miettikööt itse omia järjestelyitään. Etsisin vauvavuosien jälkeen kumppanin, paremman miehen.

Älytön neuvo, oikea polkaisijan unelma. Tuolla mies pääsee helpolla. Ilmoita nykyiselle muijalle tilanne. Kärsiköön mies seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä