Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen mies sekaisin.

M46
11.07.2019 |

Tämä on kovin hämmentävää..

Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.

Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.

Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.

Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,

Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...

Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.

En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.

Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!

Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...

Kommentit (354)

Vierailija
201/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä niitä omia varhaisteinejäs. Kuinka vanhoille ne haluaisit parittaa parin vuoden päästä että joku pääsis koskemaan pehmeää ihoa?

Vierailija
202/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika ankeaa kun ap kuuntelee snoop doggy dogia ja tämä parikymppinen nuori nainen kuuntelee jotain uutta räppiä. Ja uusi räppi on ihan kamalaa kuunneltavaa vanhalle miehelle.

Ei tuosta taida tulla mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tämmöiset kikkelinsä vietävissä olevat miehet ovat aika oksettavia. Tyttö todennäköisesti ei halua aloittajalta mitään tervehdystä kummempaa ja ukkoraukka ei ymmärrä, että tunteet ja himot ovat vain niitä. Ei niitä tarvitse seurata impulssinomaisesti. Vaimon ja lasten ja yhteisen elämän täytyy painaa vaakakupissa enemmän, jos elämä on muuten hyvää. Jos kaikki parisuhteessa olevat hyppäisivät jokaisen mieluhalun ja "ihastuksen" mukaan, ehtisivät suhteet loppua ennen kuin ne alkaisivatkaan.

Ja vielä, näin nuoren naisen näkökulmasta on todella vaivaannuttavaa, jos liian vanha (yli 5 vuotta vanhempi) tulee millään tavalla ilmaisemaan ihastustaan, saati sitten setä-ikäinen. Siitä tulee ihan fyysisesti inhottava olo. Hyi.

Vierailija
204/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan 28v naisen näkökulmasta. Ihastuminen on normaalia ja itseä ainakin imartelisi jos joku tulisi sanomaan, että tykkää minusta. Luultavasti vain kiittäisin kohteliaasti ja sanoisin olevani varattu. Jos juttu jää siihen, eikä jatku ahdisteluna ym limaisena niin mulle on ihan sama kuka sen sanoisi. Nuori, vanha, ruma, komea tai vaikka toinen nainen :D

Vierailija
205/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän mä luen näitä kommentteja niin alkaa naurattaa. Täällä pauhataan päivät pääksytysten kun kirkko ei hyväksy homopareja. Ja itse ootte ihan pahimmasta päästä rakkautta vastaan. Nuivaa porukkaa.

Eihän nyt kyseessä ole rakkaus, vaan hölmön vanhan ukon fantasiat. Luuletko, että tuo unelmien tyttö rakastuu tai edes "rakastuu" mieheen, joka tulee häntä häiritsemään koiranpentumainen katse silmissään kukkapuska kourassa?

Naiset haluavat olla rauhassa setämiehiltä.

Vierailija
206/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen jo etukäteen, mutta tuo sisko ja sen veli-juttu on liikaa. Tässä olis ollu itua, jos olisit ihastunut naapurin pultsarin mustaan naisten polkupyörään... Olisiko aika vähän herätellä sitä omaa parisuhdetta, eikä jotain abc:n kesätyöntekijää. En jaksanut lukea koko roskaa, mutta ehdota edellistä, jos ei kukaan osannut sitä neuvoa. Sanompa vielä senkin että, jos aloittaja olisi ollut nainen, ja ihastunut nuoreen pt:hensä, niin täällä olisi ihan meininki... Toi on ihan normaalia, noita tulee, ja kuuluu parisuhteeseen, eikä oikeastaan haittaa vaikka viet treeniohjelman nextille leville, jos/kun sun ukkos on kerran lahna...

Vierailija
207/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset jotka innostuvat nelikymppisistä miehistä on tosi vähissä ja harvinaisia.

Suurin osa yököttyy.

Tärkeintä on että et paljasta ikääsi.

Itse onnistun aina, jos valehtelen ikäni tai en kerro, niin olettavat että olen vähän päälle 25v.

Jos kertoo ikänsä niin huonosti käy. Nuoret naiset harrastaa ikärasismia.

T: M38, jota luullaan parikymppiseksi öy jeah, öy öy öy öyyy jeaah

Vierailija
208/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista ihmisten elämä olisi, jos kaikki 'kuuntelisivat sydäntään' ja ryhtyisivät tavoittelemaan 20 v nuorempia, täysin ventovieraita ihmisiä nähtyään heidät kerran vilaukselta ja saatuaan nimenkin selville vain stalkkaamalla ja vieläpä ollessaan itse naimisissa olevia perheellisiä?

Yritän hetken kuvitella sitä maailmaa.

Mites minä. Olen eronnut ja ihastunut työpaikalla nuoreen tyttöön ~27v joka käsittääkseni myöskin on vapaa? Olen 20 vuotta vanhempi. Saako häntä yrittää.

No itsehän arvioit tuleeko yrittämisestä ongelmia (ahdistelusyytökset tms). Ei se periaatteessa ole ikäsidonnaista, mutta riski on suurempi. Mites tuo kuormasta syöminen muuten? Yleensä sitä ei suositella jos joutuu tekemään myöhemmin yhdessä töitä.

eri

No ainahan voi tulla oli ikä mikä tahansa. Riskianalyysiä tehdessä olen normaalia komeampi. Miten tuota verrataan samanikäiseen tavallisen näköiseen mieheen?

Vierailija
209/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä vanhoja run kkareita oikein sikiää, jotka luulevat että yksikään nuori ja kaunis nainen olisi heistä kiinnostunut?!

Terv. Kaltaistesi miesten ahdistelemaksi joutunut nuori ja kaunis nainen

Mistä kuvittelet naisen olleen kauniin? Ehkä vain miehen mielestä.

Ehkäpä syynä on ap:n teksti:

"Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä."

Tuo tekstihän on kuin suoraan elokuvasta "American Beauty" jossa perheenisä ihastuu tyttärensä ystävään, joka on todella kaunis ja etenkin miehen ajatuksia kuvaavissa kohtauksissa kuvattu mahdollisimman kauniiksi ruusun terälehtien ympäröimänä.

Veikkaisin kyllä aloitustakin pelkäksi keksityksi tarinaksi, mutta hyvin on onnistunut herättämään keskustelua, oli tai ei.

- Eri.

Vierailija
210/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista ihmisten elämä olisi, jos kaikki 'kuuntelisivat sydäntään' ja ryhtyisivät tavoittelemaan 20 v nuorempia, täysin ventovieraita ihmisiä nähtyään heidät kerran vilaukselta ja saatuaan nimenkin selville vain stalkkaamalla ja vieläpä ollessaan itse naimisissa olevia perheellisiä?

Yritän hetken kuvitella sitä maailmaa.

Mites minä. Olen eronnut ja ihastunut työpaikalla nuoreen tyttöön ~27v joka käsittääkseni myöskin on vapaa? Olen 20 vuotta vanhempi. Saako häntä yrittää.

No itsehän arvioit tuleeko yrittämisestä ongelmia (ahdistelusyytökset tms). Ei se periaatteessa ole ikäsidonnaista, mutta riski on suurempi. Mites tuo kuormasta syöminen muuten? Yleensä sitä ei suositella jos joutuu tekemään myöhemmin yhdessä töitä.

eri

No ainahan voi tulla oli ikä mikä tahansa. Riskianalyysiä tehdessä olen normaalia komeampi. Miten tuota verrataan samanikäiseen tavallisen näköiseen mieheen?

No sitten riskianalyysiä tekemään. On todennäköisempää, että 27v haluaa nuoremman kuin 20v vanhemman miehen. On mahdollista, että hän ei halua työkaverista mitään viritelmää. On riskinä, että hän kokee huomattavasti vanhemman työkaverin lähestymisen epämukavana ja ahdistavana, kyse on kuitenkin hänen työpaikastaan. Koska nykyisin ahdisteluun tartutaan huomattavasti aiempaa hanakammin, riski siitä, että kohtaat syytöksiä sellaiseen vaikket olisi käyttäytynyt erityisen asiattomasti on olemassa.

Vierailija
211/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä, jotka olette selibaatissa kuukausia ja jopa vuosia avioliitossa.  Olen yli 70 ja naimisissa lähes 50 vuotta.  Seksi kuuluu suhteeseemme noin 3-5 päivän välein ja näin on jatkunut koko avioliittomme ajan.  Ei seksin tarvitse olla eikä se voikkaan olla intohimoista, mutta se on välttämätönsä kohtuullisen suhteen säilyttämiseksi.  Mielestäni se on ihan järjellistä toimintaa suhteen kannalta.

Mutta miten siihen seksiin pystyy jos ei ole intohimoa? Miehellä ei seiso eikä naisella kostu?

Vierailija
212/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.

Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.

"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""

Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.

Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?

Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.

-onnellinen

Osanotot tulevalle omaishoitajalle.

Me naiset vanhenemme nopeammin ja tämä on fakta jonka jokainen näkee. Meillä on toki prinsessa aikamme, mutta siihen se jää. Mieheni on aktiiviurheilua harrastava ja minä enemmän tai vähemmän sohvaperuna. Todennäköisesti vanhenemme samaa tahtia.

-onnellinen

Ja koska 'me' naiset vanhenemme nopeammin, on 'meillä' naisilla alhaisempi elinajanodote kuin miehillä. Vai miten se nyt oli...

Elinajalla ja vanhenemisella ei ole välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. On eläinlajeja jotka eivät vanhene (neglible senescence).

Nisäkkäille se taas on hyödyllistä että vanhemmat ovat huonommassa kunnossa kuin nuoremmat joten sen takia evoluutio on luonut vanhenemisen eli heikkenemisen iän myötä. Muutenhan vanhemmat voisivat liian helposti keplotella kaikki resurssit itsellensä ja nuoremmalle sukupolvelle kävisi huonosti.

Faktaa on myös että naisilla on lyhyempi lisääntymisaika kuin miehillä joten sen takia ovat vähemmän aikaa seksuaalisesti viehättäviä, eli vanhenevat nopeammin. Tähän on myös hyvät syynsä sillä muutenhan evoluutio ei sitä olisi suonut. Jos tämä mammoja ottaa päähän, niin ei voi mitään.

"Ovat vähemmän aikaa seksuaalisesti viehättäviä eli vanhenevat nopeammin" mitä vitsiä mä just luin? Ei todellakaan näin. Askel lyhenee, näkökyky heikentyy, iho haurastuu, muisti heikkenee, luut haurastuvat, tulee sairauksia, kihtiä, reumaa, sydän- ja verisuonisairauksia, muistisaurauksia, parkinsonia ym. SE on vanhenemistä. Mitä vit*n väliä jollain viehätysvoimalla on?

Vierailija
213/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.

Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.

"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""

Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.

Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?

Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.

-onnellinen

Osanotot tulevalle omaishoitajalle.

Me naiset vanhenemme nopeammin ja tämä on fakta jonka jokainen näkee. Meillä on toki prinsessa aikamme, mutta siihen se jää. Mieheni on aktiiviurheilua harrastava ja minä enemmän tai vähemmän sohvaperuna. Todennäköisesti vanhenemme samaa tahtia.

-onnellinen

Ja koska 'me' naiset vanhenemme nopeammin, on 'meillä' naisilla alhaisempi elinajanodote kuin miehillä. Vai miten se nyt oli...

Elinajalla ja vanhenemisella ei ole välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. On eläinlajeja jotka eivät vanhene (neglible senescence).

Nisäkkäille se taas on hyödyllistä että vanhemmat ovat huonommassa kunnossa kuin nuoremmat joten sen takia evoluutio on luonut vanhenemisen eli heikkenemisen iän myötä. Muutenhan vanhemmat voisivat liian helposti keplotella kaikki resurssit itsellensä ja nuoremmalle sukupolvelle kävisi huonosti.

Faktaa on myös että naisilla on lyhyempi lisääntymisaika kuin miehillä joten sen takia ovat vähemmän aikaa seksuaalisesti viehättäviä, eli vanhenevat nopeammin. Tähän on myös hyvät syynsä sillä muutenhan evoluutio ei sitä olisi suonut. Jos tämä mammoja ottaa päähän, niin ei voi mitään.

"Ovat vähemmän aikaa seksuaalisesti viehättäviä eli vanhenevat nopeammin" mitä vitsiä mä just luin? Ei todellakaan näin. Askel lyhenee, näkökyky heikentyy, iho haurastuu, muisti heikkenee, luut haurastuvat, tulee sairauksia, kihtiä, reumaa, sydän- ja verisuonisairauksia, muistisaurauksia, parkinsonia ym. SE on vanhenemistä. Mitä vit*n väliä jollain viehätysvoimalla on?

No tein uudet saliennätyksen penkissä ja olen +50 vuotias mies. Repikää siitä. Kuntoilu kannattaa miehille, sekä naisille

Vierailija
214/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te vanhat kantturat aina kuvittelette.

T. Nuori nainen

Vierailija
215/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän te vanhat kantturat aina kuvittelette.

T. Nuori nainen

Sinä  et ole nuorta nähnytkään..ikis

Vierailija
216/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin ehdottomasti kuulla. Tutustuin rakkaaseen mieheeni juuri tuolla tavalla ja nyt hän on minun omani :) Joten älä välitä ilkeistä kommenteista :)

Siis että kulahtanut ja limainen varattu setämies alkoi kuolata sinua? Voi ihmisparka, että olet säälittävä. Onneksi koko keissi on mielikuvituksen tuotetta.

Se, että mies on vanhempi ja varattu, ei tee hänestä automaattisesti limaista, kulahtanutta ja vatsakasta. Sen sijaan hänen itsetuntonsa saattaa olla ihan nollissa, koska kotona häneen on suhtauduttu kuin pölyiseen ovikranssiin, ilman huomiota ja arvostusta.

N23

Jännittävää. Et kirjoita lainkaan kuten parikymppinen tyttäreni, vaan tekstisi on kuin isäni (70) kirjoittama.

On nuoria myös naisia, jotka ajattelevat ikäistään kypsemmin.

Vierailija
217/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eieieieieieieieieieieieieieieiei!

Vierailija
218/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi fiksu nuori nainen käyttäisi aikaa sinuun jos tietää sinun olevan perheellinen vanha mies?

Se on jännä juttu se että asioista ei puhuta oman puolison kanssa vaan etsitään jos ruoho ois tuoreempaa aidan toisella puolella vaikka olisi välineet elvyttää se kuivettunut ruoho aidan sisällä! Jos oma pitkäaikainen suhde ei tyydytä, ei keinona kannata käyttää sitä että hakee tyydytystä ulkopuolelta ei ainakaan silloin jos ei edes viitsitä tehdä työtä sen eteen millään lailla.

Puhu puolisosi kanssa ja eroa ennenkuin aiot pettää. Minä pidän pettämisenä myös sitä että fantasioi toisesta naisesta ja katselee toista 'sillä silmällä' ja käy treffeillä. Kertoo vain suhteen tilasta kuinka se alkaa olemaan jo aika epätoivoista. Olet kuitenkin aikuinen mies etkä mikään teinipoika.

Vierailija
219/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikää katso.

Asun Itä-Suomessa, täällä on helkutisti pareja joissa noin 40-50 nainen on eronnu ja ottanut 30 iän nurkilla olevan miehen.

Tosin täällä vaikuttaa paljon nuorten naisten kato, lukion jälkeen häviävät.

Vierailija
220/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihastunut ihan aidosti yhteen 52v mieheen, en olisi ikinä uskonut mutta en voi sille mitään. Hän on komea ja ihanan oloinen. Sinkku.

Mitä väliä iällä, sukupuolella, ihonvärillä? Ihmiseen rakastutaan, ei noihin seikkoihin.

T. 24v Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi