Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen mies sekaisin.

M46
11.07.2019 |

Tämä on kovin hämmentävää..

Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.

Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.

Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.

Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,

Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...

Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.

En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.

Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!

Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...

Kommentit (354)

Vierailija
161/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ukko, luulet itsestäsi liikoja. Idiotismillasi pilaat parisuhteesi lopullisesti ja saat lapsesikin vihaamaan sinua

Vierailija
162/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älkää nyt jaksako. Ei yhden viestin laittaminen ole ahdistelua tai vainoamista. :D Ihan käsittämätöntä kiitos nauruista.

Ja mitä tulee ikään, niin ei, vaikkakin yleisesti rakastutaan heteroseksuaalisesti samanikäisiin ihmisiin, tekeekö se homoliitoista tai suurista ikäeroista jotenkin epärakkauksia? No ei.

Ootte ihan älyttömän negatiivisia ja kyynistyneitä ihmisiä, oikeesti surettaa teidän puolesta.

Ap, kuuntele sydäntäsi mitä ikinä se sanookaan äläkä kuuntele näitä idiootteja vauvapalstalla.

<3

Nimenomaan huonosti kirjoittavien, hymiöitä viljelevien, vielä niin idealististen teinien mielipiteet kannattaa jättää ottamatta huomioon. On ihan kiva, että keski-ikäinenkin kokee himohormonimyrskyjä, mutta järki kannattaa pitää mukana. Edes työelämässä ja itsesuojelumielessä.

Hehe :) Mielummin olen huonosti kirjoittava, idealisti, onnellinen teini kuin kyyninen (erittäin todennäiköisesti läski) negatiivinen mamma. Että sellasta.

Joo ja muistakaa tuo itsesuojelu ennen kaikkea, se nainenhan saattaa nostaa syytteen noin kamalasta ja vainoavasta viestistä kuin että ”jäit mieleeni”. Kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on siitä ihmisestä, joka vaikuttaa The Oikealta niin jatka elämääsi. Ei ole sen arvoista. Kadun että jätin eksäni sen takia.

Vierailija
164/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0000000/5

Vierailija
165/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.

Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.

"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""

Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.

Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?

Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.

-onnellinen

Osanotot tulevalle omaishoitajalle.

Me naiset vanhenemme nopeammin ja tämä on fakta jonka jokainen näkee. Meillä on toki prinsessa aikamme, mutta siihen se jää. Mieheni on aktiiviurheilua harrastava ja minä enemmän tai vähemmän sohvaperuna. Todennäköisesti vanhenemme samaa tahtia.

-onnellinen

Ja koska 'me' naiset vanhenemme nopeammin, on 'meillä' naisilla alhaisempi elinajanodote kuin miehillä. Vai miten se nyt oli...

Vierailija
166/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä menetät, jos tolloilet.

Vierailija
167/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.

Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.

"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""

Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.

Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?

Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.

-onnellinen

Osanotot tulevalle omaishoitajalle.

Me naiset vanhenemme nopeammin ja tämä on fakta jonka jokainen näkee. Meillä on toki prinsessa aikamme, mutta siihen se jää. Mieheni on aktiiviurheilua harrastava ja minä enemmän tai vähemmän sohvaperuna. Todennäköisesti vanhenemme samaa tahtia.

-onnellinen

Ja koska 'me' naiset vanhenemme nopeammin, on 'meillä' naisilla alhaisempi elinajanodote kuin miehillä. Vai miten se nyt oli...

Elinajalla ja vanhenemisella ei ole välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. On eläinlajeja jotka eivät vanhene (neglible senescence).

Nisäkkäille se taas on hyödyllistä että vanhemmat ovat huonommassa kunnossa kuin nuoremmat joten sen takia evoluutio on luonut vanhenemisen eli heikkenemisen iän myötä. Muutenhan vanhemmat voisivat liian helposti keplotella kaikki resurssit itsellensä ja nuoremmalle sukupolvelle kävisi huonosti.

Faktaa on myös että naisilla on lyhyempi lisääntymisaika kuin miehillä joten sen takia ovat vähemmän aikaa seksuaalisesti viehättäviä, eli vanhenevat nopeammin. Tähän on myös hyvät syynsä sillä muutenhan evoluutio ei sitä olisi suonut. Jos tämä mammoja ottaa päähän, niin ei voi mitään.

Vierailija
168/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vanhenevat nopeammin kuin miehet 😅🤣 katteles vähän ympärilles, siinä sulle faktaa 😎

Vierailija
169/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele näitä naikkosia jotka täällä katkerina kommentoi. Pieni seksisuhde tekee hyvää sulle ja näinollen myös hyvää sun parisuhteelle. Itse avoimessa suhteessa olevana voin sanoa että mikään ei niin piristä kuin seksi uuden ihmisen kanssa. Ja ihastumisesta EI OLE MITÄÄN VÄÄRÄÄ! Ihastuminenhan on ihanaa! Se ei ole sun vaimolta mitenkään pois! Mitä hän ei tiedä ei voi häntä satuttaa. Jos ei kotona saa seksiä niin sehän on ikävää, ihminen on kumminkin hyvin seksuaalinen olento ja kaipaa myös jännitystä, ihastusta, uutta. Tsemppiä! Ite ainakin just pidän vanhemmista miehistä!

Vierailija
170/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä vanhoja run kkareita oikein sikiää, jotka luulevat että yksikään nuori ja kaunis nainen olisi heistä kiinnostunut?!

Terv. Kaltaistesi miesten ahdistelemaksi joutunut nuori ja kaunis nainen

Mistä kuvittelet naisen olleen kauniin? Ehkä vain miehen mielestä.

Vierailija
171/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan kivaa kuulla, jos joku tuntisi minua kohtaan jotain. Siinäkin tilanteessa, että en tuntisi miestä kohtaan mitään tai haluaisi hänen kanssaan mitään. Huoh muistan vielä ne ihanat 2000 luvun alku ajat, kun miehet vielä vihelteli ja tööttäsi perään, kun kulki shortseissa ja bikineissä @:-) mutta siltikään en koskaan tajunnut olevani kaunis haha xD

Vierailija
172/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25tyttö kirjoitti:

Älä kuuntele näitä naikkosia jotka täällä katkerina kommentoi. Pieni seksisuhde tekee hyvää sulle ja näinollen myös hyvää sun parisuhteelle. Itse avoimessa suhteessa olevana voin sanoa että mikään ei niin piristä kuin seksi uuden ihmisen kanssa. Ja ihastumisesta EI OLE MITÄÄN VÄÄRÄÄ! Ihastuminenhan on ihanaa! Se ei ole sun vaimolta mitenkään pois! Mitä hän ei tiedä ei voi häntä satuttaa. Jos ei kotona saa seksiä niin sehän on ikävää, ihminen on kumminkin hyvin seksuaalinen olento ja kaipaa myös jännitystä, ihastusta, uutta. Tsemppiä! Ite ainakin just pidän vanhemmista miehistä!

Trollit ovat heränneet päikkäreiltä. :)

Vierailija
173/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älkää nyt jaksako. Ei yhden viestin laittaminen ole ahdistelua tai vainoamista. :D Ihan käsittämätöntä kiitos nauruista.

Ja mitä tulee ikään, niin ei, vaikkakin yleisesti rakastutaan heteroseksuaalisesti samanikäisiin ihmisiin, tekeekö se homoliitoista tai suurista ikäeroista jotenkin epärakkauksia? No ei.

Ootte ihan älyttömän negatiivisia ja kyynistyneitä ihmisiä, oikeesti surettaa teidän puolesta.

Ap, kuuntele sydäntäsi mitä ikinä se sanookaan äläkä kuuntele näitä idiootteja vauvapalstalla.

<3

Nimenomaan huonosti kirjoittavien, hymiöitä viljelevien, vielä niin idealististen teinien mielipiteet kannattaa jättää ottamatta huomioon. On ihan kiva, että keski-ikäinenkin kokee himohormonimyrskyjä, mutta järki kannattaa pitää mukana. Edes työelämässä ja itsesuojelumielessä.

Hehe :) Mielummin olen huonosti kirjoittava, idealisti, onnellinen teini kuin kyyninen (erittäin todennäiköisesti läski) negatiivinen mamma. Että sellasta. <3 <3 <3

Joo ja muistakaa tuo itsesuojelu ennen kaikkea, se nainenhan saattaa nostaa syytteen noin kamalasta ja vainoavasta viestistä kuin että ”jäit mieleeni”. Kamalaa.

Ja keskustelutaidotkin näkyvät olevan olemattomat. Mutta teitäkin tarvitaan. Kai.

Vierailija
174/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin juuri suunnilleen ikäisesi miehen ja ajauduimme samaan sänkyyn. Oli hauskaa mutta nyt tulee jatkuvasti viestejä ja on takertunut sekä jatkuvasti varmistamassa että homma jatkuu. En tiedä, onko vaarallista jatkaa mutta toisaalta juuri nyt tahdo elämältä muuta kuin huolettomuutta. Jospa hän ei nyt liikaa odottaisi...

Olen aloituksesi ikäinen nainen.

Silloin tällöin hengailu on hauskaa ajanvietettä mutta kaikki muu on täysin epärealistista.

Sinuna en ryhtyisi mihinkään missään vaiheessa. Tulee vain sekaannuksia ja ahdistusta, kyllä tuo tunteesi menee ohi.

Miten niin SAMAAN sänkyyn? Tottakai ollaan samassa sängyssä, jos siellä jotain peuhataan. Outo sanonta. Miksei voi sanoa vain että sänkyyn?

Vierailija
175/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia kommentteja, joissa miehet teeskentelevät naisia. Liekö ap:n sivupersoonia?

En tajua miten me "puolustettais reviiriämme". Aphan väittää olevansa naimisissa, varattu. Ja ilmeisesti seksihalutkin mennyttä eli vaikka olis vapaanakin niin ei kiitos.

Vierailija
176/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista ihmisten elämä olisi, jos kaikki 'kuuntelisivat sydäntään' ja ryhtyisivät tavoittelemaan 20 v nuorempia, täysin ventovieraita ihmisiä nähtyään heidät kerran vilaukselta ja saatuaan nimenkin selville vain stalkkaamalla ja vieläpä ollessaan itse naimisissa olevia perheellisiä?

Yritän hetken kuvitella sitä maailmaa.

Mites minä. Olen eronnut ja ihastunut työpaikalla nuoreen tyttöön ~27v joka käsittääkseni myöskin on vapaa? Olen 20 vuotta vanhempi. Saako häntä yrittää.

Vierailija
177/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit, mitä mieltä nuoret naiset olisivat kuullessaan vanhemman miehen ihastuksesta. Parikymppisenä jo kolmekymppiset miehet tuntuivat liian vanhoilta ja käsittämättömän törkeiltä pyrkiessään juttusille ja hakiessaan seuraa. Vieläkin inhottaa sellaiset muistot. Nykyään tietysti kolmekymppisen ihastus olisi melkein kunnia, itse kun olen jo 45, hahahaa.

Vierailija
178/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämän nyt oikeasti oli kirjoittanut joku teinityttö eikä keski-ikäinen ukko? Noloa tosin kummassakin tapauksessa... 

Vierailija
179/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005798337.html

Kyllä joillakin on kova flaksi vanhempanankin miehenä. Ei tosin koske suurinta osaa

Vierailija
180/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...

Voin luvata että jos olet johonkin kauniiseen parikymppiseen iskenyt silmäsi, niin se saa kyllä enemmän kuin tarpeeksi epätoivottua huomiota kaltaisiltasi ukoilta. Ja lisäksi tuollainen ihan random nopean työkohtaamisen jälkeen tapahtuva stalkkaus olisi ahdistavaa. Anna sen nyt hyvänen aika olla rauhassa. Ei se sinua ajattele, hölmö.