Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen mies sekaisin.

M46
11.07.2019 |

Tämä on kovin hämmentävää..

Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.

Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.

Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.

Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,

Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...

Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.

En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.

Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!

Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...

Kommentit (354)

Vierailija
141/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ihmisten elämä olisi, jos kaikki 'kuuntelisivat sydäntään' ja ryhtyisivät tavoittelemaan 20 v nuorempia, täysin ventovieraita ihmisiä nähtyään heidät kerran vilaukselta ja saatuaan nimenkin selville vain stalkkaamalla ja vieläpä ollessaan itse naimisissa olevia perheellisiä?

Yritän hetken kuvitella sitä maailmaa.

Vierailija
142/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älkää nyt jaksako. Ei yhden viestin laittaminen ole ahdistelua tai vainoamista. :D Ihan käsittämätöntä kiitos nauruista.

Ja mitä tulee ikään, niin ei, vaikkakin yleisesti rakastutaan heteroseksuaalisesti samanikäisiin ihmisiin, tekeekö se homoliitoista tai suurista ikäeroista jotenkin epärakkauksia? No ei.

Ootte ihan älyttömän negatiivisia ja kyynistyneitä ihmisiä, oikeesti surettaa teidän puolesta.

Ap, kuuntele sydäntäsi mitä ikinä se sanookaan äläkä kuuntele näitä idiootteja vauvapalstalla.

<3

Nimenomaan huonosti kirjoittavien, hymiöitä viljelevien, vielä niin idealististen teinien mielipiteet kannattaa jättää ottamatta huomioon. On ihan kiva, että keski-ikäinenkin kokee himohormonimyrskyjä, mutta järki kannattaa pitää mukana. Edes työelämässä ja itsesuojelumielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älkää nyt jaksako. Ei yhden viestin laittaminen ole ahdistelua tai vainoamista. :D Ihan käsittämätöntä kiitos nauruista.

Ja mitä tulee ikään, niin ei, vaikkakin yleisesti rakastutaan heteroseksuaalisesti samanikäisiin ihmisiin, tekeekö se homoliitoista tai suurista ikäeroista jotenkin epärakkauksia? No ei.

Ootte ihan älyttömän negatiivisia ja kyynistyneitä ihmisiä, oikeesti surettaa teidän puolesta.

Ap, kuuntele sydäntäsi mitä ikinä se sanookaan äläkä kuuntele näitä idiootteja vauvapalstalla.

<3

Hän nimenomaan tuli kysymään neuvoa vauvapalstalta ja sai mitä halusi. Jos olisi kuunnellut vain sydäntään niin ei olisi aloittanut kyseistä ketjua. 

Vierailija
144/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin ehdottomasti kuulla. Tutustuin rakkaaseen mieheeni juuri tuolla tavalla ja nyt hän on minun omani :) Joten älä välitä ilkeistä kommenteista :)

Siis että kulahtanut ja limainen varattu setämies alkoi kuolata sinua? Voi ihmisparka, että olet säälittävä. Onneksi koko keissi on mielikuvituksen tuotetta.

Se, että mies on vanhempi ja varattu, ei tee hänestä automaattisesti limaista, kulahtanutta ja vatsakasta. Sen sijaan hänen itsetuntonsa saattaa olla ihan nollissa, koska kotona häneen on suhtauduttu kuin pölyiseen ovikranssiin, ilman huomiota ja arvostusta.

N23

Jännittävää. Et kirjoita lainkaan kuten parikymppinen tyttäreni, vaan tekstisi on kuin isäni (70) kirjoittama.

Vierailija
145/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<3

No mua ei enää ihmetytä, vaikka monet vanhemmat miehet rakastuvatkin nuorempiin naisiin, kun samanikäiset naiset näyttävät suhtautuvan heihin kuin kaatopaikkajätteeseen:(

N23

Hyvä vanhempi mies, joka esiinnyt nuorena naisena. Me kaikki naiset suhtaudumme ahdisteleviin miehiin negatiivisesti. Monet seksistä pitävät naiset eivät kuitenkaan halua teitä suhteeseen, koska pitävät seksistä. Juttu ja kahvitteluseuraksi saatatte kelvata.

Vierailija
146/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nainen.

Vierailija
147/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin ehdottomasti kuulla. Tutustuin rakkaaseen mieheeni juuri tuolla tavalla ja nyt hän on minun omani :) Joten älä välitä ilkeistä kommenteista :)

Siis että kulahtanut ja limainen varattu setämies alkoi kuolata sinua? Voi ihmisparka, että olet säälittävä. Onneksi koko keissi on mielikuvituksen tuotetta.

Se, että mies on vanhempi ja varattu, ei tee hänestä automaattisesti limaista, kulahtanutta ja vatsakasta. Sen sijaan hänen itsetuntonsa saattaa olla ihan nollissa, koska kotona häneen on suhtauduttu kuin pölyiseen ovikranssiin, ilman huomiota ja arvostusta.

N23

Jännittävää. Et kirjoita lainkaan kuten parikymppinen tyttäreni, vaan tekstisi on kuin isäni (70) kirjoittama.

Kirjoitteletteko useinkin vauvapalstalle isäsi ja tyttäresi kanssa?

Vierailija
148/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista ihmisten elämä olisi, jos kaikki 'kuuntelisivat sydäntään' ja ryhtyisivät tavoittelemaan 20 v nuorempia, täysin ventovieraita ihmisiä nähtyään heidät kerran vilaukselta ja saatuaan nimenkin selville vain stalkkaamalla ja vieläpä ollessaan itse naimisissa olevia perheellisiä?

Tämä on vanha vaasalainen tapa. Mene sinne kokemaan.

Vierailija
149/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa taas haksahditte ikiksen trollaukseen. Ei teitä kyllä olla liialla älyllä pilattu.

Vierailija
150/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä munaa itteäsi. Unohda.

Vierailija
151/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Ei todellakaan parikymppinen mimmi halua kuulla että lähemmäs viisikymppinen työkaveri-ukkomies on ihastunut häneen. Sairasta. 

Vierailija
152/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

Hyvä trolli, naispuoliset heräsivät puolustamaan salamana reviirejään.😃😃

Niin, me keski-ikäiset muistetaan vielä hyvin miten epämiellyttävää oli "saada huomiota" isänsä ikäisiltä miehiltä, jotka tunkivat reviirille. Jokainen nainen pystyy varmaan samastumaan tuohon 25-vuotiaaseen.

Vierailija
153/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Aijaa, johtuisiko ehkä siitä, että en ole sun tyttö ja isäsi on huomattavan nuorekas narisevasta tyttärestään huolimatta, hahaha:DDD

N23

Vierailija
154/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero. Itse pidän nuoremmista naisista. Joistain se kun vanha kääpä kuolaa on hyvinkin se juttu. Itse olin parikymmentä vuotta nuoremman naisen kanssa ja ihanaa oli. Omat Lolita-fantasiat väritti suhdettani. Hankala nainen oli niin suhde kariutui, mutta kyllä dinosauruskin voi nuorta pimua ilahduttaa ja paljonkin. Kovasti itkettiin perääni.  Numero on estossa, mutta ei kyllä kykene avaamaan "pandoran boxia".. Se iho.. Aijai.. Mutta kun on vanha pieru niin on jo silleen elänyt, niin vaatii lehmän hermoja myös suhde ja ymmärrystä, että toinen on nuorempi ja "elämä edessä". Mutta on eroja joo nuoremmissa, ja itteeni haukuttiin, että en oo aikuinen. Ite elännyt nuo kiukuttelut ja  kasvukivut. Myös tuttava piirissä, sukulaisissa oli tollaista paskaa kanssa kun täällä. "Varmaan olis ollut kauempaa kun paksulompakko pitäis olla.". Tyttö tuki minua taloudellisesti vähäsen. Maksoi bensoja. Olin vähän kuin sugarbabe nuoremmella naiselle ;D. Nykyään erottuani niin nimenomaan itseäni huomattavasti nuoremmat naiset ovat kimpussani. Pitää vanhan hengissä kun aistii nuoren naisen energian.. Yksikin nuori tyttö kirjoittelee niin tuhmia viestejä, että eikä se minusta ällöttävältä tunnu, eikä varmaan hänestäkään. Pitäisi vaan uskaltaa taas.. Sydäntä kuultava tässäkin. Kuuntele sinäkin. Tosin vapaana rehellisempää kuin kenenkään selän takana.. Toiveena olisi löytää pysyvämpi suhde nuoremman naisen kanssa, kun enemmän siitä tyttärestä tykkään kuin äidistä. Makunsa kullakin..

Vierailija
155/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava aloitus. Miks kukaan haluaa parisuhteen kun tähän se menee kuitenkin. Keski-ikäinen mies sekoaa kun nuori nainen on kaunis. Hohhoijaa.

Vierailija
156/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vaan korostaa miehen omaa vanhuutta jos on nuoren naisen kanssa.

Vierailija
157/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en kyllä nauti mistään yli 40-vuotiaiden huomionosoituksista.. mutta tuossa tilanteessa en kyllä varmaan nauttisi kenenkään? Oli kyllä niin perusmeininki aikoinaan asiakaspalveluhommissa, vähän kun hymyili ja heitti vitsiä ukkojen kanssa, kaiken ikäisten, niin sitä sai sitten ties mitä ehdotuksia, juttuseuraa, kauheita tippejä, voi kun ne ukot olisi tiennyt miten mua kuvotti, mutten sitä voinut näyttää.

Eli jospa vain unohtaisit :) Jos olet oikeasti oikein todella komea, hyvin säilynyt, menestynyt ja charmikas voit taas vuoden päästä käydä asioimassa tuossa puljussa.  Haavaile nyt rauhassa muutama viikko, kahdessa kuukaudessa kyllä unohdat koko jutun, no worries :D

N26

Vierailija
158/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavimpia on ne äijät, jotka käyttää rivikaupalla hymiöitä ja ”nuorten” kirjoitustapaa ”eikäääääh!! Mix sä sillee sanot??? 😂😂😂”

Vierailija
159/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuori nainen haluaisu ojentaa nuoruuden raikkautensa miehelle, joka on jo kerran saanut nauttia siitä? Siirry sivuun ap ja anna tilaa nuorille miehille. Olet naurettava.

Vierailija
160/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei saakeli, veit sanat suustani, se maailma olisi jotain järkyttävää.

Dystopia olisi valloillaan, kuolleet nousisivat haudoistaan, pommikoneet paukkuisivat, kun nämä hirveät iljettävät setämiehet munat ojossa kuumeisesti jahtaisivat parikymppisiä naisia samalla kun mammat moralisoiden nyrpistelisivät neniään.

Huh, tosiaan, hetken kuvittelin sitä maailmaa hikikarpalot valuen otsallani. Se olisi kyllä kammottavaa, miten selviäisimmekään.