Aikuinen mies sekaisin.
Tämä on kovin hämmentävää..
Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.
Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.
Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.
Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,
Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...
Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.
En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.
Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!
Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...
Kommentit (354)
Oi, ihan kuin Sinäminästä - aloittaja on ilmiselvästi samanikäinen nainen kuin minäkin.
N50
Suurin osa naisista kokee ahdistavaksi ja jopa pelottavaksi kun isänsä ikäiset miehet tuijottaa, vääntää seksistisiä vitsejä tms. Näillä miehillä on menossa vaan jonkinlainen kriisi itsensä ja ikänsä kanssa, jos nuori nainen naurahtaa niin heti mies kiimaisena ajattelee et se on sulaa vahaa hänen kädessään... Vaikka nainen naurahtaa sen takia ettei viitsi sanoa ilkeästi ja kokee vaan ahdistusta entisestään kun nämä miehet yrittää muka hauskaa vitsiä vääntää.
Jos nyt kuitenkin juttelisit asiat ENSIN vaimosi kanssa, ja sanoisit että pitkä kuiva kausi on voimistanut sun ikäkriisiä ja saanut sinut vilkuilemaan nuoria naisia, että voitasko me tehdä asialle jotain?
Vaimosi reaktiosta riippuen joko aloitatte vapaan suhteen, pakkaat kamasi TAI alat virittelemään uudestaan herännyttä seksuaalisuuttasi vaimosi kanssa.
En ennusta sinulle lyhyttä kuumaa suhdetta, pitkää kuumaa suhdetta enkä edes setämäistä silmiintuijotteluhetkeä tytön kanssa. Yrittää aina voi, mutta olisi viisasta jutella vaimosi kanssa, ihan oman itsesi takia.
Jos jatkat valitsemallasi tiellä, sinun kannaltasi huonoin skenaario on se, että tyttö ahdistuu tai nauraa, vaimo suuttuu, suhde lapsiin huononee ja mikä pahinta, omaisuus menee jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.
Ei sitä voi kuitenkaan tietää ennenkuin kokeilee. Jos tuota varoo liikaa niin ne kaikki jotka pitävät "isukkihahmoista" jäävät ilman tarvitsemaansa huomiota. Tietystikään liian "limainen" ei saa olla ja pitää hyväksyä myös ne ei vastaukset...
Jos tämä ei ole provo niin:
Tuntematta p:n vaimoa en kehoittaisi kertomaan ihastuksesta hänelle.
Ala katselemaan vaimoasi sillä silmällä ja koskettelemaan päivittäin.
Minä halaan, silittelen ja taputtelen vaimoani joka päivä sekä sanon kauniiksi(kieltämättä hän on).
Ihastuksesi tosiaan on ihan luonnollista, mutta pohjautuu silkkaan luolamies-kiimaan.
Tyttö tuskin on sinusta kiinnostunut ja kokee todennäköisesti kiinnostuksesi ahdistavana.
Aloitus on ihan ymmärrettävä ja sellaista tapahtuu monelle, naisille myös. Että oman suhteen kuivuessa kokoon yhtäkkiä näkee jonkun vieraan, jota alkaa himoita ja ihastuu kovaa siihen kuvitelmaansa.
Ainoa säröääni tuossa oli sen naisen huomattavasti nuorempi ikä. Jokainen kun ymmärtää, ettei parikymppinen toivo lähestymisyrityksiä vanhemmilta miehiltä vaan kokee sen ällöksi ahdisteluksi. Eli ap:n ei pidä missään tapauksessa alkaa ottaa yhteyttä siihen nuoreen naiseen. Ja samalla lailla voi olla, että ap:n vaimo himoitsee parhaillaan jotakuta salaista ihastustaan.
Itselläni kävi parempi tuuri ja iskin silmäni ikäseeni mieheen, ihastuin pahemmin kuin ikinä teininä. Kyllä minäkin jopa alennuin stalkkaamaan netissä ja olin jonkin aikaa ihan sekaisin. En kuitenkaan ryhtynyt pettämistoimiin, enkä yhteydenottoon höneen, vaan keskityin omaan liittooni ja yritin saada sen seksielämän paremmaksi. Niin kävikin. Samaa suosittelen ap:lle.
N45
Mistä näitä vanhoja run kkareita oikein sikiää, jotka luulevat että yksikään nuori ja kaunis nainen olisi heistä kiinnostunut?!
Terv. Kaltaistesi miesten ahdistelemaksi joutunut nuori ja kaunis nainen
Olipas hieno TARINA, sitähän tämä oli ja pöntöt luulee että oikeasti lol
Taas samaa settiä,kuinka keski-ikäinen pertsa rakastuu oih niin ihanaan parikymppiseen kun ne on niin ihquja ja itse asiassa pertsoille kuuluukin se parikymppinen,palstaäijien mukaan. come on..keksikää jotain uutta: p
Nämä ovat hyviä.ja toimivia provoja. Niissä joku naisesta unelmoivat mies suunnittelee aina tapaamista huoltoasemslle. Pari vuotta sitten oli vastaava, jossa mies kysyi neuvoa pukeutumisern treffeille huoltoasemalle ja kävi ilmi, että provossa olikin vasta suunnitelman tasolla liittyä tinderiin.
Ap älä vaan ota yhteyttä. Mä olin just 25v, kun joku tuplasti mun ikäinen äijä tuli juttelemaan ja sit etsi mut facebookista ja alkoi pommittaa viesteillä, vaikka olin kieltäytynyt antamasta yhteystietojani. Ei ollut kivaa.
Tahtoisin ehdottomasti kuulla. Tutustuin rakkaaseen mieheeni juuri tuolla tavalla ja nyt hän on minun omani :) Joten älä välitä ilkeistä kommenteista :)
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat hyviä.ja toimivia provoja. Niissä joku naisesta unelmoivat mies suunnittelee aina tapaamista huoltoasemslle. Pari vuotta sitten oli vastaava, jossa mies kysyi neuvoa pukeutumisern treffeille huoltoasemalle ja kävi ilmi, että provossa olikin vasta suunnitelman tasolla liittyä tinderiin.
Eivät provoilta kuulostavat jutut välttämättä ole provoja. Minä olen ollut treffeillä huoltoaseman kahviossa. En tiennyt olevani menossa huoltoasemalle (olin uudella opiskelupaikkakunnalla), mutta siitä kadunkulmasta ei löytynyt muita kahvipaikkoja, ja siellähän se nuorukainen minua odotteli. Pahempi juttu oli se, että kesken kahvittelun hän nousi pöydästä, käveli tiskin taakse käyttämään kassakonetta - hän oli asemalla iltavuorossa. Treffit loppuivat siihen. Seuraavana päivänä hän kuitenkin soitti minulle ja kertoi pomonsa sanoneen, että tyttöjen ei tarvitse roikkua huoltoasemalla häiritsemässä työntekoa. Kaiken lisäksi kävi vielä myöhemmin selville, että tämä nuorukainen oli kihloissa erään sillä hetkellä poissa paikkakunnalta olevan neidon kanssa.
Eikä ole provo. Joka sana on totta.
Sulla on oikeus saada rakkautta siltä nuorelta naiselta, jos hänelläkin on tunteita sua kohtaan. Sua jää harmittamaan, ellet toimi.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.
Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.
"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""
Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.
Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?
Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.
-onnellinen
Sinä olet säälittävä mt- potilas tai isäsuhteessasi on ongelmia. Mitä luulet, kumpaa paikkaat?
Itseasiassa minun mieheni on pari kuukautta nuorempi kuin itse olen eikä mikään vanha haiseva veltostunut papparainen.
Tietoisku: neljässä viidestä parista pariskunnan ikäero on alle 5 v. Kahdenkymmenen vuoden ikäero tai suurempi on ,0,46% lla pareista. Eli tämä ikäero on täysin epänormaali.
Ja sinä olet ikäkriisissä. ymmärrä, että nuoruus ei kestä ikuisesti.
Ei kestäkkään. Yli 30 v alkavat rapistua ja yli 40v on jo toinen jalka haudassa. Hiukset harvenee, miehillä testosteroni laskee, peli ei toimi, ikänäkö vaivaa, iho veltostutuu, huokosista pukkaa vanhan äijän haju. Tämänpä vuoksi nuoren naisen ei kannata tuhlata nuoruuttaan vanhoihin äijiin.
Sanoo mamma 50v, alias ikis :D
Minun ikäni on irrelevantti tässä asiassa. Se ei vaikuta mitenkään ihmisten ikääntymiseen ja sen mukanaan tuomiin fysiologisiin muutoksiin miehissä. Täytyy olla täysin harhainen papparainen joka ei tajua muuttuvansa iän lisääntyessä. Kaikki muut sen vanhenemisen kyllä huomaa.
Jos ap on hyvin säilynyt? Saa hän silti haluta nuorempaa naista. Ei se kuulu minulle tai sinulle. Onko sinulle ulkonäkö kaikki?
Ihan ilman minun henkilökohtaista mielipidettä on täysin varmaa, ettei isänsä ikäiset vanhat sedät ole kuuminta hottia parisuhderintamalla. Tämän todistaa ihan tutkimuksetkin. Pariskuntien ikäero on keskimäärin pari vuotta ja 4/5 tapauksista alle 5v.
Niin. Nuorista 25 vuotiaista miehistä 90% ei myöskään ole kuuminta hottia.
Mutta silti ne ovat halutumpia kuin vanhat äijät. Niillä on etuna nuoruus. Sori vaan setä, et kiinnosta edes ikäisiäsi naisia .
Vierailija kirjoitti:
Sulla on oikeus saada rakkautta siltä nuorelta naiselta, jos hänelläkin on tunteita sua kohtaan. Sua jää harmittamaan, ellet toimi.
N23
Alias M55 v
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin ehdottomasti kuulla. Tutustuin rakkaaseen mieheeni juuri tuolla tavalla ja nyt hän on minun omani :) Joten älä välitä ilkeistä kommenteista :)
Siis että kulahtanut ja limainen varattu setämies alkoi kuolata sinua? Voi ihmisparka, että olet säälittävä. Onneksi koko keissi on mielikuvituksen tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Alias M55 v
Höh ja pöh, olen kyllä nuori nainen. Mun rakas muistuttaa ehkä vähän tuota avaajaa, joten siksi päätin tsempata :)
N23
No niin ap... Meillä oli vastaava tilanne avioliittossa noin viisi vuotta sitten. Miehellä 47-v (nykyään ex), selkeä viidenkympinvillitys, jolloin halutaan vielä testata, saako nuoren naisen pantavakseen. No mies ei vastustanut kiusausta, jäi kiinni, minä jätin, ja mies sekosi. Että voin kertoa, ettei kannata. Paitsi jos haluat sekoittaa hyvän elämäsi. Aloita sen sijaan elämäsi onnellistaminen lähentymällä vaimosi kanssa uudestaan.
Ala pitämään parempaa huolta omasta seksielämästäsi VAIMOSI kanssa.
Hyi että tuollaisten vanhojen ikäkriisi kynnyksellä olevien äijien seksin nälkää nuorempia kohtaan. Ei voi käsittää,