Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen mies sekaisin.

M46
11.07.2019 |

Tämä on kovin hämmentävää..

Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.

Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.

Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.

Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,

Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...

Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.

En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.

Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!

Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...

Kommentit (354)

Vierailija
341/354 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, nyt provoilija katosi. Tarinaa olisi pitänyt kehitellä tässä kohtaa.

Vierailija
342/354 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/354 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isän ikäiset eivät ole koskaan kiinnostaneet.

N

Isän ikäisillä on sitä kokemusta ja viisautta miten naista käsitellä. Voivat opastaa isällisesti. Nuorilla ei ole kokemusta, niin sähläävät. Ovat impulsiivisempia ja enemmän halujen vietävissä. 

Naiset ovat ainakin kiitelleet kokemuksestani. Se harmaatukkainen kaveri siellä nurkassa saattaa näyttää sinulle taivaan vaikka ei ehkä uhku nuoruuden uhoa. Viisautta ja kokemusta löytyy. Eikä välttämättä enää juokse jokaisen kukan perässä. Ei tarvetta todistella mitään. 

Hyvin harvalla nuorella on vuosien kokemus naisista. Se on mitä arvostaa enemmän... ;)

Vierailija
344/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu kaipaisin aiheesta. Onko aihe jo loppuunkaluttu?

Vierailija
345/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Isän ikäisillä on sitä kokemusta ja viisautta miten naista käsitellä. Voivat opastaa isällisesti. Nuorilla ei ole kokemusta, niin sähläävät. Ovat impulsiivisempia ja enemmän halujen vietävissä. 

Naiset ovat ainakin kiitelleet kokemuksestani. Se harmaatukkainen kaveri siellä nurkassa saattaa näyttää sinulle taivaan vaikka ei ehkä uhku nuoruuden uhoa. Viisautta ja kokemusta löytyy. Eikä välttämättä enää juokse jokaisen kukan perässä. Ei tarvetta todistella mitään. 

Hyvin harvalla nuorella on vuosien kokemus naisista. Se on mitä arvostaa enemmän... ;)

Ei juokse jokaisen kukan perässä koska ei saa jokaista kukkaa. Ja pitää naista lihapalana jonka ainoa merkityksellinen ominaisuus on sileä iho.

Vierailija
346/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat harmaat möhömahakkaat pötkövartaloiset 55-70 v ukot luulee nuorempaa saavansa eivätkä edes ikäistään saa!

KURKATKAAPA esim e-kontakti: täynnä tuon ikäryhmän pappoja jotka eivät ketään löydä ja silti suurin osa laittanut reilusti omaa ikää nuoremmat naiset myös hakunsa piiriin.

Esim ukko on itse ryökäleen näköinen noin 58 v mutta etsii silti naisia ikähaitarilla 35-50 NAURAN!!!!vaikka ruma 58 v ukko ei saa edes oman ikäistään naista

Vierailija
347/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Ei juokse jokaisen kukan perässä koska ei saa jokaista kukkaa. Ja pitää naista lihapalana jonka ainoa merkityksellinen ominaisuus on sileä iho.

Kaipaisin myös keskustelua, hyvää seuraa. Saisin varmasti, tai en tiedä. Yksi suhde nuoremman naisen kanssa kaatui kun yritin löytää muuta merkitystä kuin sileä iho tai se seksi. Yksi halusi kaikki kaverinsa mukaan; tosin tuo kuvio on auki. Nimenomaan semmoista pakettia etsin missä olisi sopivassa suhteessa seksiä ja sitten mukavaa yhteiseloa. 

Ongelma taitaa olla, että moni alle 25v on jollain tasolla epäkypsä. Tai oon huomannut. Tuo suhde 18v kanssa kariutui kun pidin narsistina ja sukulainen väitti, että johtuisi iästä. Yksi 20v haluaisi oikeastaan vaan harrastaa seksiä ja ottaa kaikki kaverit mukaansa. Älykäs tuo 18-kesäinen oli, älykkyysosamäärä puolet korkeempi kuin mulla. Välillä ihan mukava jutellakin, mutta semmoinen narsistisuus tuli läpi, mitä tuttava piti normaalina sen ikäisen käytöksenä.

Liekkö semmoinen kypsä ikäisekseen ihan utopistinen ajatus? 

Vierailija
348/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviesti on naisen kirjoittama. Ei mies halua katsoa vain ihaniin suklaasilmiin. Mies haluaa ensisijaisesti panna ja sit raukeana jälkikäteen voi katsella silmiin.

Vierailija
349/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä osa hieman hämmentävästi morkkaa vanhempia miehiä. Ovatkohan keskiikäisiä naisia. Ei kaikki vanhemmat saa nuorta naista, mutta ei myöskään valtaosa nuorista miehistä.

Vierailija
350/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuori nainen halua vanhaa miestä.Ihan kuten säkään et kymmeniä vuosia vanhempaa naista.

Vierailija
351/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuori nainen halua vanhaa miestä.Ihan kuten säkään et kymmeniä vuosia vanhempaa naista.

Sitten on meitä poikkeuksia jotka haluaa sitä nuorempaa naista. Kyllä siellä ne rusinat pullassa on jotka sitten näyttää vihreää valoa, jotka arvostaa muita ominaisuuksia kuin jotain ikää tai ihonväriä tms... 

Vierailija
352/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa, mutta valtaosa ei.

Vierailija
353/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Taivaan olen kokenut nuoremman miehen kanssa, joka osasi kommunikoida kanssani ja kuunteli toiveitani. Miehet, jotka luulevat tietävänsä, mistä naiset pitävät ovat huonoja sängyssä.

Vierailija
354/354 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Taivaan olen kokenut nuoremman miehen kanssa, joka osasi kommunikoida kanssani ja kuunteli toiveitani. Miehet, jotka luulevat tietävänsä, mistä naiset pitävät ovat huonoja sängyssä.

Kommunikointi on joo tärkeä osa seksiä, ehkä yksi tärkeimpiä. Seksologiasta tms ei myöskään ole haittaa, eikä kokemuksesta myös. Mutta kyllä joo se Nainen tietää parhaiten, myös voi näyttää temppuja ja kysyä piditkö.