Aikuinen mies sekaisin.
Tämä on kovin hämmentävää..
Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.
Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.
Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.
Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,
Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...
Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.
En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.
Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!
Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...
Kommentit (354)
Kauhea myötähäpeä iski. :D
N40, 18-vuotiaan äiti
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea kaikkia sivuja, mutta itse näin kaksvitosena naisena mulla nousi vähän oksennusta suuhun kun ajattelin jonkun pera 46:n tulevan mun töihin epämiellyttävä virne naamallaan ja housut pinkeenä. Ja sit vielä tulis limaisesti lähentelemään ja kuiskuttelemaan että "pera niiiiiiin sinusta tykkäääää aahhhhh mitään muuta en voi ajatella kuin sinua halusin kertoa koska sinulla on OIKEUS TIETÄÄ...."
ÖÖ EI!!!! Hyi helvetin yrjö en todellakaan haluaisi tietää MITÄÄN siitä että joku irstas vanha patu haaveilee kiksauttamisestani ja perhensä hylkäämisestä. Hyi! Yök!
Joten palaapa nyt vaan takaisin normaaliin elämäänsi ap ja JÄTÄ SE NAINEN RAUHAAN.
Täytyy kyllä sanoa, että naisten kommentit ovat täysin ala-arvoisia: "housut pinkeänä", eihän noilla pitänyt edes seistä..
Vierailija kirjoitti:
Kauhea myötähäpeä iski. :D
N40, 18-vuotiaan äiti
Mulla ei, naurettiin hysteerisesti tälle 22-vuotiaan tyttäreni kanssa. ”Iskä” rakastuu.
N45
Apua jätä nyt se vaimos ja mieti sitten. Todennäköisesti tuo on vaan haikeutta siitä että sun nuoruus on peruuttamattomasti kaukainen muisto vaan.
Jos kutsut ihastuksesi ruusupuskan ja shampanjan kera Kämpiin illalliselle, hän voi suostua... mutta jos tosiaan haaveilet treffeistä Esson baarissa, niin ei mitään tsäänssejä!
Sun junas meni jo, papparainen. Tuo on lahoavan lihan ja kalman hajun aiheuttamaa kuolemanpelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsut ihastuksesi ruusupuskan ja shampanjan kera Kämpiin illalliselle, hän voi suostua... mutta jos tosiaan haaveilet treffeistä Esson baarissa, niin ei mitään tsäänssejä!
Joo, noi ABC-kahvit ei toimi - usko mua! Olen ehdotellut niitä!
M55, Pohjanmaa
Hyi helv etti sentään. Pidä asia omana tietonasi. Ällötys tuli mieleen, kun muistin oman tapaukseni nuoruudestani. Olin reilu parikymppinen, kun yli nelikymppinen tukevasti varattu mies iski silmänsä minuun. Ajatuskin siitä, että ukkeli tuijottaa minua ja kuolaa perääni oli ahdistava, puhumattakaan siitä, että ukko lähetteli kirjeitä ja halusi jutella kanssani kasvotusten. Vielä parinkymmenen vuoden jälkeenkin asia puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.
Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.
"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""
Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.
Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?
Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.
-onnellinen
Sinä olet säälittävä mt- potilas tai isäsuhteessasi on ongelmia. Mitä luulet, kumpaa paikkaat?
Itseasiassa minun mieheni on pari kuukautta nuorempi kuin itse olen eikä mikään vanha haiseva veltostunut papparainen.
Tietoisku: neljässä viidestä parista pariskunnan ikäero on alle 5 v. Kahdenkymmenen vuoden ikäero tai suurempi on ,0,46% lla pareista. Eli tämä ikäero on täysin epänormaali.
Ja sinä olet ikäkriisissä. ymmärrä, että nuoruus ei kestä ikuisesti.
Ei kestäkkään. Yli 30 v alkavat rapistua ja yli 40v on jo toinen jalka haudassa. Hiukset harvenee, miehillä testosteroni laskee, peli ei toimi, ikänäkö vaivaa, iho veltostutuu, huokosista pukkaa vanhan äijän haju. Tämänpä vuoksi nuoren naisen ei kannata tuhlata nuoruuttaan vanhoihin äijiin.
Tuo on totta. Minusta on alkanut lähiaikoina puskemaan vanhan äijän hajua.
Haisee sellaiselle kuivalle omituiselle voimakkaalle hielle.
Ihan erilaiselle kuin nuorempana, vaikka muuten näytän vielä 25-vuotiaalta. Toki se miltä näytän ei ole totuus. Solut alkavat jo haista vanhalle miehelle.
Olen nykyään myös aina oikeassa ja muut ovat väärässä. Kiukuttelen olemattomista asioista ja väännän tikusta ristiä aikuisen tyttäreni ja vaimoni kanssa.
Heidän mielestä olen lapsellinen pelle ja tyttäreni väittää löytäneensä hiuksistani jo harmaita tapauksia.
Vanhuus tulee yksin.
T: 39v Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin ehdottomasti kuulla. Tutustuin rakkaaseen mieheeni juuri tuolla tavalla ja nyt hän on minun omani :) Joten älä välitä ilkeistä kommenteista :)
Siis että kulahtanut ja limainen varattu setämies alkoi kuolata sinua? Voi ihmisparka, että olet säälittävä. Onneksi koko keissi on mielikuvituksen tuotetta.
Se, että mies on vanhempi ja varattu, ei tee hänestä automaattisesti limaista, kulahtanutta ja vatsakasta. Sen sijaan hänen itsetuntonsa saattaa olla ihan nollissa, koska kotona häneen on suhtauduttu kuin pölyiseen ovikranssiin, ilman huomiota ja arvostusta.
N23
Niin ajatella miesparka. Hån ei itse raukka meinaa muistaa äitinså anteeksi vaimonsa nimeä edes. Niin paljon huomiota antaa naiselleen.
Dannyltä, 75, tiukka kuitti kaikille, jotka päivittelevät hänen rakkauttaan Erikaan, 25: ”Ne, jotka ikäerosta kärsivät, kärsikööt – minä en kärsi"
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/dannylta-75-tiu…
En minäkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea kaikkia sivuja, mutta itse näin kaksvitosena naisena mulla nousi vähän oksennusta suuhun kun ajattelin jonkun pera 46:n tulevan mun töihin epämiellyttävä virne naamallaan ja housut pinkeenä. Ja sit vielä tulis limaisesti lähentelemään ja kuiskuttelemaan että "pera niiiiiiin sinusta tykkäääää aahhhhh mitään muuta en voi ajatella kuin sinua halusin kertoa koska sinulla on OIKEUS TIETÄÄ...."
ÖÖ EI!!!! Hyi helvetin yrjö en todellakaan haluaisi tietää MITÄÄN siitä että joku irstas vanha patu haaveilee kiksauttamisestani ja perhensä hylkäämisestä. Hyi! Yök!
Joten palaapa nyt vaan takaisin normaaliin elämäänsi ap ja JÄTÄ SE NAINEN RAUHAAN.
Täytyy kyllä sanoa, että naisten kommentit ovat täysin ala-arvoisia: "housut pinkeänä", eihän noilla pitänyt edes seistä..
Haloo sukka.
Vihaajat vihaa kirjoitti:
Dannyltä, 75, tiukka kuitti kaikille, jotka päivittelevät hänen rakkauttaan Erikaan, 25: ”Ne, jotka ikäerosta kärsivät, kärsikööt – minä en kärsi"
En minäkään..
Armit ja Erikat. Hirvittävää.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään..
Mikä hirvittää?
Vanhan ukon pöyhkeä lemu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.
Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.
"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""
Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.
Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?
Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.
-onnellinen
Sinä olet säälittävä mt- potilas tai isäsuhteessasi on ongelmia. Mitä luulet, kumpaa paikkaat?
Itseasiassa minun mieheni on pari kuukautta nuorempi kuin itse olen eikä mikään vanha haiseva veltostunut papparainen.
Tietoisku: neljässä viidestä parista pariskunnan ikäero on alle 5 v. Kahdenkymmenen vuoden ikäero tai suurempi on ,0,46% lla pareista. Eli tämä ikäero on täysin epänormaali.
Ja sinä olet ikäkriisissä. ymmärrä, että nuoruus ei kestä ikuisesti.
Ei kestäkkään. Yli 30 v alkavat rapistua ja yli 40v on jo toinen jalka haudassa. Hiukset harvenee, miehillä testosteroni laskee, peli ei toimi, ikänäkö vaivaa, iho veltostutuu, huokosista pukkaa vanhan äijän haju. Tämänpä vuoksi nuoren naisen ei kannata tuhlata nuoruuttaan vanhoihin äijiin.
Tuo on totta. Minusta on alkanut lähiaikoina puskemaan vanhan äijän hajua.
Haisee sellaiselle kuivalle omituiselle voimakkaalle hielle.
Ihan erilaiselle kuin nuorempana, vaikka muuten näytän vielä 25-vuotiaalta. Toki se miltä näytän ei ole totuus. Solut alkavat jo haista vanhalle miehelle.
Olen nykyään myös aina oikeassa ja muut ovat väärässä. Kiukuttelen olemattomista asioista ja väännän tikusta ristiä aikuisen tyttäreni ja vaimoni kanssa.
Heidän mielestä olen lapsellinen pelle ja tyttäreni väittää löytäneensä hiuksistani jo harmaita tapauksia.
Vanhuus tulee yksin.
T: 39v Mies
Sinä olet esimerkillinen hauska isukki.
Sellaiseen tuon ikäisten pitäisikin keskittyä eikä enää kuvitella olevansa naistenmiehiä tai valloittajia.
Hassuja pierupöksyisiä setäisejä ja tulevaisuuden pappoja.
Mikään seksuaalinen ei tuon ikäiselle enää oikein sovi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään..
Mikä hirvittää?
Vaasalaiset sedät.
Mitä enemmän mä luen näitä kommentteja niin alkaa naurattaa. Täällä pauhataan päivät pääksytysten kun kirkko ei hyväksy homopareja. Ja itse ootte ihan pahimmasta päästä rakkautta vastaan. Nuivaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista ihmisten elämä olisi, jos kaikki 'kuuntelisivat sydäntään' ja ryhtyisivät tavoittelemaan 20 v nuorempia, täysin ventovieraita ihmisiä nähtyään heidät kerran vilaukselta ja saatuaan nimenkin selville vain stalkkaamalla ja vieläpä ollessaan itse naimisissa olevia perheellisiä?
Yritän hetken kuvitella sitä maailmaa.
Mites minä. Olen eronnut ja ihastunut työpaikalla nuoreen tyttöön ~27v joka käsittääkseni myöskin on vapaa? Olen 20 vuotta vanhempi. Saako häntä yrittää.
No itsehän arvioit tuleeko yrittämisestä ongelmia (ahdistelusyytökset tms). Ei se periaatteessa ole ikäsidonnaista, mutta riski on suurempi. Mites tuo kuormasta syöminen muuten? Yleensä sitä ei suositella jos joutuu tekemään myöhemmin yhdessä töitä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään..
Mikä hirvittää?
Vaasalaiset sedät.